KSK Heist-Lommel United 2-3

Welk resultaat haalt Heist in de wedstrijd, K.SK Heist - Lommel United?

Heist wint
6
60%
Heist speelt gelijk
1
10%
Heist verliest
3
30%
 
Totaal aantal stemmen: 10

Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Peter »

In wedstrijden zoals deze hoef je niet alle meeval van de wereld te hebben om te winnen, maar je mag vooral niet te veel tegenslag hebben. Vandaag hadden we van dat laatste wat te veel. Vederlichte/geen penalty en dan nog buitenspelgeur bij derde doelpunt. Voor de rest tijdswinst van keeper vanaf minuut 1 en vallende ziekte van regales waar scheids niets aan deed. Daar konden zelfs twee doelpunten van Webers niet tegenop.

Van camp zeer degelijke match dus hopelijk is dieje ook vertrokken voor ettelijke weken. Kop omhoog, er staan nog ploegen achter ons!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door malinwa fc »

2 prachtige doelpunten van de Webers,absoluut!!
Maar op de zege van lommel valt ni veel af te dingen vind ik.
Onze passing was dramatisch slecht,geen of weinig druk naar voor,altijd achter de feiten aanhollen.
Jammer,geen man overboord en idd,er staan nog altij 2 ploegen zonder punten. ;)
Volgende keer beter,kop op gasten!!
Tegen Bergen sta ik met de vroege,dan zullen we maar nog ne keer afkomen zeker!
Galag
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2013, 11:03

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Galag »

malinwa fc schreef:2 prachtige doelpunten van de Webers,absoluut!!
Maar op de zege van lommel valt ni veel af te dingen vind ik.
Onze passing was dramatisch slecht,geen of weinig druk naar voor,altijd achter de feiten aanhollen.
Jammer,geen man overboord en idd,er staan nog altij 2 ploegen zonder punten. ;)
Volgende keer beter,kop op gasten!!
Tegen Bergen sta ik met de vroege,dan zullen we maar nog ne keer afkomen zeker!
Niet veel op af te dingen?

Ik heb de 2de helft niet veel meer gezien van die mannen. Dan hadden die de ziekte die wij hadden in de eerste helft.
Nooit de afvallende bal veroveren, geen druk op de bal.
Toegegeven, onze 1ste helft was dus ook dramatisch.

Maar een gelijkspel was imo veel eerlijker geweest vanavond.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door eSKaa »

True, Lommel snediger op de bal, vinniger in duel. De eerste 10 minuten kon Heist de schijn hoog houden, daarna zakten we weg. Mooi doelpunt net voor rust van Webers, ik zag em graag binnengaan, maar aankomen zag ik hem niet...
Na rust leek de start gretiger, en werd het laken meer naar ons toe getrokken, tot de penalty-fase. Dat is niet expres, maar arm weg van het lichaam, en bal ertegen = pinanty...
Eerlijk = eerlijk: ik zag weinige minuten later hetzelfde gebeuren aan de overkant, maar blijkbaar zag de scheids het niet. Die man had trouwens tot dan toe een degelijke wedstrijd gefloten. Ere wie ere toekomt. De 3e goal van Lommel is volgens mij buitenspel. 100% zeker kan ik dat niet zeggen, want het gebeurde niet recht voor me. Maar als de lijnrechter te laat is, dan is het meestal een slecht teken. 9/10 is het dan buitenspel.. Dat is iets wat jaren op die staanplaats mij geleerd heeft. Soit, Webers maakt een pracht van een goal nog, maar het mag niet baten. 2-3, en we lopen achter de feiten aan, wat we al 2 jaar deden. Nu even bekervoetbal; laat dat ons vertrouwen geven om er eind van de maand terug in te vliegen...

PS: Ruiz word nu al elke match door 2 man gedekt. Moeten we mss eens geen extra man in zijn buurt zetten, die op zijn minst 1 van die 2 verdedigers naar zich toe kan trekken? 't Is maar een gedacht he.
Anyway: amuseer jullie met de bekerwedstrijd(en). Ik ga op welverdiend verlof. Tot in Virton!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Lommel United heeft zijn eerste driepunter op zak, ten koste van KSK Heist. Dankzij twee doelpunten van Regales en eentje van Trossard werd Heist in eigen huis opzijgezet. Heist beleeft zo een troosteloze competitiestart met 1 op 9.

Toen Regales zich knap vrij draaide en vanuit een erg scherpe hoek het bevrijdende gaatje zocht, bleef de grabbelende Vandenbossche in gebreke: 0-1. De Limburgers waren vanaf dan heer en meester.

De thuisploeg ontsnapte aan de vermoedelijke doodsteek en kreeg op slag van rust veel meer dan waar ze recht op had. Een afgeweerde hoge bal viel pardoes voor de rechtervoet van Webers en die haalde verwoestend uit: 1-1.

Maar het elftal van Stijn Vreven hoefde niet lang aangeslagen rond te lopen, want vroeg in de tweede helft deponeerde verdediger Gillis ongewild een lekker appeltje in de Lommelse fruitmand. Een stiftertje van de mee opgerukte Goossens vloog tegen zijn hand en ref Gleton legde de bal op de stip. Regales liet zich niet paaien en vlamde zijn tweede van de avond laag in de hoek: 1-2. In een erg spannend slot zorgden Trossard en Webers nog voor de kers op de taart.

Bron: GVA online
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

De scheids is baas en een penalty is stilaan iets waar die mannen naar eigen goeddunken mee omspringen.
Die Regales maakte steeds de eerste fout met de armen, liet zich dan vallen in het duel en... vrijschop !
Al bij al zijn we karig beloond met 1 op 9
'De Limburgers waren vanaf dan heer en meester' euh ? Na hun goal kwam Heist meer en meer opzetten met die verdiende goal tot gevolg.
Penalty fase wil ik eens graag terugzien. Iedereen heeft zich ten volle gegeven en meer kunnen we niet verlangen. Het is duidelijk dat we offensief onthoofd zijn met onze drie gekwetsten, ook VdBergh is een aderlating.
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Neutral »

Zal weer zijn zoals GVA schreef, triest sezoenbegin
en we weten wat er dan volgt. Hopelijk ben ik mis.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Na rust leek de start gretiger, en werd het laken meer naar ons toe getrokken, tot de penalty-fase. Dat is niet expres, maar arm weg van het lichaam, en bal ertegen = pinanty...
Is dat zo ? Wat zegt de Fifa uitgave 'de regels van het voetbalspel' ?

'Overtredingen en onsportief gedrag worden als volgt bestraft:

een directe vrije schop
indien een speler opzettelijk de bal met de hand speelt

een strafschop
indien een speler één van de 10 hierboven genoemde overtredingen begaat in zijn eigen strafschopgebied'

eSKaa spreekt zich dus tegen 'dat is niet expres (= opzettelijk) maar enz = pinanty'

NIET dus


Ik hoor wel meer zulke dingen rond een voetbalveld maar weinigen kennen het bondsreglement waarvan 'de regels van het voetbalspel' deel van uitmaken !!!

PS: misschien die spannende lectuur meenemen op verlof eSKaa ! Trouwens prettig verlof ;)
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Peter schreef:In wedstrijden zoals deze hoef je niet alle meeval van de wereld te hebben om te winnen, maar je mag vooral niet te veel tegenslag hebben. Vandaag hadden we van dat laatste wat te veel. Vederlichte/geen penalty en dan nog buitenspelgeur bij derde doelpunt. Voor de rest tijdswinst van keeper vanaf minuut 1 en vallende ziekte van regales waar scheids niets aan deed. Daar konden zelfs twee doelpunten van Webers niet tegenop.

Van camp zeer degelijke match dus hopelijk is dieje ook vertrokken voor ettelijke weken. Kop omhoog, er staan nog ploegen achter ons!
Volmondig mee eens, denk dat je Van Praet bedoelt ipv Van Camp (een Jefke Van Camp van Diest een halve eeuw geleden zouden we trouwens kunnen gebruiken :D )
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Peter »

DAVILA schreef: Volmondig mee eens, denk dat je Van Praet bedoelt ipv Van Camp
Uiteraard is het Rik Van Praet, drie Cristallekes en ne mens begint al te flateren...

Nog even op scheids terugkomen. Bij penaltyfase staat hij er met z'n neus op, fluit hij eerst niet om seconde later (na geroep van Lommelspelers) dit toch te doen. Daarna was het duidelijk dat Heist ging speculeren/hopen dat hij aan overkant zelfde zou doen, maar onze Waalse 'vriend' was zeer gedecideerd en heeft denk ik daarna geen enkel twijfelgeval in ons voordeel gefloten, met als toppunt een gele kaart voor Webers langs de zijlijn. Ik zie het de man op bvb Antwerp of Racing nog niet doen...
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door eSKaa »

Ook voor speeldag 3 kan er gestemd worden op de Man Van De Match!
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Ook voor speeldag 3 kan er gestemd worden op de Man Van De Match!
Nr 1: de scheidsrechter ? :D
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Lommel
Lommel gaat winnen in Heist-op-den-Berg
Woensdag 13 augustus 2014
Lommel United heeft vanavond Heist-op-den-Berg verslagen. Uitslag: 2-3. Bij de rust was het 1-1. Regales maakte twee goals, Trossard één. Het is de eerste overwinning voor United dit seizoen.
United nam vanaf de aanvang van de wedstrijd het heft in handen, dit met dezelfde elf van vorige week. En het creëerde ook vrij snel kansen, o.a. via Gueroui, Deferm en Lenaerts, maar het was wachten op Regales die vanuit een erg scherpe hoek de bevrijdende 0-1 scoorde. De thuisploeg ontsnapte iets later aan de doodsteek bij een uitstekende kans voor Gaethofs, maar Heist kreeg vlak voor affluiten voor de rust veel meer dan waar ze recht op had: een afgeweerde hoge bal viel voor de voet van Webers en die knalde keihard de 1-1 tegen de netten, meteen de ruststand.
Vlak na de rust viel er een penalty uit de lucht voor Lommel toen verdediger Gillis ongewild de bal met de hand beroerde. Regales scoorde meteen zijn tweede van de avond: 1-2. Trossard kon nadien de voorsprong nog aandikken tot 1-3 maar ook de thuisploeg liet zich niet onbetuigd, en kon nog milderen tot 2-3, maar (gelukkig) kon United achterin alles verder gesloten houden, en werd de eerste overwinning van dit seizoen geboekt.
Besluit: een terechte en zeker verdiende overwinning voor Lommel vanavond, maar toch wordt er nog teveel 'weg gegeven' achterin, en is er voorin nog een gebrek aan efficiëntie en automatisme. De volgende opdracht wacht nu zondag om 16.00 uur in de beker tegen Merksem.

Bron: internetgazet (onnodig te vermelden dat dit een Limburgs initiatief is...)

Wat zegt die schrijvelaar ? 'toen verdediger Gillis ONGEWILD de bal met de hand beroerde' - zie mijn eerder e post over handspel... Over de eerste kansen van de match (Ruiz kopbal, Webers schot) geen woord, over de eventuele penaltyfases in de Lommelse zestien: geen woord. Uiteraard win je 'verdiend' na zo'n penalty cado ;)
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Enfin, na de eerste ontgoocheling de ruggen rechten. Zo slecht was het ondanks alle pech tot nu toe niet, 1 op 9 is slecht betaald. En wie het voortdurend heeft over 'slecht' spel: lees eens de verslagen na over de gisteren gespeelde matchen...
Er zijn er die dringend een abonnement moeten nemen bij Barça... :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: Bron: internetgazet (onnodig te vermelden dat dit een Limburgs initiatief is...)
Niet voor niets is Lommel de gazette ploeg van het Internet hè.
Plaats reactie