LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

LOMMEL UNITED - KSK HEIST 0-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 15 februari om 20 uur
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Bij Lommel United sukkelen Sam Vanaken en Zinho Gano met spierblessures. Hun aantreden tegen KSK Heist is onzeker. Glenn Vromans revalideert van een operatie.

Bron: http://www.nr10.be
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Bij Lommel United sukkelen Sam Vanaken en Zinho Gano met spierblessures. Hun aantreden tegen KSK Heist is onzeker. Glenn Vromans revalideert van een operatie.

Bron: http://www.nr10.be
Dat kennen we, 'onzeker', bij Tunize waren er ook drie 'onzeker', ze stonden wel alle drie bij de aftrap op het veld.
Tegenstander zand in de ogen willen strooien is dat :D
We zullen ook maar lanceren 'Webers, Criel en Dachelet onzeker voor de match op Lommel' ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Ook komend weekend tegen Lommel kan Cis Bosschaerts zeker geen beroep doen op Pittoors (spierscheur) en Rymenants (heup). Rik Van Praet, die na zijn verplichte schoolstage aanpikte bij de groep, was wel van de partij op training. Jeroen Vanderputte trainde dinsdag niet. Hij bezocht een kinesist om de heup te behandelen. In principe sluit hij donderdag aan bij de groep.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Wie is de slager van dienst bij Lommel om Bart Webers uit te benen ? Neven ? ;)
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Groenwit »

DAVILA schreef:Wie is de slager van dienst bij Lommel om Bart Webers uit te benen ? Neven ? ;)
Neen, want die speelt bij Lommel centraal achteraan.

Wellicht Debauve of Omolo. Die laatste is wat mij betreft onze beste speler.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Groenwit schreef:
DAVILA schreef:Wie is de slager van dienst bij Lommel om Bart Webers uit te benen ? Neven ? ;)
Neen, want die speelt bij Lommel centraal achteraan.

Wellicht Debauve of Omolo. Die laatste is wat mij betreft onze beste speler.
Laat die 'beste speler' dan ook voetballen dan kan onze 'beste speler' dat ook.
Verleden week kreeg Webers al een elleboog na twee minuten van de alom gekende beenhouwer Neels, bij een notabene 0-5 stand pakte een invaller bij zijn eerste spelfase uit met een zware tackle langs achter op Webers, twee keer slechts geel.
In Heist kunnen we tegen ons verlies maar laat het aub voetbal blijven hé...
Ik heb een bloedhekel aan trainers die vinden dat ze goed gespeeld hebben 'omdat ze de tegenstander het voetballen belet hebben'... Waarom 'voetballen' die eigenlijk ?
Hoe ligt het veld erbij in Lommel ?
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Groenwit »

DAVILA schreef:
Groenwit schreef:
DAVILA schreef:Wie is de slager van dienst bij Lommel om Bart Webers uit te benen ? Neven ? ;)
Neen, want die speelt bij Lommel centraal achteraan.

Wellicht Debauve of Omolo. Die laatste is wat mij betreft onze beste speler.
Laat die 'beste speler' dan ook voetballen dan kan onze 'beste speler' dat ook.
Verleden week kreeg Webers al een elleboog na twee minuten van de alom gekende beenhouwer Neels, bij een notabene 0-5 stand pakte een invaller bij zijn eerste spelfase uit met een zware tackle langs achter op Webers, twee keer slechts geel.
In Heist kunnen we tegen ons verlies maar laat het aub voetbal blijven hé...
Ik heb een bloedhekel aan trainers die vinden dat ze goed gespeeld hebben 'omdat ze de tegenstander het voetballen belet hebben'... Waarom 'voetballen' die eigenlijk ?
Hoe ligt het veld erbij in Lommel ?
Dan mag je met Lommel gerust zijn. Haagdoren plakte vorig seizoen nog een mannetje op Webers en is daar heel boos voor aangekeken. Vreven gaat uit van eigen sterkte en dat mag ook wel in eigen huis. Enige ploeg die in Lommel kwam winnen was Westerlo en dat op een moment waarop onze ploeg totaal nog niet klaar was. Anderzijds toch maar uitkijken met dat soort uitspraken want tegen Heist wint Lommel zelden of nooit :lol: .

