KSK HEIST - MSK DEINZE 1-1

klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

KSK HEIST - MSK DEINZE 1-1

Bericht door klenne »

Zaterdag 5 september om 20 uur
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door klenne »

Deinze heeft zich zopas versterkt met jonathan wilmet !! Het bereikte een akkoord met waasland beveren over een uitleenbeurt
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door KSKH »

Deinze heeft toch wel een redelijke goeie ploeg als ge sommige namen bekijkt,

Hans Cornelis, Jorn Vermeulen, Jonathan Wilmet, Benjamin Delacourt, Daan Debouver, Daniel Rodrigo de Oliveira

We moeten denk ik ook geen verdedigend Deinze verwachten Van Wijk is een trainer die graag naar voren speelt.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3014
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door Dabo »

Jorne Segers trainde met de groep en ook Nick Van Belle sloot weer aan. Thorben Jansen (hamstrings) trainde met de revalidatiecoach. Ook nieuwkomer Kenneth Van Goethem (OH Leuven) was van de partij. Op die andere nieuwkomer Pieter Kempeneers (Woluwe Zaventem) is het nog wachten. Hij zit nog volop in revalidatie.

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door klenne »

Segers zal dan morege wel op de bank zitte zekers ?!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3014
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door klenne »

Als van goethem fit is direct late starte
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door de greize »

Voor wat het waard is : 2de klasse - SK Deinze - nieuws 05/09
Geblesseerd: Aa­rab, Bro­ja, Buys­se en Stock.
Selectie: Ca­la­bro, Cor­ne­lis, Dela­court, De Ne­ve, De Wulf, Niels Hey­vaert, La­le­man, Lib­brecht, Me­zi­ne, Reu­ten, Ro­dri­go De Oli­vei­ra, Sh­ko­dra, Van­dam­me, Van­den­berg­he, Van Der Be­ke, Ver­meu­len en X.

Bron : De Gentenaar
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Het Nieuwsblad MobileMenu

‘Een moeilijke klus’
Gisteren om 02:55

SK Deinze trekt zaterdag met een bonus naar het terrein van SK Heist dat met één punt op negen in de kelderverdieping van de rangschikking staat. De promovendus behaalde al zes punten na onder meer moeilijke wedstrijden tegen AS Eupen en SK Lierse.
‘Ik weet uit ervaring dat een trip naar SK Heist altijd een moeilijke opgave is’, zegt Jamaïque Vandamme die vorige zaterdag tegen SK Lierse zijn eerste competitiedoelpunt scoorde. ‘Die ploeg speelt op een klein veld en zal de duels niet schuwen. Wij zullen vanaf de eerste minuut goed in de wedstrijd moeten zitten om ons niet te laten verrassen. SK Heist is een ploeg die vooral in thuismatchen kostbare punten zal moeten sprokkelen. Onze opponent zal er alles aan doen om tegen SK Deinze een eerste driepunter te behalen.’

Jullie komen met veel vertrouwen aan de aftrap.

‘De winst tegen SK Lierse bezorgde ons een mentale boost. We moesten veel achter de bal aan hollen, maar vormden een collectief sterk blok. Dit moet in deze campagne één van onze grootste troeven worden. Onze coach hamert sterk op discipline en een grote collectiviteit. We behaalden tegen SK Lierse drie bonuspunten die in de eindafrekening belangrijk kunnen zijn. Wij mogen die drie gouden punten tegen SK Heist niet te grabbel gooien via een nederlaag en/of wanprestatie.’

Ben je tevreden om opnieuw in tweede klasse te zitten?

‘Ik maakte na twee succesvolle seizoenen bij KV Oostende de fout om een sportieve stap terug te zetten. Ik trok naar Union Sint-Gillis en Torhout KM waar ik geen goede periodes beleefde. Ik heb geleerd dat men als sportman steeds het hoogst haalbare moet ambiëren.’

De concurrentie is intussen met heel wat nieuwkomers fors gegroeid.

‘SK Deinze wil absoluut in de top acht eindigen waardoor het zich fors wil wapenen. Ik heb er geen problemen mee om de concurrentie met nieuwe spelers aan te gaan. Zeker als die nieuwkomers een meerwaarde voor de ploeg betekenen. Het belangrijkste is dat SK Deinze als ploeg goede resultaten behaalt. Wij zullen iedereen in deze fysiek slopende campagne hard nodig hebben.’

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE 1 - 1

Bericht door DAVILA »

Aangename match gezien met twee ploegen die er voluit voor gingen.
Knappe prestatie van onze jongens tegen uitgekookte profs (oa Cornelissen 300 matchen in eerste, Vermeulen 100, Wilmet 160 enz).
Jammer dat we de volle buit niet binnenhaalden, na de late gelijkmaker van Deinze nog een heel goede kans op winst maar het schot van VDB was te centraal.
Ergens wel een juiste uitslag.
Conclusie: wij zijn niet het zwakke broertje en zijn te mager beloond met 2 op 12
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

KSK Heist heeft zaterdag op speeldag 4 in de tweede klasse gelijkgespeeld tegen Deinze. In eigen huis werd het 1-1.
In de eerste helft hielden beide ploegen mekaar in evenwicht. Zowel Heist als Deinze versierden elk één grote kans. Na een kwartier omspeelde Reangelo voor de thuisploeg de keeper maar zijn poging werd nog door een verdediger van de lijn gekeerd. Mezine ging alleen op doel af maar Brughmans redde knap. Op aangeven van Tambeur kon Reangelo de 1-0 scoren. Van beide ploegen werd na de pauze een goal afgekeurd. De Oliveira zorgde voor gevaar, bij Heist schoot Webers knap op doel. De ingevallen Vermeulen zorgde voor de 1-1 eindstand.

