KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door klenne »

Zaterdag 14 december om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door klenne »

Den antwerp zo rap mogelek wnt zaterdag is veel belangrijker !

Nog ene keer alles geve en die 3 punten in heist houde !!

Prono : 2-1 :twisted:
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door Danneman »

Heb op een site gelezen dat Dachelet morgen zijn laatste match speeld voor KSK!
Weet hier iemand iets meer over?
Zou toch wel een serieuze verzwakking zijn. :?:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door klenne »

Danneman schreef:Heb op een site gelezen dat Dachelet morgen zijn laatste match speeld voor KSK!
Weet hier iemand iets meer over?
Zou toch wel een serieuze verzwakking zijn. :?:
Da hebde gij goe gelezen.. Idd spijtige zaak maar hopelek helpt hij ons nog 1 keer aan de 3 punten !!!
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door Danneman »

idd,weet je al naar waar?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door klenne »

Danneman schreef:idd,weet je al naar waar?
Nee denk da hij ng een ploeg moet zoeke
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

------------------------------

Miguel Dachelet tegen vroegere trainer Chris Janssens in mogelijk laatste match voor Heist: ‘Ik wil terug hogerop’

Met Aalst begroet SK Heist in de persoon van zijn trainer Chris Janssens een oude bekende. Dat geldt ook voor Miguel Dachelet, die tegen zijn vroegere trainer mogelijk zijn laatste wedstrijd voor Heist speelt.

In de helft van deze week was Miguel Dachelet aan de telefoon nog formeel. ‘Aalst wordt mijn laatste match voor Heist. Vanaf januari speel ik elders. Waar kan ik nog niet zeggen zolang niks is getekend’, liet hij verstaan. Deze bewering werd inmiddels afgezwakt. ‘Ik ben verkeerd begrepen’, corrigeert hij. ‘Ik hoop dat het mijn laatste wedstrijd zal zijn’, nuanceert de centrale verdediger. ‘Want laat het duidelijk zijn, en dat is wat ik altijd in alle eerlijkheid aan het bestuur en de trainer van Heist heb aangegeven, ik wil van de transferperiode in januari gebruik maken om bij een hoger spelende club onderdak te vinden. Ik ben nog maar 25 en voel me te goed voor tweede klasse.’

Daar valt wel wat voor te zeggen. Miguel Dachelet bracht een zwak gestart SK Heist een serieuze meerwaarde bij. Hij werd daarvoor geroemd door zijn trainers en medespelers. De bij Standard Luik gevormde verdediger zette aan de Lostraat niet alleen defensief een stevige organisatie neer, hij deed zich ook gelden bij de opbouw van achteruit en liet zo heel de ploeg beter voetballen. Zijn vertrek zou voor Heist een kleine ramp betekenen. Een mogelijkheid waarmee men zich binnen de bestuurskamer best rekenschap van geeft.

‘Ik zie het probleem niet’, stelde sportief verantwoordelijk Michel Wijns in een reactie op de eerste uitlating van Dachelet. ‘Er moeten nog altijd drie partijen tot een overeenkomst komen. Eén daarvan zijn wij en we zijn nog van niks op de hoogte.’ De speler stokken in de wielen steken, daar denken ze bij Heist niet aan. ‘Miguel gaf inderdaad van in het begin aan dat hij met nieuwjaar wil vertrekken als zich een opportuniteit aandient’, aldus trainer Cis Bosschaerts. ‘Hij heeft me dat donderdagavond na de training nogmaals bevestigd. Maar voorlopig is dat nog niet het geval.’

Dat Miguel opnieuw hoger aan de slag wil is nogal evident. Bij de beloften van Standard was hij aanvoerder maar door de grote concurrentie week hij uit naar Zulte Waregem. Hij stond er bijna vijftig duels in de basis. In de zomer van 2012 verkaste hij naar Lierse maar verzeilde er al vlug in de B-kern. ‘Ik wilde absoluut spelen. Ik ben blij dat ik die kans heb gekregen bij Heist, maar ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik opnieuw hogerop wil.’

Bron: http://www.sportwereld.be
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST

Bericht door malinwa fc »

Hopend op 3 punten vandaag,eigenlijk 6...,zowel in Mechelen als in Heist. :D :D :D
Zet voor vandaag dan ook 2-0,voor allebei.
Heist-Ajuinen 2-0.
Malinwa-Beveren 2-0.

Volgende thuismatch tegen Moeskroen ikke aanwezig!!
Zou jammer zijn als Dachelet vertrekt,maar ja...
Ze moesten die transferperiode afschaffen in de winter.
Trekt op geen fluit imo.
Komaan Heist!!
Winnen hé!!!!!!!!!!!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Heist - Eendracht Aalst 2-2

Met twee doelpunten in de laatste vijf minuten eindigde deze partij op een puntendeling. Glouftsis zorgde voor het eerste gevaar met een kopbal na een hoekschop. Een vrije trap van Rijmenants werd door Rijmenams in de handen van de doelman gekopt, het eerste half uur had weinig om het lijf. Even wat opwinding door een schot van Skhodra dat naast vloog. Veel middenveldspel en dan toch eindelijk een goal. Een voorzet van Webers werd door Vandermarliere mooi in doel gewerkt. Een knappe aanval opgezet door Rijmenams werd door Webers naast gekopt, het was het eerste wapenfeit uit de tweede helft. Van Den Bogaert mocht nu de voorzet trappen, Vandermarliere kopte naar de bovenhoek en de keeper redde. En alweer een kans voor Heist, een center van Webers werd door Criel nipt naast besloten. Een tweede thuisdoelpunt hing in de lucht. Aalst deed wel wat de thuisploeg verzuimde, aan de tweede paal duwde Weydisch de gelijkmaker binnen. En plots brak de match open met een voorzet bij de bezoekers waar Glouftsis de bal op een zucht miste. Aan de eerste paal dook Glouftsis opnieuw op, de bal verdween in corner. Heist dan weer met Webers en Vermeiren en een onorthodoxe save van de doelman. Een voorzet van Webers werd in corner gewerkt en uit een strakke voorzet van Rijmenants schoot Vermeiren de 2-1 binnen. De ingevallen Bael bezorgde Aalst in extremis een punt.

GF

Bron: GVA online

Grootste ontgoocheling dit jaar. Niet onze wedstrijd maar het resultaat...
Waarom fluit die scheids fout van VdM ??? Als hij zo streng is fluit hij ook penalty op Webers.
Uitstekende eerste helft gefloten, tweede helft moest de grotere naam blijkbaar wat geholpen worden...
Twee keer geel voor KSK, niks voor Aalst voor minstens twee keer even zware of zwaardere overtredingen...
Jammer ook de oorwassing die VdP onze jonge keeper geeft op het veld na affluiten waarna die naar de vestiaires vlucht, Jeroen ik schat je hoog in maar zo iets doe je binnenskamers, ok wellicht de ontgoocheling.
Pluspunt: alle achtervolgers verliezen vandaag. Toch jammer, telkens wij een kloof kunnen slaan, loopt het mis.
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door Peter »

Eerste helft, buiten het zeer mooie doelpunt, ene om heel snel te vergeten.

Tweede helft pak aangenamer langs beide kanten.
Gelijkmaker valt er nadat duwfout op Bryan niet wordt gefloten. En 2e gelijkmaker valt idd na een ingebeelde fout van Jonas. Zeer jammer. Ik volg Davila in de gele kaartenpolitiek van de scheids...vreemd.

Over de bolwassing van Vdp naar Michiels. Het was fout vd keeper klopt, bal op die plaats moet hij altijd proberen te boksen. Maar dat zal hij zelf ook maar al te goed beseffen. Maar zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen (of hoe was dat juist?). Aangezien Vdp zelf als ne natten dweil speelde die daarnaast jammer genoeg vooral slechte passen gaf zou ik voorstellen...hou uw bakkes Jeroen!

Of zou Vdp hetzelfde durven doen met ne Criel die opnieuw huizenhoge kans miste of richting ne Jorn die even goed in de match zat dan Vdp himself...ik denk het niet hé.
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door will »

Ontgoocheling moet groot geweest zijn in de kleedkamer...
Toch steeds aangenaam om te zien dat ze tot de laatste seconden knokken en het hoofden niet laten hangen.
En ja het lot van een keeper zeker... een spits mag 10 keer missen, een doelman niet...
Wat de voetbalkenners mij hier wel eens mogen verklaren, is waarom Jorn de hele match mag blijven spelen.
Heb die ongeveer 2 goeie passen zien geven, had duidelijk zijn dagje niet...
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Ok Peter maar laat ons nu de Kerstgedachte laten overheersen :D Vrede aan alle mensen van goede wil ! Nogmaals de ontgoocheling zal veel verklaren.
Het positieve nu: we haalden in de heenronde in die drie eerste matchen 0 op 9, nu 4 op 9 en we staan er beter voor dan Hoogstraten, Dessel en Geel, ploegen die net als wij in de gevarenzone verwacht werden en we staan er ook beter voor dan Visé en Roeselare die daar NIET verwacht werden. Mits een beetje meeval op Roeselare en gisteren, stonden wij nu netjes in de buik van het klassement geparkeerd.
Afwachten nu hoe het afloopt met Dachelet en hoe wij zijn eventueel vertrek opvangen. Terzijde: met het hervallen in zijn liesblessure vrees ik dat het voor Ozcan afgelopen is (toch op hoger niveau), jammer, met Yus verliezen wij een zeer goede speler en bovendien een bescheiden jongen. Onbegrijpelijk voor mij dat die jaren geleden niet opgepikt werd door een tweedeklasser.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

14/12 TWEEDE KLASSE Op de twintigste speeldag in de Tweede Klasse hebben titelkandidaten Moeskroen-Peruwelz en STVV gedaan wat ze moesten doen. Ook Tubeke en Lommel United wisten te winnen. Verder eindigde het aangename Heist - Eendracht-Aalst op 2-2.

Bron: GVA online

Blijkbaar vonden objectieve kijkers het toch niet zo'n slechte match...
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door Peter »

Sorry davila maar ben niet zo'n kerstmens.

Maar laat ze nu idd maar effe rusten want in maand januari moeten de punten gehaald worden, tegen rechtstreekse concurrenten en op verplaatsing! Dus ni te zwaar tafelen zou'k zeggen...
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Zo denkt 'Josken11' er over op het Iendracht forum:

Onverdiend punt. Heist was 70 minuten de 'betere' ploeg. Die mannen hebben echt wel een pak kansen laten liggen want ons centraal duo van achter hield weer opendeurdagen.
Op basis van de eerste 65 minuten voor onze goal was het net als vorige week. Het had toen makkelijk 3-0 kunnen gestaan hebben.
Plaats reactie