Plein ligt er behoorlijk bij. Hobbelt soms wat, maar valt goed op de voetballen. Grootste spelbreker wordt de wind vermoed.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

hebben ze al een dak uitgevonden boven het bezoekersvak?
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

waarom moeten wij me kloteweer naar lommel?

Ene keer vastgevrozen aan de grond, ene keer nat tot op onze onderbroeken en alsek nu naar buiten kijk...tjaaa....daar zou ne mens voor thuisblijven
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Groenwit »

Gezien jullie brave supporters zijn mogen jullie wel tickets voor op de zittribune kopen denk ik (linkerkant).
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Was idd vorige keer ook zo. Maar onnozelaars dat wij zijn, volhardend in de regen gaan staan...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Was idd vorige keer ook zo. Maar onnozelaars dat wij zijn, volhardend in de regen gaan staan...
Echte supporters staan er in weer en wind !!!! En in lommel en roeselare ook in de regen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------------

Keeperstrainer Eric De Weerdt stoomde Dean Michiels klaar: ‘Er valt hem weinig te verwijten’

Zeventien tegengoals in de jongste vier verloren wedstrijden, je zou als doelman voor minder van slag raken. Toch zag keeperstrainer Eric De Weerdt deze week een gemotiveerde Dean Michiels aan het werk. ‘Hij is mentaal klaar voor Lommel’, zegt De Weerdt.
Eric De Weerdt (54) stond de afgelopen week voor de delicate taak om doelman Dean Michiels er bovenop te helpen na alweer een korf doelpunten te hebben geïncasseerd.

‘Eigenlijk viel dat best mee’, aldus de Heistse keeperstrainer.

‘Ik zag maandag op de eerste training al meteen een gemotiveerde Michiels aan het werk. Samen met zijn doublure Raphaël Thys gaf hij het beste van zichzelf. Ik merkte niets van een aangetast zelfvertrouwen’, aldus de Heistse keeperstrainer.

Waarom ook, er viel de jongeman uit Rillaar niet veel te verwijten.

‘Michiels moest de jongste weken inderdaad opvallend veel goals slikken maar het zou fout zijn om hem alleen daarvoor met de vinger te wijzen’, neemt Eric De Weerdt het op voor zijn poulain.

‘Van de zes tegengoals tegen Tubeke kan je hem ééntje aanwrijven. Die vrijschop die hij onder zijn lichaam laat doorglippen, dat kan gebeuren in dergelijke omstandigheden.’

‘Die bal was gedragen door de wind en met al dat slijk moeilijk klem te zetten.’

Eric De Weerdt is ervan overtuigd dat Dean er vanavond op Lommel opnieuw zal staan.

‘Hij is een rustige jongen met veel talent. Hij getuigt van een uitstekende mentaliteit. Ik zie niet in waarom wij aan hem moeten gaan twijfelen.’

Voor Eric zelf is het aangenaam werken met jongens als Michiels en Thys.

‘Die twee kunnen best met mekaar opschieten en steken mekaar de loef af met hun werkkracht en inzet’, aldus de opvolger van oud-doelman Benny Wuyts.

Zelf stond hij in een vorig leven onder de lat bij het vroegere ‘den Bos’ of SV Heist.

‘Ik was bij de fusieclub al keeperstrainer onder Raymond Jaspers, Luc Leys, Raymond Van Gorp en Jaak Merchez’, vertelt hij.

‘De laatste jaren was ik samen met Luc Vetters ploegafgevaardigde. Tot Benny Wuyts stopte en Cis Bosschaerts mij vroeg zijn taak over te nemen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: LOMMEL UNITED - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Komaan he jongens :twisted:
Plaats reactie