KSK Heist-Lommel United 2-3

Welk resultaat haalt Heist in de wedstrijd, K.SK Heist - Lommel United?

Heist wint
6
60%
Heist speelt gelijk
1
10%
Heist verliest
3
30%
 
Totaal aantal stemmen: 10

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door klenne »

Da is toch erg he dan komde vlak voor rust gelijk ge denkt van da ga nen boost geve en dan krijgde zo ne belacheleke penalty tege :evil: hoeveel tegeslag gaan wij nog hebbe ??? Zijn verdomme 3 matche ver :evil:
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Groenwit »

Dabo schreef:
DAVILA schreef: Bron: internetgazet (onnodig te vermelden dat dit een Limburgs initiatief is...)
Niet voor niets is Lommel de gazette ploeg van het Internet hè.
Internetgazet was niet eens aanwezig in Heist. Zij baseren zich op het verslag van HBVL: http://m.hbvl.be/cnt/dmf20140813_01216963

En Lommel een gazettenploeg? Dat moet je met toch eens uitleggen ;-).
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Kriek »

ik ben door omstandigheden niet kunnen gaan kijken gisteren, dus kan niet oordelen over de match. 1 op 9 is gene vette natuurlijk, maar ik weet dat als je in 2de klasse eens 2x na mekaar kan winnen de situatie er heel anders uit ziet. Dus, kop op.
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door malinwa fc »

Galag schreef:
malinwa fc schreef:2 prachtige doelpunten van de Webers,absoluut!!
Maar op de zege van lommel valt ni veel af te dingen vind ik.
Onze passing was dramatisch slecht,geen of weinig druk naar voor,altijd achter de feiten aanhollen.
Jammer,geen man overboord en idd,er staan nog altij 2 ploegen zonder punten. ;)
Volgende keer beter,kop op gasten!!
Tegen Bergen sta ik met de vroege,dan zullen we maar nog ne keer afkomen zeker!
Niet veel op af te dingen?

Ik heb de 2de helft niet veel meer gezien van die mannen. Dan hadden die de ziekte die wij hadden in de eerste helft.
Nooit de afvallende bal veroveren, geen druk op de bal.
Toegegeven, onze 1ste helft was dus ook dramatisch.

Maar een gelijkspel was imo veel eerlijker geweest vanavond.
Ik zou echt ni weten waarom wij een gelijkspel verdienen?
Maar das mijn mening hé!
Het was gewoon te weinig om daarop aanspraak te maken.
Daarom is het ook bijzonder jammer dat we zo geteisterd worden door blessures!
Nkuman zie ik dezelfde match spelen als die Regales? van lommel,wat was me da veu nen beer!
Weegt op een verdediging en scoort.
Ach ja,hopelijk in Virton punt(en)gewin.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Groenwit schreef: En Lommel een gazettenploeg? Dat moet je met toch eens uitleggen ;-).
Groenwit daar gaan we ons nu eens niet mee bezig houden zie :D
Overigens wel plezant hé zo wat de ramptoerist komen uithangen op ons forum na een 'meer dan verdiende nederlaag', allez kruip maar rap terug in uw bronsgroen eikenhout.
En van harte een mooi seizoen toegewenst ! ;)
Laatst gewijzigd door DAVILA op 14 aug 2014, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

malinwa fc schreef:Ik zou echt ni weten waarom wij een gelijkspel verdienen?
Gij kunt dat niet weten malinwa !!! Omdat gij geen echte Heist supporter bent, uw naam zegt het zelf gij zijt een Kakker ! Uw volste recht natuurlijk maar men kan geen knecht van twee meesters zijn ! Of een plattere beeldspraak: veelwijverij is in ons land niet toegestaan ! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Een goede raad: koop eens een wit-blauwe bril in onze fanshop ! ;)
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Oef mannen, dat doet ongelofelijk goed zo eens stoom te kunnen aflaten :D
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Danny »

Door prestaties op de mat te brengen kan je terug het 'respect' van de scheidsrechters winnen en zullen twijfelgevallen terug meer in Heists voordeel draaien. Maar laat, prestaties, nu net hetgeen zijn, wat we nu al een paar jaar niet meer zien op Heist. Kijk naar de kampioenenjaren in 3de en 4de. Zelden werd er over scheidsrechterlijke beslissingen geklaagd. Trouwens, klagen over scheidsrechters toont alleen maar een zekere zwakte. Laat dit maar over aan de Calimero's noord en zuid uit België.
Groenwit
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2012, 12:46

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Groenwit »

DAVILA schreef:
Groenwit schreef: En Lommel een gazettenploeg? Dat moet je met toch eens uitleggen ;-).
Groenwit daar gaan we ons nu eens niet mee bezig houden zie :D
Overigens wel plezant hé zo wat de ramptoerist komen uithangen op ons forum na een 'meer dan verdiende nederlaag', allez kruip maar rap terug in uw bronsgroen eikenhout.
En van harte een mooi seizoen toegewenst ! ;)
Jullie ook het beste toegewenst!

Een club zoals Heist is een verademing ten opzichte van de Zuid Koreanen van Tubeke, de Afrikanen van Eupen en andere clubs zoals White Star Fietsenrek en Seraing United...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door hesteneer »

Als we de eerste 2 kansen afmaken staan we voor en krijgen we een andere match. Spijtig genoeg is het nu reeds 3x achtereen hetzelfde liedje. Eerste kans voor Ruiz na een mooie assist van Beckers moet altijd binnen zijn, zeker een speler zoals hij moet dit afmaken. Tweede kans voor Webers na een mooie aflegger van Ruiz spijtig genoeg ook net niet goed genoeg. Bart had nog de kans om verder te gaan maar koos, begrijpelijk, voor het schot.
Tja en zoals zo vaak krijg je dan het deksel op de neus...
Tweede helft was wel beter dan de eerste maar niet voldoende om Lommel te verontrusten...

Door tal van pech en dergelijke staan we nu met een 1 op 9 en had eigelijk een 4 op 9 een must moeten zijn tegen deze 3 "zwakkere" ploegen. Hopelijk kunnen we nu ons vertrouwen een beetje opkrikken in de beker en kunnen we de volgende competitie match over Michel beschikken!
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door malinwa fc »

DAVILA schreef:Oef mannen, dat doet ongelofelijk goed zo eens stoom te kunnen aflaten :D

Ga eens wa vruger slapen!! :D :D
Ik ben al langer Heist supporter dan dat jij denkt zenne!! ;) ;)
Tegen Bergen opnieuw present,voila!!! :)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door foxy »

onze jongens hebben alles gegeven ; meer kunnen we niet verlangen. Na de pech met gekwetsten, nu twee ongeldige
doelpunten tegen ( strafschop = onvrijwillig en aangeschoten / derde buitenspel ) Zelfs als het geen buitenspel was
toch het gevolg van de achterstand door strafschop wegens meer en meer risico's in verdediging (nog 2spelers)
Een prachtig 2e doelpunt van Webers. Akkoord met Eskaa dat Ruiz vaak alleen vooraan stond maar dat verandert
bij terugkeer van Michel denk ik. Naar het einde toe speelde Webers trouwens 2e diepe spits. Met één diepe spits
(de meeste ploegen spelen zo) is het wel de bedoeling dat de middenvelders aansluiten en infiltreren door in
balbezit te blijven ; wij hebben te vaak snel balverlies en kunnen dan het middenveld niet overbruggen.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door DAVILA »

Heist - Lommel 2-3

Ik zag toch een heel andere wedstrijd dan eSKaa. Voor mij is de zege niet meer dan dik verdiend. De eerste helft van Lommel was uitstekend, met heel wat kansen tot gevolg. Knappe en verdiende goal van Regales. Heist kon enkel vanop afstand dreigen en scoort net voor de rust met een prachtige trap van Webers (wat een speler!). Volgens mij valt die goal wel in minuut 48 (!) van de eerste helft, terwijl er nauwelijks oponthoud was geweest. Anderzijds moet je gefocust blijven tot de laatste seconde dus dat is absoluut geen excuus.

In elk geval verdienden we een pak meer bij de pauze. Die strafschop kwam dan ook op een uitstekend moment. Volgens mij wél zuiver hands al moet ik de beelden nog even afwachten. Regales zette hoe dan ook koel om. Nadien sloop er duidelijk zenuwachtigheid in onze ploeg (de druk op deze wedstrijd was enorm), terwijl Heist lange ballen begon te droppen. Neven maakte inderdaad overduidelijk hands, maar was dat niet net buiten de 16 ? Ben niet zeker, hoor? Op de counter nog 1-3 via de goed ingevallen Trossard. Webers zorgde nog voor spanning met een absolute beauty. Wat een fantastische trap.

Al bij al dus gewoon een verdiende zege na een heerlijke pot voetbal tussen 2 ploegen die een totaal andere stijl hanteren. De uitschuiver tegen Patro is bij deze naar de vergetelheid gespeeld. Nu goed de bekercampagne doorkomen, een goede spits aanwerven en misschien kan het toch nog een mooi seizoen worden. Opmerkelijk trouwens hoe sterk mannen als Gueroui en Regales vandaag waren ten opzichte van enkele dagen geleden. Het kan verkeren!

Bron: post van Thomasson op site nr10

Weer eens een andere kijk op de match, als men het groen-witte randje hier wegdenkt: toch niet zo'n slechte match van Heist ? Misschien toch een puntje verdiend ? ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door klenne »

Onze passing moet vele beter ! Veel te veel balle verloren door slechte pases !! en beckers heeft wel late zien da dieje altij moet starten . Voor de rest ga ik de beelde wa afwachten..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Woe 13/08/2014 KSK Heist-Lommel United

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------

BART WEBERS LUKT DE EERSTE TWEE GOALS VAN HET SEIZOEN, MAAR KOOPT DAAR MET SK HEIST NIKS VOOR

‘Strafschop was lachertje’

Bart Webers, wie anders, nam tegen Lommel de eerste goal van het seizoen voor zijn rekening. Hij voegde er bij 1-3 nog een tweede aan toe, maar kocht er niks voor. Heist ging ook in zijn tweede thuismatch op pijnlijke wijze de boot in.

Heist ging tegen Lommel duidelijk gebukt onder de blessurelast. Met de van Deinze overgekomen Pieter Beckers en de jonge Rik Van Praet als vervangers van de geblesseerde Nkuman Michel en Jan Van den Bergh een eerste keer in de basis kreeg het team van Cis Bosschaerts moeilijk een lijn in de acties.

De furieus gestarte en van aan de zijlijn voortdurend door trainer Stijn Vreven opgezweepte Limburgers zetten de thuisploeg van meet af aan onder druk.

Toch hadden ze pas op het einde gewonnen spel, want hun gouwgenoot Bart Webers stelde eerst gelijk en deed bij 1-3 met een tweede treffer nog even de hoop oplaaien.

‘De eerste vijftien minuten waren we goed. Dan moesten we een halfuur achter de feiten aanlopen en kwam Lommel ook verdiend voor’, aldus de Heistse doelpuntenmaker.

‘Na de gelijkmaker waren we dan weer mekaar waard, maar dan was er die strafschopfase. Een lachertje. Als de scheidsrechter dat fluit, moet hij aan de overkant ook minstens één penalty toekennen.’

Afwezigen

Aanvoerder Roel Grant trad hem daar volmondig in bij. ‘Ik zag drie fases waarbij een strafschop kon worden gefloten’, vond die.

Dat de blessurelast zijn team had verzwakt, wuifde Bart Webers weg.

‘De jongens die in actie kwamen zijn allemaal tweede klasse waard en deden hun uiterste best. Daar mogen we deze nederlaag niet op steken.’

Pieter Beckers, die voor het eerst in de basis startte, vond dat zijn ploeg recht had op toch één punt.

‘We trokken ons na een mindere eerste helft op aan de gelijkmaker van Webers’, aldus de Leuvenaar. ‘Maar dan kwam er die strafschop, die in mijn ogen heel licht werd toegekend. Cor Gillis kreeg de bal gewoon tegen de arm, zonder dat hij een beweging maakte.’

‘Achteraf waren er aan de overzijde minstens twee gelijkaardige fases, maar die bleven ondanks fel protest onbestraft.’

De 2-3 van Webers deed in de thuisrangen met nog enkele minuten voor de boeg de hoop even oplaaien.

‘Misschien viel dat doelpunt wel wat laat om nog iets te forceren. Toch verdienden we een punt’, aldus nog Beckers, die zelf op een behoorlijke wedstrijd mocht terugblikken.

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie