KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM 2-1

de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door de greize »

Dabo schreef:
DAVILA schreef:Bryan Van den Bogaert pakt rood.
Hoe typisch :lol: :lol: :lol:
hij wist natuurlijk weer van niks :o
webbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2014, 12:31

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door webbie »

een oververdiende overwinning van de ploeg maar weer zeer veel kansen nodig gehad om te scoren. Prachtig doelpunt van Hairemans.

Die scheids, heeft die iets tegen KSK, of wat. Al die kleine foutjes die hij steeds tegen KSK floot!!!

Misschien is dit niet de juiste plaats om dit te vermelden maar waarom we als thuissupporters bij het verlaten van het terrein (aan de hoofdingang) bij de rust ons toegangsticket moeten tonen en even later bij het begin van de tweede helft, na een slechte cristal, terug is mij een raadsel. Is dit om ons de goesting te ontnemen om nog te komen kijken , of zo?
Dit veroorzaakte bij menig supporter redelijk wat irritatie.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door eSKaa »

Hoe? Ticket tonen als ge van de B kantine terug naar 't terrein gaat? Da's de eerste keer da'k dat hoor..
webbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2014, 12:31

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door webbie »

eSKaa schreef:Hoe? Ticket tonen als ge van de B kantine terug naar 't terrein gaat? Da's de eerste keer da'k dat hoor..
Yep, daar stonden 2 geweldige stewards om iedereen te controleren. Precies of wij allemaal fraudeurs zijn.
't is nog niet genoeg dat wij daar onoverdekt moeten staan, gelukkig regent het in ons belgenlandje niet veel :lol:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Hoe? Ticket tonen als ge van de B kantine terug naar 't terrein gaat? Da's de eerste keer da'k dat hoor..
Jep als ge de B kantine buitekwam stonde daar toch hekke ! Ook den eerste keer zenne en wa daar de bedoeling van was weet niemand ni :D ik kan de frustratie volledeg begrijpe ;)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

En wat deed da nog is deugt nog is de 3 punten !!!!! Ik vond ons veel minder spelen dan de laatste 2 matchen maar dees was dan ook een echt degradatieduel !!! Hairmans idd weeral top en een mooie winning goal !! En ook grant speelde een zeer sterke match voor mij !!

Iedereen serieus verrast met de opstelling : waarom vdb er weeral uitvliegt is mij een raadsel , dahman werkte hard en deed wa hij kon ! Ge moet het maar doen he in zo een belachrijke match boenk aan den aftrap staan !! Chapeau

Ben wel is benieuwd hoe we gaan spele tege roeselare !

Vanderputte geschorst tege roeselare , jah liever volgende week dan thuis tege geel !!

Hopelek kunne we nog wa punte sprokkelen voor de winterstop en zijn er daarna wa spelers terug fit en dan komt da wel in orde ;)
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door jawadde »

klenne schreef:En wat deed da nog is deugt nog is de 3 punten !!!!! Ik vond ons veel minder spelen dan de laatste 2 matchen maar dees was dan ook een echt degradatieduel !!! Hairmans idd weeral top en een mooie winning goal !! En ook grant speelde een zeer sterke match voor mij !!

Iedereen serieus verrast met de opstelling : waarom vdb er weeral uitvliegt is mij een raadsel , dahman werkte hard en deed wa hij kon ! Ge moet het maar doen he in zo een belachrijke match boenk aan den aftrap staan !! Chapeau

Ben wel is benieuwd hoe we gaan spele tege roeselare !

Vanderputte geschorst tege roeselare , jah liever volgende week dan thuis tege geel !!

Hopelek kunne we nog wa punte sprokkelen voor de winterstop en zijn er daarna wa spelers terug fit en dan komt da wel in orde ;)

Jeroen heeft geen geel gehad , de scheids toonde die kaart wel aan Jeroen maar deze was voor Cor bestemd
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

Doeme De greize ge hed me int zak gezet :D
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

Iemand da hier nog is een topic kan opene mee de gele kaarten ?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

Ok wie liegt er hier want op de beelden krijgt vanderputte dus wel geel !! En da had gemakkelek rood kunne zijn wnt eigelek is da achternastampe :o

Plezant om de beelden trug te zien , vooral dan dahman !! Eigelek geen twijfel mogelek da dieje zaterdag trug start toch ?! De tegegoal was wel wa pech.. Penalty moeilek te zien , lijkt licht maar die telle ook he ;) wel raar da dieje keeper daar geen kaart krijgt !!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

En als er nog iemand in de kantin komt dees week nu hemmek menne trommel mee ma gene stok dus laat is iemand wete of dieje daar nog ligt voor zaterdag wnt annes moetek ne nieuwe gaan hale :D ( dringend wa minder gaan drinke :D )
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Iemand da hier nog is een topic kan opene mee de gele kaarten ?
Ik zal dat bij gelegenheid wel eens doen, enkel op de website van de KBVB hebben ze daar een soep van gemaakt (alles staat daar alfabetisch door elkaar gemixt, jeugd, eerste elftal). Noteer alvast dat volgens die site Gillis op 22/11 zijn zesde geel pakte, Jeroen NIET (die staat op vier gele kaarten). Ook Jacobs staat op vier, Bart Webers op drie.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Iemand da hier nog is een topic kan opene mee de gele kaarten ?
Ik zal dat bij gelegenheid wel eens doen, enkel op de website van de KBVB hebben ze daar een soep van gemaakt (alles staat daar alfabetisch door elkaar gemixt, jeugd, eerste elftal). Noteer alvast dat volgens die site Gillis op 22/11 zijn zesde geel pakte, Jeroen NIET (die staat op vier gele kaarten). Ook Jacobs staat op vier, Bart Webers op drie.
Ok merci !! En jerre da word oppasse zaterdag :D
DAVILA
Berichten: 4129
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door DAVILA »

Dat KSK een multiculturele club is blijkt uit dat lijstje 'gele kaarten': dit zijn de namen die we binnen x-aantal jaren in de eerste ploeg kunnen zien verschijnen:

Abdelhamid Abdallah - Beloussov Alexander - Ben Hamou Moussa - Chevtsov Richard - Kisele Ngoma Fred Junior - Makuma Jefferson - Santoro Fausto :D
En dit is slechts een bloemlezing :D
De wereld: een dorp, een dorp: een wereld... ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - KV WOLUWE ZAVENTEM

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie