KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT 3-1

DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Opvallende aanwezige op de match: Jan Ceulemans... Morgen in de krant: 'Ceulemans nieuwe trainer bij Dessel' :D
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door will »

Of anders: Crisis bij Heist afgewend: Jan Ceulemans was paraat om Trainer Cis te vervangen...
EINDELIJK met 2 spitsen gespeeld!!! En een leuke pot voetbal gezien...
Ruiz is nog niet zoals hij vroeger was, maar heeft hard gewerkt!
Is toch wel anders dan eenzaam in de middencircel blijven wachten tot er eens een bal aangewaaid komt.
De arme Criel is er aan ten onder gegaan...
Zwaar Klote voor Michel...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Zonder op de zaken te willen vooruitlopen, hoe lossen we dit op ? Ruiz (of gelijk wie tenzij Messi of Ronaldo ) alleen vooraan posteren is geen oplossing ?
Nog eens kijken of er nog iets op de bodem van de geldkoffer ligt ? Wie is er nog op de markt als vrije speler ? Stein Huysegems heeft die eigenlijk al een ploeg ?
Liefst van al zou ik horen dat Nkuman er met een paar dagen rust er van af is, helaas, ik vrees een ander scenario... :(
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Zonder op de zaken te willen vooruitlopen, hoe lossen we dit op ? Ruiz (of gelijk wie tenzij Messi of Ronaldo ) alleen vooraan posteren is geen oplossing ?
Nog eens kijken of er nog iets op de bodem van de geldkoffer ligt ? Wie is er nog op de markt als vrije speler ? Stein Huysegems heeft die eigenlijk al een ploeg ?
Liefst van al zou ik horen dat Nkuman er met een paar dagen rust er van af is, helaas, ik vrees een ander scenario... :(
Schouder uit de kom. Kan nog meevallen???
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door foxy »

Vreugde en verdriet; het ligt soms dicht bij elkaar. Vreugde om een sterke prestatie-en resultaat van onze spelers
en trainer en verdriet om uitvallen van Michel;wat een pech, wat een pech;Vermeiren,Pruna,Pittoors,Beckers,VPraet,
en nu Michel; hopelijk valt het mee.
Toeval of niet, de opstelling van Vdputte als centr.verd. en de flexibele 4-3-3 of 4-4-2 was een illustratie van mijn
laatste commentaar over modern voetbal. Hairemans,Vdmar,Webers naast elkaar en geen driehoek met vaste n°6
en 10 , wisselend diepgaande looplijnen en een speciale rol voor Hairemans als spelregelaar op de linkerhelft van
zijlijn tot middenas waardoor ook ruimte kwam voor Jacobs(sterke wedstrijd). Dit samenspel op links leverde 2
prachtige doelpunten op terwijl het 2e (cadeautje) door een attente infiltrerende Hairemans(diagonaal) werd
gemaakt. Op rechts een hoogspelende Vdbr met Wijns als 3e spits-rechtsbuiten met enkele goede diagonale
inflltraties met een bijna-doelp. in 1e helft en het beslissende 3e in 2e helft. Een regelmatig inzakkende Michel
leidde het 1e doelpunt in met een deviatie van inspeelpass. Twee asymmetrische flanken , je ziet het weinig maar
werkte perfect ; houden zo.
Wat ook opviel was de fysieke paraatheid en werklust gedurende 93 min van onze jongens wat aantoont dat zij
100% achter de trainer staan. Naast sterk motivatie-en communicatiewerk onder toenemende druk heeft de Cis ook
een tactische topprestatie geleverd van allerhoogste niveau; hij doet dit regelmatig maar het wordt vaak niet gezien, zeker als er geen succes volgt. Ja , sorry maar voor mij is veldbezetting, bewegingsconcept en strategie
al vele jaren een stokpaardje waarin mijn brein wordt getraind en waar ik van geniet. Voetbal is dan ook een
denksport. Voor sommigen zal dit lulkoek zijn ; het zij zo.
Is hiermee de redding ingezet ? Ik vrees dat in de meeste wedstrijden ons basisprobleem van snelheid van uitvoering
weer een grote moeilijkheid zal blijken (Dessel speelde op ons tempo) maar met dit systeem hoop ik toch op nog
stuntwerk; spijtig hebben we maar drie trainingen per week voor automatismen en perfectioneren, ook een handicap
tegen profclubs.
Nog een vraag en suggestie aan de trainer; vervang Michel, indien nodig, door Yannick in dezelfde rol van zwervende
spits rond Ruiz; behoud de half-open linkerflank.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door foxy »

Will zegt ; EINDELIJK met 2 spitsen. In de voorbereiding speelden wij al met Michel-Ruiz en soms met Pruna. Deze
viel uit en Michel en Ruiz kregen weer kwaaltjes en waren niet samen fit. Toen Beckers goed bleek en Webers als
2e spits kon (tegen Beerschot met Yannick) viel Beckers weer uit en zakte Webers terug. Zonder deze kwetsuren
hadden wij meer punten behaald en betere matchen gezien door vastere samenstelling en groeiend samenspel tussen
verschillende nieuwe spelers. Dat alleen al heeft tijd nodig ; kijk naar Zulte /Standard/ Brugge/Genk.
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Neutral »

Schouder uit de kom is tussen de 4 en 6 weken rust. Al de ligamenten en pezen, spieren zijn wat verrokken en moeten zich terug herstellen.
Mits de juiste omkadering en zorg, zou dit voor een speler in 2de klasse op 3 weken moeten kunnen verholpen worden.

Chance dat al die spelers dit seizoen niet terugkomen of Heist speelde nog kampioen :P met al dat talent in de ziekenboeg.

Veel beterschap en hopelijk snel terug aan allen.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Dik verdiende 3 punten tegen een toch wel erg zwak dessel :shock: als was het toch vooral omda wij gwn goe waren !! Just opt laatste wast wa minder ma denk da iedereen ook wa onder den indruk was toen michel van het veld werd gedragen.. hairmans is voor mij zonder twijfel de man van de match gistere ! En ook vanderputte heeft punten gescoort gistere !! Deed da alles behalve slecht !

Goei zaak gedaan en nu naar den antwerp ! Jammer genoeg zonder de michel wrrs maar hopelek zijn we hem ni te lang kwijt ! Schouder uit de kom dus duimen...iemand da weet wa de gevolge daar van kunne zijn ?
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Peter »

klenne schreef: iemand da weet wa de gevolge daar van kunne zijn ?
In uw geval zou dat betekenen dat je paar weken uw pintjes met uw ander hand zou moeten drinken...

Veel beterschap alleszins Michel!
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door hesteneer »

Peter schreef:
klenne schreef: iemand da weet wa de gevolge daar van kunne zijn ?
In uw geval zou dat betekenen dat je paar weken uw pintjes met uw ander hand zou moeten drinken...

Veel beterschap alleszins Michel!
ff strijk gaan :) :)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door hesteneer »

Voor de eerste keer dit seizoen genoten van een voetbalavond op het sportcentrum. Een perfecte eerste helft bekronen we met 2 doelpunten. 1 in cadeauverpakking en 1 mooi uitgespeelde goal. Tijdens die eerste helft hebben we alles gedaan wat we moeten doen: druk zetten, variatie gebracht in ons spel, gespeeld met aanvallend ingestelde middenvelders én proberen te voetballen. We zijn dit keer uitgegaan van onze eigen sterkte ipv andersom...zo moet het! We gaan zo wel eens op onzen donder krijgen, maar we gaan wel mooier voetbal zien en meer doelpunten.
Tweede helft hebben we mooi uitgespeeld, op karakter. Spijtig van Michel want dit is toch echt wel een meerwaarde in ons elftal. Met hem in de ploeg gaan Ruiz ook beter spelen en kan hij opduiken waar hij het gevaarlijkste is: in de baklijn. Hij moet minder onnodige loopacties maken, waardoor hij frisser voor doel verschijnt.

en eum by the way: hairemans...wat een voetballer!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door DAVILA »

Alle medische sites spreken toch van minstens vier weken maar eerder zes weken om van zo'n luxatie te herstellen (vooral vooraleer zich terug aan een contactsport te begeven...)
Maar hopelijk is Nkuman gemaakt van Angolees tropisch hardhout ;)
Dit is toch een heel zware klap, voor hem en voor Cis die eindelijk een ploeg op de rails gekregen had ondanks alle pech.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Wel jammer da sinds die nieuw tribune er staat de spelers zo lang wegblijve uit de kantine.. Gistere voor de eerste keer is gaan zien daar en zelfs bij de persconferentie is niemand daar stil ge verstond er geen kl*t*n van en nix te zien .. En in de kantine bij de koen stond den tv zelfs ni op :o Zelden mij zo verveeld na een overwinning.. Absoluut gene reclam en zo begint zelfs mijn goesting om thuis nog te kome zien over te geraken :(
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door Neutral »

Bij de Koen stond den tv 'zelfs' niet op ? Als ge op café gaat, ga je om te zeveren over de voetbal en om pinten te drinken.
Als je tv wil kijken, blijf je thuis in je zetel zitten.
Slechtste voor een cafe is wel een TV opzetten in je café.
Mijn gedacht ! zou de Boma zeggen :mrgreen:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KFC DESSEL SPORT

Bericht door klenne »

Neutral schreef:Bij de Koen stond den tv 'zelfs' niet op ? Als ge op café gaat, ga je om te zeveren over de voetbal en om pinten te drinken.
Als je tv wil kijken, blijf je thuis in je zetel zitten.
Slechtste voor een cafe is wel een TV opzetten in je café.
Mijn gedacht ! zou de Boma zeggen :mrgreen:
Amai sjieke uitleg da gij geeft :roll: ten eerste is da bier al ni te drinke , ten tweede zat er geen kat en ten derde da is daar altij al geweest da dieje tv opstond en da ge de persconferentie kon volgen daar wtf is daar nu verkeerd aan ??!!!! Als da al de bedoeling is van da nieuw spel daar dan kunde beter direct na huis rijde na de match en zallek in menne oto wel een lieke opzette :roll:
Plaats reactie