KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door malinwa fc »

Ik zal nog eens komen zien hé! ;)
Als ik kom kijken verliezen ze niet...
Daarom 2-1!!
We gaan stunten zaterdag.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door klenne »

Bon late we geel zo rap mogelek vegeten en ons op deze match focussen !!

Iemand een idee hoe het zit mee vandermarliere en dachelet ??
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door eSKaa »

Dachelet dus terug aanwezig.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Dachelet dus terug aanwezig.
Laat ons dat onderwerp met de mantel der (club)liefde bedekken...
En als we mede dank zij Miguel ons redden kan Heist misschien een inspanning doen om hem te houden, zo'n spelers hebben we nu eenmaal nodig om in tweede enige kans te maken. En Miguel te goed voor Heist ? Niet als onze ambitie is een stabiele tweedeklasser te blijven/worden... Het is blijkbaar niet zo dat de eersteklassers op hem zitten te wachten...
Niks verkeerd mee om in tweede te spelen, zie Rymenants, Vandermarliere die het in eerste ook niet direct waar maakten ! Om nog te zwijgen over Webers die zijn kans daar zelfs niet waagde. Moest Wijns terug minder speelkansen gaan krijgen bij OHL dan zou dat ook een kandidaat zijn voor Heist ! Het moet natuurlijk financieel haalbaar blijven maar dat is een zorg voor het bestuur :D Misschien moeten we toch nog wat opschuiven richting prof voetbal... Ergens een Sjeik, Russische oliemagnaat, industrieel van bij ons, rijke oom in Amerika geïnteresseerd ?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door eSKaa »

Ge zegt dat mss om te lachen, maar zo ene moet er voor mij niet bijkomen.. Voorbeelden genoeg: Lierse, Turnhout, Visé, noem maar op... Van die grote plannen schiet niet veel over he... Nee, geen 'mecenas' die de club in handen wil houden voor mij. Dan gaan ik nog liever naar Heist in 4e provinciale kijken (no offence aan de provinciale ploegen :-))
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door DAVILA »

Inderdaad is dat al zwanzend bedoeld. Voor mij hoeft dat ook zeker niet en idd dan maar wat lager spelen. Basisidee is echter dat het zonder geld heel moeilijk is te overleven in tweede, het bestuur, Cis en zijn trawanten hebben dat nu toe schitterend gedaan. Wat ik graag zou zien gebeuren is de komst van een bijkomende hoofdsponsor genre Veralu (al weet ik niet hoeveel zij nog besteden aan sponsoring sinds de kinderen de zaak daar overnamen) en/of een pak bedrijven uit het Heistse die hun steentje bijdragen. Ik besef wel dat het allemaal heel moeilijk is.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door eSKaa »

Toch nog is bij Van Hool gaan horen :-) Daar doet anders wel een verhaal van lang geleden de ronde over :-)
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Toch nog is bij Van Hool gaan horen :-) Daar doet anders wel een verhaal van lang geleden de ronde over :-)
Dat verhaal ken ik ook, probleem was toen dat iedereen moest wijken en zij het helemaal voor het zeggen zouden hebben... Gelukkig hebben de toenmalige bestuurders daar niet aan toegegeven, hopelijk blijven de huidige ook waken over de waarden van onze club !
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door DAVILA »

Dat ziet er niet goed uit: met Vandermarliere en Dachelet, als die niet tot spelen bereid is, missen we twee absolute sterkhouders, Pittoors is ook een stevige aderlating, de andere gekwetsten... Als we zien wat er nog op ons afkomt: Moeskroen, Eupen, Westerlo, STVV... Als Cis hier nog uitgeraakt is hij een echte Houdini... ;)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door malinwa fc »

Dat het ma rap zaterdag is!
Ik kijk ernaar uit.
Ik zet 2-1. :)
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door de greize »

Voor de match tegen Moeskroen kan Heist niet beschikken over Miguel Dachelet. Hij speelt zeker niet door de perikelen met het bestuur. Ook Yannick Rymenants (heup) en Jonas Vandermarliere (kuit) zijn evenmin van de partij. Op Matthias Pittoors (spierscheur) moet de eerste weken niet gerekend worden.

