OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door Peter »

DAVILA schreef:Is er een scheidsrechter in de zaal?

Consternatie alom zaterdagavond bij de supporters van Oud-Heverlee Leuven. Tijdens de rust vroeg de stadionomroeper prompt of er een scheidsrechter aanwezig was in het stadion? Jurgen Brinckman bleek zich de eerste helft namelijk geblesseerd te hebben en kon niet meer verder.

Na enige tijd wachten was het uiteindelijk scheidsrechter Nico Verlooy, een scheids uit Vierde Nationale die zaterdag gewoon met enkele vrienden de wedstrijd tussen OHL en KSK Heist ging bekijken, die richting kleedkamers trok en zich in een groen plunje hees. Omdat er een doorschuifsysteem geldt waarbij de eerste assistent de rol van scheidsrechter overneemt en de tweede assistent zo tot eerste assistent wordt bevorderd, was het eerste assistent Philippe Vandecauter die de rol van de onfortuinlijke Brinckman overnam. Invaller Verlooy nam dus plaats langs de zijlijn. (TB)

Bron: Site nr10
Wat zeer opvallend was dat de lijnrechter aan onze kant, die ons absoluut niet goedgezind was ook mee doorschoof, zodat hij in tweede helft opnieuw in aanval van OHL stond. Zeer vreemd en volgend reglement?!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door Dabo »

Peter schreef:
DAVILA schreef:Is er een scheidsrechter in de zaal?

Consternatie alom zaterdagavond bij de supporters van Oud-Heverlee Leuven. Tijdens de rust vroeg de stadionomroeper prompt of er een scheidsrechter aanwezig was in het stadion? Jurgen Brinckman bleek zich de eerste helft namelijk geblesseerd te hebben en kon niet meer verder.

Na enige tijd wachten was het uiteindelijk scheidsrechter Nico Verlooy, een scheids uit Vierde Nationale die zaterdag gewoon met enkele vrienden de wedstrijd tussen OHL en KSK Heist ging bekijken, die richting kleedkamers trok en zich in een groen plunje hees. Omdat er een doorschuifsysteem geldt waarbij de eerste assistent de rol van scheidsrechter overneemt en de tweede assistent zo tot eerste assistent wordt bevorderd, was het eerste assistent Philippe Vandecauter die de rol van de onfortuinlijke Brinckman overnam. Invaller Verlooy nam dus plaats langs de zijlijn. (TB)

Bron: Site nr10
Wat zeer opvallend was dat de lijnrechter aan onze kant, die ons absoluut niet goedgezind was ook mee doorschoof, zodat hij in tweede helft opnieuw in aanval van OHL stond. Zeer vreemd en volgend reglement?!
Dat was dan waarschijnlijk de 2de assistent die 1ste assistent werd en dan aan de kant van de dug-outs moet gaan staan zeker.
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Galag schreef:
DAVILA schreef:Focus op Heist
Leko is op zijn hoede... ;)
Leko is heel erg geconcentreerd precies ja :P
Te veel focus, te veel op zijn hoede, te veel geconcentreerd...

Kennen ze in Kroatië het gezegde niet 'alles met 'te' is slecht, behalve tehuis en tevreden... :D
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door eSKaa »

Wat T-ke zegt mag idd nogmaals beaamd worden. De trainer kreeg heel wat commentaar de voorbije weken, waaronder ook van mij, maar als het goed is moet de pluim op de juiste hoed gestoken worden. Ik ben niet te beroerd om dat toe te geven. Dus Cis, bij dezen, als ge dit leest (en dat doe je!). Goed gewerkt!

Ik had gehoopt op een 0-0 bij de rust, en die was er. Een penalty tegen voor wat een schwalbe was, maar slecht getrapt, en VDB naar de goeie hoek. Het gevaarlijkste Leuven hadden we al gezien na 30 seconden. Die pegel naar de kruising verdiende een beter lot, maar we hebben een keeper in de goal staan. Zelf veel kansen creëren zat er niet in, maar 2 bleek meer dan genoeg te zijn :-). Goeie invalbeurt van Michel, en Vanderputte. Ook Ruiz verdient lof, die heeft hard gewerkt. Net zoals vorige week zal het moeilijk worden om een man van de match aan te duiden. Ze kunnen immers allemaal genomineerd worden!

Dikke proficiat aan het ganse team, en geniet van de bekermatch tegen Standard! Niks moet, alles mag. Volgende week pakken we de Ajoinen!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

Pfff ik kom strak mijne zeg wel doen wnt kvol mij nog ni zo goe :? :D
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

Inderdaad sterke ploegprestatie maar volgens mij kan niemand anders man van de match zijn dan Vandenbossche: eerste minuut kon het al 1-0 staan zonder zijn redding, dan pakt hij een penalty... (we gaan toch straks geen beelden zien van ROB TV of OHL TV waarop te zien is dat die bal over de lijn was ? :D :D :D )
Trouwens heel sportief en beschaafd publiek in Leuven (wij zaten tussen de OHL sups)
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Pfff ik kom strak mijne zeg wel doen wnt kvol mij nog ni zo goe :? :D
Dat komt er van klenne, ge zijt nu gewoon aan Crystal, het is dan ook niet slim u vol te gieten met Stella :D
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door hesteneer »

met stella davila? ons bus serveert Jupiler man! :)
Ik zal even het menu van gisteren neerschrijven waardoor klenne zich niet zo goed voelt:
- zure jupiler in de bus, gemixed met gewone goei jupiler
- enkele (10) stella's in OHL, dit gemengd met een lekker hamburger
- enkele (5 tal) lekkere jupilers in de bus
- als nagerecht serveren we dan nog een 10 tal primussen in den hopla ;)

Vandaag zit hij enkele uren op toilet...maar we vergeven het hem :)

Topavondje...nog aan het nagenieten...

Woensdag meer van dat..dankuuuuuuu :)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door eSKaa »

Den dessert ligt een bitje op mijn maag...
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door malinwa fc »

Van een stunt gesproken??
Amaaaaaiii men voeten...
Dikke bravo aan allen!!
3 gouden punten om in te kaderen mijn gedacht.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:met stella davila? ons bus serveert Jupiler man! :)
Ik zal even het menu van gisteren neerschrijven waardoor klenne zich niet zo goed voelt:
- zure jupiler in de bus, gemixed met gewone goei jupiler
- enkele (10) stella's in OHL, dit gemengd met een lekker hamburger
- enkele (5 tal) lekkere jupilers in de bus
- als nagerecht serveren we dan nog een 10 tal primussen in den hopla ;)

Vandaag zit hij enkele uren op toilet...maar we vergeven het hem :)

Topavondje...nog aan het nagenieten...

Woensdag meer van dat..dankuuuuuuu :)
En dan vergeet ge den black horse nog :mrgreen:
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:met stella davila? ons bus serveert Jupiler man! :)
Ik zal even het menu van gisteren neerschrijven waardoor klenne zich niet zo goed voelt:
- zure jupiler in de bus, gemixed met gewone goei jupiler
- enkele (10) stella's in OHL, dit gemengd met een lekker hamburger
- enkele (5 tal) lekkere jupilers in de bus
- als nagerecht serveren we dan nog een 10 tal primussen in den hopla ;)

Vandaag zit hij enkele uren op toilet...maar we vergeven het hem :)
En van zo iets is die niet goed ???
Ga daar mee naar de oorlog :D
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door foxy »

Dikke proficiat aan spelers en trainers. De kentering is dus toch (opnieuw) gekomen. Wat een stunt zeg ; tegen een
profclub van eigenlijk 1e klasseniveau . Nu kunnen we dus ook winnen tegen Aalst , hou deze vorm met bezieling
en tactisch-goede keuzes vast , mix daar wat geluk en hopelijk fitblijvende spelers bij, en we hebben een
winnaarscocktail die velen kan verbazen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door klenne »

foxy schreef:Dikke proficiat aan spelers en trainers. De kentering is dus toch (opnieuw) gekomen. Wat een stunt zeg ; tegen een
profclub van eigenlijk 1e klasseniveau . Nu kunnen we dus ook winnen tegen Aalst , hou deze vorm met bezieling
en tactisch-goede keuzes vast , mix daar wat geluk en hopelijk fitblijvende spelers bij, en we hebben een
winnaarscocktail die velen kan verbazen.
Als ge op leuven kunt winnen kunde tege iedereen winnen ;)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: OUD-HEVERLEE LEUVEN - KSK HEIST 0-2

Bericht door eSKaa »

Begrafenisstemming

De leider die het thuis mag opnemen tegen de rode lantaarn. OHL dat dit seizoen op Den Dreef nog geen punten liet tegen Heist dat nog niet scoorde op verplaatsing. De ruime kern van Leko tegen het team van coach Cis Bosschaerts die er zelfs niet in slaagde om zijn bank te vullen. Dat kon niet mis gaan, een free lunch zoals ze in het beleggerswereldje plegen te zeggen. De ruim 5.000 OHL-fans maakten zich gisteren dan ook op voor een feestavond. Helaas, het pakte helemaal anders uit. Dwerg Heist legde reus OHL over de knie en won met 0-2. Weg feestje. Gelukkig won Sint-Truiden ook niet waardoor OHL nog steeds uitzicht heeft op de eerste periodetitel. Al wil Leko daar niets over horen. "Voetbal is geen wiskunde. We moeten niet tellen, we moeten goed trainen."

We mogen niet spreken van onderschatting van de tegenstander. De thuisploeg begon erg sterk aan de partij tegen Heist en na amper 31 seconden stond de 1-0 al bijna op het bord. Croizet vond een heel sterk keepende Vandenbossche op zijn weg. De Heistse doelman stopte een halfuurtje later ook een strafschop van diezelfde Croizet. Toen voelde je al dat de wedstrijd aan het kantelen was. In een zeer matige tweede periode blonk OHL uit in het versturen van slechte passes. Heist, dat goed in blok verdedigde, prikte twee keer tegen. Dodelijk efficiënt toonden de jongens van coach Bosschaerts zich, want Bailly mocht zich evenveel keer omdraaien om de bal uit zijn net te vissen.

"Ik voelde de voorbije dagen veel stress in en rond de club", verrast Leko. "Ik hoorde mensen al praten over 1ste klasse. We zijn nog maar aan het begin van onze lange weg. Dat bleek zaterdagavond. Nochtans begonnen we goed aan de wedstrijd, met een goede pressing op de bal. We legden zowel Ruiz als Webers goed aan banden en creëerden zelf enkele uitstekende kansen in de eerste periode. Als Croizet vroeg in de partij scoort of als hij de strafschop binnentrapt, hebben we een heel andere wedstrijd. In de tweede helft lieten we teveel ruimte tussen de lijnen en speelden we niet als één team. Een goed georganiseerd Heist scoorde dan twee keer uit twee en een halve kans. Dat is nu eenmaal voetbal."

Geen Bostock
De Leuvenaars misten creativiteit op het middenveld om de muur van Heist te slopen. "Jammer dat we geen beroep konden doen op Bostock", aldus Leko. De Engelsman sukkelt met de lies en probeerde nog wel in de opwarming. "John voelde zich niet 100%, dan heeft het geen zin om die jongen op te stellen", legt Leko uit. "We moeten nu een analyse maken van deze match, leren uit onze fouten en vanaf maandag weer elke training vol aan de bak gaan. Heist wou harder winnen dan wij. Dan haal je het niet op enkel kwaliteit."

"Dit is zeer pijnlijk", windt Trenson er geen doekjes om. "Deze nederlaag hadden we niet ingecalculeerd. Na een meer dan behoorlijke eerste helft bakten we er in het tweede bedrijf niets meer van. We wilden het te hard forceren. Daardoor speelden we te snel diep. We hadden rustiger moeten blijven, de bal moeten rondspelen. Dan zou dat doelpuntje er zeker gekomen zijn. Laat ons het op een collectieve off-day houden, er lessen uit trekken en er dan niet te lang blijven bij stilstaan. We mogen de zaken ook niet dramatiseren. Door het gelijkspel van Sint-Truiden hebben we alles nog in eigen handen. Woensdag zakt KV Kortrijk naar Den Dreef af en kunnen we deze kater al doorspoelen."

Comeback
Zeven weken geleden was het dat Van Goethem nog eens aan de aftrap had gestaan van een voetbalwedstrijd. Door de blessure van Bostock kreeg de Mechelaar nog eens zijn kans. "Ik wist dat de kans bestond dat ik John diende te vervangen. Daarom deed ik de opwarming alsof ik zou starten. Toch was ik verrast omdat John de volledige opwarming afwerkte. Net voor de match gaf hij echter aan dat hij er toch niet helemaal klaar voor was", stelt de Leuvense stofzuiger.

Van Goethem geeft toe dat OHL te weinig bracht tegen Heist. "Maar onderschat die ploeg niet. Die staat na 34 wedstrijden niet op de laatste plaats. We hadden die mannen meer uit hun kot moeten lokken. We hanteerden ook teveel de lange bal, dat is uiteraard makkelijk verdedigen voor hen. We leden ook te makkelijk balverlies en lieten teveel ruimte. Heist heeft dat maximaal afgestraft. Ik denk niet dat we Heist onderschat hebben. We startten trouwens heel goed. Maar we speelden te weinig als ploeg, streden niet genoeg voor elkaar. We beschikken over een goed team, maar als we er niet alles voor doen lopen we over geen enkele ploeg."

SITE OHL

Ja, ze zijn er echt ni goe van daar :-)
Plaats reactie