KSK HEIST - ASV GEEL 1-1

eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door eSKaa »

939 toeschouwers, met 200 man van Geel bij? Triestiger met de week wordt het...
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door KSKH »

Een hele flauwe eerste helft?

Ik vond ons de eerste helft goed voetballen, we hadden inderdaad niet super veel grote kansen. Maar we hebben er toch zeker genoeg gehad om 1 à 2
keer te scoren (Wijns 2x alleen door). Ik vond vooral Dahman eerste helft goed, alles in 1 tijd bijna, altijd goed afleggen enzo.
De tweede helft was minder maar dan scoren we toch, maar dan ja weeral het zelfde liedje meteen die voorsprong weggeven.
Jammer want we pakken maar 2/6 tegen Geel en dit had zeker veel meer kunnen zijn.
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door eSKaa »

Had meer moeten zijn, sowieso... Alles speelt gelijk, we hadden een goeie zaak kunnen doen tegen één van de zwakste ploegen uit de reeks. Dit Geel is echt een zeer zwak team, en eigenlijk mogen we niet tevreden zijn met een punt, maar dat wisten we op voorhand. De komende speeldagen spelen Geel en Dessel elk een keer tegen Zaventem, en hebben ze nog haalbare kaarten in het vooruitzicht. Wij beginnen nu aan een zwaardere reeks, waarin weliswaar niks moet en alles mag, maar 3 punten hadden gisteren welkom geweest..
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door klenne »

Doeme doeme doeme toch !!!!!
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door de greize »

wat voor een triestige uitleg is me dat, de eigen onkunde op het veld steken :roll:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 1-1

Bericht door hesteneer »

Ge kunt da nu toch moeilijk nen biljaar noemen he...ze hebbe geen goei ploeg, dat hebben we in geel ook gezien, maar ergens heeftem wel gelijk natuurlijk.
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:939 toeschouwers, met 200 man van Geel bij? Triestiger met de week wordt het...
De meesten op het forum zullen het niet graag horen maar spelen in de winter op een zaterdagavond heeft zo zijn gevolgen.
Elke week spreek ik (meestal al wat oudere) supporters die op verplaatsing op een winteravond al hebben afgezworen, het moet dan ook niet verwonderen dat er ook al bij de thuismatchen vaste klanten forfait geven...
Kijk eens naar de speeluren in Engeland, de bakermat van het voetbal: zaterdag en zondag matchen om 13h30 15h00 en 17h00 plaatselijke tijd, de stadions zitten daar wel vol ! Enkel de maandagavond is er een match de TV klanten terwille.
Ik ga de discussie hierover niet herbeginnen, het is een vaststelling.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
eSKaa schreef:939 toeschouwers, met 200 man van Geel bij? Triestiger met de week wordt het...
De meesten op het forum zullen het niet graag horen maar spelen in de winter op een zaterdagavond heeft zo zijn gevolgen.
Elke week spreek ik (meestal al wat oudere) supporters die op verplaatsing op een winteravond al hebben afgezworen, het moet dan ook niet verwonderen dat er ook al bij de thuismatchen vaste klanten forfait geven...
Kijk eens naar de speeluren in Engeland, de bakermat van het voetbal: zaterdag en zondag matchen om 13h30 15h00 en 17h00 plaatselijke tijd, de stadions zitten daar wel vol ! Enkel de maandagavond is er een match de TV klanten terwille.
Ik ga de discussie hierover niet herbeginnen, het is een vaststelling.
Mja 13 uur 30 , 15 of 17 uur dan moetek al zelf gaan stoppe mee sjotte om nog te kunne kome zien :D
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Mja 13 uur 30 , 15 of 17 uur dan moetek al zelf gaan stoppe mee sjotte om nog te kunne kome zien :D
Geen probleem klenne: ge kunt zelf op zaterdagavond spelen ;)
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 1-1

Bericht door foxy »

ik heb genoten van de eerste helft met goed voetbal op een slecht veld (geef mij dan maar kunstgras zonder al die
hobbels en oneffenheden) ; behalve scoren kan je van deze spelers niet beter verwachten. De 2e helft verloren we de
greep op middenveld en dan geraak je niet meer vlot voorin maar vooral spijtig van die tegengoal waar Jan Vdb de
bal onnodig over de achterlijn liet rollen met het fatale gevolg. Ik hoop dat Vermeiren snel wedstrijdfit wordt, dan
kunnen we ook eens met twee spitsen spelen want Dahman stond de 2e helft te afgezonderd .Alles is nog mogelijk;
ook onverwacht puntenwinst in Lommel, wat geluk speelt ook altijd een belangrijke rol en kan op elk moment
opduiken.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 1-1

Bericht door hesteneer »

Even ter info: het was wel hoekschop.
En als het dat niet was, was het een fout van Jan..dus een correcte beslissing van een zeer goed leidende scheidsrechter.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door klenne »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Mja 13 uur 30 , 15 of 17 uur dan moetek al zelf gaan stoppe mee sjotte om nog te kunne kome zien :D
Geen probleem klenne: ge kunt zelf op zaterdagavond spelen ;)
Da zou ni goekome zenne :lol:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

De meesten op het forum zullen het niet graag horen maar spelen in de winter op een zaterdagavond heeft zo zijn gevolgen.
Elke week spreek ik (meestal al wat oudere) supporters die op verplaatsing op een winteravond al hebben afgezworen, het moet dan ook niet verwonderen dat er ook al bij de thuismatchen vaste klanten forfait geven...
Er is wel een grote andere reden hoor waarom er minder volk is hoor.
Plaats reactie