CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

1-4 Winst. Alles gezegd. :oops: :oops: :cry:
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:1-4 Winst. Alles gezegd. :oops: :oops: :cry:
Ik zou hier niet zo neerbuigend over doen... de uitslagen van de reeksgenoten al eens bekeken ? Hoger poste ik er al enkele hier nog wat:

Lommel-City Pirates (4de) 1-0
Eupen-Francs Borain (4de) 1-0
Overijse (4de)-Antwerp 1-1 en verlengingen
Pelt (4de)-Patro 1-1 en verlengingen
OHL-Bocholt (3de) 1-0
STVV-Deinze (3de) 2-2 en verlengingen
WZaventem-Boom (3de) 5-3
Union (3de)-Seraing 0-1
Aalst-Vosselaar (4de) 2-1
Tienen (3de)-Geel 1-3
Racing-Belmont (1ste prov) 5-0
Waterlo (4de)-Virton 2-0

Maw: enkel Racing won met veel verschil (tegen een ploeg die net uit 2de provinciale komt), buiten Heist won enkel Dessel met 3 goals verschil, net als Dessel deden wij dat bovendien op verplaatsing ! Zeven reeksgenoten speelden ook maar tegen 4de klassers, de meesten dan nog op eigen veld ! Racing zelfs tegen een provincialer !

Het moet maar eens gedaan zijn met die kleinerende kritieken over ons team, ik zei al eerder koop een abonnement bij Barça ! :(
Laatst gewijzigd door DAVILA op 17 aug 2014, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

is niet neerbuigend bedoelt, enkel volgens mij is de competitie toch belangrijker dan de beker en in de competitie is het zoals elk jaar en de commentaar hier ook.
altijd net niet, altijd juist toch niet verdiend verloren enz. Dat kan wel zijn maar daar koop je niets mee.Als je in het begin 7/9 of 9/9 pakt, dan moeten de ploegen met 0/9 of 1/9 al 3 keer winnen om je terug te halen.
KSK zal weer een heet sezoen tegemoet gaan en zal niet het geluk blijven hebben om er elk jaar in te blijven omdat andere clubs falen in licenties of na de tafelcommissies.

Opnieuw, gewoon neutrale commentaar aangezien ik zelf liever heb dat KSK wint !
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Waterlo (4de)-Virton nog onbekend
2-0
Virton sneuvelt als enige tweedeklasser, enkele 'toppers' komen met de schrik vrij... :D
Laatst gewijzigd door DAVILA op 17 aug 2014, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Neutral schreef:is niet neerbuigend bedoelt, enkel volgens mij is de competitie toch belangrijker dan de beker en in de competitie is het zoals elk jaar en de commentaar hier ook.
altijd net niet, altijd juist toch niet verdiend verloren enz. Dat kan wel zijn maar daar koop je niets mee.Als je in het begin 7/9 of 9/9 pakt, dan moeten de ploegen met 0/9 of 1/9 al 3 keer winnen om je terug te halen.
KSK zal weer een heet sezoen tegemoet gaan en zal niet het geluk blijven hebben om er elk jaar in te blijven omdat andere clubs falen in licenties of na de tafelcommissies.

Opnieuw, gewoon neutrale commentaar aangezien ik zelf liever heb dat KSK wint !
Het is niet nodig dat telkens in de verf te zetten. ALLE Supporters weten dat en dat geldt voor nagenoeg alle niet-profploegen in de reeks, hoeveel punten hebben die trouwens ?
Je commentaar mag dan 'neutraal' zijn het is geen nieuws en btw: dit is een 'SUPPORTERS' forum, we hoeven hier niet noodzakelijk neutraal te zijn daar zijn andere kanalen voor ! ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

ruiz en rymenants geblesseerd uitgevallen? kzal men sjotschoene maar van onder het stof halen zeker?! :)
Naas
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door Naas »

