K.RC.MECHELEN - KSK HEIST 2-1

Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Danny »

klenne schreef:Och mannekes zie is naar de stand : wij staan op plaats 16 met 7 punten , plaats 12 heeft er 11 , zelfs een profp.oeg als antwerp heeft slechts 2 !!! Puntjes meer als wij !! En ok wij moete altijd met ruiz EN michel starten met 2 spiten zoals we een heel voorberijding gespeeld hebbe en bij mij is onze trainer daar verkeerd in en ik hoop dan ook da we tege dessel starte mee 2 spitsen maar om nu al te gaan zage da we gaan zakke ???!!! Als ik naar de stand kijk lijkt mij da nog net iets te vroeg :roll: deze punte zijn weg en volgende week staan we voor een zeer belangrijke match dus late we allemaal da klein beetje moed da we nog hebbe bijeenrape en er zaterdag gaan staan om de ploeg aan de 3 punte te helpen !!!!
Het klassement en het aantal punten van ons of andere ploegen heeft er niets mee te maken. Dat is gewoon het zoveelste excuus voor eigen falen zoeken.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Danny schreef:
klenne schreef:Och mannekes zie is naar de stand : wij staan op plaats 16 met 7 punten , plaats 12 heeft er 11 , zelfs een profp.oeg als antwerp heeft slechts 2 !!! Puntjes meer als wij !! En ok wij moete altijd met ruiz EN michel starten met 2 spiten zoals we een heel voorberijding gespeeld hebbe en bij mij is onze trainer daar verkeerd in en ik hoop dan ook da we tege dessel starte mee 2 spitsen maar om nu al te gaan zage da we gaan zakke ???!!! Als ik naar de stand kijk lijkt mij da nog net iets te vroeg :roll: deze punte zijn weg en volgende week staan we voor een zeer belangrijke match dus late we allemaal da klein beetje moed da we nog hebbe bijeenrape en er zaterdag gaan staan om de ploeg aan de 3 punte te helpen !!!!
Het klassement en het aantal punten van ons of andere ploegen heeft er niets mee te maken. Dat is gewoon het zoveelste excuus voor eigen falen zoeken.
Volledig mee eens Danny, wat stelt u voor ?
koen_87
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 apr 2014, 09:21

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door koen_87 »

enig nieuws al van Rik van Praet ?

basisopstelling (zonder geblesseerden) zou altijd moeten zijn:

Tom

Rik Cor Jan

Wijns en Jacobs op de flanken

Hairemans , vandermarliere en Webers (met Webers in de punt van de driehoek naar voor)

Ruiz en Michel
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

Danny wordt niet betaald om een oplossing te zoeken, er zijn er anderen die dat zouden moeten doen.
En Klenne, inderdaad, het is nog wat vroeg maar elk punt dat je nu niet pakt is wel weg. Supps zijn supps en die klagen als het niet goed gaat.
In Heist klagen ze niet na 1 matchke als het niet goed is, dit is seizoen 3 en het is een ramp. Ik schreef al dat de 3 punten tegen OHL een toeval was,
velen vonden dat niet en ik kreeg daar wat repliek op. Dat mag, kan daar mee leven. Wat is er dit seizoen behalve die punten tegen OHL nu klaargemaakt ?
De Beker ?? Tegen Beerschot per ongeluk winnen met de penalties ? Is dat iets waar een 2de klasser dan fier mag op zijn ?

Sorry, maar met deze ploeg is dit te weinig.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

Rik zou moeten geopereerd worden, seizoen ten einde.
Weet niet of waar is, maar als dit zo is is het een ramp voor hem als jonge kerel!

Het is wel raar dat er tegenwoordig veel blessures aan de knie zijn. Met Pruna net hetzelfde...zou het iets te maken kunnen hebben met die nieuw modellen van schoenen? In mijn ploeg lopen er een paar rond met die "kous schoenen". Mss is de positie van stuts niet ideaal? of is het gewoon toeval...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Danny schreef:
klenne schreef:Och mannekes zie is naar de stand : wij staan op plaats 16 met 7 punten , plaats 12 heeft er 11 , zelfs een profp.oeg als antwerp heeft slechts 2 !!! Puntjes meer als wij !! En ok wij moete altijd met ruiz EN michel starten met 2 spiten zoals we een heel voorberijding gespeeld hebbe en bij mij is onze trainer daar verkeerd in en ik hoop dan ook da we tege dessel starte mee 2 spitsen maar om nu al te gaan zage da we gaan zakke ???!!! Als ik naar de stand kijk lijkt mij da nog net iets te vroeg :roll: deze punte zijn weg en volgende week staan we voor een zeer belangrijke match dus late we allemaal da klein beetje moed da we nog hebbe bijeenrape en er zaterdag gaan staan om de ploeg aan de 3 punte te helpen !!!!
Het klassement en het aantal punten van ons of andere ploegen heeft er niets mee te maken. Dat is gewoon het zoveelste excuus voor eigen falen zoeken.
Als ge zie hoeveel blessures wij al hebbe gehad da hem ik ook nog ni meegemaakt en zo hebde uw excuus
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Don't worry, 'bout a thing, 'cause every little thing, is gonna be allright...
B. Marley
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

tweede helft was ni slecht ook ni...as dieje keeper zoveel geluk ni heeft is de kopbal van webers altijd prijs.
maarja, als ons tante ne piet had, zei ik er nonkel tegen!
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

PLOEG M M+ M- M= D+ D- D+/- PTN
1 OH Leuven 10 7 2 1 19 10 9 22
2 Eupen 10 7 3 0 18 10 8 21
3 Virton 10 6 2 2 17 11 6 20
4 Eendracht Aalst 10 5 2 3 17 13 4 18
5 STVV 9 5 2 2 14 11 3 17
6 Lommel United 10 4 1 5 17 13 4 17
7 Bergen 10 4 2 4 16 7 9 16
8 Seraing United 10 4 3 3 20 15 5 15
9 WS Brussel 10 3 1 6 15 13 2 15
10 RC Mechelen 10 4 4 2 13 12 1 14
11 Tubeke 9 4 4 1 10 9 1 13
12 Roeselare 10 3 5 2 7 11 -4 11
13 Patro Eisden 10 3 5 2 10 16 -6 11
14 Antwerp 10 2 5 3 8 9 -1 9
15 Dessel Sport 10 2 7 1 11 17 -6 7
16 Heist 10 2 7 1 8 18 -10 7
17 Zaventem 10 2 7 1 7 22 -15 7
18 Geel 10 1 6 3 8 18 -10 6

Ik heb dit al enkele keren vermeld, dat we pas moeten evalueren na 10 speeldagen. Eerst en vooral wil ik toch nog eens vermelden dat nog NIKS gespeeld is. Als ik de eerste 10 speeldagen bekijk stel ik vast dat we toch tegen heel veel ploegen hebben gespeeld die in de top 10 staan. We hebben amper 7 punten wat net ze weinig is. We zouden na elke periode ongeveer 10-11 punten moeten sprokkelen want we hebben op het einde van het seizoen toch 36-40 punten nodig. Ja, ik kan vele hun frustratie begrijpen we zijn al zoveel jaren aan het aanmodderen maar ... wat wille sommigen dan?? dat de club zich in nesten gaat werken zoals Brussels met Vermeersch en dan enkele jaren meedraaien in de top 10 en dan uiteindelijk failliet gaan. En misschien was de overwinning op Leuven met wat geluk maar ook wij hebben al zoveel matchen gehad waar we meer verdienden. Zoals hier al vermeld werd alles ligt kort bij elkaar, volgende match winnen we en we staan weer een plaats of 3 hoger :twisted: :twisted: :twisted:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

Bron: GVA
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Danny »

koen_87 schreef:Hairemans , vandermarliere en Webers (met Webers in de punt van de driehoek naar voor)
Raar idee. Nu iedereen er van overtuigd is dat Webers veel te hoog speelt en terug naar achter moet ga jij hem van voor in een driehoek zetten, waar je een veel meer technische Hairemans voor hebt.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

KSKH schreef:Ik heb dit al enkele keren vermeld, dat we pas moeten evalueren na 10 speeldagen. Eerst en vooral wil ik toch nog eens vermelden dat nog NIKS gespeeld is. Als ik de eerste 10 speeldagen bekijk stel ik vast dat we toch tegen heel veel ploegen hebben gespeeld die in de top 10 staan. We hebben amper 7 punten wat net ze weinig is. We zouden na elke periode ongeveer 10-11 punten moeten sprokkelen want we hebben op het einde van het seizoen toch 36-40 punten nodig. Ja, ik kan vele hun frustratie begrijpen we zijn al zoveel jaren aan het aanmodderen maar ... wat wille sommigen dan?? dat de club zich in nesten gaat werken zoals Brussels met Vermeersch en dan enkele jaren meedraaien in de top 10 en dan uiteindelijk failliet gaan. En misschien was de overwinning op Leuven met wat geluk maar ook wij hebben al zoveel matchen gehad waar we meer verdienden. Zoals hier al vermeld werd alles ligt kort bij elkaar, volgende match winnen we en we staan weer een plaats of 3 hoger :twisted: :twisted: :twisted:
Helemaals mee eens en de jarenlange supporters die ik ken vinden dat ook. Ploegen als wij, Dessel, Geel, Woluwe Zaventem enz. worden met dezelfde beperkingen geconfronteerd, als Antwerp nauwelijks meer punten heeft dan wij zegt veel. En goed op OHL hadden wij misschien wat meeval (en dan nog vraag ik mij af), maar dan mogen wij niet spreken van pech in meerdere matchen ?
En de frustratie van velen ? De vaste kern van zo'n 500 supporters hebben die niet, die zijn blij en fier dat wij in tweede spelen en tot nader order overleven !!!
Terzijde: heel erg voor Van Praet, was echt het jaar van zijn doorbraak.
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

koen_87 schreef:basisopstelling (zonder geblesseerden) zou altijd moeten zijn:

Tom

Rik Cor Jan

Wijns en Jacobs op de flanken

Hairemans , vandermarliere en Webers (met Webers in de punt van de driehoek naar voor)

Ruiz en Michel
Kan ik mij in vinden, enkel Rik en Jan liggen in de lappenmand, hoe los je dat op koen ? Je mag even Cis spelen wat sommigen hier willen doen ;)

Aan het negativisme van enkelen hier ga ik me niet meer moe aan maken, het is hun goed recht en hun mening is evenveel waard als alle andere, enkel, ik geloof meer in het half volle glas dan het half lege ;)

Uiteindelijk gaan er twee ploegen zakken en één barrages spelen: de essentie van een sport competitie !
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Danny schreef:
koen_87 schreef:Hairemans , vandermarliere en Webers (met Webers in de punt van de driehoek naar voor)
Raar idee. Nu iedereen er van overtuigd is dat Webers veel te hoog speelt en terug naar achter moet ga jij hem van voor in een driehoek zetten, waar je een veel meer technische Hairemans voor hebt.
Danny je gaat het niet geloven maar ik volg je hier in, stabiliteit van achter uit, met Ruiz en Michel hebben we voldoende 'Webersen' vooraan, en inderdaad Hairemans... Anderzijds, koen zijn systeem valt ook iets over te zeggen... Ach, voetbal... ge geraakt er nooit over uitgepraat ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.RC.MECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Plaats reactie