KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:
DAVILA schreef:
hesteneer schreef:3-0 , 2x webers en 1x ruiz
Huh ???
Hesteneer wordt eens wakker: 3-2 goals Wijns, Gillis en Ruiz, zo te zien er goed ingevlogen na de match :D Begrijpelijk !!!
Da's nog van voor de match he davila... een prono, voorspelling, visioen, noem het wat ge wilt.
Ik denk dat ik zelf de kluts wat kwijt was (ligt die misschien nog ergens op de tribune ? :D )

Goed gepronosticeerd hesteneer ! Enkel die tegengoalen had ge niet zien aankomen :(
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door hesteneer »

De tegengoalen kwamen niet voor in mijn visioen ... excuses davila ;)
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door foxy »

goed verdedigen is een moeilijke zaak geworden ; ook in 1e klasse . Gisteren 25 doelpunten in vijf matchen, dat is
heel veel en lijkt abnormaal maar doordat naast de diepe spits nog vijf spelers proberen in of aan de 16 meter tekomen
wordt die zoneverdediging op lijn zwaar op de proef gesteld. Onbegrijpelijk vrijstaande spelers in de 16 meter
konden hierdoor makkelijk scoren bij Oostende -Standard / KVMechelen-Westerlo enz... Ik vraag mij af of er geen
nieuw systeem moet bedacht worden met een combinatie van mandekking /rugdekking/ en zone zoals dat vroeger
gebeurde ( 20 jaar geleden) met 2 mandekkers en libero. Als een speler op je afkomt en jij staat stil wordt het
moeilijk om af te stoppen en wordt er vaak gescoord vanaf de 16 meterlijn ,ook zonder dat je gepasseerd wordt
(doelpunt Wanderson -Lierse / Rits-KVM) En inderdaad, Neutral, op het moment van tik tegen de bal , direct naar
voor ingrijpen of blokkeren, dat bedoel ik met vooruit verdedigen. Clement was daar sterk in en compenseerde zo
zijn gebrek aan snelheid. In elk geval, niet alleen Heist heeft hiermee een probleem , maar naast individuele fouten
is de evolutie in spelstijl volgens mij een belangrijke oorzaak. Vroeger bleven flankaanvallers langs hun lijn , nu
komen ze naar binnen naar hoek 16 m . zeer dreigend en vaak dodelijk efficient . Middenvelders hadden vaste
posities met meestal maar één infiltrant , nu dikwijls drie. Als vier of vijf spelers voor je opduiken ontstaat
panieken gebeuren fouten.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door klenne »

Dik verdiende overwinning !! Dikke proficiat aan heel de ploeg , ze hebbe er voor geknokt zoals het hoort !! Wijns stond waar hij moest staan , vandenbroeck hoort ook thuis op het veld ipv de bank !! Ruiz werkte hard en scoort !! Hopelek is dieje nu vertrokke :twisted:

Alleen die tweede tegengoal da zou ni moge he kome just 3-1 en hoe makkelek is die weggegeve :o

En nu naar leuven ! Ik zen klaar voor een stuntje :mrgreen:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door DAVILA »

Après deux victoires consécutives, l’AFC Tubize s’est fait surprendre sur le terrain de la lanterne rouge ce samedi soir.

Wallaert avait pourtant ouvert le score à la 24’ mais Heist a ensuite égalisé à la 34’ avant de prendre le large en seconde période en exploitant le laxisme de la défense tubizienne sur les phases arrêtées: 3-1 à la 68’.

Doumbouya a bien relancé le suspense deux minutes plus tard, mais, malgré les changements opérés par Dante Brogno, les Sang et Or n’ont pu refaire leur retard. Au classement, Tubize rate une belle occasion de se rapprocher du top 5 et reste bloqué dans le ventre mou du classement avec 9 unités au compteur.

Bron: l'Avénir en ligne

Tijd voor de franse les :D moa mennekes liert na moa rap leeves :D
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

----------------------------------

HEIST BUIGT 0-1 ACHTERSTAND OM IN EERSTE ZEGE

‘Overmand door emoties’

Heist boekte op de zevende speeldag een eerste zege. Omdat ook de concurrentie won, komt blauw-wit-groen nog niet weg van de laatste plaats. ‘Het werpt een lichte schaduw op de duur bevochten zege’, zegt trainer Cis Bosschaerts.
‘Ik begrijp niet dat Heist laatste staat in de rangschikking. Dit team heeft duidelijk meer in zijn mars’, beklemtoonde de trainer van AFC Tubeke Dante Brogno na de nederlaag in Heist-op-den-Berg. Zo horen jullie het eens van een ander, moet zijn opponent Cis Bosschaerts aan de andere zijde van persverantwoordelijke Luk De Raet hebben gedacht. Zelf kon hij eindelijk zijn team in de bloemetjes zetten.

‘Ik ben blij dat ik mijn collega vanavond eens niet moet feliciteren voor de punten, wél voor de fair-play die Tubeke aan de dag legde’, stak de zichtbaar opgeluchte Nijlenaar van wal.

‘Al vreesde ik, toen na een eerste bezoekende actie het openingsdoelpunt viel, even voor het ergste. Het zal toch weer niet waar zijn, schoot er door mijn hoofd. Maar al even vlug raakte ik door emotie overmand bij het zien van de kracht en de bezieling waarmee onze spelers zich inzetten voor hun club, voor zichzelf en voor hun trainers. Dat grijpt je aan. We werden daar uiteindelijk ook voor beloond. Het was mooi om te zien hoe Geoffrey Hairemans weer kwistig de mooie passes rondstrooide en David Wijns uit één daarvan heel vlug kon gelijkstellen.’

Met nog twee bijkomende goals van centraal verdediger Cor Gillis en de al te fel bekritiseerde Jaime Ruiz bleek Heist zelfs even op rozen te zitten.

‘Ruiz werkte keihard en speelde een verdienstelijke wedstrijd. Hij bekroonde zijn prestatie met een raak schot uit een onmogelijke hoek. Ook zijn vervanger Michel deed het achteraf voortreffelijk, al liep hij de hele week rond met 39 graden koorts op het lijf’, nam Bosschaerts het op voor zijn twee spitsen.

Jonas Vandermarliere deelde evenzeer in de lof. ‘Ik zei al eens eerder dat die man zes longen heeft. Dat onderstreepte hij andermaal. Hij was weer top centraal op het middenveld.’

Toch dreigde het in de laatste twintig minuten nog fout te lopen voor Heist. ‘Spijtig dat het na de 3-1 onmiddellijk 3-2 werd. Zo was het nog bibberen tot de slotseconden’, voelde Bosschaerts de adrenaline nog steeds door zijn aderen stromen. ‘Was het schot op de paal van Webers raak geweest, hadden we vlugger zeker geweest. Maar kom, einde goed, alles goed.’

De eerste zege ten spijt is Heist nog altijd hekkensluiter. ‘Dessel en Roeselare winnen verrassend van topploegen. Dat werpt enige schaduw op onze overwinning, die ons wel sterkt naar onze eigen toekomst toe’, stelde de Heistse trainer tot slot.

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door DAVILA »

Ons forum haalt de krant !
Merçi Neutral, merçi Danny :D :D :D
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door Peter »

Kwestie van niet het verwijt te krijgen dat ik alleen maar iets zou posten wanneer Heist slecht speelt hierbij m'n korte (en door werkomstandigheden zeer late) analyse van de wedstrijd.

Duidelijke tactische bezetting, dubbele bezetting op de flanken waardoor iedereen precies terug wist hoe ze moesten lopen/bewegen.

Rechterkant kom me zeer bekoren met snelheid en samenspel tussen Bart/David (beetje zoals David/Yus paar seizoenen geleden).
Ook middenveld liep (zeer hard) met Bart & Jonas...laat ons afspreken om Jonas nooit meer op flank te zetten ;). Hairemans speelde zeer sterk in eerste helft, mooie acties, zeer balvast en goeie voorzet. Nu al aanwinst en met meer matchritme gaan we daar nog plezier aan beleven!
Voor de linkerkant ben ik geen fan om Jacobs als linkshalf te posteren wegens te weinig snelheid. Een fitte Yanick moet deze plaats kunnen overnemen (of zelfs Hairemans op links/zwevende speler) wanneer Michel topfit is en we met Ruiz/Michel spelen.

Ook zou ik, wat er ook gebeurt, Ruiz opdracht willen geven om diep te blijven. Hij zal het uiteraard wel doen om goed te doen, maar balverlies lijden op het middenveld omdat hij tot daar terugzakt om 'bal te voelen' is dodelijk. Dan heb ik liever dat hij fris voor doel verschijnt en zich te pletter loopt op helft van de tegenstander.

Meer van deze spirit! Als we dit elke week (proberen) op de mat te leggen zal er niemand iets verweten kunnen worden.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door DAVILA »

Grotendeels eens met Peter, enkel met Jacobs/Rymenants heb ik mijn twijfels... Jacobs groot loopvermogen (niet onbelangrijk in een ploeg als wij), Rymenants, ja, de betere 'voetballer' met soms onvoorspelbare acties maar soms ook een tikje nonchalant. Kunnen we van die twee niet één maken ? Cis ? Nog eens het toverstokje hanteren... :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - AFC TUBEKE 3-2

Bericht door hesteneer »

laat het toverstokje nog maar even op zak...zaterdag was het goed :)

Hij kan mss wel zijn toverstokje gebruiken om de carpoolende OHL spelers van onze parking te halen :) Iemand een ideetje om die manne een peer te stoven? :)
Plaats reactie