Seraing united - ksk heist 3-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 6 september om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Seraing united - ksk heist

Bericht door klenne »

Vergeet ni dat morege match is he :mrgreen:
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Seraing united - ksk heist

Bericht door malinwa fc »

En hopelijk met een goed resultaat!!
Komaan gasten!!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Seraing united - ksk heist

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

------------------------------------------

Geoffrey Hairemans beleefde niet het gedroomde debuut

Geoffrey Hairemans had zich bij Heist een ander debuut dan de 2-0 nederlaag tegen Bergen voorgesteld. Lof van zijn nieuwe trainer en het feit dat hij terug aan spelen toe kwam, maakten echter veel goed. Hij focust zich nu op vanavond, tegen Seraing.
Geoffrey Hairemans (22) debuteerde woensdagavond bij Heist, maar het was niet zijn eerste verschijning in tweede klasse. ‘Dat dateert van de tijd dat ik als zeventienjarige onder Ratko Svilar bij Antwerp in de ploeg kwam’, brengt hij in herinnering. Het was de start van een passage bij verschillende clubs. ‘Samen met mijn tweelingbroer Dimitri kwam ik bij de Nederlandse eerstedivisieclub De Graafschap terecht,’ zegt hij. ‘Na een kort verblijf daar, scheidden onze wegen. Ik trok naar Lierse. Mijn broer stapte over naar Zwarte Leeuw, maar speelt inmiddels bij Cappellen.’

Aan het Lisp moest hij opboksen tegen de spelers van de Academie. ‘Ik werd daarom vorig jaar uitgeleend aan Turnhout. Ik kende daar een behoorlijk seizoen maar een plaatsje in de A-kern van Lierse leverde mij dat niet op. Ik trainde er de voorbije maanden onder de hoede van Herman Helleputte. Zo kon ik mijn conditie onderhouden en hopen dat zich een opportuniteit zou aanbieden.’

Daar zorgde inmiddels het in spelersnood geraakte SK Heist voor. ‘Ik ben blij dat ik er terecht kon’, slaakt de specifieke nummer acht een zucht van opluchting. ‘Ik wilde opnieuw voetballen en acht mij gelukkig dat ik daar bij Heist de kans toe krijg.’

Geoffrey heeft er alle belang bij zich bij zijn nieuwe club te bewijzen. ‘Ik gaf destijds mijn studies op voor het voetbal. Momenteel heb ik nog een contract bij Lierse, dat mij nu uitleent. Dat loopt einde van het seizoen af, al is er een optie voor een bijkomend jaar.’

Geoffrey Hairemans werd aan de Lostraat meteen voor de leeuwen gegooid. Maar zijn debuutmatch tegen Bergen kende niet de gedroomde afloop. Al kreeg hij achteraf door zijn nieuwe trainer Cis Bosschaerts alle lof toegezwaaid. ‘Het zou mooier geweest zijn mocht ik bij Heist mijn intrede hebben gemaakt met de drie punten. Maar Bergen was vrij sterk, terwijl wij veel te vaak ons heil zochten in de verre bal. We waren nochtans goed begonnen.

Geoffrey verloor er zeker de moed niet door.

‘Het kan alleen maar beteren. Zelf moest ik nog wat zoeken want ik had maar twee keren met deze groep getraind. We komen er zeker bovenop.’

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

Heist blijft maar in het sukkelstraatje
Gisteren om 21:58 door GF

Heist blijft maar in het sukkelstraatje

Seraing - KSK Heist 3 - 0

Heist geraakt maar niet op dreef. Een inktzwarte week is het geworden met drie duidelijke nederlagen. Nul over heel de lijn.

Rymenants op de bank en Michel in de basis, dat was de enige verandering die coach Bosschaerts in petto had. Een dartel Seraing had meteen een offensief in huis met een strak schot van Stevance op de vuisten van de doelman. Hairemans krulde een vrijschop naar de bovenhoek, de bal ging niet ver naast.

Kwelduivel voor Heist was ongetwijfeld Stevance, bij elke actie zorgde hij voor gevaar. De Heistenaar die het meeste werk op te knappen had was doelman Vandenbossche. De thuisploeg bleef dreigend in de hele eerste helft. Alweer Vandenbossche op een poging van Bojovic, de beste kans voor Seraing tot nu toe. Een kopbal van Gueye ging nog eens over. Heist haalde de rust niet met 0-0, Gueye kopte op slag van rust onder de lat binnen.

Vijf minuten na de herneming was alles over en out voor de bezoekers. De ingevallen Boumediene schoot twee identieke doelpunten in de verste hoek. 3-0, nog veertig minuten te gaan. Hairemans versierde een kwartier voor tijd een mooie kans, hij schoot op de doelman. Na een corner ging de bal van de ingevallen Van Praet voorlangs. Dufer rukte nog eens op, Vandenbossche was alert.

SERAING: Didillon, D”Onofrio, Gendarme, Preseaux, Dufer, Stevance, Kehli, Dikaba, Bojovic, Bochet, Gueye.

HEIST: Vandenbossche – Van Den Bergh, Grant, Gillis, Vandermarliere – Jacobs, Hairemans, Wijns, Webers - Ruiz, Michel.

VERVANGINGEN: 46’ Stevance door Boumediene, 61’ Michel door Rymenants, 65’ Van Den Bergh door Van Den Broeck, 68’ D’ Onofrio door Vaccaro, 70’ Gueye door Saliu, 73’ Jacobs door Van Praet.

DOELPUNTEN: 45’ Gueye 1-0, 48’ Boumediene 2-0, 50’ Boumediene 3-0.

GELE KAART: Vaccaro.

RODE KAART: geen.

SCHEIDSRECHTER: Maxime Smeets.

TOESCHOUWERS: 800.

Bron: GVA online
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

De scherpsnijders zullen hier morgen hun gang kunnen gaan.
Mijn hart bloedt, maar ik ben dan ook supporter in goede en kwade dagen.
Morgen geef ik mijn bredere, persoonlijke analyse (voor wat die waard is)
De grote kenners krijgen de gelegenheid hun oplossingen voor te stellen !
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door de greize »

Ik heb u toch niet gezien op Seraing, supporter in goede en slechte dagen... ik was er wel :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door hesteneer »

Wij met 15 en oud egypte met 16. Dat zegt voldoende
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door eSKaa »

Hier is meer nodig dan een andere tactiek. Deze ploeg is mentaal gekwetst, en moet terug op de rails. En dringend...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Seraing united - ksk heist 3-0t

Bericht door klenne »

Supporter ben je in goede en slechte tijden !! Als het goed gaat kom ik zien en nu het slecht gaat zal ik er ook elke week staan ! Als ik dan zie da er op ons bus 14 man zit en op die ander bus 16 man dan bloed mijn hart pas :evil:


Dat het beter moet da kunne we ni ontkennen als ge daar staat met 1 puntje.. Maar het is wat dat het is en we zulle hier allemaal samen moete uitkomen !!

En wat onthoude we van gistere : dak men stem kwijt ben :mrgreen:
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Danny »

Ik vraag me af dat er deze morgen al een crisisvergadering geweest is. Of gaat men alles gewoon op zijn beloop laten? Kan iemand is poolshoogte gaan nemen? :D
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:Ik heb u toch niet gezien op Seraing, supporter in goede en slechte dagen... ik was er wel :)
Dat verdient een pluim Greize en alle andere dapperen.
Ik heb mijn leeftijd, woon op 25km van Heist (elke thuismatch is een verplaatsing voor mij :D ), iedereen op het forum kent mijn aversie voor (zaterdag)avondvoetbal, ik heb geen goesting om anderhalf tot twee uur (en nog eens terug) alleen in de auto te zitten. Dus inderdaad ik rangschik mij mijzelf niet bij de 'topsupporters' eerder bij de supporters 'rechterkolom' ;)
Laatst gewijzigd door DAVILA op 07 sep 2014, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door eSKaa »

Een maatstaf voor hoe 'goed' je bent als supporter is er gelukkig niet. Houden zo. Ieder steunt hoe hij/zij kan en wil.

Voor de rest: Uitermate stillekes hier...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door hesteneer »

ja...wat kan je zeggen na weer zo'n "wedstrijd". Niet veel hé...

als je na de wedstrijd op de parking staat en hoort zegge: "het was beter dan in de week, het was toch al 40 minuten goed" dan vraag ik mij af welke 40 minuten goed waren en wat de maatstaf is voor een "goede" wedstrijd. Als iedereen zo denkt kunnen we beter gaan petanque spelen ofzo.

Als je in 180 minuten amper 3 passen na elkaar kunt geven, de spelers op posities lopen waar ze niet moeten zijn, ene 40 minuten aan zen knie staat te prutsen en meer staat te mekkeren dan wat anders (Michel), geen enkele doelrijpe kans kan bijeen spelen...tjaaaaaa....dan kan je als supporter alleen maar toekijken en je mond houden, in gedachte houdende dat de 40 supporters van gisteren het volgende keer mss 30 zijn.
Laatst gewijzigd door hesteneer op 07 sep 2014, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

Ik bekijk het eens ruimer: linkerkolom en rechterkolom zijn stilaan ingevuld naar verwachting. Sinds ons debuut in tweede blijf ik zeggen en herhalen 'wie geen profploeg kan op de been brengen in tweede is gedoemd om vroeg of laat te dalen'. Bekijk de rechterkolom: met die ploegen zullen wij een competitie spelen om de degradatie te ontlopen. Wie van die ploegen de minst ruime kern heeft (gekwetsten, geschorsten, mislukte transfers enz.) is een degradatiekandidaat. Zaventem en Patro namen een vliegende start maar staan nu terug met beide voeten op de grond... (Eisden 9 tegengoals de laatste twee matchen). Anderzijds: in de voorbereiding namen wij vlot de maat van Boom (nu eerste in derde A) en Cappellen (virtueel eerste in derde B), dat geeft te denken. Wat wij nu meemaken is eigenlijk onverwacht na hetgeen we zagen in de voorbereiding. Wat reden of oorzaak is kunnen wij als supporter enkel maar gissen. Eenvoudig is het allemaal niet, voor geen enkele ploeg: Beerschot 2 op 6 en als ik mij niet vergis al 5 tegengoals, Duffel, verleden jaar nipt van de titel gehouden en nu fameus versterkt: 4 op 9.
Een echte positieve bijdrage om uit onze malaise te komen heb ik nog niet gelezen. Niemand zegt het openlijk maar er zijn zeker supporters die nu zeggen 'trainer buiten', die geef ik mee: Cis zakte met Heist in zijn eerste jaar naar eerste provinciale om daarna een rush te beginnen die ons, door niemand verhoopt, naar tweede bracht. Ik behoudt mijn vertrouwen in deze prachtclub die weldra zijn 75- jarig bestaan viert (ik weet het misschien in mineur maar we zullen tenminste kunnen zeggen ' we speelden vijf jaar in tweede'). Onze jaren in tweede zullen een ervaring uitmaken waarop de club kan verder bouwen. Amen
Plaats reactie