bron GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door klenne »

Da snapte nu toch ook ni he..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------

VOOR BRYAN VAN DEN BOGAERT EN HEIST WORDT HET DUEL MET MOESKROEN ALWEER EEN STEVIGE DOBBER

‘De druk is groot’

Bryan Van Den Bogaert (22) is er nog niet goed van. ‘Een week geleden waren we tot twintig minuten voor affluiten op weg naar een knappe overwinning in Geel. Hoe we die wedstrijd in extremis verloren, zit me nog altijd dwars.’ Veel tijd om te treuren hebben Van Den Bogaert en zijn ploegmaats niet. Vanavond zakt Moeskroen-Peruwelz, het nummer drie in de stand, af naar het gemeentelijk sportcentrum aan de Lostraat.

‘Het wordt geen gemakkelijke wedstrijd’, trapt de verdediger een open deur in. ‘We kampen met enkele blessures en Moeskroen is een sterke tegenstander. De druk is groot.’

‘Hoe dan ook willen we revanche voor de pijnlijke 4-3-nederlaag tegen Geel. Deze week trainden we scherp. Ik hoop dat we die opdoffer snel kunnen vergeten. De beste manier is een stunt tegen Moeskroen.’

Gemakkelijker gezegd dan gedaan.

‘We kunnen niet bij de pakken blijven zitten. Elk punt is belangrijk voor ons. Hadden we gewonnen tegen Geel, hadden we misschien naar boven kunnen kijken in de stand. Nu is het angstig achterom kijken en knokken voor elk punt, wellicht tot het einde van het seizoen. Voor Heist is het als amateurclub in tweede klasse een onvermijdelijke realiteit’, beseft de inwoner van Kalmthout.

Van den Bogaert is aan zijn eerste seizoen bezig bij Heist.

‘Dit is overigens ook mijn eerste seizoen in de Belgische tweede klasse. Ik ben erg tevreden met het vertrouwen van de trainer en geef me elke wedstrijd honderd procent. Ik begon mijn carrière als vijfjarige bij Cappellen.’

‘Op mijn zeventiende debuteerde ik in het eerste elftal van Cappellen. Vorig seizoen speelde ik onder Jan Ceulemans. De overstap van derde naar tweede klasse mag je niet onderschatten. Het gaat er sneller aan toe.’

‘Ik droom stiekem van een stap hoger op. Uiteindelijk ben ik nog maar 22 en kan ik als voetballer enkel maar groeien en beter worden.’

Familiale club

‘Heist is een familiale club, een echte amateurclub’, vervolgt Van den Bogaert. ‘Met heel wat spelers die voetballen combineren met een job of studies. Ik ben met mijn studies kinesitherapie gestopt. Ik focus me volledig op mijn voetbalcarrière.’

‘ Wie weet, start ik volgend schooljaar met een andere opleiding. We trainen dikwijls slechts drie keer per week. Ik zou gerust wat meer willen trainen. Ik vind drie keer net iets te weinig. Heel wat clubs in provinciale komen aan dezelfde trainingsintensiteit.’

‘Ik ben wél tevreden met de speelkansen bij Heist. Ik ben eigenlijk een vaste waarde als linksback en miste enkel wat wedstrijden omwille van een schorsing.Vandermarliere en Pittoors zijn mijn carpoolvrienden om naar de trainingen te rijden.’

Bron: http://www.sportwereld.be
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: 25/01 20h. KSK Heist - Moeskroen Peruwelz

Bericht door malinwa fc »

Mijn stembanden zen er kleer veu!!
Wat Dachelet betreft,tja,das eigenlijk een spijtige zaak hé!
Waarom nu ni normaal doen en je contract respecteren tot juni.
Alle begrip voor het feit dat hij hogerop wil,maar een beetje respect voor de ploeg KSK Heist is hier wel op zen plaats vind ik!!
Hier heeft hij de kans gekregen om zich terug te bewijzen en hij heeft die kans zeker gepakt!

Commmoooooooon gasten!!!
Plaats reactie