Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Eendracht Aalst - KSK Heist

Bericht door foxy »

goede wedstrijd van onze jongens ; verdedigend bijna niets weggegeven , dreigend gevaar met veel inzet van lijf en
leden afgeblokt . op basis van echte kansen konden wij winnen ( Ruiz -Webers - Michel) dat tikkeltje geluk ontbrak.
Naar ik vernomen heb is het probleem met Michel dat hij een hele wedstrijd niet pijnloos kan spelen , anders zou hij
starten. Een aanslepend knieprobleem ; komt dat nog ooit goed ? Drie niet-fitte spitsen (Michel-Pruna-Vermeiren) is
toch wat te veel.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door hesteneer »

Foxy zijde gij nu serieus?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door DAVILA »

WEDSTRIJDVERSLAG

Coach Regi Van Acker koos centraal achterin voor Arnaud De Greef in de plaats van Matthias Lievens. Kevin Janssens verscheen ook terug in de basis waardoor Tjendo De Cuyper op de bank verzeilde.



WEINIG KANSEN
De eerste doelpoging van de wedstrijd kwam van Eendracht toen Niels Martin met zijn rechter maar net over knalde. Net voor het kwartier wou Aalst een strafschop nadat Ratko Vansimpsen neerging. De ref ging hier echter niet op in. Kansen waren schaars en op de volgende mogelijkheid was het wachten tot halverwege de eerste helft. Jaime Ruiz dook op in de rug van Arnaud De Greef en Kevin Van Den Noortgaete raapte het schotje van de aanvaller makkelijk op. Diezelfde Jaime Ruiz mikte een tiental minuten later trouwens voorlangs. Voorts probeerden beide ploegen het een paar keer vanop afstand maar de juiste richting werd niet gevonden of er stond een verdediger in de baan van de bal. Toch nog even opschudding net voor de rust toen Kevin Van Den Noortgaete de bal in de eigen zestien verspeelde aan Jaime Ruiz. De aanvaller liet de kans gelukkig onbenut.



VANBELLE EN DE NEVE TREFZEKER
In de tweede helft kwam het eerste gevaar van Heist. Kevin Van Den Noortgaete kon nog net met de vingertoppen bij een afstandsknal en onze doelman stond ook op de juiste plaats om een kopbal van Bart Webers te pakken. Donjet Shkodra kwam Niels Martin vervangen en de invaller was meteen bepalend. De bal ging immers op de stip na een fout op Donjet Shkodra en dat was een kolfje naar de linkervoet van Wesley Vanbelle (0-1). Meteen daarna ontsnapte Eendracht aan de gelijkmaker. Kevin Van Den Noortgaete werd verschalkt met een lob maar Wesley Vanbelle bracht nog net voor de lijn redding. Philippe Janssens trapte in de handen van Tom Vandenbossche en de keeper had eveneens een redding in huis op een schuiver van Donjet Shkodra. De thuisploeg probeerde vooral met lange ballen hun spitsen te bereiken maar vond die, een gevaarlijke voorzet van Michel Nkuman buiten beschouwing gelaten, niet. Aan de overzijde trof Wesley Vanbelle de bovenkant van de lat bij een vrije trap. In het slotkwartier moest Kevin Van Den Noortgaete nog twee keer de meubelen redden. Eerst verhinderde hij de gelijkmaker met een reflex en even later zweefde hij een vrije trap van Geoffrey Hairemans uit zijn doel. Een minuut voor tijd nam Gianni De Neve alle twijfels weg door de bal met een streep tegen de netten te jagen.

Eendracht knoopt zo terug aan de met de zege na een 2 op 12. Volgende week nemen we het in eigen huis op tegen Roeselare.

Bron: site Eendracht Aalst

Tel de opgenoemde kansen voor Heist (uit onverdachte bron)...
Zoals ik al schreef: benut de helft van uw kansen en ge wint altijd :(
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door hesteneer »

ik zeg niet dat we slecht waren, maar aanspraak maken op de overwinning? neen, nooit. We zijn pas gevaarlijk geworden toen Michel er is ingekomen. Michel, wat een topper is dat seg?!

spijtig van het puntenverlies want het is toch een beetje zonde na onze stunt op leuven! Volgende week beter!!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door klenne »

Ik denk dat de cis da ook wel weet ze mannekes dieje zet dieje ni zomaar op de bank he !!!
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door eSKaa »

Hij doet dat expres, omdat we anders niet weten wat hier te schrijven ;-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door DAVILA »

Gianni De Neve (Eendracht Aalst)
Eendracht Aalst mocht het afgelopen weekend dan wel niet onder de markt hebben op bezoek bij KSK Heist, Gianni De Neve toonde zich toch levensbelangrijk. Een gedreven en gemotiveerde thuisploeg had de betere kansen via Jaime Ruiz, maar de bal ging niet tegen de touwen. Pas toen Donjet Shkodra een lichte strafschop versierde, kwamen de bezoekers op voorsprong. Drie minuten voor tijd nam De Neve alle twijfel weg door met een knappe volley van ver de score te verdubbelen. En maar goed ook, want dat doelpunt zou wel eens erg belangrijk kunnen worden in de strijd om de eerste periodetitel.

Bron: nr10

De Neve is bij de 5 uitblinkers van de speeldag, ik zou opteren voor hun keeper, ondanks een flater die goed afliep.
Men spreekt hier van een lichte strafschop, na de beelden dacht ik dat ook, compensatie voor eerdere niet gefloten (mogelijke) strafschop ?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door DAVILA »

'Jammer maar dat hoort erbij' (Ruiz)
Dat klopt Jaime maar af en toe een goal maken hoort er ook bij ;)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door eSKaa »

Die 'eerdere strafschop' was mss wel een fout, maar toch geen strafschop? De actie wordt ingezet buiten de 16 m..
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door Neutral »

ik denk eerder moest de Ruiz nog af en toe scoren dat hij dan niet bij Heist zat :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

Nkuman Michel brengt vaart in Heistse acties: ‘Ik ben honderd procent fit’

Heist beet tegen Eendracht Aalst ondanks een betere tweede helft in het zand. Daar kon zelfs de ingekomen Nkuman Michel niets aan veranderen. Ook al bracht de 26-jarige Angolose spits bij zijn zoveelste invalbeurt meer vaart in de Heistse acties.
Nkuman Michel moest tegen Eendracht Aalst andermaal genoegen nemen met een plaats op de bank. De man die acht dragen eerder met een knappe invalbeurt leider OH Leuven ten val bracht, diende ook nu te wachten tot na de pauze vooraleer zijn trainingspak te mogen uittrekken in de hoop de inmiddels opgelopen 0-1 achterstand goed te maken.

‘Natuurlijk zou ik liever starten’, zegt de van Deinze overgekomen aanvaller hierover. ‘Waarom dat niet zo is, dat is een vraag die je aan de trainer moet stellen. Ik voel me in ieder geval honderd procent fit.’

Het feit dat Jaime Ruiz opnieuw een grote kans de nek omwrong, wil Nkuman niet aangrijpen om diens plaats op te eisen. ‘Dat zijn nu eenmaal zaken die je als spits kan voorhebben’, neemt hij het op voor zijn teamgenoot. ‘Een keer je de goede vorm te pakken hebt, lukt dat wel.’

Liefst van al zou hij dan ook samen met Ruiz in de spits staan. ‘Waarom ook niet?’, oppert Nkuman Michel. ‘Maar nogmaals, het is de trainer die daarin het laatste woord heeft.’

Dat zijn invalbeurt zaterdagavond niet het gewenste effect had, kon de Angolees alleen maar betreuren. ‘Aalst is een goede ploeg, maar was toch niet zoveel sterker dan ons dat ze recht hadden op die drie punten. Op basis van ons spel in de tweede helft en de kansen die we afdwongen, verdienden we het niet om te verliezen.’

‘De bonus die we tegen Leuven opbouwden, zijn we nu weer kwijt. We moeten ons dan maar richten op de wedstrijd van zondag op Racing Mechelen’, vond trainer Cis Bosschaerts.

Het Oscar Van Kesbeeckstadion is voor Nkuman Michel alvast bekend terrein. ‘Ik voetbalde er zowel met Cappellen als Deinze. Echt goede herinneringen bewaar ik niet aan die duels omdat Racing toen telkens sterker was. Hopelijk is dat zondag anders’, besloot hij.

Bron: http://www.sportwereld.be
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door eSKaa »

Er mag voor deze wedstrijd ook nog gestemd worden op uw 'man van de match'. Deze oproep nog even omdat er nog maar enkele stemmen zijn uitgebracht.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Er mag voor deze wedstrijd ook nog gestemd worden op uw 'man van de match'. Deze oproep nog even omdat er nog maar enkele stemmen zijn uitgebracht.
Ok eSKaa maar waar kan ik stemmen ?
Maak dat eens wat simpeler met een link of zo dan wordt er mss meer gestemd...
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Ksk Heist - Eendracht Aalst 0-2

Bericht door eSKaa »

http://www.supportersclub-ksk.be

Lijkt me simpel genoeg om te onthouden, niet?? ;-)
Plaats reactie