KSK HEIST - ANTWERP 1-3

eSKaa
Berichten: 1398
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door eSKaa »

We verwachten dat wie in 2e nationale speelt, een pass van 10 meter in de voet kan geven. Zeker als je ooit in 1e hebt gespeeld.
Als je je kansen afmaakt, heb je misschien recht op een doelpunt meer. Maar voor de 1000e keer, wat een godverdomse K*Tpenalty krijg je weeral tegen. Gisteravond nog maar eens gezegd tussen pot en pint: wat is er met deze ploeg aan de hand???? Je zou hier vlotjes bovenkant rechterkolom mee moeten spelen! Kwaliteit is er genoeg.
Misschien nog maar eens herhalen: dit is het BELANGRIJKSTE seizoen als het gaat over het behoud. Dit seizoen bepaalt waarschijnlijk wie er ooit in een 1e of 2e amateur reeks gaat spelen.
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door DAVILA »

Bekijk de doelpunten:

https://youtu.be/e21eJMJma3s
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door KSKH »

DAVILA schreef:
Antwerp maakt zijn kansen af wij niet... Toch een verschil met vorige week: we deden mee...
We mogen nog blij zijn da Antwerp in de tweede helft nog veel kansen heeft gemist en da onze keeper er nog wa heeft gepakt.

Over Ruiz, als simpele dingen al fout gaan waarom dan nog 2-3 man proberen te dribbelen. Op een gegeven moment zit hij tussen 2 man aan de zijlijn,
hij komt er fantastisch uit. In plaats van dan simpele te spelen, blijft hem lopen met den bal en wiltem weer 2 man voorbij gaan. En ja watem dan wou doen daar ben ik nog altijd ni uit. Hij wou precies overstappekes doen en valt zelf bekanst over den bal.

Ook opvallend (zeker in de 2de helft) wanneer Antwerp ne voorzet gaf, stonden er altijd 2 man net buiten/net binnen de 16 meter alleen.
We hebben zeker kansen gehad om meer te scoren (Ruiz alleen op de keeper, ik dacht dat het Jonas was die bijna in de klein baklijn stond en kon schieten)

En Luckermans, ja da ziede ook e. Die heeft het ook denk al een beetje gehad. Heeft altijd aan de cornervlag staan praten. Omdat hem waarschijnlijk weet dat het weer het zelfde liedje is. Beginnen opwarmen net na de rust en blijven opwarmen tot minuut 90. Onze invallers motiveer je daar niet echt mee. Door ze elke match 45min te laten opwarmen om dan 5min in te vallen of zelfs helemaal niet.

En toch ook opvallend voor een ploeg die niks meer te winnen heeft, veel supporters van den Antwerp.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door hesteneer »

DAVILA schreef:
Emile schreef:Waarom geen luckermans ? Waarom heen Dahman in de selectie ?
Waarom geen combinatie met heb of met Vermeiren?
Probleem ligt men in de aanval
Kan u volgen maar 'probleem in de aanval' ? Ja maar nog een groter probleem in de verdediging... Als ge de nul houdt hebt ge al één punt...
Davila, dat is nu net het probleem bij ons..."als ge de nul houdt hebt ge al een punt" als ge zo denkt dan krijgde in 95% van de gevallen het deksel op de neus. Kijk naar Mourinho afgelopen woensdag, die dacht net hetzelfde. Wel...ben ik content dat ge met zo'n anti-voetbal niet verder geraakt id CL. Bij ons is dat toch net hezelfde?!?! Als ge nu 3 doelpunten maakt op een match, dan moogde er nog 2 binnenkrijgen! Kijk naar ons eerste jaar in tweede klasse. bekijk die uitslagen!!! we verloren is ne keer me 4-3, wonnen is ne keer me 0-3...maar toen kwamen de mensen graag naar het stadion. Nu weet ge al voorhand dat ge verliest en geen klos gaat zien!!!! Hoe kunde nu in godsnaam goals maken als ge de moeite nog geneens doet?! de verdedigers komen zo onder druk te staan dat ze zo binnen de kortste keren een foutje maken..maar dat zoekt ge dus wel volledig zelf hé. Toegegeven, die Limbombe en Guvenc...die gasten kunnen een spie sjotte! maar wij hebben er ook die kunnen sjotte hoor!! En je spreekt hier over "meegedaan in de match"...ja das waar...omdat antwerp met de handrem op speelde de 2de helft. Ze deden ons pijn wanneer ze goesting hadden.

