KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door klenne »

Zaterdag 25 oktober om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

Eupen staat voorlopeg eerste in het klassement ! Hopelek kunne we de stunt van leuven nog is overdoen ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

Al nieuws van blessure webers ?
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Neutral »

Als de zwaantjes tegen de Oostkantonners 3 punten pakken, dan valt Paasmaandag dit jaar op ne vrijdag :mrgreen:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door hesteneer »

het is alleen nog Kerstmis dit jaar Neutral
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Dabo »

Bart We​bers (heup) ver​zaak​te aan de dins​dag​training. Hij kreeg een in​spuiting in de heup en bouwt deze week ver​der op. Don​der​dag zal hij lo​pen en bij een po​sitie​ve reac​tie zal hij dan vrijdag bij de groep aan​ slui​ten. Rik Van Praet (knie) trok woens​dag op con​sulta​tie naar de dok​ter, hij wordt vrij​dag geo​pereerd aan de kruis​band. Jan Van Den Bergh (enkel) be​perkt zich nog steeds tot trai​nen met de reva​li​datiecoach.

Bron: GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------

NIEUWKOMER ANDREAS LUCKERMANS KLAAR OM TEGEN LEIDER VOOR LEEUWEN TE WORDEN GEGOOID

‘Blij met opleiding bij Anderlecht’


De kans dat nieuwkomer Andreas Luckermans vanavond debuteert tegen Eupen is niet onbestaande. De 22-jarige bij Anderlecht opgeleide middenvelder uit Langdorp is er alvast klaar voor moest hij tegen de leiders meteen voor de leeuwen worden gegooid.
Andreas Luckermans is speelgerechtigd tegen Eupen. Gerechtigde correspondent Dirk Poortmans kreeg gisteren in de late namiddag van de Belgische voetbalbond het verlossende bericht. Trainer Cis Bosschaerts neemt zijn nieuwste aanwinst meteen op in zijn selectie. Het is niet uitgesloten dat Luckermans aan de aftrap komt. Dat hangt af van een laatste test die de geblesseerde Bart Webers vandaag nog aflegt.

‘Een mogelijkheid waar ik rekening mee houd en waar ik ook op voorbereid ben’, kan de recente Heistse aanwinst de aanhang geruststellen. Fysiek lijkt hij in orde. ‘Ik speelde een laatste wedstrijd einde vorig seizoen maar hield me heel die tijd conditioneel op peil’, meldt hij. ‘De jongste drie weken trainde ik bij Heist mee met de groep. Ik voel me goed, al kan ik allicht nog wel niet de volle negentig minuten aan.’

Net als Cor Gillis stamt Andreas uit de Anderlechtschool. ‘Gezien het leeftijdsverschil speelden we nooit samen, maar ik ken onze aanwinst als een technisch vaardig middenvelder’, aldus de Heistse centrale verdediger. ‘Ik speelde tegen Andreas toen ik bij MVV was en hij uitkwam voor Helmond. Hij liet op mij toen een sterke indruk na.’

Helmond was één van de twee Nederlandse clubs uit tweede divisie, waar Andreas aan de slag was. Hij kwam ook een half seizoen uit voor Dordrecht. ‘Dat was op uitleenbasis’, vertelt de vroegere teamgenoot van Dennis Praet en Massimo Bruno. ‘Toen ik terugkeerde naar Anderlecht had ik gerekend op een nieuw contract, maar het werd niet verlengd. Ik voel dat niet aan als een mislukking. Ik ben eerder blij dat ik dergelijke opleiding bij zo'n grote club kon genieten.’

Profdroom

Andreas kreeg tal van aanbiedingen, maar keek te lang de kat uit de boom. ‘Ik wees enkele voorstellen af omdat ik hoopte bij een eersteklasser onderdak te raken. Maar die besprekingen sprongen op het laatst nog af. Zo zat ik tot voor kort zonder club.’

Heist bood hem uiteindelijk nog een vangnet. ‘Ik ben blij dat ik hier alsnog aan de slag kan. Ik hoop hier aan de bak te kunnen en me zo voor de rest van het seizoen in de kijker te spelen. Ik heb mijn droom om opnieuw prof te worden nog altijd niet opgeborgen.’

In Heist voetbalt hij ook veel dichter bij huis. ‘Ik reed naar Nederland meestal dagelijks op en af. Dat was tweehonderd tot tweehonderd zestig kilometer heen en terug. Op dat vlak heb ik het nu wel gemakkelijker.’

Bron: http://www.sportwereld.be
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door klenne »

Ook geel tegen dessel vandaag dus we kunne een goei zaak doen :mrgreen:
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door Neutral »

Het zal niet voor vandaag zijn. Billen bloot. Amateurs tegen profs.
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door stranger »

Ik kon niet komen kijken...........maar de cijfers zeggen genoeg zeker
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN

Bericht door stranger »

klenne schreef:Ook geel tegen dessel vandaag dus we kunne een goei zaak doen :mrgreen:
of een slechte
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Neutral »

Mikken op de 3de laatste plaats en de kans is groot dat we er in blijven - zucht

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... =comp_news
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door Danny »

Wederom een match zonder enige bezieling van de spelers. Tegen een profploeg of niet. Maakt niet uit. Mentale weerbaarheid moet er zijn. Ergens hierboven staat hier iets van ’chemie’. Al jaren verdwenen volgens mij. Toekomt ziet er zeer somber uit, indien ...
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door eSKaa »

Niet dat we aanspraak konden maken op punten, daarvoor was het klasseverschil iets te groot, maar de (onterechte) uitsluiting van Ruiz is wel een beetje een keerpunt. Het staat nog maar 0-1 dan, en in principe is een gelijkspel zeker nog haalbaar. Na de vroege 0-1 (wat gebeurde daar???) liet Eupen de teugels ietsje losser, en kon Heist enkele schuchtere pogingen ondernemen richting bezoekende goalie. De cijfers zijn nu wel wat ze zijn, en de machtsverhoudingen waren voor de match eigenlijk al bekend, dus al bij al leg ik mij gemakkelijk neer bij deze nederlaag. Hetgeen ik het ergste vind, is dat blijkbaar profploegen fouten mogen maken die lichter bestraft worden. De gele kaart voor die kleine kale op't einde had een 3dubbel donkerrode moeten zijn, invliegen met 2 voeten vooruit seg... Als ge dan Ruiz rood geeft voor.. ja, voor wat eigenlijk? Man man, ik zei het voor de match al: genaaid door De Nayer. Zijn naam kwam me bekend voor, ik weet alleen niet meer wanneer we die scheids nog eens hebben gehad...

Ach, volgende week een puntje op STVV en 't is allemaal weer beter :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KAS EUPEN 0-4

Bericht door klenne »

Danny schreef:Wederom een match zonder enige bezieling van de spelers. Tegen een profploeg of niet. Maakt niet uit. Mentale weerbaarheid moet er zijn. Ergens hierboven staat hier iets van ’chemie’. Al jaren verdwenen volgens mij. Toekomt ziet er zeer somber uit, indien ...
Mee alle respect maar deze match moge wij nog 10 keer spele die zulle wij 10 keer verliezen !! Eupen beste ploeg da ik al gezien heb dees seizoen ! Hoe rap ware die seg :o en als ge dan nog mee 10 valt ist helemaal game over.. Dan moete als ploeg harder gaan werken en da blijft moeilek voor ons.. Heb de rode kaart voor ruiz zelf ni gezien maar blijkbaar belachelek ?! En dieje babalolo ofzoiet mag gvd opt laatste mee zen 2 voete vooruit ene neerhale en da krijgt maar geel :x wa ne prullearbitter was da :roll:

Bon nu naar stvv dus weer een lastige verplaatsing , meepakke wa we kunne en dan kome trug de ploege van ons niveau
Plaats reactie