KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

2-2 Via own goal en Dahman.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bij KSVR ontbrak Seoudi en begon Impens net zoals De Jonghe in de basiself. Met een doelpunt van Jimmy De Jonghe en een bijna kans voor de doorgesnelde Myny nam wit-zwart een blitsstart. Bij de bezoekers probeerde Hairemans het op het kwartier van buiten de zestien, maar Lentz redde zonder al te veel moeite.

Na goed doorzetten van Kennedy kon Myny halfweg de eerste helft net niet profiteren: zijn schot werd afgeblokt. Roeselare kon na de vroege voorsprong controleren. Net voor het halfuur probeerde Rymenants het voor de bezoekers met een vreemde effectbal een tweede keer vanop afstand - dit keer met meer gevaar - maar de 1-0 bleef op het bord. Het sein voor een betere Heistse periode, die de bezoekers met een owngoal op hoekschop opnieuw langszij bracht. Nog voor de pauze kon de thuisploeg reageren met een schot van De Jonghe en een hakje van Myny: tot twee keer toe werd het evenwel net niet.

In een kansenrijke eerste helft mocht ook bezoeker Vandermarliere het net voor rusten nog eens proberen. KSVR kreeg het vooral in het derde kwartier een paar keer kwaad tegen de hoog pressende Kempenaars, maar slaagde er wel in om een al bij al billijke 1-1 bij de koffie op het bord te houden.



Na de herneming was het opnieuw Jimmy De Jonghe die KSVR met een wel erg snelle treffer op winstkoers zette. Kennedy liet lopen op Marcos, die kon meegeven op links en Jimmy (met een schuiver tussen de benen van Heist-doelman Vandenbossche) zijn derde van het seizoen aanbood.

De wedstrijd leek wat stil te vallen, maar toen Lentz een kopbal van Webers keerde en Dahman vanuit de rebound alsnog gelijk kon stellen, werd alles weer te herdoen. Met nog een kwartier op het bord zorgde vooral de ingevallen Vandeputte met een tweetal rushes voor het grootste gevaar. Zo verdween een voorzetschot van Jari maar net voorlangs en zag Kennedy op een volgende ingeving van andermaal Vandeputte zijn deviatie gestopt door Vandenbossche. Met een kopbal van Van Den Bergh prikten ook de bezoekers nog eens tegen, maar een attente Lentz haalde het leer van onder de lat.

Het bleef een dubbeltje op zijn kant. Van der Elst bracht nog Mbuba en Okitokandjo, maar langs Luckermans (naast) stak ook een counterend Heist in de slotfase nog de neus aan het venster. Met een kopbal van Okitokandjo, een halve volley van Mbuba en een trap van Provoost waren de laatste pogingen van de avond voor de thuisploeg. Gescoord werd er helaas niet meer, wat KSVR ondanks een aangename wedstrijd op een vijfde puntendeling van dit seizoen bracht.


Doelpunten: 4' De Jonghe (1-0), 29' Raes (owngoal, 1-1), 46' De Jonghe (2-1), 60' Dahman (2-2)
KSV Roeselare: Lentz, Damman, Raes, Borry, Vanthournout, Provoost, Camozzato, Impens (78' Mbuba), Myny (63' Vandeputte), Kennedy (79' Okitokandjo) en De Jonghe
KSK Heist: Vandenbossche, Wijns, Grant, Gillis, Van Den Bergh, Vandermarliere, Webers, Vanderputte, Rymenants (63' Luckermans), Hairemans (88' Tambeur) en Dahman (92' Boeckx)
Gele kaarten: Vanthournout, Borry, Vanderputte (H), Marcos
Scheidsrechter: Lagaert

Bron: site KSVR
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef: Dus van bij de aftrap heet attent zijn !!!
En jerre da word oppasse zaterdag ( quote klenne)

En wat zien we ? 1-0 na 4 minuten... Jerre VIJFDE geel...

In het vervolg eens beter naar de kenners luisteren hé mannen ;)
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door eSKaa »

Het geel van Vanderputte is totaal onverdiend. Jammer dat hij die kaart net krijgt, da's balen voor hem. Hij speelde in die fase de bal.. Jammer, maar het is zo.

Ik denk dat de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd gezien heeft. Veel kansen, spel dat op en af gaat. Als Heist supporter heb ik dat ook, maar er wringt toch iets... 2 x een doelpunt vroeg in de helft, dat moet er echt uit. En die van de eerste helft, ok, die mag dat nog 100 x proberen, die maakt nooit meer zo'n wereldgoal. Maar na 53 seconden in de 2e helft, neen, dat is problemen zoeken..
Niet dat ik de wedstrijd wil afbreken, want we brachten het beste voetbal dat ik dit seizoen al gezien heb. Doelman Lentz van Roeselare is de man van de match, hij behoedt zijn ploeg bij rust voor een 1-3 achterstand met enkele prachtige reddingen. Als je ziet hoeveel kansen we creëeren, dan is het jammer dat je slechts 2x kan scoren. Ook Luckermans kende pech bij dé kans van de overwinning. Hij werd diep gestuurd, leek niet voorbij zijn man te komen, kwam er alsnog over, maar stak dan de bal nipt naast.. Jammer, echt..

Ik kan gerust leven met dit punt. Op Roeselare is dat altijd een goeie uitslag. Maar er zaten er 3 in. In ieder geval, als we zo tegen Geel spelen, dan maken we er kipkap van. En dat is wat iedereen zou willen zien denk ik :-). Een ruime zege tegen een rechtstreekse concurrent...

Proficiat met de wedstrijd, en nogmaals proficiat aan Dahman, wat een wedstrijd weeral. Ik was aan het bedenken dat hij mss eens samen met Ruiz moet uitgespeeld worden? Lijkt me een prima compagnon voor hem..Was bijna steeds aanspeelbaar, hield de bal bij een kaatste goed. En dan nog een doelpuntje meepikken. Mooi zo!
stranger
Berichten: 52
Lid geworden op: 23 nov 2012, 17:33

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door stranger »

Als ik de verslagen lees stel ik vast dat Heist weer goed gespeeld heeft en zeker niet gedoemd is om te zakken.
Proficiat aan de spelers en de trainers.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

Proficiat met de wedstrijd, en nogmaals proficiat aan Dahman, wat een wedstrijd weeral. Ik was aan het bedenken dat hij mss eens samen met Ruiz moet uitgespeeld worden? Lijkt me een prima compagnon voor hem..Was bijna steeds aanspeelbaar, hield de bal bij een kaatste goed. En dan nog een doelpuntje meepikken. Mooi zo!

eSKaa, ik schreef het eerder al: na de beloftenmatch op Dosko (voorbereiding vorig seizoen) heb ik Tarik eventjes gesproken in de kantine, hem gezegd dat hij de beste man op het veld was. Hij uitte toen een beetje zijn twijfel over zijn kansen bij Heist, na de teleurstelling bij Lierse. Ik heb hem aangeraden gewoon geduld te hebben en dat zijn kans bij Heist er zeker ging komen. En zie... Nu nog bevestigen en inderdaad wat geeft een combinatie Tarik
- Ruiz of Tarik - Michel of met een Vermeiren erbij ?
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door eSKaa »

Ik was er toen ook, en dat was idd verbluffend wat hij daar liet zien. De voorbije 2 wedstrijden gaf hij alles wat hij had, en dat is al wat ik wil zien. Hij komt soms nog wat onzeker over (vooral begin wedstrijd), en moet mss nog wat krachttraining doen, maar die is zich in de ploeg aan het spelen, absoluut!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef:Het geel van Vanderputte is totaal onverdiend. Jammer dat hij die kaart net krijgt, da's balen voor hem. Hij speelde in die fase de bal.. Jammer, maar het is zo.

Ik denk dat de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd gezien heeft. Veel kansen, spel dat op en af gaat. Als Heist supporter heb ik dat ook, maar er wringt toch iets... 2 x een doelpunt vroeg in de helft, dat moet er echt uit. En die van de eerste helft, ok, die mag dat nog 100 x proberen, die maakt nooit meer zo'n wereldgoal. Maar na 53 seconden in de 2e helft, neen, dat is problemen zoeken..
Niet dat ik de wedstrijd wil afbreken, want we brachten het beste voetbal dat ik dit seizoen al gezien heb. Doelman Lentz van Roeselare is de man van de match, hij behoedt zijn ploeg bij rust voor een 1-3 achterstand met enkele prachtige reddingen. Als je ziet hoeveel kansen we creëeren, dan is het jammer dat je slechts 2x kan scoren. Ook Luckermans kende pech bij dé kans van de overwinning. Hij werd diep gestuurd, leek niet voorbij zijn man te komen, kwam er alsnog over, maar stak dan de bal nipt naast.. Jammer, echt..

Ik kan gerust leven met dit punt. Op Roeselare is dat altijd een goeie uitslag. Maar er zaten er 3 in. In ieder geval, als we zo tegen Geel spelen, dan maken we er kipkap van. En dat is wat iedereen zou willen zien denk ik :-). Een ruime zege tegen een rechtstreekse concurrent...

Proficiat met de wedstrijd, en nogmaals proficiat aan Dahman, wat een wedstrijd weeral. Ik was aan het bedenken dat hij mss eens samen met Ruiz moet uitgespeeld worden? Lijkt me een prima compagnon voor hem..Was bijna steeds aanspeelbaar, hield de bal bij een kaatste goed. En dan nog een doelpuntje meepikken. Mooi zo!
Heel andere commentaren op het forum van Roeselare. Achter het hamburger zat een meisje te breien. Die gaat nog veel werk hebben met brilletjes te breien hoor. :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door hesteneer »

proficiat met het punt! Een punt in roeselare is een gewonnen punt. nu bevestigen tegen Geel!
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door KSKH »

Ik heb de match niet gezien. Maar 2-2 is zeker niet slecht op Roeselare. Dit is een gewonnen punt zoals Hesteneer zegt. 2x een achterstand ophalen.
Enkel vind ik het zeer jammer dat we eigenlijk zowel de eerste als de tweede helft achter de feiten aanlopen. Zowel bij de start van de eerste als de tweede helft komt ge op achterstand (binnen de 5min.). Maar oke we moeten blij zijn met dat punt de match die nu volgt is veel belangrijker.
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Danneman »

Na het bekijken van de beelden valt het me toch weer op dat onze kapitein veel te traag is,dat zal voor problemen blijven zorgen!
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door eSKaa »

Dat misschien wel Danneman, maar hij speelden een zeer degelijke wedstrijd, waarin hij amper of niet in de problemen kwam. Niet op snelheid (en zijn tegenstander was snel), maar door goed positiespel. Als het goed is mag dat allemaal gezegd worden. Ik heb meer en meer de indruk dat je gewoon niks goeds WIL zeggen over de club of spelers... En dat kan als supporter ook niet de bedoeling zijn. In sommige van je punten kan ik je dan weer wel volgen, maar ik vind het toch jammer dat je je steeds zo negatief kan uitlaten...
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door Danneman »

Ik wil zeker niet negatief overkomen en weet dat Roel een echte clubspeler is met een geweldige mentaliteit en positiespel
Ik wil alleen maar benadrukken dat iedereen vind dat we teveel tegendoelpunten slikken en da liegt zeker niet alleen aan Roel maar is er toch een onderdeel van.
Ik zal altijd onze ploeg positief in de kijker stellen,want we zijn goe bezig
Nu volgende week de 3pnt en we zijn gelanceerd!
PS:Heb mij hier nog bijna nooit negatief uitgelaten op deze forum,dus komaan SK!
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSV ROESELARE - KSK HEIST 2-2

Bericht door klenne »

Ik zen ook is gaan leze opt forum van roeselare , daar klappe ze van een zwak heist :lol:

1 van onze beste uitmatchen tot nu toe mss wel de beste tege een bij momenten goed voetballend roeselare..

Maar wij ware alles behalve slechter en hadde gemakkelek mee de 3 punten kunne gaan lopen als luckermans die kans afmaakt !! Toch jammer da dieje zen kanse ni kan afmaken ( tege brussels ook reuzekans gemist )

Dahman heeft het perfect gedaan vanvoor en zen eerste goal hangt er ook al in !! Zijn applausvervanging was meer dan verdiend :mrgreen: die eerste goal van roeselare da doet dieje nooit nimeer :o die tweede na 53 seconde in de tweede helft da mag natuurlek nooit gebeuren !!! Maar toch een gouden punt wnt denk ni da daar veel ploege punten gaan pakke !!!

4 op 6 , zo. Blijve spele en zaterdag pakke we 7 op 9 en dan staan we er goe voor :twisted:
Plaats reactie