ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door DAVILA »

Merçi Dachelet !
Wij 'gunnen' hem allemaal een transfer... Awel, ik voel mij bedrogen door zo'n gasten, nog liever in provinciale met spelers die tenminste eerlijk zij en hun contract respecteren :evil:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door hesteneer »

naar het schijnt moeten ze hem niet hebben in azerbijjan en was hij gisteren zogezegd "geblesseerd". Wat hier van waar is hou ik in het midden...in ieder geval, ook zonder hem moet het lukken. 1-3 mag je nooit uit handen geven in de laatste 20 minuten....en de afwezigheid van Dachelet heeft hier niets mee te maken

Als je met een halve "reserveploeg" moet gaan spelen kan dit nu eenmaal gebeuren
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Merçi Dachelet !
Wij 'gunnen' hem allemaal een transfer... Awel, ik voel mij bedrogen door zo'n gasten, nog liever in provinciale met spelers die tenminste eerlijk zij en hun contract respecteren :evil:
Dieje heeft da toch van int begin gezegd dus ik snap het probleem ni...
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door eSKaa »

Da denk ik ook... Er zijn er andere (zie Neven!). Dachelet was tenminste eerlijk van in't begin.

Over de match: net beelden gezien, en ja, terug vloeken zenne... Maar wie op de arbiter zaagt: aan de eerste Geelse goal gaat een foutje vooraf, maar voor de rest zie ik die mens bij die fases ni veel misdoen... Het fluiten van de kleine fouten, ja, akkoord...
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door Peter »

Alles hangt af van wat er in z'n contract is opgenomen. Heeft hij laten opnemen dat hij tijdens seizoen gratis wegmag als hij naar het buitenland kan of naar 1e klasse is er zelfs geen discussie mogelijk.

Heeft hij dit niet gedaan, dan verklaart hij zich akkoord met wat hij heeft getekend als contract, namelijk dat hij zich voor 1 seizoen verbindt aan KSK, ongeacht wat hij verkondigt in de krant.

Ik begrijp hem wel dat hij nu in het buitenland mss pak meer kan verdienen, maar dan moet hij het ondubbelzinnig in z'n contract laten opnemen.

Voor types zoals Neven totaal geen respect.
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door T-ke »

eSKaa schreef:Da denk ik ook... Er zijn er andere (zie Neven!). Dachelet was tenminste eerlijk van in't begin.

Over de match: net beelden gezien, en ja, terug vloeken zenne... Maar wie op de arbiter zaagt: aan de eerste Geelse goal gaat een foutje vooraf, maar voor de rest zie ik die mens bij die fases ni veel misdoen... Het fluiten van de kleine fouten, ja, akkoord...
De grensrechter daarentegen ...
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door DAVILA »

Peter schreef:Alles hangt af van wat er in z'n contract is opgenomen. Heeft hij laten opnemen dat hij tijdens seizoen gratis wegmag als hij naar het buitenland kan of naar 1e klasse is er zelfs geen discussie mogelijk.

Heeft hij dit niet gedaan, dan verklaart hij zich akkoord met wat hij heeft getekend als contract, namelijk dat hij zich voor 1 seizoen verbindt aan KSK, ongeacht wat hij verkondigt in de krant.

Ik begrijp hem wel dat hij nu in het buitenland mss pak meer kan verdienen, maar dan moet hij het ondubbelzinnig in z'n contract laten opnemen.

Voor types zoals Neven totaal geen respect.


Lees in dit verband alle Heistse commentaren hierover op dit forum: Heist is de derde partij in dit verhaal,
Dachelet heeft getekend tot eind juni zonder opstapclausules (anders zou Heist geen partij zijn). Had hij nu al een club gevonden voor 31 dec en tekende hij daar MET akkoord van Heist en mits een transfersom dan zou ik nog ergens begrip kunnen tonen. In wat voor situatie zit hij nu als hij uiteindelijk toch niet weggeraakt ?

