ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST 2-0

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST 2-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 18 oktober om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Nog nieuws van de michel ?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Re: Speeldag 12 - 18/10/14 R.Antwerp F.C. - K.SK Heist [20:0
Berichtdoor Benklak » 15-10-2014 23:37

Een typische 2e klassewedstrijd op den bosuil zoals we er de laatste 10 jaar onnoemelijk veel van hebben gezien. Wij willen wel, maar kunnen niet en Heist ligt op de loer en zal toeslaan ene keer voor de rust op een stilstaande fase en ene keer vlak voor het einde als we met allemaal voor den bal gaan staan in de hoop nog ne gelijk te maken.

0 - 2

Bron: post op het Antwerp forum :D
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door KSKH »

Toch even dit vermelden, de keuze van de Cis om de Jerre centraal in de verdediging te zetten was toch een goeie zet. Hierdoor was er meer snelheid
en voetballend vermogen in de verdediging. Spijtig voor de Grant maar ik denk dat als de Jerre ook op deze positie wil spelen datem zijn plaats kwijt is.

een paar quotes van Antwerp forum:

"3-0 , 3x guvenc waarvan 2 pinanti's"

Als het dieje arbiter is van onze 2-7 nederlaag, dan is die kans groot :evil: :evil: :evil: :evil:

"Die mannen hebben blijkbaar 4 spelers die een gescheurde kruisband hebben. Straf."
"En dan nog hebben die Hairemans, Wyns, Ruiz, Webers,... rondlopen. Toch maar oppassen zaterdag."
"Inderdaad. Staan volgens mij toch ook onder hun waarde geklasseerd.
Wonnen bovendien al met 0-2 bij OHL."

Sommige zijn er toch ni zo gerust in precies :)
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door stranger »

uiteraard zijn ze er niet gerust in......Ze tellen amper twee punten meer dan ons
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

laat ons hopen dat wij er na het weekend 1 meer tellen dan hen ;)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

SK HEIST

Michel hervatte donderdag de loopoefeningen maar onderging gisteren nog een scan. Afhankelijk van het resultaat zal hij op Antwerp al dan niet aan de aftrap komen. Komen de papieren van nieuwkomer Andreas Luckermans tijdig in orde dan wordt hij aan de kern toegevoegd.
Selectie: Vandenbossche, Van den Broeck, Grant, Gillis, Jacobs, Vanderputte, Webers, Vandermarliere, Ruiz, Hairemans, Rymenants, Wijns, Michel, Luckermans (?),Pittoors, Tambeur, Boeckx, Verbert en tweede doelman Weyen.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

"Michel hervatte donderdag de loopoefeningen"

amai da valt wel heeeeel goe mee dan! :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door klenne »

We gaan toch mee een sterk elftal naar ginder !! Ik heb er vertrouwen in !! Content mee een punt ma natuurlek nog contenter mee 3 8-)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-----------------------------

Pechvogel Mathias Pittoors rekent op eerste speelminuten: ‘Zonder schrik naar Bosuil’

Heist is vanavond te gast in het legendarische Bosuilstadion. Een locatie die voor blauw-groen-wit geen geheimen meer inhoudt. Zeker niet voor sinjoor Mathias Pittoors, die tijdig hersteld is om er zijn eerste speelminuten dit seizoen mee te pikken.
Heel de entourage van Mathias Pittoors is Antwerp-fan, maar de Heistse flankverdediger zou geen echte Antwerpenaar zijn moest hij zich daar in aanloop naar het treffen met de Great Old niet kunnen bovenzetten.

‘Ik heb voor de eerste keer in vier seizoenen bij Heist het gevoel dat we er naartoe gaan in de overtuiging dat we de drie punten gaan pakken. Iets dat in het verleden al gebeurde, maar wat dan vooral als een verrassing werd beschouwd. Dit keer geloof ik er echt in omdat we daar op dit moment de ploeg voor hebben.’

Pechvogel Mathias hoort daar voorlopig nog niet bij, maar rekent tegen Antwerp wel op zijn eerste speelminuten.

‘Mijn eerste jaar bij Heist was een onverdeeld succes’, begint zijn verhaal van vallen en opstaan. ‘In zover dat er toen zelfs vage belangstelling uit eerste klasse was. In januari 2012 sloeg het noodlot toe toen ik een kruisband van de knie scheurde. Ik miste daardoor zelfs de voorbereiding van het daaropvolgend seizoen. Daarin viel ik dan nog eens drie keren uit met een spierblessure. Een gekend verschijnsel na een knieoperatie en de drang om zo vlug mogelijk terug fit te raken.’

Mathias leek in de zomer van alle miserie verlost tot hij in augustus, in een laatste oefenmatch tegen Lyra, opnieuw een scheurtje in de mediale band opliep.

‘Opnieuw was ik lang buiten strijd’, vervolgt hij. ‘Ik ben stilaan een ervaringsdeskundige. Daarom dat ik twee weken geleden Rik (Van Praet, lcp) heb opgebeld toen die op Racing een gelijkaardige blessure opliep. Zelf ben ik nu opnieuw fit. Ik train al vier weken mee en speelde al twee wedstrijden met de beloften. Tegen Dessel zat ik een eerste keer op de bank. Het zou mooi zijn mocht ik op Antwerp voor het eerst opnieuw enkele minuten kunnen meespelen. Ik kan me geen mooiere plaats voor een wederoptreden dromen.’

Bron: http://www.sportwereld.be
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Antwerp pakt eerste thuiszege

Feest op de Bosuil want de eerste thuiszege van Antwerp is een feit. In een weinig imponerende wedstrijd waren de beste kansen voor de rood-witten. De overwinning is dan ook verdiend.
Antwerp rustte met een voorsprong en dat was nieuws, want het gebeurde voor het eerst dit seizoen dat Antwerp in deze competitie uberhaupt voor de rust de weg naar de netten had kunnen vinden. Hoogstaand was het voor de pauze niet, maar toch werden aan beide kanten een aantal fraaie kansen genoteerd. De beste mogelijkheid voor de thuisploeg trapte Khiter tegen de paal. Heist was al vroeg gevaarlijk toen Vandermarliere naast schoot. Bij de thuisploeg verschenen Omolo en Di Lallo aan de aftrap, dit ten koste van De Roeck en Van Den Bogaert. Bij Heist begon Michel monter en wel aan de match.

Tijdens de rust bleef Webers bij Heist in de kleedkamer, hij werd vervangen door Rymenants. Na de pauze waren de betere mogelijkheden voor Antwerp, de bezoekende doelman Vandenbossche liet zich verschillende keren goed opmerken. Toch moest hij zich in de laatste minuut gewonnen geven toen Güvenc met de hulp van de paal de 2-0 vastlegde.

SCHEIDSRECHTER: Gerd Bylois.

DOELPUNTEN: 45’ Omolo 1-0, 90’ Güvenc 2-0.

GELE KAART: Vanaudenaerde.

RODE KAART: geen.

TOESCHOUWERS: 5000.

Bron: GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

R. Antwerp FC - KSK Heist 2-0
Vanaf de eerste minuut van de wedstrijd nam Antwerp de wedstrijd in handen op de Bosuil. Kansen kwamen er wel, maar doelpunten vielen aanvankelijk niet. Een counterend KSK Heist kwam ook enkele keren haar neus aan het venster steken, maar niet genoeg om de doelman te bedreigen. Een minuut voor de koffiepauze opende Omolo dan toch de score voor de thuisploeg. Een schot vanuit de tweede lijn verdween staalhard in doel. Trainer Cis Bosschaerts moest sterkhouder Bart Webers noodgedwongen in de kleedkamer laten na de pauze. Aan het spelbeeld veranderde niet veel. Toch leek Antwerp dan toch weer het deksel op de neus te krijgen, na een overvloed aan gemiste kansen. Pas in de extra tijd trapte Güvenç eerst op de paal, maar daarna in doel. 2-0 en The Great Old klimt op in het klassement.

Bron: nr10
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Re: Speeldag 12 - 18/10/14 R.Antwerp F.C. - K.SK Heist [2-0]
Berichtdoor Erik-rafc » 19-10-2014 08:22

Twee dingen die hier nog niet geschreven zijn:
1 ik denk niet dat ik in 2e klasse al zo'n faire match gezien heb. Weinig fouten, niks vuils en ik vond eerlijk gezegd de ref ook niet slecht.
2 voor een ploeg onderaan in de rangschikking hadden die best wat volk bij. Maar zó stil ! :D

Komen op het einde ongelooflijk goed weg maar toch verdiend gewonnen. 6 op 6 en we schuiven al wat op.

Bron: Antwerp forum
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Goeie eerste helft, waarin Antwerp toch het overwicht had, maar we hebben nog enkele mooie kansjes gecreëerd. De goal kon jammer genoeg niet op een slechter moment vallen. We waren al enkele keren gewaarschuwd en VDB kwam al met enkele puike reddingen voor de dag. Webers was blijkbaar voor de wedstrijd al twijfelachtig, en hoe jammer het ook was, als je hem wil sparen moet je hem idd binnen houden 2e helft, of was het kwaad dan al geschied???
Die 2e helft deden we niet echt meer mee, enkele pogingen op uitbreken die goed werden opgevangen door de Antwerp defensie. De 2-0, tjah, wat maakt het uit. Antwerp was net iets te goed om ze te kloppen vandaag. En da's jammer, want op een andere dag kan je vanzelf winnen van deze ploeg, zo goed waren ze nu ook weer niet.

Zouden die purper truitjes gewerkt hebben als ne rode lap op ne stier?? In dat geval, volgend jaar toch maar terug in't wit spelen ;-)
Ikke
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2013, 14:51

Re: ROYAL ANTWERP FC - KSK HEIST

Bericht door Ikke »

Na Tubeke, is de Heist de slechtse ploeg die we thuis hebben mogen ontvangen dit seizoen. Er zit weinig beleving in.
En dan zingen 'in 3de klas ist ook plezant" …….jullie staan er nu dichter bij dan wij. :D
Plaats reactie