Seraing united - ksk heist 3-0

Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Danny »

Ach toch. Aan al die excuses altijd hebben 95 % van de supporters geen boodschap meer. Wij zijn het beu en willen verandering. Lukt dit niet, heeft men het toch geprobeerd. Nu lijkt men al te berusten in de situatie. Je moet al naïef zijn als je in de huidige situatie nog geloofd dat het zal keren. :evil: :evil: :evil:
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Neutral »

U16 nationaal ! Ik heb een ander idee van talentvolle lichting :?

Algemene rangschikking
Doelpunten
Plaats Clubnaam M W G V + - +/- Ptn
1 K.ST.-TRUIDENSE VV. 4 4 0 0 21 6 15 12
2 R.EXCELSIOR VIRTON 4 3 0 1 20 13 7 9
2 K.SV.ROESELARE 3 3 0 0 7 1 6 9
4 KV.WOLUWE-ZAVENTEM 4 2 1 1 14 8 6 7
4 K.AS.EUPEN 4 2 1 1 10 7 3 7
4 A.FC.TUBIZE 4 2 1 1 5 4 1 7
7 WHITE STAR BRUXELLES 2 2 0 0 5 1 4 6
7 SC.EENDRACHT AALST 4 2 0 2 13 12 1 6
7 LOMMEL UNITED 3 2 0 1 5 6 -1 6
10 OUD-HEVERLEE LEUVEN 4 1 2 1 13 13 0 5
11 R.ANTWERP FC. 3 1 1 1 6 6 0 4
11 R.AEC.MONS 4 1 1 2 4 4 0 4
13 K.FC.DESSEL SPORT 2 1 0 1 4 3 1 3
14 SERAING UNITED 3 0 1 2 3 8 -5 1
14 K.RC.MECHELEN 4 0 1 3 7 14 -7 1
14 K.PATRO EISDEN MAASMECH. 4 0 1 3 3 12 -9 1
14 K.SK HEIST 4 0 1 3 6 17 -11 1
14 A.S.V.GEEL 4 0 1 3 3 14 -11 1
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

Danny schreef:Ach toch. Aan al die excuses altijd hebben 95 % van de supporters geen boodschap meer. Wij zijn het beu en willen verandering. Lukt dit niet, heeft men het toch geprobeerd. Nu lijkt men al te berusten in de situatie. Je moet al naïef zijn als je in de huidige situatie nog geloofd dat het zal keren. :evil: :evil: :evil:
95 % van wat ? Van acht man die staan te zagen heel de match ?
Dringend een zelfhulpgroep starten mannen :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

Danny schreef: :evil: :evil: :evil:
IS is hier precies geland... Zo kwaad zijn en zien... Dat kan niet gezond zijn maar daar bestaan pillekens tegen :D
Komaan gasten, het gaat hier gewoon over voetbal, de belangrijkste bijzaak in het leven ! ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
Danny schreef:Ach toch. Aan al die excuses altijd hebben 95 % van de supporters geen boodschap meer. Wij zijn het beu en willen verandering. Lukt dit niet, heeft men het toch geprobeerd. Nu lijkt men al te berusten in de situatie. Je moet al naïef zijn als je in de huidige situatie nog geloofd dat het zal keren. :evil: :evil: :evil:
95 % van wat ? Van acht man die staan te zagen heel de match ?
Dringend een zelfhulpgroep starten mannen :D
Zagen ? Zingen zeker :D ma bon ik kan de frustratie van den danny perfect begrijpen en vele zulle zo denke..

Maar zolang da ik mijn pintjes kan drinke mee onze hoop zen ik al content dus daarom da ik ook zo stil ben nu opt forum mee al die serieuze discusies hier :mrgreen: ma kweget kzen dan ook rap content :mrgreen:

En wa er ook beslist word of wa ze ook doen of niet doen ik blijf de ploeg steunen 8-)

8-) You'll never walk alone 8-)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door hesteneer »

[quote="Neutral"]U16 nationaal ! Ik heb een ander idee van talentvolle lichting :?

heb ik het woord "talentvolle lichting" gebruikt? neen toch?
Ik zei: deftige ploeg

Daar staan gasten in die 2 jaar geleden bij mij nog gewestelijk U15 speelde...

En zoals ik al zei, dit hoort bij jeugdwedstrijden, niet bij seraing - heist

Dus, indien je hierover verder wil discussieren of vragen hebt over de jeugd stel ik voor daar verder te doen ;) ;)

btw: eindelijk iemand die is iets over de jeugd vraagt waarvoor onze dank :ugeek:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

Komaan mannen, laat ons de rangen sluiten, wij zijn per slot van rekening allemaal supporters van dezelfde ploeg, enkel vult elkeen dat op zijn eigen manier in. Danny, Neutral ea: ik ken jullie niet persoonlijk maar ik voel wel dat jullie echte supporters zijn die onze kleuren fier willen uitdragen, we reageren gewoonweg allemaal anders op de trieste situatie waarin we nu verkeren. Wie mij aanspreekt en zich bekend maakt onder voornoemde aliassen betaal ik een pint ! Bedriegers krijgen een 'ice bucket' boven hun kop.
PS: mijn favoriete forumganger Peter hoor ik niet meer, hallo Peter ??? ;)
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door KSKH »

das gesproken Davila tegen Tubeke winne we en er is geen vuiltje aan de lucht 8-)

toch nog even dit
Foxy, snelheid kan je niet tot nauwelijks trainen daar ben ik het mee eens . Maar ik bedoelde meer op het feit, dat je als teamspeler toch ook moet weten dan je Webers zo niet moet aanspelen. Over de Beweeglijkheid, hebben we denk ik een andere invulling. Jij hebt het meer over het specifieke eigenschap van een speler zoals Sturling van Liverpool of Messi die door snelle, korte en soepele bewegingen van hun tegenstander loskomen. Ik had het meer over de beweeglijkheid van de ploeg in zen geheel. Zoals proberen los te komen van je tegenstander een keertje afhaken of naar de cornervlag duiken. Dit gaat dan ook samen met de opbouw, als Heist in balbezit stil staat, zullen onze verdedigers inderdaad zeer moeilijk kunnen uitverdedigen. En ik zeg zeker niet dat dit allemaal de fout is van de trainer, want zelfs de beste trainer ter wereld kan zeggen hoe en wat je tijdens de match moet doen, maar als je na 1min een goal tegen krijgt dan heb je niks aan alles wat vooraf besproken is. Want je kan ook wel zeggen tegen de spelers om de bal sneller te laten circuleren maar als de tegenstander het ritme breekt, kan je zoveel blijven roepen als je wil, maar dit zal niks uithalen of toch weinig. En ik ben het volledig met je eens dat veel van kwaliteit afhangt. Maar met mensen zoals Gilles, Vdberg, Jonas, ... moet je het spel toch iets sneller kunnen laten gaan dan gewoonlijk.

Danny ik ben een zeer naïef iemand, ik ben ervan overtuigd dat deze situatie zal keren omdat ik er nog altijd van overtuigd ben dat geluk een grotere rol
speelt dan vele denken. 3-4 punten meer en niemand was hier aan het bespreken hoe we moeten spelen, wat er fout loopt, wie er moet spelen, ... maar dan spreken we over andere dingen. 3-4 punten meer en je staat ergens in het midden van het klassement en je kan ' zonder zorgen ' naar Leuven. :D :D :D
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Peter »

DAVILA schreef:PS: mijn favoriete forumganger Peter hoor ik niet meer, hallo Peter ??? ;)
Wat een eer Davila. Door vakantie heb ik laatste drie wedstrijden niet gezien van Heist.

Daarom heb ik er ook voor geopteerd om niet te reageren. Zaterdag wel paraat en hopelijk zijn de spelers en trainersstaf dan net zoals mij...goed uitgerust!!
T-ke
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 okt 2012, 16:33

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door T-ke »

De Cis moet eruit simpel ... als mijn prestaties opt werk tegenvallen kannek ok vertrekken, wat em int verleden gepresteerd heeft telt nimeer simpel , hij is zeker en vast geen trainer die 2de klasse aankan, ( zou ik nu ook persoonlijk worden aangesproken? ik hoop het ;) :twisted: )
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door DAVILA »

:roll:
T-ke schreef:De Cis moet eruit simpel ... als mijn prestaties opt werk tegenvallen kannek ok vertrekken, wat em int verleden gepresteerd heeft telt nimeer simpel , hij is zeker en vast geen trainer die 2de klasse aankan, ( zou ik nu ook persoonlijk worden aangesproken? ik hoop het ;) :twisted: )
Wie zijn wij om u tegen te spreken Tke... Trust Knowledge Excellence :roll:
neutral 2
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2014, 20:09

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door neutral 2 »

Ik kan de frustratie van de ene en de vastberadenheid van den andere best begrijpen. Ik kan hier enkel men eigen ervaring delen. Ik volg Ksk al een 25 jaar als supporter. Maar ik voel mij het laatste jaar als supporter echt in de kou gezet. Het is voor het eerst dat wij besloten hebben om een thuismatch over te slaan. Wij betalen 10 euro om geen inzet, geen voetbal, geen resultaat en een stuurloos schip te zien af te stevenen op de zoveelste nederlaag op rij. Zondebokken zoeken wij al langer, maar dit seizoen hadden we de indruk dat we de sterkste selectie van de afgelopen 3 seizoenen op het veld zouden brengen. De voorbereiding was veelbelovend het vervolg al veel minder. Van het systeem van de voorbereiding was niets meer terug te vinden. Vanaf het begin van de competitie was de angst in alle gelederen binnengeslopen. Het vervolg kennen we inmiddels.
Het afgelopen jaar kunnen we 1 overwinning (thuis tegen Roeselare) noteren. Spelers die zich door de jaren hadden bewezen kregen in heist amper speelminuten. De uileg was, " ze pasten niet in ons systeem". Dit systeem heeft volgens mij al 3 jaar geen resultaat opgebracht, moeten we dan het systeem of de spelers afschieten? Volgens mij het eerste.
Ksk is altijd een ploeg geweest waar elke speler 105 % moest zijn, als er één 90% was, hadden we het als ploeg zeer moeilijk. Nu zie ik 10 spelers aan 80%. Wat het resulteert in de huidige stand.
Wie kan meer uit een ploeg halen dan ze waard is. Volgens mij de technische staf en het bestuur. Nu is het omgekeerde aan de gang, de waarde van elke speler gaat elke speeldag achteruit waaruit volgt da het ganse team nog verder uit mekaar valt in individuen die niets meer bijbrengen aan de ploeg.
Welke supporters staan dit zolang toe?
Oplossingen kan ik niet voorleggen, maar als het bestuur nu niet ingrijpt gaat heel ksk kopje onder. Trouwe supporters kiezen andere oorden en het schip zal sportief ten onder gaan.
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Danny »

neutral 2 schreef:Ik kan de frustratie van de ene en de vastberadenheid van den andere best begrijpen. Ik kan hier enkel men eigen ervaring delen. Ik volg Ksk al een 25 jaar als supporter. Maar ik voel mij het laatste jaar als supporter echt in de kou gezet. Het is voor het eerst dat wij besloten hebben om een thuismatch over te slaan. Wij betalen 10 euro om geen inzet, geen voetbal, geen resultaat en een stuurloos schip te zien af te stevenen op de zoveelste nederlaag op rij. Zondebokken zoeken wij al langer, maar dit seizoen hadden we de indruk dat we de sterkste selectie van de afgelopen 3 seizoenen op het veld zouden brengen. De voorbereiding was veelbelovend het vervolg al veel minder. Van het systeem van de voorbereiding was niets meer terug te vinden. Vanaf het begin van de competitie was de angst in alle gelederen binnengeslopen. Het vervolg kennen we inmiddels.
Het afgelopen jaar kunnen we 1 overwinning (thuis tegen Roeselare) noteren. Spelers die zich door de jaren hadden bewezen kregen in heist amper speelminuten. De uileg was, " ze pasten niet in ons systeem". Dit systeem heeft volgens mij al 3 jaar geen resultaat opgebracht, moeten we dan het systeem of de spelers afschieten? Volgens mij het eerste.
Ksk is altijd een ploeg geweest waar elke speler 105 % moest zijn, als er één 90% was, hadden we het als ploeg zeer moeilijk. Nu zie ik 10 spelers aan 80%. Wat het resulteert in de huidige stand.
Wie kan meer uit een ploeg halen dan ze waard is. Volgens mij de technische staf en het bestuur. Nu is het omgekeerde aan de gang, de waarde van elke speler gaat elke speeldag achteruit waaruit volgt da het ganse team nog verder uit mekaar valt in individuen die niets meer bijbrengen aan de ploeg.
Welke supporters staan dit zolang toe?
Oplossingen kan ik niet voorleggen, maar als het bestuur nu niet ingrijpt gaat heel ksk kopje onder. Trouwe supporters kiezen andere oorden en het schip zal sportief ten onder gaan.
Prachtige post. Het beste wat ik hier ooit gelezen heb. Krop in de keel. Dat de grote mannen dit maar is goed laten doordringen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

------------------------

Voorzitter Wijns behoudt het vertrouwen: ‘Alles op de match tegen Tubeke’

De nieuwe nederlaag in Seraing kwam ook in de Heistse bestuurskamer hard aan. Toch behoedt men zich voor paniek. Voorzitter Patrick Wijns is de eerste de gemoederen te bedaren.
‘Onze seizoenstart is wel bijzonder zwak’, geeft de Heistse geneesheer toe. ‘Dat is erg teleurstellend. Vooral voor onze supporters, maar ook voor ons bestuurders.Temeer omdat we de jongste weken nog extra inspanningen leverden met de aantrekking van twee bijkomende spelers (David Wijns en Geoffret Hairemans, lcp). Maar laat ons nog even geduld oefenen. Die jongens zijn niet op één-twee-drie ingepast. Bovendien kampen nog andere spelers met een conditieachterstand. De competitie is nog lang. Ik heb er alvast nog alle vertrouwen in. We moeten nu alles op de match tegen Tubeke zetten.’

Bij Heist, waar ze staan voor continuïteit, werd in het verleden in dergelijke situaties de trainer niet in vraag gesteld. Dat is vandaag evenmin het geval. ‘Wij steunen Cis Bosschaerts nog ten volle’, klonk het duidelijk.

Gerechtigd correspondent Dirk Poortmans sprak in dezelfde zin. ‘Onze tegenvallende resultaten van de afgelopen week hebben ook veel te maken met de drie tegenstanders die we in een bestek van acht dagen te bekampen kregen. Dat waren geen zwakke broertjes. Neem nu Seraing. Die ploeg zal geen kampioen worden maar zie ik wel in de top-vijf eindigen. Met de komst van Tubeke volgende zaterdag krijgen we al meteen de kans om een en ander recht te zetten’, voegde hij er in één adem aan toe.

Bron: http://www.sportwereld.be
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Seraing united - ksk heist 3-0

Bericht door Neutral »

mmm had patent moeten vragen op mijne nick ;) Met "neutral2" wordt het er niet duidelijker op voor de anderen :-)
Niet getreurd, als iemand zoiets neerpent, doet de nick er niet toe. Wijze woorden en ik begrijp ook T-ke.
Op dit moment is het een doelloos schip dat klaar is voor de kelder. Als er nu niet ingegrepen wordt dan zijn al de nieuwe aanwinsten voor niks geweest. Als trainer moet je al eens durven roepen en op je strepen staan.

En ik heb ondertussen mijn neus verder gestoken dan de 1ste ploeg. Ook bij de jeugd zit het helemaal scheef blijkbaar. Geen trainers, niet genoeg spelers, spelers zonder kwaliteit, geen visie, alle fouten uit het systeem van de 1ste ploeg worden VERPLICHT doorgetrokken naar de jeugd, trainen met lichtmasten die te pas en te onpas blijken uit te vallen, geen oor voor frustratie of mening van ouders, spelers .....
Is misschien niet voor deze topic maar als ik zie hoe jong de kern is, dan past dit hier ook.
Plaats reactie