KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Peter schreef: in maand januari moeten de punten gehaald worden, tegen rechtstreekse concurrenten en op verplaatsing! Dus ni te zwaar tafelen zou'k zeggen...
Heel juist, dat ze zich maar sparen want dit staat in Hoogstraten op het menu:

In Hoogstraten, de streek van de lekkerbekken, bent u voor het verwennen van de inwendige mens aan het juiste adres. Exclusieve pralines, zoete koekjes, pittig streekbier of een assortiment aardbeiendrank zorgen er onder meer voor dat Hoogstraten haar plekje op de streekspecialiteitenkaart verdient!

En opfretten hé mannen !!! :D
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

En de week daarop in Geel:

Sinds 2005 heeft vzw Zeuntcomité Geel zich geëngageerd om de Geelse lekkernijen te promoten. In eerste plaats het Zeuntbier zelf maar ook het Zeuntbrood, de gelauwerde Zeuntpaté, de Geelse hartjes, de koffie De Maan en de als streekproduct erkende pensen Vandecruys worden steevast met een Geelse flair geserveerd.

Smakelijk !
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door foxy »

het mocht blijkbaar niet zijn ...daar heeft de scheidsrechter voor gezorgd , en ging onze keeper de mist in.Kan
gebeuren. Ons eerste doelpunt vond ik prachtig met de voorzet van Webers en volley Vdmarliere. In de 2ehelft
nog veel goede aanvalsacties langs de flanken met VdMarl. en Yannick als uitblinkers en VDBog. /Pitt. opkomende
buitenspelers ; mooi , wat op Antwerp niet lukte nu dus wel. Elke wedstrijd is anders en heeft zijn eigen verhaal.
Ik vond Jorn in totaliteit goed spelen ondanks enkele slechte passes ; zijn inzet en verdedigend positiespel
was zeer goed en hij had een groot aandeel in het feit dat we praktisch geen uitgespeelde kansen hebben toegestaan.
veel lopen achter de bal , gepaste tackles , afschermen centrum ; het spel zonder bal is zeker zo belangrijk als in
de weinige minuten van balbezit. Een goede speler moet 90 min. geconcentreerd opletten , positie kiezen ,
medespelers in moeilijkheden helpen enz. Elke speler heeft tijdens een wedstrijd van Heist gemiddeld gedurende
3.6 minuten de bal (berekend op 40% balbezit op 90 min) maar zijn taak bedraagt wel de volle 90 min.
Een trainer beoordeelt zeker ook het werk , met bepaalde opdrachten, zonder bal ; als gewone kijker heb je daar
weinig of geen informatie over. Het aantal slechte passes is dus niet de enige waardemeter. Laat ons maar
vertrouwen op het inzicht van de trainer.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door eSKaa »

Precies Vlaanderen Vakantieland hier! Doe mij maar een streekbier, ongeacht van welke streek. En ik denk dat er zo nog enkelen denken. Over de match gisteren is alles al gezegd. Ik vond ook dat we de 3 ptn verdienden, en met 1 zijn we te kort gedaan...

Peter: zie wat ge zegt over de mensen, voor dat ge't weet staan ze voor uw neus! (cfr. de 'natte dweil')
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door Peter »

eSKaa schreef: Peter: zie wat ge zegt over de mensen, voor dat ge't weet staan ze voor uw neus! (cfr. de 'natte dweil')
Oei Ackx, da's hier een forum hè. Je mag hier goed of minder goed onderbouwde zaken posten. Bekijkt iemand me daar scheef om...het zij zo...
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Juist Peter, een voetbalforum is een virtueel café waar al eens mag gezwansd worden. En idd als kritiek terecht is en niet beledigend moet iedereen daar tegen kunnen. Ik wil het hier toch eens opnemen voor onze keeper. Die jongen speelt zijn eerste jaar op tweedeklasse niveau in een eerste ploeg. Die gast doet dat prima en dat hij af en toe leergeld zal betalen is normaal. Voilà positieve kritiek mag ook ;)
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

WEDSTRIJDVERSLAG

Eendracht Aalst heeft een verdiend gelijkspel behaald op het veld van KSK Heist.Via Vandemarliere en Vermeiren kwam de thuisploeg tot tweemaal toe op voorsprong maar invallers Weydisch en Bael scoorden voor Eendracht. De wedstrijd eindigde dan ook op een 2-2 gelijkspel.

