Analyse Halfweg Seizoen - NR10

foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: Analyse Halfweg Seizoen - NR10

Bericht door foxy »

voetbalspelen op zich is inderdaad geen wiskunde zoals Hesteneer zegt maar met de beschikbare computerprogramma's
heeft men tegenwoordig veel cijfermateriaal waar clubs gebruik van maken; % balbezit, aantal doelpogingen,
individuele gelukte of mislukte passes en duels enz. we zien het zelfs op TV; dit alles geeft wel duidelijke en soms
verrassende resultaten voor de beoordeling van prestaties. Bij gebrek aan juiste cijfers heb ik inderdaad iets
berekend met indien en als , niet om onze prestaties weer te geven , maar om aan te tonen dat iets meer of minder
efficientie een groot verschil kan maken. In hoever de vele gekwetsten ( o.a. vier spitsen) hierin belangrijk waren
weten wij niet maar is toch een verzachtende omstandigheid niet ? Ik vind ook een schietkans aan de 16 meter een
serieuze doelkans (wij hebben er zo veerschillende tegen gehad ) maar men moet wel spelers hebben die hun vizier
goed richten natuurlijk. Afin, iedereen heeft zijn bedenkingen en daarvoor is dit forum er nietwaar ?
Mijn beste wensen voor 2015 aan jullie allemaal , en hopelijk nog veel voetbalplezier.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Analyse Halfweg Seizoen - NR10

Bericht door DAVILA »

Inderdaad, ook mijn beste wensen voor een gezond en met voetbalplezier gevuld jaar !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: Analyse Halfweg Seizoen - NR10

Bericht door hesteneer »

Hetzelfde voor jullie!!! :)

En idd Foxy...de vele geblesseerden zijn een volwaardig excuus. Zonder deze tegenvaller stonden we nu zeker NIET op de 16de plaats. Enfin, het kan alleen maar beter in 2015!! :) :)
Plaats reactie