KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 3-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 3-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 11 oktober om 20 uur !!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Opnieuw een levensbelangrijk zespuntenduel

Met de verplaatsing naar Heist staat er opnieuw een cruciaal duel op het programma. Een match die beter winnend wordt afgesloten om niet in de problemen te komen. De Zwanen tellen net zoals Dessel zeven punten .... en zullen er alles aan doen om de drie punten thuis te houden. Het zal alvast een zware klus worden aan de Lostraat in Heist-op-den-Berg.

Bron: site Dessel
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door eSKaa »

Dit zou ook voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd moeten worden. Beige ploegen kunnen niet anders dan vol voor de overwinning gaan, want met een puntendeling is geeneen van de 2 iets. Komaan gasten!
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Neutral »

0-3 wegens de kapotte knieën show :?

Allee, laat ons hopen op 3 punten te verzilveren en geen extra gekwetsten te halen.
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Neutral »

DAVILA schreef:Opnieuw een levensbelangrijk zespuntenduel

Met de verplaatsing naar Heist staat er opnieuw een cruciaal duel op het programma. Een match die beter winnend wordt afgesloten om niet in de problemen te komen. De Zwanen tellen net zoals Dessel zeven punten .... en zullen er alles aan doen om de drie punten thuis te houden. Het zal alvast een zware klus worden aan de Lostraat in Heist-op-den-Berg.

Bron: site Dessel
Volgens mij is elke wedstrijd van levensbelang voor de Zwaantjes
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Morege pakke we de 3 punte 8-)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef: Beige ploegen kunnen niet anders dan vol voor de overwinning gaan

Beige ? Ik dacht dat we in wit-blauw speelden thuis :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
eSKaa schreef: Beige ploegen kunnen niet anders dan vol voor de overwinning gaan

Beige ? Ik dacht dat we in wit-blauw speelden thuis :D
:lol: :lol: :lol:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

"Ik verwacht een reactie "

Giftig. Zo omschrijft Bart Wilmssen zijn gemoedstoestand van deze week. De trainer was boos na de thuisnederlaag tegen Patro Eisden, omdat “sommige jongens niet op de afspraak waren”. Tegen Heist op den Berg, dat evenveel punten heeft, hoopt hij opnieuw de Desselse mentaliteit te zien.

Vechtlust

“Zondag was ik voor het eerst echt ontgoocheld in de spelers”, zegt Wilmssen. “Op training toont deze groep altijd de juiste mentaliteit en vechtlust. Maar in de match tegen Eisden was daar niks van te zien. Ik had in de opwarming al gemerkt dat het fout zat. Het verschil in intensiteit was groot. Ik aanvaard niet dat iemand er de kantjes afloopt. Je kan eens een slechte pass geven of een mislukte actie doen, maar inzet moet er altijd zijn. Dat is maandag ook besproken met de spelers. Het was een open gesprek. Ze hebben ook hun mening mogen zeggen. Maar als je 7 punten hebt uit 10 matchen, moet je je plaats kennen. Ik heb hen onverbloemd gezegd dat we niet zullen overleven in tweede klasse, als ze de lijn van tegen Brussels en Eisden doortrekken. Ik kan je verzekeren dat we er deze week op training de pees hebben opgelegd.”

Schuld van de trainer?

Wilmssen beseft dat sommige supporters ook in zijn richting kijken voor de moeilijke seizoenstart. “Ik ben elke dag om 16u op de club en doe er alles aan om het maximum uit deze groep te halen. Dessel heeft de voorbije maanden al verschillende trainers versleten. Goeie trainers, bovendien. Je kan hier Louis Van Gaal zetten: als de spelers de mouwen niet opstropen, lukt het niet. Ik verwacht dit weekend een reactie van de groep. Anders gaan ze wat meemaken.”

Heist

“Heist is een heel stevige ploeg met veel lengte die fysiek voetbal speelt. Het wordt een match voor mannen, niet voor jongetjes. Daarom wil ik de Desselse mentaliteit terug zien: knokken voor elke centimeter. Op dat vlak moet iedereen een voorbeeld nemen aan Kurt Remen. Hij gaat er altijd voor. Ik heb hem dinsdag als beloning een dag rust gegeven. Maar ook de rest van de groep zal klaar zijn.”