STERK OPENINGSKWARTIER
Bij Eendracht Aalst keerde Gianni De Neve zoals verwacht terug in de ploeg zodat Kevin Janssens terug op de linkerflank terecht kwam. Thomas Weydisch startte op de bank. Eendracht Aalst begon goed aan de wedstrijd en knutselde meteen enkele goede acties in elkaar. De Cuyper vond vanop rechts Glouftsis, die speelde knap terug op Shkodra maar de actie was niet zuiver genoeg en een thuisverdediger bracht redding. Even later leek het openingsdoelpunt in de maak maar doelman Michiels redde knap een kopbal van Gouftsis. De thuisploeg klungelde erop los en leed het ene na het andere balverlies. Shkodra infiltreerde knap maar noch Glouftsis noch De Cuyper konden scoren.

SPRUTTELEND EENDRACHT
Er hing een doelpunt in delucht maar vreemd genoeg viel Eendracht na dat sterke openingskwartier helemaal stil. Eendracht leed veel balverlies en speelde te slordig om KSK Heist uit verband te spelen. De thuisploeg kwam niet in de buurt van Verhoeven maar knokte zich wel in de wedstrijd. Na het zoveelste balverlies kon de thuisploeg stevig tegenprikken : na een voorzet vanop rechts kon de volledig vrijstaande Vandemarliere Verhoeven met een knap vluchtschot vloeren (1-0). Eerste kans voor de thuisploeg en meteen ook de voorsprong. Eendracht kon enkel nog via Shkodra (schot naast) dreigen in een -op het openingskwartier na- teleurstellende eerste helft.



WEDSTRIJD BARST LOS
Bij het begin van de tweede helft bleef Kevin Janssens in de kleedkamer voor Thomas Weydisch. Eendracht speelde met iets meer druk naar voren toe zodat de wedstrijd eindelijk openbrak.De thuisploeg kreeg meer ruimte en leek te gaan profiteren. Eerst kwam Webers met het hoofd nog kort bij een doelpunt en even later zelfs Vandemarliere maar Verhoeven bracht telkens redding. Toch kwam Eendracht meer en meer opzetten.

INVALLERS BESLISSEND
Martin kwam in de plaats van Mike Smet zodat Eendracht met twee aanvallers ging spelen. De eerste goede aanval resulteerde meteen in een doelpunt: De Cuyper met een perfecte voorzet en aan de tweede paal ramde Weydisch in één tijd de gelijkmaker tegen de touwen (1-1). Eendracht leek de wedstrijd volledig naar zich toe te trekken en kwam een paar keer kort bij een voorsprong. Eerst kwam Glouftsis een teen tekort om te scoren. Amper een paar minuten later zag hij een gemaakte goal gekeerd door een thuisverdediger. De thuisploeg kwam met de schrik vrij en besloot nog een tandje bij te steken. Verhoeven bluste nog een paar hete standjes maar op een klutsbal van Vermeiren was hij wel kansloos (2-1). Tegen de gang van het spel in. Toen de thuissupporters dachten dat de buit binnen was kon die andere invaller, Steve Bael, nog in extremis zorgen voor gerechtigheid (2-2).

Bron: site Eendracht Aalst

Om in de culinaire sfeer te blijven: een verslag overgoten met een portie stevige ajuinsaus :D
Mij hoorde niet meer vandaag, weg naar het Kerstconcert in de Carolus Borremeos kerk, vermoedelijk hoor ik daar geen wanklanken zoals van die arbiter gisteren !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door hesteneer »

eSKaa schreef:Precies Vlaanderen Vakantieland hier! Doe mij maar een streekbier, ongeacht van welke streek. En ik denk dat er zo nog enkelen denken. Over de match gisteren is alles al gezegd. Ik vond ook dat we de 3 ptn verdienden, en met 1 zijn we te kort gedaan...

Peter: zie wat ge zegt over de mensen, voor dat ge't weet staan ze voor uw neus! (cfr. de 'natte dweil')
:ugeek:

Eskaa, het moete ni altij dezelfde zijn die aangepakt worden hé!!! :) Krapul da ge zijt...zo'n dingen op een voetbalforum posten...foei! ge hebt wel een voorbeeldfunctie hé! :)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door eSKaa »

Laten we het rustig houden...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door hesteneer »

Is er eigenlijk al meer nieuws over Dachelet? of is daar gisteren niets over gezegd?

Uiteindelijk geen man overboord na het gelijkspel van gisteren...als we nu niet gaan verliezen in Hoogstraten is alles nog onder control!
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

Dat het nog erger kan ondervond Geel: op twee minuten van het einde nog 2-0 voor, 88' 2-1 en 90' 2-2 op penalty !
Haiselbank vond trouwens dat Antwerp VIER penalties had moeten krijgen.
Iemand moet Floyd eens uitleggen dat niet iedere arbiter Brinkman heet ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door Dabo »

“Hier houd ik geen goed gevoel aan over”

Jonas Vandermarliere ziet Heist belangrijke punten ontglippen

Heist blijft voor de tiende opeenvolgende keer ongeslagen in eigen huis. Toch had het meer kunnen en moeten halen tegen Aalst dat zich twee keer uit verloren positie terugvocht. "Een zege lag echt wel binnen het bereik, zeker op basis van de tweede helft." "Dit is toch wel heel zuur", begon Jonas Vandermarliere, de maker van het eerste Heistse doelpunt. "Ik had echt gehoopt dat we de drie punten zouden pakken, dan hadden we een fantastische zaak gedaan. Goed, beter één punt dan geen en we snoepten twee punten af van Aalst, maar toch houd ik er geen geweldig gevoel aan over. Als we waren gewonnen , dan was het nu een groot feest geweest. Nu is de sfeer gedempt en hoor je hier en daar wel een vloek in de kleedkamer." "Een zege lag echt wel binnen het bereik, zeker op basis van de tweede helft. Ik scoorde een mooi doelpunt voor de rust, maar meer dan dat was er eigenlijk in de eerste helft niet te zien. Ook niet van Aalst, een helft om snel te vergeten. Maar na de pauze waren wij aanvankelijk de betere ploeg en hadden we een paar keer de 2-0 aan de voet. Als we de 2-0 hadden gemaakt, was Aalst nooit meer teruggekomen. Na de 1-1 bleven we er toch voor gaan, de 2-1 was een ferme beloning voor het karakter dat we hadden getoond. En dan toch nog die late 2-2, en was de fout die ik maakte en die tot de beslissende vrije trap leidde, wel een fout? Daar heb ik toch ook mijn twijfels bij. Heist gaat de winterstop in met 22 punten. "Toch wel tevreden, zeker als je onze start bekijkt. Na drie matchen hadden we 0 op 9 en toen dacht ik echt dat we geen tien punten zouden halen. De inbreng van drie nieuwe spelers stond gelijk met een kwaliteitsinjectie. Het kantelmoment was de vierde speeldag tegen Geel. We wonnen niet maar je kon aan alles zien dat er een andere ploeg op het veld stond. En het is daarna alleen maar beter beginnen lopen. We hadden zelfs vier punten meer moeten hebben. Tegen Westerlo, STVV en Roeselare speelden we volgens mij onze drie beste matchen en het leverde geen enkel punt op. Daar hadden we vier punten verdiend, tel ze er nu bij en we staan lekker in de veilige middenmoot." De terugronde? "Het moet lukken, maar iedereen moet zijn taken aan honderd procent blijven uitvoeren."

De match

Het eerste halfuur had weinig om het lijf. Veel middenveldspel en dan toch eindelijk een goal. een voorzet van Webers werd door Vandermarliere mooi in doel gewerkt. in het begin van de tweede helft was Heist de betere ploeg. Vandermarliere kopte naar de bovenhoek en de keeper redde. nog een kans voor Heist, een center van Webers werd door Criel nipt naast besloten. Aalst sloeg terug, aan de tweede paal duwde Weydisch de gelijkmaker binnen. een voorzet van Webers werd in corner gewerkt en uit een strakke voorzet van rymenants schoot Vermeiren binnen. De ingevallen Bael bezorgde Aalst in extremis een punt.

“Ik kom van ver terug”

Wie een verdienstelijke wedstrijd als flankverdediger speelde was Matthias Pittoors. "Ik kom na mijn kruisbandletsel opgelopen in het begin van dit jaar van heel ver terug", weet de Antwerpenaar. "Ik krijg nu al een aantal weken het vertrouwen van de trainer en dat is heel belangrijk voor elke speler." Vooral zijn eerste helft mocht gezien worden. "Het resultaat van het vele en harde werk en dat duwtje in de rug van de trainer. Toch ben ik teleurgesteld met dit gelijkspel. We hadden de zege vast tot een minuut voor tijd. Dat is jammer want we hadden een gouden zaak kunnen doen."

“Wat de bond doet in zaak- Brussels kan echt niet”

Er werd op de persbabbel natuurlijk gepraat over het 5-0 forfaitverlies van RWDM Brussels tegen Virton. Volgens de beide trainers Chris Janssens en Cis Bosschaerts gaat de bond niet vrijuit. Bosschaerts: "Er is in heel deze zaak met Virton maar één winnaar. Alle andere ploegen zijn verliezers, waarom worden van Brussels geen drie punten afgetrokken? Geen enkele ploeg wordt gestraft. Of denk je dat men dit in Brussel als een mokerslag ziet? Ze hebben 29 punten, die gaan hun vel wel redden. De bond had moeten ingrijpen. Als Brussels dit weekend tegen een topploeg had gespeeld, zou het niet waar geweest zijn. Ik vind dat alle ploegen nu moeten samenwerken en een gezamenlijke klacht moeten neerleggen bij de bond. Want dit kan toch echt niet door de beugel." En dan moest Chris Janssens nog aan het woord komen. Hij was helemaal pisnijdig. "Toen ik het bericht op teletekst las, zakte ik bijna door de grond. De bond had Brussels op nul punten moeten houden bij het begin van het seizoen tot zij de zes spelers waar het over gaat betaald hadden. Dit is de grootste competitievervalsing die ik ooit heb meegemaakt. Als Brussels andaag tegen Eupen had gespeeld, dan zou Herman Wijnants van Westerlo al lang bij de bond zijn langs geweest. Dit is toch echt niet te geloven. Alle ploegen zouden bij de bond een klacht moeten indienen."

ScHEidSrEcHTEr: Dieter De Naeyer.
ToEScHouwErS: 1 000.
HEiST: Michiels - Pittoors, Grant, Dachelet, Van den Bogaert - Vanderputte, Vandermarliere - Webers, Rijmenants, Rijmenams - Criel.
E. AALST: Verhoeven - W. Vanbelle, Lievens, Filipovic, De Greef - Janssens, De Neve, Smet, Skhodra, De Cuyper- Glouftsis.
VErVAngingEn: 46' Janssens door Weydisch. 56' Smet door Martin, 75' Criel door Vermeiren, 82' De Cuyper door Bael.
doELpunTEn: 38'Vandermarliere 1-0, 65' Weydisch 1-1, 86' Vermeiren 2-1, 89' Bael 2-2.
gELE kAArTEn: Rijmenams, Van Den Bogaert, De Greef.

Bron: GVA

--------------------------

‘Zwaar om dragen’

Vijf minuten voor affluiten stak Heist dank zij een doelpunt van Simon Vermeiren de hand uit naar de zege. Drie minuten later stelde Aalst voor de tweede keer gelijk en moesten Cis Bosschaerts en zijn mannen genoegen nemen met een gelijkspel.
‘Zwaar om dragen’, aldus de Heistse trainer. ‘In de eerste helft speelden we slordig. De 1-0 bij de rust was gevleid. Dan volgde een sterk vierde kwartier.’

‘Geen verhoopte zege dus’, zegt Bosschaerts. ‘We gaan de winterstop in met 22 punten en dat is niet slecht. Als we zo verder doen, mag het behoud geen probleem vormen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door DAVILA »

De beelden nog eens bekeken:70' voor mij zuivere strafschop op Webers 87' zeer twijfelachtige 'fout' van Jonas !!!
Genaaid door scheidsrechter De Nayer :evil:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door klenne »

Match die we altij moete winne , webers en vandermarliere worden steeds beter en beter !!

Vooral die eerste goal , klasse !!!

Ge kunt het op den arbitter steke ma da zou net iet te gemakkelek zijn , 2 goals worden toch makkelek gemaakt door aalst .. We spele goe genoeg alleen wa te veel de lange bal ma da kan mss aan het veld ligge ? Wnt over de grond zijn we stukke beter !!

Domme gele kaart van van den bogaert en er dus ni bij in hoogstraten :evil: als ook dachelet vertrekt zal er serieus mogen gepuzzeld worden voor deze toch wel zeer belangrijke verplaatsing !!

Bon we Hadde een reuzezaak kunne doen aagezien niemand 3 punten pakte onder ons ma we doen dan ook geen slechte zaak dusja nix gebeurd ! 10 matche op rij ongeslagen thuis da kan tellen zeg ik dan :twisted:

Na de winterstop er mee zen alle vollen bak tegenaan , hopelek beginne mee ne 4 op 6 en dan komt da wel goe , vind ons nog altij veel te goe om te zakken !!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - EENDRACHT AALST 2-2

Bericht door Dabo »

Derde competitiegoal van Jonas Vandermarliere doet Heist even dromen van nieuwe zege: ‘Beter iets dan niets’

DSK Heist is er tegen Aalst niet in geslaagd 2013 af te sluiten met een zege, want die werd kort voor het einde uit handen gegeven. ‘Beter iets dan niets’, probeerde doelpuntenmaker Jonas Vandermarliere zijn ontgoocheling te verbergen.
Eén helft lang bakte een slordig en inspiratieloos acterend Heist er zaterdagavond niks van, één fase uitgezonderd. Hoofdrolspeler Jonas Vandermarliere getuigt: ‘Als ik op rechts speel, dan kom ik regelmatig naar het centrum. Dat was nu ook het geval. Ik kon van daar Bart Webers naar de flank uitsturen. Blindelings bracht hij de bal voor doel, precies daar waar ik hem wilde hebben. Ik twijfelde niet en trapte in één beweging binnen. Het was een perfecte één-twee.’

Zijn derde treffer dit seizoen was de aanzet tot een betere tweede helft. ‘We creëren daarin enkele nieuwe kansen. Vooral die voor Bram Criel had de 2-0 moeten opleveren. Dan zie ik Aalst niet meer terugkeren.’

De Heistse spits nam de voorzet van Bart Webers in één tijd op de slof maar zag de bal net naast het Aalsterse doel belanden. De bezoekers ontsnapten zo aan een tweede tegendoelpunt en stelden korte tijd later uit een schaarse tegenactie gelijk.

‘Ook na die 1-1 bleven we knokken, om kort voor tijd opnieuw te scoren’, vervolgt Vandermarliere. ‘Zonde toch dat we opnieuw onze voorsprong uit handen gaven. We hadden een unieke kans op winst. Dat zou verdiend zijn geweest, want we hadden de meeste en de beste kansen. Over die late gelijkmaker valt overigens wat te zeggen. Die kwam voort uit een vrije trap die er geen was. Ik maakte bij de bewuste fase zeker geen overtreding. Toch is één punt nog altijd beter dan niks en tegelijkertijd ontnemen we Aalst toch ook twee punten. Ik ben ontgoocheld maar kan er toch mee leven.’

Achtste plaats

Dat kan de West-Vlaming ook met de tussentijdse balans. ‘Zo slecht hebben we het er niet vanaf gebracht tot hiertoe’, oppert Vandermarliere. ‘Na die zwakke start had ik mijn twijfels, maar eens de bijkomende versterking er was en we ook betere resultaten behaalden, zag ik het weer helemaal zitten. We klommen toen op naar de achtste plaats. Spijtig dat we die niet konden handhaven. Het had allemaal te maken met de pech op Sint-Truiden en Westerlo en onze zwakke vertoning op Roeselare. Die matchen leverden ons niets op. Pakken we daar 4 op 9 - wat had gekund - dan stonden we er nu een pak beter voor.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie