KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door klenne »

Zaterdag 13 september om 20 uur
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

Voordeel kan voor ons wel zijn: Tubeke speelt op woensdag een (hopelijk zware) match tegen Antwerp. Nadeel: Tubeke kreeg eindelijk een ploeg op poten (na zware perikelen ivm transfers)
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door malinwa fc »

Den eerste 3-punter kan toch ni uitblijven hé mannekes?
Kop op!!
Komaan KSK.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door hesteneer »

ik haal het citaat boven: "hoe meer ge verliest, hoe dichter de winst komt" DUS TIS PRIJS VOLGENDE MATCH!!! :)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

Grote titel vandaag na de match op Seraing:

'Kansloos tegen profploeg'

Slik, want met Tubize komt er nog zo'n onderzeeër af... Net als Seraing zo'n beetje onbekende ploeg voor de meesten onder ons. Maar mispak u niet, ondanks hun financiële perikelen die elk jaar opnieuw opduiken loopt het daar vol van doorwinterde profs...
Bovendien speelt die Liard daar nog altijd (al stond die niet in de basis dit WE), de man van de drie rake vrije trappen verleden seizoen op Heist... (al blijft dat tot nader order een 'one hit wonder' :D
Miskijk u niet op de stand: ze hebben 6 punten (uit 4 matchen), als ze iets sprokkelen uit hun twee achterstallige wedstrijden halen ze probleemloos de linkerkolom.
Ze scoorden slechts 4 keer maar kregen ook maar 3 goals binnen.

Ben ik nu Calimero aan het spelen ? Ik dacht van niet, enig realisme is mij niet vreemd ;) Maar zoals al gezegd, hopelijk hangt de midweek match tegen Antwerp nog in hun benen...
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door KSKH »

Dessel - Tubeke 0-1
Eupen - Tubeke 1-0
WS Brussel - Tubeke 1-0
Tubeke - Patro 3-1

Tubeke scoort niet veel, maar krijgt ook zelden een goal tegen. Winnen enkel op papier tegen zwakke tegenstanders, Patro en Dessel (WS Brussel??)
Ik zie hier kansen. Met wat geluk scoren we een doelpuntje en is Tubeke niet meer instaat om tegen te scoren.
Op de forum van Dessel zeggen ze dat ze die match nooit hadden mogen verliezen hadden ze de eerste helft hun kansen afgemaakt.
Den eerste 3 punter en we zijn net op tijd voor de 5 matchen die erna komen :P 8-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door klenne »

Nu zaterdag gaat het gebeuren :twisted:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door hesteneer »

ik hoop het
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door KSKH »

Tubeke - Antwerp 1-0 (einde match)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

De spitsen Nkuman Michel en Jaime Ruiz bleven dinsdagavond aan de kant. Eerstgenoemde voelde zich ziek en ging bij de dokter langs. De Colombiaan kreeg een infiltratie in de schouder en werd twee dagen op non-actief gesteld. Matthias Pittoors (knie) kreeg enkele weken extra rust opgelegd. (lcp)

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

AMARA DIANE signe à l’AFCTubize

L’AFC TUBIZE est fière de vous annoncer la signature officielle d’AMARA DIANE. L’attaquant ivoirien âgé de 32 ans s’est mis d’accord avec les dirigeants de l’AFC Tubize en début de semaine. Le joueur a confié avoir été séduit par le discours de la nouvelle équipe dirigeante et surtout par le projet sportif ambitieux tourné vers l’Asie en collaboration avec Sportizen. La cellule de recrutement a tout mis en œuvre pour convaincre l’international ivoirien de venir découvrir le football belge.

Amara Diané a débuté sa carrière professionnelle à Reims puis s’est révélé en Ligue 1 française à Strasbourg avant d’exploser au plus haut niveau sous les couleurs du Paris Saint-Germain.

Comptabilisant une trentaine de buts en Ligue 1 française et ayant évolué aux côtés de joueur tels que Didier Drogba, Yaya Touré ou Pedro Miguel Pauleta, le nouveau buteur des sang et or vient apporter toute son expérience du plus haut niveau à un groupe constitué de jeunes joueurs prometteurs.

Bron: site Tubize

Voor wie nog moest twijfelen (zoals de Neutral brothers bv :D ) dat we echt met ongelijke wapens strijden: deze 32-jarige Ivoriaanse international scoorde een dertigtal goals in de Franse eerste klasse en speelde samen met Didier Drogba, Yaya Touré, Pedro Miguel Pauleta...
Maar ja, binnen enkele dagen tekenen Huysegems en Frans bij Heist, wat ze in Tubeke kunnen, kunnen wij ook ;)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door hesteneer »

ruiz is toch ook colombiaans international geweest davila?!
7-voudig international en 2 doelpunten... en in mijn ogen is colombia net iets hoger aangeschreven dan ivoorkust ;)

try again ;)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:ruiz is toch ook colombiaans international geweest davila?!
7-voudig international en 2 doelpunten... en in mijn ogen is colombia net iets hoger aangeschreven dan ivoorkust ;)

try again ;)
:? :? :?

Just, we winnen op één been tegen die huurlngen !!!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door hesteneer »

voila! da's nen betere spirit!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

BART WEBERS REKENT OP EERSTE ZEGE EN EERHERSTEL

‘Ik ben mee verantwoordelijk’

Niemand die ook maar iemand van de Heistse voetbalfamilie moet overtuigen van het belang van de wedstrijd straks tegen Tubeke. Om bij de mensen te blijven is een eerste zege broodnodig. Bart Webers rekent ook op eerherstel voor de 0-6 vorig seizoen.
Een sleutelmatch, zo kondigt zich het treffen van vanavond tegen Tubeke aan. Met de, op papier althans, zwakste verdediging (12 tegengoals) en de minst productieve aanval (tweemaal gescoord in 540 minuten) moet het team van trainer Cis Bosschaerts de neerwaartse spiraal waarin het is terechtgekomen ombuigen. Bart Webers, een krijger van vele oorlogen, weet welke taak voor hem en zijn troepen is weggelegd.

‘Er is geen andere weg, we moeten de drie punten thuis houden’, zegt de door de tegenstand meest geviseerde Heistenaar. Dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Is Bart Webers ook overtuigd van zijn woorden?

‘Zeker’, reageert hij fel. ‘Wij zijn toch niet dat zwak broertje dat de cijfers laten uitschijnen. We hebben tot hiertoe niet de punten gekregen die we verdienden op basis van het gebrachte spel. Daar moeten we vertrouwen uit putten.’

Waarmee Bart zeker niemand zand in de ogen wil strooien.

‘We kenden pech’, zegt hij daarover. ‘Zowel in bepaalde spelsituaties als met geblesseerden. Ik weet dat we daar alleen onze zwakke resultaten niet mogen op afschuiven. We hebben nog werkpunten. Tweede klasse is voor ploegen als ons geen te onderschatten niveau. Het zal ook altijd moeilijk blijven. Tot hiertoe kwamen twee problemen aan bod. In de eerste plaats slaagden we er amper in om de nul te houden. Dat moet voortaan onze eerste betrachting zijn. Anders lukt het ons ook niet om eens op voorsprong te komen en het effect daarvan te ondervinden.’

Zoals de cijfers duidelijk maken, is ook scoren een probleem.

‘Hier kunnen we wel brute pech als excuus inroepen’, meent Bart. ‘We hebben vier tot vijf spelers om in de spits uit te spelen. Drie ervan liggen in de lappenmand voor lange tijd. Twee andere zijn door gebrek aan training omwille van kleinere blessures maar voor zeventig tot tachtig procent in orde. Spelers die in extremis werden gehaald (David Wijns en Geoffrey Hairemans, lcp) moeten onmiddellijk worden ingeschakeld, zonder inloopperiode. Zij zouden direct rendement moeten halen, maar zo evident is dat niet.’

Nam Bart in het verleden dikwijls de taak van de aanvallers over, dan heeft ook hij momenteel maar één goaltje achter zijn naam staan.

‘Ik ben persoonlijk mee verantwoordelijk voor de situatie waarin we verzeild zijn. Maar ik verzeker u dat iedereen hard werkt om hier uit te komen. Hopelijk plukken we hiervan tegen Tubeke de eerste vruchten.’

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie