PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST 3-1

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

‘Op papier moet Heist zeker een haalbare kaart zijn.’Ik verwacht dat zij gaan verdedigen en rekenen op de counter.

... aldus sprak een speler van Patro Eisden? :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: :shock:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

en wat zegt hij hiermee fout? :)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:en wat zegt hij hiermee fout? :)
Wat mij betreft niks maar ik moet wel lachen met al die ploegen die van Heist niet meer verwachten dan 'stug verdedigen'... Of al die andere ploegen dan wel zo'n fantastisch aanvallend spel op de mat leggen ???
Ik zie ook de topploegen op stilstaande fases met zijn allen in de backlijn kruipen :D
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

Ik zie vooral de andere ploegen punten pakken en Heist elke week net niet. Gevolgd door een resem excuses.
Eisden trainde extra deze week en worden er voor beloond.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

as ge zo aan een wedstrijd begint verdiende het gewoonweg ni om een punt te pakken. Schandalig.
Die spelers van Eisden die dit in de gazet heeft geschreven is zone lomperik nog ni...hij zat er boenk op!

Ge begint me nen achterstand voor de match op gang is gefloten....

"zie ook de topploegen op stilstaande fases met zijn allen in de backlijn kruipen "
zij niet davila, zij bleven met 2 man vooraan met hoekschoppen, met als gevolg dat ze de bal kwijt konden en direct voor gevaar zorgden!!


BTW: aan dat stadionneke kunnen veel ploegen een voorbeeld nemen. Proper, schoon staanplaats, schoon tribune, goei veldje en goude hamburgers van 4.5 euro ;)
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door stranger »

hesteneer schreef:as ge zo aan een wedstrijd begint verdiende het gewoonweg ni om een punt te pakken. Schandalig.
Die spelers van Eisden die dit in de gazet heeft geschreven is zone lomperik nog ni...hij zat er boenk op!

Ge begint me nen achterstand voor de match op gang is gefloten....

"zie ook de topploegen op stilstaande fases met zijn allen in de backlijn kruipen "
zij niet davila, zij bleven met 2 man vooraan met hoekschoppen, met als gevolg dat ze de bal kwijt konden en direct voor gevaar zorgden!!


BTW: aan dat stadionneke kunnen veel ploegen een voorbeeld nemen. Proper, schoon staanplaats, schoon tribune, goei veldje en goude hamburgers van 4.5 euro ;)
Je ziet ze verliezen, leest het weer op teletekst, de maandag in de krant...........en dan kijk je uit naar de volgende match met weer puntenverlies..............(ben weer ontgoocheld)
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door hesteneer »

geloof mij, supporters kijken niet meer uit naar de volgende match hoor. Waarom is er nog zo weinig support? dat heeft een reden he waarom wij geen volk meer vinden om een bus in te leggen...

Dit was een copy van de match op antwerp van vorig jaar en de match op racing dit jaar (beginnen zonder spits en met een ei in ons broek).

Wij (supporters) hadden compassie met bv Bart of met bv Jonas. Als je zijn reactie ziet na de 2-1...we kunnen hem alleen maar een schouderklopje geven en hopen op beterschap want deze gasten verdienen veel beter dan wat gisteren weer op de mat is gelegd. En als we ons weer gaan verschuilen achter de gemiste kans van David int begin zijn we fout bezig want dat was een "lucky kans", of achter de 2 kansen in de tweede helft toen we een kwartiertje druk gezet hebben...

Van bij de U7 leren ze bij balverlies druk te zetten op de man in balbezit. Als je dan ziet, vlak voor ons vakje, dat Ruiz naar de man in balbezit sloft ipv te lopen kan het bij sommige ff iets te veel worden ...als je dan na de match naar uw supporters komt en dan zegt "next time you say something, you do it on the pitch" dan weet je met wat voor een k*tmentaliteit sommige op het veld staan. Wat niet wil zeggen dat hij slecht is ingevallen...
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Wat nu ? ??

Iemand een creatief idee ? Foxy ? Ik in alle geval weet het niet meer... :cry:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef: ' (beginnen zonder spits en met een ei in ons broek)'.
'Wij (supporters) hadden compassie met bv Bart of met bv Jonas. Als je zijn reactie ziet na de 2-1...we kunnen hem alleen maar een schouderklopje geven en hopen op beterschap want deze gasten verdienen veel beter'
' ... naar de man in balbezit sloft ipv te lopen kan het bij sommige ff iets te veel worden ...als je dan na de match naar uw supporters komt en dan zegt "next time you say something, you do it on the pitch" dan weet je met wat voor een k*tmentaliteit sommige op het veld staan.'
Ik verwees hier al naar in een post na KSK WS Woluwe: ent de mentaliteit van Bart, Jonas of Roel over op GANS de ploeg !!!
Danny
Berichten: 62
Lid geworden op: 10 aug 2014, 10:14

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Danny »

hesteneer schreef:geloof mij, supporters kijken niet meer uit naar de volgende match hoor. Waarom is er nog zo weinig support? dat heeft een reden he waarom wij geen volk meer vinden om een bus in te leggen...

Dit was een copy van de match op antwerp van vorig jaar en de match op racing dit jaar (beginnen zonder spits en met een ei in ons broek).

Wij (supporters) hadden compassie met bv Bart of met bv Jonas. Als je zijn reactie ziet na de 2-1...we kunnen hem alleen maar een schouderklopje geven en hopen op beterschap want deze gasten verdienen veel beter dan wat gisteren weer op de mat is gelegd. En als we ons weer gaan verschuilen achter de gemiste kans van David int begin zijn we fout bezig want dat was een "lucky kans", of achter de 2 kansen in de tweede helft toen we een kwartiertje druk gezet hebben...

Van bij de U7 leren ze bij balverlies druk te zetten op de man in balbezit. Als je dan ziet, vlak voor ons vakje, dat Ruiz naar de man in balbezit sloft ipv te lopen kan het bij sommige ff iets te veel worden ...als je dan na de match naar uw supporters komt en dan zegt "next time you say something, you do it on the pitch" dan weet je met wat voor een k*tmentaliteit sommige op het veld staan. Wat niet wil zeggen dat hij slecht is ingevallen...
Knappe post. Weinig aan toe te voegen. Als er deze week geen beweging komt zit men niets in met de supporters.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Waarin moet er dan beweging komen?
Peter
Berichten: 242
Lid geworden op: 01 aug 2012, 07:33

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:Waarin moet er dan beweging komen?
Blijkbaar zou er iets meer beweging mogen komen in Ruiz ;-).
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Hehe, goeike..

Ik stel deze schijnbaar domme vraag, maar ik weet er zelf het antwoord wel op. Ik hoopte hiermee wat reactie los te weken.
Wie nu nog met andere spelpatronen of tactische bullshit afkomt, is zeer naïef. Een verandering ten gronde, is wat nodig is.
Kriek
Berichten: 60
Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Kriek »

ik kan helaas op zaterdag meestal niet komen kijken, maar tracht het zo goed mogelijk te volgen . Als spelers in interviews allen zeggen dat dit de sterkste kern in 5 jaar tweede klasse is en ik dan van supporters hoor hoe zwak er gespeeld werd, of foute tactiek er gebruikt werd of vreemde vervangingen, tja, aan wie of wat ligt het dan ? Hoewel de Cis een schitterende mens is en ons veel mooie jaren bezorgd heeft, blijkt hij nu de juiste mentaliteit niet in de ploeg te krijgen of de verkeerde tactiek te gebruiken. Lukt een andere trainer daar wel in ? Geen idee, maar als men er ALLES wil aan doen om in 2de te blijven, moet men het 15 jaar oude taboe durven doorbreken, vind ik. ( De hints die bv de Caje al gegeven heeft ziet zelfs een blinde). MOET het voor mij ? Neen want ik zou het erg vinden voor de Cis, maar iedereen zal toch moeten toegeven dat ons dit jaar veel geluk te beurt zal moeten vallen (zowel op het veld als met licentieproblemen van anderen :-) )om niet te degraderen zonder enige wijziging van het heden. En in de paar matchen die ik gezien heb, constateer ik inderdaad dat deze ploeg zeker niet minder kwaliteit bezit dan de vorige jaren, maar wel een duidelijk spelpatroon. Enfin, ik hoop dat we het alsnog halen.
Galag
Berichten: 35
Lid geworden op: 13 mei 2013, 11:03

Re: PATRO EISDEN MAASMECHELEN - KSK HEIST

Bericht door Galag »

Het ligt imo totaal niet aan Cis (en ik ga genoeg matchen zien - zowel hier als op verplaatsing).
Dit is helemaal niet de sterkste kern die Heist heeft gehad de laatste 5 jaar, Heist heeft imo de laatste 5 jaar mss een keer een kern gehad die "minder" was, dat was vorig jaar. Andere jaren is de kern gewoon gelijkwaardig, net als dit jaar.

Het grote probleem is gewoon de snelheid van uitvoering, we spelen met momenten verzorgd, maar we kunnen niet sneller verzorgd spelen.
Vanaf de tegenstander dat doet, lopen we vaak achter de feiten aan. En omdat sommige spelers dan een versnelling missen, gebeuren er vaak vanachter onbegrijpelijke missers (en dat is geen verwijt, gewoon een vaststelling).
En dan komt er nog eens bij dat we echt wel belachelijk veel geblesseerden hebben, daar klopt toch ook iets niet... ik hoop vooral dat Vermeiren eens echt fit terug komt, toch een van mijn favoriete spelers.

Dus Cis buiten gooien? Ik denk niet dat dat een oplossing is.
Ik zie ons trouwens wel in 2de blijven, zeker als de Racing zonder geld blijft :)
Plaats reactie