Ik sta verbaasd hoe licht sommigen hier mee omspringen op het forum...
De affaire Hazard en Mangala vinden die dus waarschijnlijk ook normaal ? Anderlecht had trouwens ook nog Batshuayi willen losweken bij Standard: versterk u zelf en verzwak terzelfdertijd uw rechtstreekse concurrenten...
Hoe kun je in die omstandigheden de competitie nog normaal vinden ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:
Peter schreef:Alles hangt af van wat er in z'n contract is opgenomen. Heeft hij laten opnemen dat hij tijdens seizoen gratis weg mag als hij naar het buitenland kan of naar 1e klasse is er zelfs geen discussie mogelijk.

Heeft hij dit niet gedaan, dan verklaart hij zich akkoord met wat hij heeft getekend als contract, namelijk dat hij zich voor 1 seizoen verbindt aan KSK, ongeacht wat hij verkondigt in de krant.

Ik begrijp hem wel dat hij nu in het buitenland mss pak meer kan verdienen, maar dan moet hij het ondubbelzinnig in z'n contract laten opnemen.

Voor types zoals Neven totaal geen respect.


Lees in dit verband alle Heistse commentaren hierover op dit forum: Heist is de derde partij in dit verhaal,
Dachelet heeft getekend tot eind juni zonder opstapclausules (anders zou Heist geen partij zijn). Had hij nu al een club gevonden voor 31 dec en tekende hij daar MET akkoord van Heist en mits een transfersom dan zou ik nog ergens begrip kunnen tonen. In wat voor situatie zit hij nu als hij uiteindelijk toch niet weggeraakt ?

Ik sta verbaasd hoe licht sommigen hier mee omspringen op het forum...
De affaire Hazard en Mangala vinden die dus waarschijnlijk ook normaal ? Anderlecht had trouwens ook nog Batshuayi willen losweken bij Standard: versterk u zelf en verzwak terzelfdertijd uw rechtstreekse concurrenten...
Hoe kun je in die omstandigheden de competitie nog normaal vinden ?
Er is nu éénmaal een transferperiode in de winterstop voorzien. Like it or not.

Wat Dachelet betreft, die is tot het einde van het seizoen aan Heist verbonden en kan niet weg zonder een akkoord van Heist. Die moet zo vlug mogelijk terug op de plein staan. Een jongen van 19 jaar hoe goed die ook is, maar zonder ervaring, kan die rol niet overnemen. De symptomen van het seizoensbegin doken angstwekkend terug op in de match tegen Geel.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:
Peter schreef:Alles hangt af van wat er in z'n contract is opgenomen. Heeft hij laten opnemen dat hij tijdens seizoen gratis wegmag als hij naar het buitenland kan of naar 1e klasse is er zelfs geen discussie mogelijk.

Heeft hij dit niet gedaan, dan verklaart hij zich akkoord met wat hij heeft getekend als contract, namelijk dat hij zich voor 1 seizoen verbindt aan KSK, ongeacht wat hij verkondigt in de krant.

Ik begrijp hem wel dat hij nu in het buitenland mss pak meer kan verdienen, maar dan moet hij het ondubbelzinnig in z'n contract laten opnemen.

Voor types zoals Neven totaal geen respect.


Lees in dit verband alle Heistse commentaren hierover op dit forum: Heist is de derde partij in dit verhaal,
Dachelet heeft getekend tot eind juni zonder opstapclausules (anders zou Heist geen partij zijn). Had hij nu al een club gevonden voor 31 dec en tekende hij daar MET akkoord van Heist en mits een transfersom dan zou ik nog ergens begrip kunnen tonen. In wat voor situatie zit hij nu als hij uiteindelijk toch niet weggeraakt ?