Ruiz 'geblesseerd' uitgevallen, vervangen door rymenants die de vierde goal heeft gemaakt. Dus ene schoen mag je nog onder het stof laten liggen! :D
Over de match, zonder neerbuigend te doen, en ik kijk niet naar ander ploegen of ander uitslagen, dit was gewoon niet goed genoeg. We hebben gewonnen...meer wil ik, en valt, daar ook niet over zeggen, en ja,morgen in de krant staat 1-4 winst...that's it!
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Naas schreef:Ruiz 'geblesseerd' uitgevallen, vervangen door rymenants die de vierde goal heeft gemaakt. Dus ene schoen mag je nog onder het stof laten liggen! :D
Over de match, zonder neerbuigend te doen, en ik kijk niet naar ander ploegen of ander uitslagen, dit was gewoon niet goed genoeg. We hebben gewonnen...meer wil ik, en valt, daar ook niet over zeggen, en ja,morgen in de krant staat 1-4 winst...that's it!
Zucht, diepe zucht, waarom gaan wij nog kijken eigenlijk ? Nooit geweten dat ik een masochist ben, thanks Neutral, Naas & friends to let me know :D
Maar als je niet naar anderen kijkt wat is dan je referentiekader om over goed of slecht te oordelen ? Je eigen voetbalcrarrière ? ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

ah das want kvond er ma ene meer! kreeg een bericht da ze allebei geblesseerd waren...vandaar
zoveel te beter he!!!! laat den beerschot maar komen!!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:ah das want kvond er ma ene meer! kreeg een bericht da ze allebei geblesseerd waren...vandaar
zoveel te beter he!!!! laat den beerschot maar komen!!!
Ik bedoelde dus da reymenants die 1-4 nog gemaakt heeft en da ruiz gekwetst was ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

:D ok nu zennek mee!
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door foxy »

ik vind 1-4 een prachtig resultaat. Een degradatiekandidaat in 2e klasse is eigenlijk van niveau 3e klasse en dat is
dus maar één reeks verschil met 4e. Op een paar uitzonderingen na zijn al onze spelers afkomstig of als belofte
van 3e /4e klasse niveau (zie vooral naar snelheid van uitvoering). Om een middenmoter te zijn in 2e klasse zijn er
enkele 1e klassers nodig (wens van Neutral) en die kunnen wij niet betalen , dus ...
Als Beerschot-Wilrijk een topper is van 4e mag dat weer niet onderschat worden.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

BINCHE-KSK HEIST 1 - 4

Heist zag op het veld van vierdeklasser Binche een snelle start beloond met twee doelpunten. Rik Van Praet opende en even later wist Jonas Vandermarliere de voorsprong te verdubbelen. Een tegendoelpunt kort na de pauze gaf de thuisploeg wel vleugels. De Heistse defensie kwam onder druk te staan maar wist verder onheil te voorkomen. Toen Van Praet opnieuw uit een stilstaande fase scoorde, was de kwalificatie een feit. De voor Ruiz ingevallen Rymenants zette zijn seizoendebuut in de verf met een vierde goal.

SK HEIST

Heist trad in Binche aan in ongewijzigde opstelling, maar onder de lat stond wel Bart Weyen in plaats van Tom Vandenbossche. In de volgende ronde moet Heist het in een thuiswedstrijd opnemen tegen Beerschot Wilrijk. De wedstrijd gaat allicht door op zondag. (lcp)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4130
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: CC: 17/08/2014 - 16h00 RJ ENTENTE BINCHOISE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

A la une
L'aventure en Coupe de Belgique s'arrête, pour la RJEB. L'Entente Binchoise s'est inclinée, à domicile, face au KSK Heist (D2). Malgré un résultat sévère, les Noir et Rouge quittent la Cofidis Cup par la grande porte.

Bron: site Binche

Ze vinden daar dat ze langs de grote poort uit Cofidis Cup gestapt zijn.
Plaats reactie