Ik hoop echt dat er nu eidenlijk eens een onderscheid gemaakt wordt tussen "plezier/pintelieren" en tussen "voetbal op dit niveau", want ik denk dat het 12.15u is ondertussen ipv 11.55.
Laatst gewijzigd door hesteneer op 15 mar 2015, 16:42, 2 keer totaal gewijzigd.
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door foxy »

3x zwak individueel ingrijpen tegen kwieke , snelle spelers = 3 tegendoelpunten. Heeft niks te maken met opstelling,
organisatie, tactiek ... gewoon te beperkt talent voor dit 2e klasseniveau. Voorin open kansen voor Ruiz,Webers,
Vdmarliere... ook gewoon te beperkt talent voor 2e klasse. Wij horen thuis in 3e en al dit geklaag is voor mij niet
relevant. Voor de rest hebben wij goed meegespeeld , op ons lager tempo, op ons patattenveld vol oneffenheden
waardoor controle's en passes regelmatig gemist werden. Een investering in kunstgras ipv licht en tribunes zou nuttig
en welkom zijn ; mooier voetbal met bal die rolt en niet hobbelt, minder onderhoudswerk-kosten. Maar ik besef dat
de conservatieven daar anders over denken. Nog een idee; trek een buitenspellijn halfweg tussen middenlijn en
16 meter , zo is het minder snel buitenspel, blijft het speelveld groter en kan er vlotter gevoetbald worden en meer
spektakel. Daarbij mag ook de terugspeelbal naar keeper verboden worden ; ik erger mij aan de alibipasses naar
achter en vooral naar doelman die dan toch ook maar kan wegtrappen (als het goed gaat).
DAVILA
Berichten: 4135
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:
DAVILA schreef:
Emile schreef:Waarom geen luckermans ? Waarom heen Dahman in de selectie ?
Waarom geen combinatie met heb of met Vermeiren?
Probleem ligt men in de aanval
Kan u volgen maar 'probleem in de aanval' ? Ja maar nog een groter probleem in de verdediging... Als ge de nul houdt hebt ge al één punt...
Davila, dat is nu net het probleem bij ons..."als ge de nul houdt hebt ge al een punt" als ge zo denkt dan krijgde in 95% van de gevallen het deksel op de neus.
Misverstand: ik zie ook liever aanvallend voetbal. Je insinueert hier misschien terecht, dat we te defensief spelen. Wel ondanks dat 'in ons kot kruipen' pakken we mee van de meeste tegengoals (enkel Patro, Racing en Woluwe Zaventem doen 'beter'). Ik vrees dat als we gaan spelen met een mannetje links en rechts aan de zijlijn en OVER de middellijn EN dan nog een diepe spits, dat we nog meer goals gaan pakken...
Je verwijst naar ons eerste seizoen in tweede: verdediging: Olieslagers, Wijns, Grant, Geets (ge kunt voor of tegen zijn maar daar stond wel iemand), Crabbeels... Maak zelf de afweging... nu ook Gillis nog ontbreekt...
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door hesteneer »

how excuseer davila, ik zeg niet dat we te verdedigend spelen. Ik probeer te zeggen dat we met een verkeerde ingesteldheid aan wedstrijden beginnen. Ik weet ook wel dat als we winnen iedereen euforisch is en bij nederlagen net andersom...das nu eenmaal de gedachte van een supporter zeker? :) Maar je kan het nu zelf draaien en keren zoals je zelf wil, maar neem de wedstrijd van vorige week in dessel. Die was DRAMATISCH en waarom? ik weet het niet...maar ik vind dat we niet in onszelf geloven. Je start die match met de gedachte van "0-0 is goe!" net als in Aalst en gisteren tegen Antwerp.

Je neemt nu die spelers van toen er bij...maar dan moet je de lijn ook wel doortrekken. Een speler zoals Hairemans hadden wij toen niet, een Vermeiren bv..die hadden wij toen ook niet. Dit zijn talentvolle spelers waar andere ploegen zeer tevreden mee zouden zijn. OLieslaghers was een topper, maar onderschat Tom niet. Een ZEER degelijke keeper toch?! Trouwens van de 5 spelers die je opnoemt zijn er nu nog 2 van bij...en ook hier, draai en keer het zoals je wil maar Geets...sorry..zo zijn er 14 in een dozijn. Jan is nog jong, maar toch geen slechte voetballer?
Heel voetbalminnend belgie heeft Mourinho in de week vervloekt om zijn speelwijze, iedereen was tevreden met de zege van PSG. En waarom? die proberen te voetballen op moeilijke momenten. Mourinho beschikt over Hazard, Oscar, Costa...maar komen niet tot hun recht in het "Mourinho systeem" wij hebben ook voetballers hé!! (weliswaar van een iets ander niveau :) ) kwil maar zeggen da ik verlies liever 1x met 5-2 dan 4x met 1-0. Dan heb je iets gezien, dan krijg je waar voor je geld..en dan kom je de week erna met plezier terug. En nu? nu zijn we blij as er 200 man is.

Ruiz wordt nu als zondebok aanzien (ook ik vloek er 100x op in een match :) ) maar als je het tegoei bekijkt...wat kan hij doen? hij moet fris in de box verschijnen, hij moet een aanspeelpunt hebben, en dat heeft hij niet hé. Bij de 1-3 (net de beelden gezien) zie je waar Simon staat. Hij is de eerste man die voorbij geflitst wordt. Vergelijk Simon hier even met Hazard. (Simon als je dit lees: het zal de laatste keer zijn dat je met Hazard vergeleken wordt dus geniet hiervan :) ) Waar zou Simon moeten verschijnen? Juist, aan de andere baklijn waar hij zelf zo'n acties kan maken, maar dat kan hij niet omdat hij niet fris genoeg meer is. Stond als een diep terugzakkende 11 te spelen gisteren. Wat vragen onze Rode Duivel supporters? Dat Hazard beslissend kan zijn en dat kan alleen als hij niet als een zot achter een aanvaller moet lopen.

En zo heeft ieder zijn mening :)
Laatst gewijzigd door hesteneer op 15 mar 2015, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door will »

Maaaaar, ook al heeft Ruiz een aanspeelpunt, negen van de tien keer doet hij er niks mee.
Wat gaten in de lucht stampen, passen op 5 meter die niet aankomen, of nog erger, die wel aankomen, maar in de voeten van de tegenstander.
En dan de kansen die hij krijgt, dan ook nog meestal vakkundig de nek omwringen.
In het begin van het seizoen dacht je dan, och, hij is nog niet in vorm, het zal wel komen... maar nee... het is alleen maar erger geworden.
En ik weet het, niet iedere kans kan een goal zijn, en er staan ook verdedigers in de weg, maar dit is een klucht.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door klenne »

Toch gemakkelek als het slecht ga om ne zondebok te zoeke he !!

Precies of de rest speelt zoveel beter ofwa ??!!
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door will »

Een kort antwoord... JA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door klenne »

Gij kunt al naast filip joos gaan zitte dieje kent al eve veel van voetbal als gij :roll:
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door will »

:lol: :lol: :lol:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door hesteneer »

Sjans da de vergelijking me tom soetaers ni gemaakt werd ;) prijs u gelukkig will :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door klenne »

Iedereen doe precies of het is alleen ruiz zen schuld da we zoveel verliezen !!

We geve eleke week op opnieuw ne penalty cadeau , gistere ook wnt na de 1-2 ware we beter en dan bam penalty , 1-3 boeke toe... Dessel , aalst ook van da.. En wa zegge de mensen dan ? Ruiz was slecht ! Als onze spits geen goals maakt is m slecht en de rest mag rusteg domme penaltyfouten maken en daar hoorde nix van :roll:
will
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 aug 2012, 00:35

Re: KSK HEIST - ANTWERP 1-3

Bericht door will »

klenne schreef: Als onze spits geen goals maakt is m slecht en de rest mag rusteg domme penaltyfouten maken en daar hoorde nix van :roll:
Dat hem geen goals maakt, dat maakt hem niet slecht, (allee ook wel voor ne spits uiteraard) maar de fratsen die hem uitsteekt... die wel.
Kijk nog eens naar de beelden van de eerste goal, en zo gaat dat een hele match door.

Pas op, hij heeft ook al schoon dingen gedaan, zeker waar, maar het krediet dat hem daarmee verdient, is telkens twee minuten later weggesmolten als sneeuw voor de zon.

Enfin, het is van mijne lever, en ik ga der ook geen match minder voor kijken, of hem nu meespeelt of niet.

M.v.g,

F. Joos ;)
Plaats reactie