VIRTON - KSK HEIST 3-3

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

VIRTON - KSK HEIST 3-3

Bericht door klenne »

Zaterdag 8 maart om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Day kreeg tegen aalste 2 keer geel , lesquoy kreeg direct rood , deze 2 zullen er dus niet bijzijn !!

Ook molnar kreeg geel tegen aalst en is volgens mij ook geschorst ( 5-de gele kaart )
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door malinwa fc »

Dessel moet naar Westerlo,dus punt(en) gewin is meer dan welkom!
1-2 ginder. ;)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Day kreeg tegen aalste 2 keer geel , lesquoy kreeg direct rood , deze 2 zullen er dus niet bijzijn !!

Ook molnar kreeg geel tegen aalst en is volgens mij ook geschorst ( 5-de gele kaart )


Gecheckt op de site van KBVB: klopt allemaal, bovendien is middenvelder Samy Kehli (uitgeleend door FC Metz) er ook niet bij. Hij brak een teen op 7 februari en is zes weken out. Kehli is de Virtonse Webers: middenvelder van 1.91m die tot aan zijn uitvallen al 8 keer scoorde.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Day kreeg tegen aalste 2 keer geel , lesquoy kreeg direct rood , deze 2 zullen er dus niet bijzijn !!

Ook molnar kreeg geel tegen aalst en is volgens mij ook geschorst ( 5-de gele kaart )


Gecheckt op de site van KBVB: klopt allemaal, bovendien is middenvelder Samy Kehli (uitgeleend door FC Metz) er ook niet bij. Hij brak een teen op 7 februari en is zes weken out. Kehli is de Virtonse Webers: middenvelder van 1.91m die tot aan zijn uitvallen al 8 keer scoorde.
En dieje molnar was dieje da op stvv 4 keer scoorde
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

SamuelB 1 mars 2014 à 10:33
Avec tous les blessés (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse…) et maintenant les suspensions (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) sans parler des menacés avec les cartes jaunes et au vu de notre petit noyau, ça va finalement pas être si simple la fin de saison, j’en ai bien peur!!! Il faut absolument les 3 points à la maison contre Heist. Mais quelle équipe Defays va bien pouvoir aligner…

Bron: site Virton

Met al de gekwetsten (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse...) en nu de schorsingen (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) zonder te spreken over de met gele kaarten bedreigden en gezien onze beperkte kern, gaat het niet zo simpel worden in het seizoenseinde, ik ben er bang voor !!! We moeten absoluut de drie punten pakken tegen Heist. Maar welke ploeg gaat Defays kunnen opstellen ...

Cis hopelijk beur ik je daar een beetje mee op, alleszins spoedig beterschap gewenst !
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:SamuelB 1 mars 2014 à 10:33
Avec tous les blessés (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse…) et maintenant les suspensions (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) sans parler des menacés avec les cartes jaunes et au vu de notre petit noyau, ça va finalement pas être si simple la fin de saison, j’en ai bien peur!!! Il faut absolument les 3 points à la maison contre Heist. Mais quelle équipe Defays va bien pouvoir aligner…

Bron: site Virton

Met al de gekwetsten (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse...) en nu de schorsingen (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) zonder te spreken over de met gele kaarten bedreigden en gezien onze beperkte kern, gaat het niet zo simpel worden in het seizoenseinde, ik ben er bang voor !!! We moeten absoluut de drie punten pakken tegen Heist. Maar welke ploeg gaat Defays kunnen opstellen ...

Cis hopelijk beur ik je daar een beetje mee op, alleszins spoedig beterschap gewenst !
Hoeveel weken had dieje menessou dan gekregen ? En dieje thiam is er tege heist trug bij he was voreg weekend geschorst
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door klenne »

klenne schreef:
DAVILA schreef:SamuelB 1 mars 2014 à 10:33
Avec tous les blessés (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse…) et maintenant les suspensions (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) sans parler des menacés avec les cartes jaunes et au vu de notre petit noyau, ça va finalement pas être si simple la fin de saison, j’en ai bien peur!!! Il faut absolument les 3 points à la maison contre Heist. Mais quelle équipe Defays va bien pouvoir aligner…

Bron: site Virton

Met al de gekwetsten (Dupuis, Delaby, Khely, Grevisse...) en nu de schorsingen (Thiam, Menessou, Day, Lesquoy) zonder te spreken over de met gele kaarten bedreigden en gezien onze beperkte kern, gaat het niet zo simpel worden in het seizoenseinde, ik ben er bang voor !!! We moeten absoluut de drie punten pakken tegen Heist. Maar welke ploeg gaat Defays kunnen opstellen ...

Cis hopelijk beur ik je daar een beetje mee op, alleszins spoedig beterschap gewenst !
Hoeveel weken had dieje menessou dan gekregen ? En dieje thiam is er tege heist trug bij he was voreg weekend geschorst
Just is gaan zoeken en blijkbaar 1 week dus er ook trug bij
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Klenne ik citeer maar wat er op die website staat hé, ik ben niet de verantwoordelijke uitgever :D
Alles met een korrel zout pakken maar dat Virton gehandicapt aan de match moet beginnen is duidelijk.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:Klenne ik citeer maar wat er op die website staat hé, ik ben niet de verantwoordelijke uitgever :D
Alles met een korrel zout pakken maar dat Virton gehandicapt aan de match moet beginnen is duidelijk.
I know i know :D we zijn er mee bezeg das het belangrijkste ;)
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK Heist - CS Visé 1-1

Bericht door Naas »

Schorsing van Thys van 1 speeldag is in beroep kwijtgescholden! Hallelujah, recht heeft dan toch een beetje gezegevierd!! :) Goei werk, Roel!! :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK Heist - CS Visé 1-1

Bericht door klenne »

Naas schreef:Schorsing van Thys van 1 speeldag is in beroep kwijtgescholden! Hallelujah, recht heeft dan toch een beetje gezegevierd!! :) Goei werk, Roel!! :D
Jawade da gebeurd ook ni dikwels voor een rechtstreekse rode kaart :shock: 8-)
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - CS Visé 1-1

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:
Naas schreef:Schorsing van Thys van 1 speeldag is in beroep kwijtgescholden! Hallelujah, recht heeft dan toch een beetje gezegevierd!! :) Goei werk, Roel!! :D
Jawade da gebeurd ook ni dikwels voor een rechtstreekse rode kaart :shock: 8-)
Dat wil imo zeggen dat er niks aan de hand was, natuurlijk maakt Raf zich breed maar die speler kan wel op doel besluiten waar de bal weggewerkt wordt... Wel twee kostbare punten kwijt. Toch 'moedige' arbiters Brinkman, nu Lambrechts, die tegen een 'kleine' ploeg genoeg moed hebben om penalty te fluiten... En wat met die penalty op Webers waar ik het eerder over had ???
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist - CS Visé 1-1

Bericht door DAVILA »

Pas de panique à bord"
VINCENT LOMMEL Publié le mardi 04 mars 2014 à 16h23 - Mis à jour le mercredi 05 mars 2014
VIRTON “Il faut battre Heist ce week-end. Je reste persuadé du maintien !”
Inconditionnel des Verts depuis le titre glané en avril 2001 et la (première) montée en D2, Jean-Marc Cholot manque très, très rarement un match de championnat. Chapeau !

"Parfois un ou deux. L’équipe connaît des hauts et des bas et n’est pas championne de la régularité", remarque-t-il d’un œil avisé. "Je sais relativiser. Pour un retour en Belgacom League, le bilan n’est pas si mauvais."

Onzième de classe, sept points d’avance sur le barragiste (16e), Dessel, alors qu’il en reste vingt et un à peine à distribuer, la tendance est à l’optimisme du côté de l’Excelsior: il faudrait un cataclysme pour disputer les barrages et, le cas échéant, descendre en D3. Les deux dernières défaites en date sur le score de 3-0, respectivement, contre l’Antwerp et à Alost ne remettent rien en cause.

"Absolument", assure le quinquagénaire. "Il n’y a pas eu grand-chose comme spectacle. Remettons les choses dans leur contexte: on a joué face aux Anversois sur un moche terrain. Il est quasi abîmé partout et, côté marquoir, tu ne sais pas jouer au football. D’accord, cela vaut pour les deux formations. Pourtant, on a dominé à outrance la première mi-temps. L’exclusion de Menessou a orienté les débats. On sait comment cela va..."

Une carte rouge il y a dix jours, deux vendredi dernier. "Nous étions déjà déforcés. Le noyau n’est pas bien gras. Deux jeunes, Lesquoy et Day, étaient titulaires, mais ils ont regagné les vestiaires de manière prématurée."

Un zéro pointé qui n’est pas de nature à tracasser notre Ultra du kop massé derrière le but côté Faubourg d’Arival. "Il faut battre Heist ce week-end. Je reste persuadé du maintien ! Virton ne peut pas être menacé en cette fin de campagne."

L’entraîneur, Frank Defays, est apprécié en Gaume: "Il est bien vu et passe bien. C’est un bosseur. Le coach est sollicité à en croire les rumeurs. Ce sont, peut-être, des ragots..."

L’avenir de l’ancien Carolo sera évoqué en temps utile : il est en fin de contrat, mais possède une année en option (2014-2015).

Bron: LDH en ligne

Men laat hier een oudere Virton supporter aan het woord, euh.... een soort Virtonse Davila :D
De brave man zegt dat er nog geen paniek is na twee opeenvolgende 3-0 nederlagen en dat ze absoluut moeten winnen tegen Heist
Zorgen wij voor een derde 3-0, eigenlijk 0-3 ? ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: VIRTON - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie