KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door Neutral »

Het zal wel niet aan den arbiter liggen zekers ? Vandaag geen 3 punten, dan mogen ze uitkijken wie zijn licentie niet haalt en er zo hopen opnieuw er in te blijven vrees ik.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door klenne »

De michel zit trug bij de kern ! Wijns en hairmans zijn ook van de partij ! Alleen maar goed nieuws !

We pakke ze :twisted:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door hesteneer »

tis alleen te hopen da hij 100% fit is, anders haalt het weinig uit natuurlijk
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door klenne »

Zal zowiezo wel op de bank starten he
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door DAVILA »

DIVISION 2: LES NOUVEAUX DÉJÀ REPRIS POUR HEIST-MONS
Rédaction en ligne | Publié le Mardi 2 Septembre 2014 à 17h24


Cinquième match de championnat pour Mons mercredi soir à Heist. Les Dragons seront privés de Lkoutbi, Lwangi et Vergerolle, tous les trois blessés. Didier Beugnies reprend donc tous ses joueurs disponibles.

Voici la liste des sélectionnés montois : Saussez, Lahaye, Kchab, Sapina, Kere, Van Gijseghem, Kaminiaris, Camargo, Ntambwe, Massengo, Nyoni, Laurent, Brogno, Tardio, Ouali, Bova, Gnohere, Ferber et Loemba.

Ouali et Bova n’était pas encore qualifiés mardi soir. Mais les documents arriveront à coup sûr ce mercredi

Bron: internet

Drie gekwetsten: Lkoutbi, Lwangi en Vergerolle
Ouali en Bova waren dinsdagavond nog niet speelgerechtigd maar de documenten zouden op woensdag toekomen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

--------------------------------

DAVID WIJNS HOOPT ZIJN TERUGKEER TE VIEREN MET EERSTE HEISTSE ZEGE

‘Ik ben fysiek in orde’

Na de nederlaag in Virton komt Heist vanavond Heist tegen Bergen in gewijzigde opstelling aan de aftrap. De aanwinsten Geoffrey Hairemans en David Wijns worden meteen in de basis gedropt. Hopelijk wordt het een blij weerzien voor deze laatste.
SK HEIST Mario Pruna, Pieter Beckers en Simon Vermeiren zijn de langdurig geblesseerden. Ook Pittoors is nog geblesseerd. Nkuman Michel is hersteld en komt bij de selectie. De nieuwkomers Geoffrey Hairemans en David Wijns worden meteen in de ploeg gedropt.Selectie: Vandenbossche, Wijns, Van den Broeck, Grant, Gillis, Van den Bergh, Jacobs, Vanderputte, Webers, Vandermarliere, Hairemans, Rymenants, Michel, Van Praet en tweede doelman Weyen.

Bron: http://www.sportwereld.be
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door eSKaa »

In het lijstje met geselecteerden zie ik Ruiz nergens... Een drukfout in de gazet, of heb ik ergens iets gemist?

Anyway, nu Michel terug is, en ons 2 aanwinsten mogen meedoen, zitten we zowaar bijna met positieve selectieproblemen... :-)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door DAVILA »

Maak je niet ongerust: zie het artikel uit GVA: Ruiz staat er bij !
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door Neutral »

Dus we zijn weer een stap korter bij winst... ??
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door malinwa fc »

Tja,wat moeten we er nog over zeggen?
Nkuman Michel,goe ingevallen zeg!
Hier gaan ze nog plezier aan beleven als dieje fit blijft!
Maar trainer,waarom ni met 2!! spitsen spelen?
Ne spits door ne spits vervangen?
Sorry,maar ik snap da ni...
Bij de rust had het 1-1 kunnen staan en dat had imo verdiend geweest.
Duidelijke penaltyfout op Jonas ni gefloten!
Tweede helft was echt ni goed vond ik.
Zal lastig seizoen worden op dees manier.
Op naar de volgende...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door DAVILA »

malinwa fc schreef:Tja,wat moeten we er nog over zeggen?
Nkuman Michel,goe ingevallen zeg!
Hier gaan ze nog plezier aan beleven als dieje fit blijft!
Maar trainer,waarom ni met 2!! spitsen spelen?
Ne spits door ne spits vervangen?
Sorry,maar ik snap da ni...
Bij de rust had het 1-1 kunnen staan en dat had imo verdiend geweest.
Duidelijke penaltyfout op Jonas ni gefloten!
Tweede helft was echt ni goed vond ik.
Zal lastig seizoen worden op dees manier.
Op naar de volgende...
Helemaal mee eens Malinwa, tenzij er een probleem was met Ruiz waar wij niet van op de hoogte waren, het was de algemene commentaar na de match.
Het was ook niet realistisch te denken dat we met een toch wel andere ploeg ineens onweerstaanbaar voetbal op de mat gingen brengen. Hairemans: goed debuut, viel de tweede helft met gans de ploeg wat weg (logisch gezien gebrek aan ritme), David die duidelijk zijn plaats zoekt in het concept met drie centrale verdedigers en twee backs die hoog spelen. Beste man Vandenbossche (één foutje op een hoge bal), een Webers die ik nooit zo zag zoeken naar een bepaald 'systeem'... Moeilijk allemaal, ik heb ook de indruk dat het alsmaar moeilijker wordt in tweede: Seraing, uit het niets (eerste prov), koopt stamnummer Boussu Dour, FC Metz levert spelers met als enige bedoeling meerwaarde scheppen om bij doorverkoop winst te maken... Bij Patro zullen ze ook wel van hun wolk getuimeld zijn na de 2-6 van vanavond... Enfin, meer vragen dan antwoorden vandaag :(
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door DAVILA »

Heist na verlies tegen Bergen allerlaatste
Gisteren om 22:34 door JoRo


KSK Heist - Bergen 0-2


KSK Heist blijft in hetzelfde bedje ziek. Op de vijfde speeldag kon het alweer geen punten pakken na een 0-2 verlies tegen Bergen. Heist staat zo alleen laatste met 1 op 15.

Heist wijzigde zijn team na het verlies in Virton op drie plaatsen. De nieuwkomers Wijns en Hairemans stonden in de basis, ook Ruiz startte. Hairemans liet zich al meteen opmerken met een lage knal die naast vloog. En alweer Hairemans wiens grondscherend schot naast ging.

Maar de goal viel aan de overkant. Op voorzet van De Silva kopte Gnohéré staalhard binnen. Eén minuut later stond het bijna weer gelijk, op aangeven van Wijns schoot Vandermarliere al schuivend over. Heist opnieuw in een weinig opbeurende eerste helft met een prima schot van Rymenants, door de keeper in hoekschop gebokst. Bergen dreigde kort voor de rust met een schot nipt naast van Nyoni. Een zwakke eerste helft met één doelpunt en weinig verhaal.

Bijna 0-2 vroeg in de tweede helft maar Vandenbossche was Loemba te snel af. Rymenants dan met een mooie kans op aangeven van Wijns, de bal ging naast. Een scherpe uitbraak met de hulp van de paal voor Loemba en 0-2. Een minuut later moest Vandenbossche Gnohéré van een derde bezoekende treffer houden.

HEIST: Vandenbossche, Wijns, Grant (76’ Van Den Broeck), Gillis, Van Den Bergh, Jacobs (77’ Vanderputte), Hairemans, Vandermarliere, Webers, Rymenants, Ruiz (67’ Michel) .
BERGEN: Saussez, De Silva, Sapina, Kchab, Loemba (87' Bova), Kaminiaris, Keré, Ferber (70’ Brogno), Nyoni, Massengo, Gnohéré (77’ Ouali). SCHEIDSRECHTER: Tim Pots.
DOELPUNTEN: 23’ Gnohéré 0-1, 65’ Loemba 0-2.
GELE KAARTEN: Gillis, Jacobs Massengo, Brogno.
RODE KAART: geen.
TOESCHOUWERS: 650.

Bron: GVA online
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN

Bericht door DAVILA »

Randbemerking: nee, het lag niet aan de scheids dat we verloren maar de prestatie van Pots was 'Potsierlijk', laks in alles: afpassen van de negen meter of vrije trappen, eerste fout laten gaan en dan voor de daar op volgende fluiten, irritant neergaan met bijhorend luidkeels gekerm (ik hoorde iemand op de tribune zeggen 'daar moeten we volgende training ook eens op oefenen'). Gemakkelijk te begrijpen allemaal: Pots in een interview: 'ik heb een goeie job en ik vind mijn terugzetting naar tweede klasse niet erg' (lees: minder training en minder zware testen, minder kritiek in de media maar... toch nog een goeie bijverdienste, zeker zo'n meepakker op Heist met een braaf publiek). Iemand zonder ambitie is ook niet geneigd een topprestatie neer te zetten (fysiek en mentaal), tja, wat doe je er aan ?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Bericht door DAVILA »

Mijn sympathie is alleszins bij de spelers, trainers en clubbestuur, zeker niet bij de criticasters, tenzij de positivo's !!!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - RAEC BERGEN 0-2

Bericht door DAVILA »

HEIST-MONS : 0-2| Mercredi 03 Septembre 2014

Une première victoire en championnat qui fait du bien au groupe montois ! Mons a signé sa première victoire en championnat en s’imposant 0-2 ce mercredi à Heist. Les hommes de Didier Beugnies ont assuré l’essentiel, inscrivant un but lors de chaque mi-temps. Dans une première période quelque peu brouillon, c’est Gnohere qui a ouvert le score, bien servi par Camargo (23’). En seconde période, les Dragons ont élevé sensiblement leur niveau de jeu. Sur un joli effort personnel, Loemba s’en allait doubler la mise suite à un envoi en pleine lucarne (65’). Dans le dernier quart d’heure, le T1 montois lançait Ouali puis Bova pour leurs débuts avec la vareuse de l’Albert. Mons a conservé son avance de deux buts jusqu’au coup de sifflet final, préservant ses filets inviolés pour le second match consécutif. Tableau de la rencontre KSK Heist-RAEC Mons : 0-2 Buts : 23' Gnohéré (0-1), 65' Loemba (0-2) KSK Heist : Vandenbossche, Webers, Gillis, Grant (76' Van Den Broeck), Wijns, Rymenants, Van Den Bergh, Vandermarliere, Ruiz (69' Nkuman), Gwen, Geoffry. RAEC Mons : Saussez, Khchab, Kere, Sapina, Kaminiaris, Camargo, Massengo, Nyoni, Loemba (86' Bova), Ferber (71' Brogno), Gnohéré (78' Ouali). Carton jaune : Gillis 18' Référéé : Tim Pots

Bron :site Mons
Plaats reactie