Ik sta verbaasd hoe licht sommigen hier mee omspringen op het forum...
De affaire Hazard en Mangala vinden die dus waarschijnlijk ook normaal ? Anderlecht had trouwens ook nog Batshuayi willen losweken bij Standard: versterk u zelf en verzwak terzelfdertijd uw rechtstreekse concurrenten...
Hoe kun je in die omstandigheden de competitie nog normaal vinden ?
Wij zijn toch ook vrij om iemand van bv dessel gaan te halen...maar als ge 1-3 voorkomt op geel, kansen genoeg creeerd voor 4/5 goalen te maken, wil dat zeggen dat we het ook zonder dachelet kunnen. Als hij zich te goed vind voor ons (wat mss wel waar is) is dat zijn probleem en dan hoop ik voor hem dat hij een eersteklasser vindt.
Heb de match niet gezien, maar lijkt me toch da we goed gespeeld hebben!
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door foxy »

Ondanks de opdoffer in laatste 10 min; toch enige nuance en ook positieve punten; een zeer licht toegekende
strafschop op plaats zonder doelgevaar is het dramatische keerpunt en daarvoor hadden wij 2 open kansen op
een 4e en 5e doelpunt die mits wat meeval de match kon beslissen. Op het einde nog een schot op de paal ... en
dit zonder VIJF titularissen ( Pittoors al na 15 min naar de kant). Wij misten daardoor natuurlijk het "loopwerk" en
"pressing" in blok op hetmiddenveld (vooral Vdmarliere en Rijmenams)waarmee de grote druk kan afgehouden
worden. Een extra verdediger , zoals Tke suggereert, heeft meestal een averechts effect en geeft de tegenstrever
nog meer ruimte op middenveld om te infiltreren en de druk te verhogen. De geluksfactor is dan beslissend bij
aanhoudend hoge druk op de 16 meter. KVMechelen bvb had dat geluk tegen Anderlecht en kon stand houden maar
het kon even goed 2-3 geeindigd zijn.
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door malinwa fc »

foxy schreef:Ondanks de opdoffer in laatste 10 min; toch enige nuance en ook positieve punten; een zeer licht toegekende
strafschop op plaats zonder doelgevaar is het dramatische keerpunt en daarvoor hadden wij 2 open kansen op
een 4e en 5e doelpunt die mits wat meeval de match kon beslissen. Op het einde nog een schot op de paal ... en
dit zonder VIJF titularissen ( Pittoors al na 15 min naar de kant). Wij misten daardoor natuurlijk het "loopwerk" en
"pressing" in blok op hetmiddenveld (vooral Vdmarliere en Rijmenams)waarmee de grote druk kan afgehouden
worden. Een extra verdediger , zoals Tke suggereert, heeft meestal een averechts effect en geeft de tegenstrever
nog meer ruimte op middenveld om te infiltreren en de druk te verhogen. De geluksfactor is dan beslissend bij
aanhoudend hoge druk op de 16 meter. KVMechelen bvb had dat geluk tegen Anderlecht en kon stand houden maar
het kon even goed 2-3 geeindigd zijn.
Euhm?
Uwe laatste zin al gelezen?
Sorry,maar geluk?
Als ge de match ni gezien hebt,mondje toe dan aub.
Het had al 3-1 kunnen staan ook voor Malinwa!

Sorry voor den off-topic maar da moest eraf! :D :D :D

Op naar zaterdag! ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door klenne »

Awel ik zen er nog altij ni goe van se :evil:
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door malinwa fc »

klenne schreef:Awel ik zen er nog altij ni goe van se :evil:
We zetten da zaterdag recht!
Als ik kom zien verliezen ze ni... :D :D :D
Hopelijk kan ik da hier zaterdagavond ook nog zeggen!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ASV GEEL - KSK HEIST 4-3

Bericht door hesteneer »

klenne schreef:Awel ik zen er nog altij ni goe van se :evil:
da zoude ni zegge as ge de foto's van de fuif bezie :p
Plaats reactie