HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

Bericht door hesteneer »

"Wel een schoon stadion daar in hoogstraten :)"

alleen da jeneverkraam moeste ze verbieden...man da zennek slecht van geweest! ;)

voor de rest...geslaagde avond !!!! ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:"Wel een schoon stadion daar in hoogstraten :)"

alleen da jeneverkraam moeste ze verbieden...man da zennek slecht van geweest! ;)

voor de rest...geslaagde avond !!!! ;)
Damé da gij de tweede helft opeens zo stil waart :mrgreen:
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

Bericht door DAVILA »

Fantastisch dat Yuss terug is. Hopelijk blijft hij nu blessurevrij en krijgt hij geleidelijk wat meer speelminuten al dient gezegd dat Simon het op rechts ook heel goed doet.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: HOOGSTRATEN VV - KSK HEIST 0-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------------

ASSISTKONING YANNICK RYMENANTS BEZORGT SK HEIST DE OVERWINNING

‘Ik voel me opperbest’

Heist zette 2014 mooi in met een verdiende 0-1-zege op het veld van VV Hoogstraten. Yannick Rymenants, anders geroemd om zijn assists, nam dit keer de taak van afwerker op zich en maakte het enige doelpunt.
SK Heist gedraagt zich niet langer als een bange wezel. De ingesteldheid waarmee het zaterdag naar de Noorderkempen afzakte, sprak voor zich.

‘We hadden ons voorgehouden om voor winst te gaan’, vertelt matchwinnaar Yannick Rymenants.

‘Dat maakten we duidelijk van bij de start. Het leverde onze tegenstander geen enkele noemenswaardige kan.’

Heist raakte de lat via Jorn Rijmenams, maar het kon pas in de slotfase het verschil maken. Het was Yannick Rymenants die het enige doelpunt voor zijn rekening nam.

‘Na een actie van Simon Vermeiren op rechts kreeg ik de bal in mijn voeten. Het leer week af het been van een verdediger. Het was geen mooi doelpunt, maar het leverde ons wel de drie punten op’, lacht de 24-jarige Berlaarnaar.

Het was het derde doelpunt dit seizoen voor de linkerflankspeler die zich vooral nuttig maakt als aangever.

‘Ik denk dat ik al acht of negen assists op mijn naam heb staan. Dat is ook niet slecht’, klinkt het terecht fier.

Aanpassingsperiode

Dat Yannick de jongste maanden zo'n hoog rendement haalt, verbaast nauwelijks. Met een opleiding bij PSV Eindhoven en Sint-Truiden beschikt hij over een enorme technische bagage. Toch moest hij zich aanpassen aan het niveau.

‘Het was inderdaad even wennen aan tweede klasse. Ik voel me nu opperbest bij Heist. De ploeg draait veel beter dan vorig seizoen. We proberen meer te voetballen en daar pluk ik de vruchten van.’

Voetbal is nog altijd Yannicks leven.

‘Ik was al zeer jong profvoetballer. Omdat ik bij mijn ouders woon en ik soms mijn mama kan bijspringen in haar tankstation kan ik bij Heist die status nog aanhouden.’

‘Toch droom ik er van om weer hoger aan de slag te kunnen. Ik heb al van dat niveau geproefd en weet van mezelf dat ik het aankan. Ik vind dat ik die ambitie niet mag opbergen.’

Bron: www.sportwereld.be
Plaats reactie