Blessures

“Wim Kustermans was deze week ziek, maar is intussen hersteld. Hij kan spelen. Ook de lichtgekwetsten Tino Pellegriti en Andrew Petersen zijn opnieuw fit.”

Raf Liekens

Bron: site Dessel
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

---------------------------------------

GWEN JACOBS HOOPT IN ZESPUNTENMATCH CONCURRENT AF TE SCHUDDEN

‘Thuisvoordeel maximaal benutten’

Heist krijgt vanavond tegen Dessel een unieke kans om zich te herpakken van de twee nederlagen, die volgden op de stuntzege tegen leider OH Leuven. ‘Er is geen weg naast. Dessel is een concurrent die we moeten verslaan’, houdt Gwen Jacobs zich voor.
De vraag rijst in hoever Heist daartoe in staat is na de nederlagen tegen Eendracht Aalst en Racing Mechelen. ‘We kunnen beter dan die twee resultaten laten vermoeden’, repliceert de Heistse middenvelder. ‘Toegegeven dat we het zowel tegen thuis tegen Aalst als op verplaatsing bij Racing één helft lieten afweten. Maar we speelden ook telkens één helft goed voetbal. Mét kansen. Met wat meer geluk pakken wij in beide gevallen één punt. Dan heb je al een ander verhaal.’

Het team van Cis Bosschaerts bleef twee keren met lege handen achter en verloor met Rik Van Praet nog een extra speler.

‘We zitten duidelijk in de hoek waar de klappen vallen. Daar moeten we trachten zo vlug mogelijk uit weg te komen.’

Dat vergt niet alleen mentale weerbaarheid, maar vooral meer efficiëntie. ‘Iedereen is zich bewust van de ernst van de toestand en wil daar ook verandering in brengen’, vervolgt de 25-jarige Pallieter. ‘We hoeven zeker niet te twijfelen aan onze kwaliteiten. We zijn ervan overtuigd dat het eindelijk eens moet lukken.’

Logischerwijze neemt ook de druk toe.

‘Voorlopig merk ik daar maar weinig van’, aldus Jacobs. ‘Iedereen blijft er naar mijn gevoel vrij rustig bij. Er wordt in een serene sfeer heel hard gewerkt. Dat lijkt me de beste manier om ons uit de huidige situatie los te maken.’

Wat Dessel als tegenstander voorstelt, is Gwen niet bekend. ‘Ik weet van die ploeg eigenlijk niets af. Dat hoeft ook niet. Daarvoor is er de tactische bespreking. Duidelijk is wel dat Dessel een club is van ons niveau waartegen we ons thuisvoordeel maximaal moeten benutten.’

Bron: http://www.sportwereld.be
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door KSKH »

Een belangrijke match zeker na het verlies tegen Racing Mechelen. In de situatie da wij nu verkeren zijn de 3 punten belangrijk, maar niet verliezen is nog veel belangrijker denk ik. Tzijn weer de weken waar we 6/6 gaan hale (Dessel, Antwerp) :twisted: :twisted: :twisted:

Wete ze in Dessel wel da ze moete sjotte? want op hunne forum is ni eens nen topic aangemaakt. :D

pronostiek: 2-1 :)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door eSKaa »

3-1, verdiende overwinning, met een ploeg die agressief startte en Dessel direct bij de keel greep. De voorsprong bij rust was dubbel en dik verdiend, de opponent kreeg 0,0 kans bij elkaar. En met 2 spitsen, mooi,jammer dat we er eentje waarschijnlijk ook voor een langere tijd zullen kwijt zijn... Dessel raakt 2x doelhout, de chance die we voordien niet hadden, hebben we nu wel. Even genieten, en vanaf maandag de focus op Antwerp!

Goei match mannen, en geniet van de overwinning!
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door KSKH »

Idd, we speelde een goede eerste helft. Buiten de doelpunten da we maakte hebben we toch nog heel goeie kansen gehad. Jonas die alleen voor de keeper komt, kopbal bij een corner die ze bij Dessel van de lijn houden en dan nog een zeer mooie rush van Ruiz. En dan nog een kans van Wijns (ni zeker of het Wijns was) die de keeper met veel geluk over het doel tikt. Een 2-0 ruststand was zeker vast een verdiende tussenstand. Na de rust was het iets minder, knappe 3-0 en toen de 3-1 viel was de match eigenlijk beetje aant verwateren. Buiten die goal en 2 schoten op afstand die het doelhout raakte heeft Dessel niks van kansen gehad. Dessel is tot nu toe de zwakste ploeg die ik heb gezien (los van de 2-0).

Na de match zijn ze Michel komen halen met een ambulance dus da ziet er zeker ni goe uit.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Inderdaad dik verdiende overwinning maar helaas met naar ik vrees een heel dikke rouwband... Michel riskeert de zoveelste zwaar gekwetste speler te worden dit seizoen. Naar ik vermoed geen knieletsel (hij had vorig seizoen al een kruisbandletsel) maar een schouderblessure. Indien een breuk... Net nu wij onze twee spitsen zagen groeien...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Dessel niet opgewassen tegen sterk Heist

Heist won zaterdag de degradatietopper tegen Dessel na een puike eerste helft. Daarin legde het de basis voor een makkelijke overwinning, tegen een zeker voor de rust onkennelijk zwak Dessel.

Na een studieronde van een kwartier vond Ruiz het welletjes, hij kopte de 1-0 tegen de netten. De thuisploeg trok zich op aan de vroege goal en Ruiz verschalkte bijna opnieuw de keeper met een verre lob. Vandermarliere vergat af te werken, het onderstreepte het overwicht van Heist in deze periode.

Een onwaarschijnlijk misverstand in de verdediging werd door Hairemans afgestraft. Ongezien, onwaarschijnlijke misser. Heist op rozen, Dessel in nood. Een kopbal van Webers werd van de lijn gekeerd. Dessel stond erbij, keek ernaar en zag ze vliegen. Er stond met Heist in de eerste helft maar één ploeg op het veld.

Bijna vijftig minuten ver noteerden we de eerste kans voor de bezoekers, Reniers loste een goed schot. Een knap ver schot van Hairemans verplichtte de keeper tot een redding. Dessel kreeg het ook na de rust niet omgebogen. Een knappe uithaal van Agatino Pellegriti ging de 3-0 van Heist vooraf. Bij die goal werd een voorzet van Hairemans door Wijns over de lijn geduwd. Reniers dan met een knal tegen de lat. Pech toch voor Dessel met nu een bal tegen de paal van Agatino Pellegriti.

De gasten geraakten toch aan een goaltje, een kopbaldoelpunt van Van Belle. Een kwartier voor tijd werd bij Heist Nkuman Michel met een draagberrie van het veld verwijderd, hopelijk valt zijn blessure mee. Dessel miste de aansluitingstreffer toen Reniers een vrijschop over krulde.

SCHEIDSRECHTER: Istvan Lagaert.

DOELPUNTEN: 14’ Ruiz 1-0, 25’ Hairemans 2-0, 63’ Wijns 3-0, 70’ Van Belle 3-1.

HEIST: Vandenbossche, Van Den Broeck, Vanderputte, Gillis, Jacobs, Wijns, Vandermarliere , Webers, Hairemans, Michel (73’ Rymenants), Ruiz.

DESSEL: Kustermans, Bastiaens, Petersen (43’ Enrico Pellegriti), Hannes (83’ Van Lommel), Meeus, Asubonteng (46’ Van Belle), Bennassar, Remen, Reniers, Agatino Pellegriti, Janssens.

GELE KAARTEN: Vandermarliere, Petersen, Vanderputte, Hannes, Meeus, Wijns.

RODE KAART: geen.

TOESCHOUWERS: 1000.

GF

Bron: GVA
Plaats reactie