KSK Heist - CS Visé 1-1

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

KSK Heist - CS Visé 1-1

Bericht door Dabo »

Rode lantaarn Visé dient licentie-aanvraag in ondanks betalingsachterstand 2 maanden

CS Visé lijkt met amper elf punten uit 26 wedstrijden nu al veroordeeld tot degradatie naar derde klasse. Toch dienen de Ganzen een licentie-aanvraag voor tweede klasse in.

Opmerkelijk, gezien een degradatie onafwendbaar lijkt. Bovendien kampen de spelers met een betalingsachterstand van twee maanden, weet L'Avenir.

"De lonen zullen spoedig uitbetaald worden", zegt gerechtigd correspondent Christian Bartosch. "Als de Licentiecommissie bemerkingen heeft bij ons dossier, zal de club een beslissing nemen."

----------------------------------

Bakrie-familie zet CS Visé te koop: 'Er is nauwelijks interesse'

Dinsdag kon u lezen dat rode lantaarn CS Visé een licentie voor tweede klasse zal aanvragen. De Ganzen hebben zich immers nog niet neergelegd bij de degradatie.

Bovendien rekent CS Visé erop dat bepaalde hoger gerangschikte clubs in moeilijkheden geen licentie voor het seizoen 2014-2015 zullen verkrijgen. Ook bij de Ganzen zelf is er sprake van betalingsproblemen. Zo moeten de spelers en trainers nog steeds wachten op hun loon van december en januari. Een staking dreigt. "Ik begrijp dat ze er genoeg van hebben", zegt gerechtigd correspondent Christian Bartosch in La Meuse.

"Normaal gezien vinden we deze week nog een oplossing. Over enkele dagen zou er geld uit Indonesië moeten aankomen. Meneer Bakrie neemt, zoals steeds, zijn verantwoordelijkheid. De spelers zullen hun loon van december spoedig ontvingen. Wat betreft januari en de rest van het seizoen, zullen ze nog even geduld moeten uitoefenen."

VERKOOP

Toch wil diezelfde Bakrie de club nog steeds verkopen. Twee advocaten werden alvast aangesteld om de dossiers van eventuele overnemers te behandelen. Voorlopig blijkt de interesse echter beperkt, waardoor het niet uitgesloten is dat de Indonesiërs er nog een extra seizoen bij doen.

Bron: http://www.nr10.be
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door eSKaa »

Al dagen geen berichten op het forum... De stilte voor de storm??
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Al dagen geen berichten op het forum... De stilte voor de storm??
Jah een week gene voetbal geweest.. Wa kunde dan nog zegge :D
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door eSKaa »

Zaterdag een match waar enkel de winst telt. Met minder mag je niet tevreden zijn. Da's toch reden om over te klappen zeker :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Zaterdag een match waar enkel de winst telt. Met minder mag je niet tevreden zijn. Da's toch reden om over te klappen zeker :-)
En wnnr gade is iet nieuw vertelle :mrgreen:
eSKaa
Berichten: 1397
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door eSKaa »

Ja, er moet toch IET gezegd worden he ;-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door hesteneer »

willen we trouwens ons nieuwste forumlid eens een warm welkom heten ? welkom naamgenoot! :) dit even om iets anders te zetten ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:willen we trouwens ons nieuwste forumlid eens een warm welkom heten ? welkom naamgenoot! :) dit even om iets anders te zetten ;)
Deze gebruiker heeft dus geen banden met mezelf of met Hesteneer. Maar dat had iedereen al zelf kunnen ontdekken, niet?
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door de greize »

Dabo schreef:
hesteneer schreef:willen we trouwens ons nieuwste forumlid eens een warm welkom heten ? welkom naamgenoot! :) dit even om iets anders te zetten ;)
Deze gebruiker heeft dus geen banden met mezelf of met Hesteneer. Maar dat had iedereen al zelf kunnen ontdekken, niet?
Misschien is het wel Jean Marc Bosman, ge weet wel die van het Bosman arrest
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door hesteneer »

Dabo schreef:
hesteneer schreef:willen we trouwens ons nieuwste forumlid eens een warm welkom heten ? welkom naamgenoot! :) dit even om iets anders te zetten ;)
Deze gebruiker heeft dus geen banden met mezelf of met Hesteneer. Maar dat had iedereen al zelf kunnen ontdekken, niet?
wie zegt da? :mrgreen:

ok...back on topic ! 2-0
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door klenne »

Nog 2 dagen .. Zijn er geschorsten bij wezet ?
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Nog 2 dagen .. Zijn er geschorsten bij wezet ?
Volgens de site KBVB geen geschorsten.
Op de site van Wezet ist het stilletjes, dus gekwetsten ???
Maar we moeten er gelijk hoe over !!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door klenne »

Idd 3 punten is de enigste optie zaterdag :twisted:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door klenne »

Matchday !! Hopelek komt er wa volk vandaag
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 01-03-2014 20:00 KSK Heist - CS Visé

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------

Yvan Yagan komt voor het eerst aan aftrap voor thuispubliek: ‘Ik beklaag me mijn overstap niet’

Het is vijf voor twaalf voor Heist. De komst van rode lantaarn Visé is een uitgelezen kans om weg te komen van die vermaledijde zestiende plek. Wordt Yvan Yagan, die voor het eerst voor zijn nieuw thuispubliek aan de aftrap komt, de redder in nood?
SK Heist staat voor cruciale speeldagen, te beginnen vanavond met het duel tegen hekkensluiter Visé. Ook voor de recent aangetrokken Yvan Yagan wordt dit een belangrijk treffen. Na een invalbeurt en een basisplaats veertien dagen geleden op Lommel komt de Brusselaar van Armeense afkomst vanavond voor het eerst voor zijn nieuw thuispubliek aan de aftrap.

‘Ik zat bij mij club WS Brussels al een heel seizoen op een zijspoor. Ik speelde er amper één volledige wedstrijd. Omdat ik absoluut terug wilde spelen, besloot ik daar te vertrekken’, aldus de 25-jarige aanvaller.

‘Bij Heist diende zich die mogelijkheid aan en ik heb dan ook niet getwijfeld. Die club was me niet vreemd omdat ik die in het verleden al als tegenstander ontmoette.’

‘Voor ons was dit een opportuniteit’, aldus trainer Cis Bosschaerts, bij wie na het vertrek van Jonah Remans en Bruno Carvalho de roep naar een offensieve kracht groot was.

‘Ik had Yagan al enkele keren aan het werk gezien en wist dat hij bij WS Brussels naast de boot was gevallen omdat hij niet tot de stal Bico behoorde.’

‘Het feit dat de trainer achter mijn komst stond, werkte mee mijn keuze in de hand’, zegt Yvan Yagan hierover.

‘Het is een beslissing die ik me helemaal nog niet heb beklaagd. Ik trof hier een heel aangename spelersgroep. Ik word hier vooral geholpen door Miguel Dachelet, aanvoerder Roel Grant en Bart Webers. Ik voelde me hier meteen op mijn gemak.’

Of hij voor Heist voor het verder verloop van de competitie de witte merel wordt, dat moet nog blijken. Talent heeft Yagan ongetwijfeld want hij was eerder ook al actief bij Sporting Charleroi en Lokeren.

‘Met Charleroi vierde ik de promotie naar eerste klasse, bij Lokeren kwam ik op een minder gunstig moment. Ik was toen nog wat jong voor die stap’, vertelt hij.

Toch hoopt de bij Anderlecht opgeleide aanvaller ooit op het hoogste niveau aan de slag te kunnen.

‘Dat blijft mijn droom. Ik heb er dus alle belang bij om bij Heist zo goed mogelijk te presteren’, klinkt het ambitieus.

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie