KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

Zaterdag 29 november om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

dieje rosse zou gekwetst zijn

KSV Roeselare wordt geteisterd door ziekte. Twee weken geleden moest Jari Vandeputte al tijdelijk afhaken met maag- en darmklachten, vorige week was ook Tom Raes hetzelfde lot beschoren. Dit weekend moest Carlo Damman al na twintig minuten naar de kant met dezelfde symptomen. Eerder in de wedstrijd moest trainer Franky Van der Elst ook al ingrijpen om een - opnieuw - geblesseerde Sven De Rechter te vervangen. Er wordt gevreesd voor een spierscheurtje.

stond gisteren op nr.be
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

Ik vond hen op de openingsspeeldag niet zo sterk, maar daarin vergiste ik me blijkbaar. Ze verloren in de laatse 11 wedstrijden slechts 1 (!!) keer. Speelden wel dikwijls gelijk, en da's dan ook de reden dat deze ploeg niet in de top-5 staat.
Voor wie het zich moest afvragen: dit is geen excuses zoeken op voorhand, louter vaststellen. Roeselare lijkt mss een 'haalbare kaart', maar is een sterk team. Bovendien zit het ons op Schiervelde niet echt mee. Ik denk dat we enkel het eerste seizoen in 2e Klasse zijn gaan winnen daar. Anyway, ik ben present :-)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

De Rechter maakte na een lange afwezigheid zijn wederoptreden maar viel na 10 minuten al uit met wellicht een spierscheurtje. Die moeten we niet verwachten aan de aftrap...
We starten dus al met 0-1 :D
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Ook geen geschorsten bij KSVR
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

De persconferentie bekeken na KSVR-Patro (4-0): Roeselare nam een verschroeiende start en bij 2-0 ruststand nam Patro het initiatief in de tweede helft, KSVR miste de kans op 3-0 maar ook Patro miste twee keer de kans op de aansluitingstreffer. Na rood voor een Patrospeler werd het in de laatste minuten nog 3 en 4 nul. Dus van bij de aftrap heet attent zijn !!!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Uit een artikel op nr10 (interview FVDELST)

U hebt een goede defensie gesmeed. Jullie kregen maar 14 doelpunten tegen, het minste in heel tweede klasse.

Na vijf nederlagen op rij moesten we iets doen. Ik heb wat wissels doorgevoerd die gelukkig goed zijn uitgedraaid. Er staan nu drie andere verdedigers in de basis dan tijdens de eerste zes wedstrijden. Als dat niet was gelukt, zouden we een groot probleem hebben gehad. We hebben ook een heel goede keeper. De jonge spelers worden steeds sterker, onder andere Olivier Myny. Hij was even buiten strijd met zona, maar is nu terug.

Dit weekend komt Heist op bezoek. Welk resultaat hebt u voor ogen?

Heist is niet meer de ploeg van in het begin van het seizoen. Het is een lastige tegenstander. We kennen hun kwaliteiten met onder andere Rymenants en Webers. Maar we zullen op dezelfde manier spelen.
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door stranger »

eSKaa schreef:Ik vond hen op de openingsspeeldag niet zo sterk, maar daarin vergiste ik me blijkbaar. Ze verloren in de laatse 11 wedstrijden slechts 1 (!!) keer. Speelden wel dikwijls gelijk, en da's dan ook de reden dat deze ploeg niet in de top-5 staat.
Voor wie het zich moest afvragen: dit is geen excuses zoeken op voorhand, louter vaststellen. Roeselare lijkt mss een 'haalbare kaart', maar is een sterk team. Bovendien zit het ons op Schiervelde niet echt mee. Ik denk dat we enkel het eerste seizoen in 2e Klasse zijn gaan winnen daar. Anyway, ik ben present :-)
Het eerste jaar ja....in de gietende regen met een triestig hamburgerkraampje.....Maar de busreis was om niet te vergeten
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door eSKaa »

stranger schreef:
eSKaa schreef:Het eerste jaar ja....in de gietende regen met een triestig hamburgerkraampje.....Maar de busreis was om niet te vergeten
Die busrit was idd episch... :-)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:
stranger schreef:
eSKaa schreef:Het eerste jaar ja....in de gietende regen met een triestig hamburgerkraampje.....Maar de busreis was om niet te vergeten
Die busrit was idd episch... :-)
En warme primus da ze van fleskes in een pint kapte :roll: :lol:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Neutral
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 apr 2014, 16:10

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Neutral »

In 2de is het precies toch niet zo plezant als ze zeggen :roll:
Na de financiële problemen bij de Racing, is dit nummer 2 in het rijtje en het sezoen is pas halverwege !

http://www.hln.be/hln/nl/2726/Bergen/ar ... rgen.dhtml
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Neutral schreef:In 2de is het precies toch niet zo plezant als ze zeggen :roll:
Na de financiële problemen bij de Racing, is dit nummer 2 in het rijtje en het sezoen is pas halverwege !

http://www.hln.be/hln/nl/2726/Bergen/ar ... rgen.dhtml
Ela on topic blijve he :mrgreen:
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

Zaterdag om 20 uur speelt KSVR de 18de speeldag van het seizoen 2014-2015 in de Proximus League met een thuiswedstrijd tegen KSK Heist. Deze 1ste wedstrijd van de terugronde vindt plaats in Schiervelde zal op gang worden gefloten door Istvan Lagaert, bijgestaan door Robby Keuleers en Raf Eerdekens.

De jongens uit de provincie Antwerpen staan na 17 speeldagen op de 14de plaats met 14 punten (11 minder dan KSVR). Afgelopen weekend won de ploeg uit de Zuiderkempen met 2-1 tegen KVW Zaventem. In de heenronde ging KSVR met 0-1 winnen bij 'de Zwanen'.

Na de mooie overwinning op de vorige speeldag is het voor KSVR nu uiterst belangrijk om verder te gaan op het elan om de aansluiting met de subtop in het klassement niet te verliezen en een goede klassering in het 2de periodekampioenschap te kunnen terugwinnen. KSVR staat op dit ogenblik 8ste in de algemene rangschikking en 5de in de 2de periode.

De Supportersfederatie Oltegoare start zaterdag ook met de verkoop van Eindejaarswenskaarten voor de financiering van een nieuw supportersspandoek. De KSVR-spelers hopen op een goed gevuld Schierveldestadion om 'Esvee' naar de overwinning aan te moedigen.



SELECTIE:
Borry, Camozzato, Damman, De Jonghe, Impens, Lentz, Mbuba, Myny, Nwanganga, Okitokandjo, Perdichizzi, Provoost, Raes, Seoudi, Ucak, Vandeputte, Vanderschaeghe, Vandewalle, Vanthournout.

BLESSURES:
Jasper Maerten, Sven De Rechter

SCHORSINGEN:
Geen

Bron: site KSVR
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Plaats reactie