KSK HEIST: Brughmans, Tambeur, Grant, Van Den Bergh, Buekers, Webers, Luckermans, Wijns (46’ Segers), Boulaouali, Reangelo (84’ Van Goethem), Van Asch.

DEINZE: Laleman, Libbrecht, De Neve, Wilmet (84’ Shkodra), Vandamme (66’ Calabro), Reuten (66’ Vermeulen), De Oliveira, De Wulf, Mezine, Delacourt, Cornelis, .

Scheidsrechter: Vandamme.

DOELPUNTEN: 58’ Manuel Reangelo 1-0, 82' Vermeulen 1-1.

GELE KAARTEN: Reuten, De Neve, Libbrecht, Grant.

RODE KAART: geen.

Bron: HNB
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door foxy »

ik heb genoten van een snelle, aangename wedstrijd, in tegenstelling tot donderdag in Belgie-Bosnie toen ik mij
voortdurend ergerde aan de zoveelste pass breed en achteruit in de voet; schuifvoetbal van voet naar voet met als
zwak excuus dat er een blok staat waar men niet door komt: spelers moeten ertussen en voorbij "lopen" ipv te
staan en dat deden onze spelers tegen dit toch wel sterk Deinze.Spijtig was het uitvallen van Wijns die een sterke
1e helft speelde en ik vind Reangelo een zeer goede beweeglijke,snelle spits. Met vier aanvallende middenvelders
achter zo'n goed lopende spits ( 4-1-4-1) staat er een aantrekkelijk aanvallend systeem , dit belooft voor de
toekomst.
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE

Bericht door DAVILA »

Inderdaad, Reangelo groeit elke match.
Wijns ? Goede eerste helft, toch niet hervallen in die spierscheur ?
Ik verwacht nog meer van die 'open' matchen: wij kunnen onbevangen aanvallen, de ploegen met ambitie (eerste acht) kunnen het zich niet veroorloven tegen ons punten te verspelen en zijn dus verplicht aan te vallen.
Kokzijde is een ploeg zoals wij: zich neergelegd bij de hoogste amateurklasse.
DAVILA
Berichten: 4146
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE 1-1

Bericht door DAVILA »

Ook dit maakt deel uit van het grote geheel 'Voetbal'...

Schoon matchke : Marcel Poirot
Hij is zonder meer de merkwaardigste supporter van SK Deinze. De man, een wandelend voetbalarchief, heeft nochtans geen enkele band met onze Leiestad.

Marcel_dingemans_2 Marcel Dingemans is Antwerpenaar in hart en nieren doch verblijft na de beroepsloopbaan in de gezonde zeelucht te Blankenberge. Ooit was hij een ‘die hard’-fan van ‘den Beerschot’, een paarse Kielse rat, met een verbintenis voor het leven, in goede en slechte tijden. Klein Marcelleke zag de wonderdribbels van Rik Coppens en dweepte later met Juan Lozano, Walter Meeuws en Manu Sanon. Gouden jaren van puur voetbalgenot in eerste klasse, twee Belgische bekers en tal van Europese avonturen. Hij zag ook hoe zijn club wegzakte na het overlijden van voorzitter Stoop en degradeerde mee tot op de rand van vierde klasse. Maar Marcel bleef keihard ‘manneke’ en kon zich nooit verzoenen met de fusie met Germinal in 1999. Samen met het legendarisch stamnummer 13 verdween ook Marcel. Een Kielse graszode in een etagère te Blankenberge is de stille getuige van zijn eerste grote liefde…

Via ontraceerbare links en op onverklaarbare wijze kwam Marcel zowaar in Deinze terecht. Het klikte meteen en vandaag zit onze sinjoor gebeiteld in het plaatje van SK Deinze. Omwille van capaciteiten niet meer weg te denken uit het team. Zijn verhaal lijkt onwaarschijnlijk en bijna waanzinnig…

Meneer Dingemans, altijd onberispelijk in het pak, is namelijk niet gemobiliseerd. Te voet slaagt de globetrotter er in jaarlijks meer dan honderd matchen live te volgen, want naast zijn oranjehemdjes bezoekt hij ook nog even FC Knokke, KSC Blankenberge en de clubs van Brugge. Zowel in Virton als in Oostende kent men Marcel als vaste populaire voetbaltoerist. Verplaatsingen gebeuren via het openbaar vervoer en indien nodig door middel van de rechterduim. Hoffelijk meldt hij zich in de stadions aan als journalist, verslaggever en met de charme van een bekende detective met snor, gaat hij op zoek naar een primeur, een scoop, een titel voor zijn beroemd lyrisch verslagje op de clubsite.

Gisteren maakten wij kennis met deze charmante man op de persbanken achter ons..
Il faut le faire en dit elke week opnieuw... ;)
Gisterenavond na de match moest hij nog terug naar zijn woonplaats Blankenberge, hij kon meerijden tot in Brugge met iemand, daarna op eigen houtje, tevoet, te paard, met een zeldzame bus zo laat op een zaterdagavond
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: KSK HEIST - MSK DEINZE 1-1

Bericht door klenne »

Schoon matchke gezien gistere.. Een ploeg da werkt en blijft werke voor elkaar.. Ik denk da kedereen content naar huis is gegaan..

Heb de tegegoal ni gezien ( ik was just bier hale :D ) maar denk wel da een gelijkspel terrecht is.. Wa weineg kanse langs 2 kanten .. We zijn op de goeie weg hopelek volgt snel de eerste overwinning

Tot zondag 8-)
Plaats reactie