KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door eSKaa »

1-2.. Wedstrijd beslist door de grensrechter... Vlagt een fout die er geen was, scheids gaf doorspelen maar luistert dan toch naar zijn linesman, met als gevolg 2e geel en VD Bogaert eraf. Tot overmaat van ramp gaat de bal er nadien nog in ook.. Jammer, want hier was een punt absoluut op zijn plaats. Ons doelpunt mocht gezien worden, jammer dat we toch weer zo snel laten tegenscoren... Ach ja, op naar Eupen zeker?
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door malinwa fc »

Toch wel een jammerlijke nederlaag.
Met 1-1 hadden we allen vrede kunnen en moeten nemen,maar het was ons ni gegund.
Zeer pijnlijk dat die 1-2 valt na een scheidsrechterlijke blunder,ma het is nu zo...
Het wordt terug bang achterom kijken.
Hopelijk wint Lommel in Dessel morgen.
Heb me toch geamuseerd ondanks de nederlaag en het hondeweer.
Op naar volgende week!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door klenne »

En de teleurstellingen stapelen zich op..

Dieje grensrechter was idd een ramp , maar wa mij meer stoort is die tweede tegengoal , zo simpel mannekes , stonde mee 3 klaar om dieje bal binne te koppe...

Eerste helft was heel goe , tweede konde we de bal nimeer bijhoude op het bijzonder zware veld !!

Geknokt tege de profs van moeskroen , meer kan ons ploeg ni doen , het zal ook nog wel is meezitte zeker !!!

Alles zit nog kort op elkaar beneden dus er is nog niks verloren ons doel is nog altijd in tweede blijven en da zal ne strijd worde tot de laatste speeldag :twisted:
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door foxy »

het zit toch tegen hé ... vorige week was een non-penalty het fatale keerpunt , nu een non-vrijschop ; en dan met
10 verder ... ik was wel onder de indruk van enkele klassespelers bij Moeskroen met snelheid gekoppeld aan
balvaardigheid , 1e klasse waardig . Onze repliek met volledige fysieke inzet vond ik ook sterk en een gelijk spel was
een verdiende beloning geweest. Ozcan is stilaan terug en Van Praet heeft wat in zijn mars maar het wordt nog
knokken om die 16e plaats te ontlopen , tenzij weer een club failliet gaat ( hoe is het gesteld met Boussu Dour ,
Tubeke, WS Brussel, RWDM ? ) Wat vinden jullie van Buekers ? Ik zag veel goeie interventies maar bij de doelpunten
was hij niet aanwezig of aarzelend , niet doortastend genoeg. Hij is ook nog maar 19 en ik hoop dat Dachelet toch nog
wil spelen tot einde seizoen .
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door foxy »

enkele bedenkingen bij de erbarmelijke toestand van de "grasmat" , bijna zonder gras. Als het regelmatig blijft
regenen of sneeuwen vrees ik de komende weken nog meer ploetervoetbal te zien in Heist en ik vrees ook dat dit
in ons nadeel uitvalt want gisteren zag je ons in de 2e helft wegzakken omdat onze spelers heel veel moeten lopen,
achter de bal en tegenstanders, omdat wij niet rustig op balbezit kunnen spelen. Zijn er nog liefhebbers voor een
kunstgrasveld zoals in STVV ? Volgens mij een aanvraag bij de gemeente waard.
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door T-ke »

foxy schreef:enkele bedenkingen bij de erbarmelijke toestand van de "grasmat" , bijna zonder gras. Als het regelmatig blijft
regenen of sneeuwen vrees ik de komende weken nog meer ploetervoetbal te zien in Heist en ik vrees ook dat dit
in ons nadeel uitvalt want gisteren zag je ons in de 2e helft wegzakken omdat onze spelers heel veel moeten lopen,
achter de bal en tegenstanders, omdat wij niet rustig op balbezit kunnen spelen. Zijn er nog liefhebbers voor een
kunstgrasveld zoals in STVV ? Volgens mij een aanvraag bij de gemeente waard.
voetbal word op echt gras gespeeld, niks kunstgras
MrBiestie
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 sep 2012, 18:15

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door MrBiestie »

Dan moet je er wel voor zorgen, dat je nog de mogelijkheden gaat krijgen om op echt gras te spelen en niet op een zandbak
Het is niet alleen het A-plein, maar nog de twee andere velden die naast het kunstgras liggen zijn er nog erger aan toe.
Leuk trainen zo hé, kan je niet meer deftig op trainen en hoe kan je dan nog deftig vooruitgang boeken.
Kunstgras kan je tenminste nog deftig trainen en dus ook deftig voetbal spelen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door Dabo »

foxy schreef:enkele bedenkingen bij de erbarmelijke toestand van de "grasmat" , bijna zonder gras. Als het regelmatig blijft
regenen of sneeuwen vrees ik de komende weken nog meer ploetervoetbal te zien in Heist en ik vrees ook dat dit
in ons nadeel uitvalt want gisteren zag je ons in de 2e helft wegzakken omdat onze spelers heel veel moeten lopen,
achter de bal en tegenstanders, omdat wij niet rustig op balbezit kunnen spelen. Zijn er nog liefhebbers voor een
kunstgrasveld zoals in STVV ? Volgens mij een aanvraag bij de gemeente waard.
Plein lag er goed bij. Aan die hevige regen en de gevolgen daarvan kan je weinig doen. Het plein van Boussu Dour, dat lag er pas slecht bij.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------

KSK HEIST - MOESKROEN-PÉRUWELZ 1-2

Heist moest titelkandidaat Moeskroen partij geven zonder een moedwillige Miguel Dachelet, die door zijn houding alle krediet blijkt verloren te hebben, en de geblesseerden Jonas Vandermarliere, Yannick Rymenants en Mathias Pittoors. Een half fitte Jorn Rijmenams startte op de bank. Yusuf Özcan kwam voor het eerst na zijn buikspierblessure aan de aftrap. Bryan Van Den Bogaert werd voor de tweede keer dit seizoen uitgesloten en mist de match op Eupen.

------------------------------------

Niet geïmponeerd door elf Franse profs opende een gehavend Heist de score via Webers. Hij kopte raak op aangeven van Van den Broeck. De euforie was van korte duur. Perez stelde na een ongelukkige tussenkomst van Buekers meteen gelijk. Beide teams waren mekaar waard, al bleef echt doelgevaar wel uit. Onder aanhoudende regen en op een zwaar veld werd voetballen steeds moeilijker. Toch gingen de twee ploegen nog voluit hun kans. De iets sterkere bezoekers plukten daarvan de vruchten. Na een discutabele fase (fout van en rood voor Van Den Bogaert) kopte Diaby de vrijschop binnen.

Bron: http://www.sportwereld.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist - Moeskroen Peruwelz 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------------

DISCUTABELE BESLISSING SCHEIDSRECHTER LEIDT BESLISSENDE DOELPUNT IN

‘Stilstaande fases zijn dodelijk’

Niet de ontgoocheling, maar vooral een gevoel van frustratie heerste na nederlaag tegen Moeskroen. Kop van jut was scheidsrechter Boelen. Een discutabele beslissing leverde Van Den Bogaert rood op en lag aan de basis van het beslissende doelpunt.
Heel Heist zat zaterdagavond in zak en as. Zelden was het achteraf zo stil in de kleedkamer, waar de spelers voor zich uit zaten te staren. De technische stap liep ondertussen te ijsberen om de opgekropte woede een uitweg te bieden.

De scheidsrechter nam een discutabele beslissing door zich te laten leiden door zijn assistent en stuurde Bryan Van Den Bogaert met een tweede gele kaart weg. De vrijschop die daarop volgde betekende de doodsteek voor een strijdend Heist.

‘Ik zag de scheidsrechter na een tussenkomst van Van Den Bogaert met beide armen gespreid aangeven dat moest worden doorgespeeld’, reageert trainer Cis Bosschaerts.

‘Toch kwam hij op aangeven van de grensrechter op die beslissing terug. Waarom hij het dan ook nog eens nodig vond om onze verdediger een tweede gele kaart te geven, is me een raadsel.’

‘Feit is dat bij de vrije trap die daarop volgde bij ons achteraan de organisatie even zoek was en Moeskroen daarvan kon profiteren om de 1-2 te scoren.’

‘Zo verliezen we voor de tweede keer op rij punten in de slotfase en moeten we weer een zure appel doorbijten. Ik vind dat ik terecht mag zeggen dat we onheus werden behandeld’, besluit Bosschaerts.

Geen zicht

De van OH Leuven overgekomen centrale verdediger Cédric Buekers, die voor het eerst aan de aftrap kwam, had geen zicht op bewuste fase.

‘Wat daar gebeurde, weet ik niet precies. Maar ik vind het vooral sneu voor Van Den Bogaert. Die jongen legde er zijn hoofd voor en wordt dan zo bestraft’, aldus de 19-jarige Limburger.

‘Los daarvan moet ik vaststellen dat we in de twee wedstrijden die ik meespeelde al vier tegengoals slikten op stilstaande fases.’

‘Ik vond dat vooral zaterdagavond zeer spijtig want we moesten nauwelijks een kans toestaan. Negentig minuten lang hebben we het onderste uit de kan gehaald.’

Deze nieuwe opdoffer tastte blijkbaar de strijdlust niet aan.

‘Als we vechten zoals tegen Moeskroen-Peruwelz, kunnen we iedereen aan. Ook volgend weekend in Eupen zullen we onze huid duur verkopen’, besluit Buekers.

---------------------------

Michel Wijns: ‘Niks te zeggen over Dachelet’


Bovenop de pijnlijke nederlaag zitten ze bij Heist ook nog steeds opgescheept met het probleem Dachelet.
De Luikenaar viste in Azerbeidzjan naast een transfer en werkt zijn ontgoocheling blijkbaar uit op de club.

‘Dachelet heeft hier een contract, maar weigert te trainen met de groep en wil niet spelen. Dit is onduldbaar en onhoudbaar en kost ons ook punten. Toch sta ik voor driehonderd procent achter het bestuur. Kan hij weg, dan hangt daar een prijs aan vast’, aldus trainer Cis Bosschaerts.

Sportief verantwoordelijke Michel Wijns was niet geneigd daar nog iets aan toe te voegen.

‘Ik heb hierover momenteel niks te zeggen. We zien wel’, klinkt het bitsig.

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie