K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK. Heist - R. Antwerp FC 1-3

Bericht door Dabo »

Eénmalige voorverkoop enkel voor de eigen supporters en neutrale bezoekers op dinsdag 15 september 2015 tussen 19.30 uur en 21.30 uur in cafétaria A bij Koen en Carina in het stadion.

staanplaatsen : 15,00 euro
zitplaatsen : 20,00 euro
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door hesteneer »

dus als ik het goed lees worden thuissupporters hetzelfde behandeld als de bezoekers?
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door klenne »

hesteneer schreef:dus als ik het goed lees worden thuissupporters hetzelfde behandeld als de bezoekers?
Da stoort mij nog ni echt das een match waaraan ge moet denke aan de centen en we zen het nu toch al gewoon da er veel antwerp supporter tss ons staan.. Als ge het hebt over die 15 euro jah da vinnek persoonlek dan ook wel een lachertje :mrgreen:

Ma op ne fucking dinsdag er zijn mense die moete werke mee de late..
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door KSKH »

Ik stoor mij aan het feit dat het voort zelfde geld weeral slecht weer is en dan staat ge daar weer in de regen ... voor 15 euro ...
En ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop toch da ze gaan proberen om is echt aan de "thuissupporters te verkopen" want vorig jaar
vondek tog wel redelijk schandalig.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door klenne »

KSKH schreef:Ik stoor mij aan het feit dat het voort zelfde geld weeral slecht weer is en dan staat ge daar weer in de regen ... voor 15 euro ...
En ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop toch da ze gaan proberen om is echt aan de "thuissupporters te verkopen" want vorig jaar
vondek tog wel redelijk schandalig.
Wa moete ze dan doen volgens u ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:dus als ik het goed lees worden thuissupporters hetzelfde behandeld als de bezoekers?
Hoe had je het dan gewild? Andere prijzen voor de bezoekers. Dat is totaal verboden. Dat men voor een staanplaats ineens de prijs met 50% opslaat is natuurlijk vatbaar voor discussie.
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door KSKH »

klenne schreef:Wa moete ze dan doen volgens u ?
Ge zult nooit alle Antwerp supporters er tussen uit halen, maar ik vermoed da ge tog iets meer kunt doen dan vorig jaar. Ik vind het ni echt normaal da
als ge een thuismatch speelt da ge voor 3000 Antwerp supporters speelt en maar voor 500 Heist supporters.

Is de Cristal ook 50% duurder die match? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3013
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door Dabo »

KSKH schreef:
klenne schreef:Wa moete ze dan doen volgens u ?
Ge zult nooit alle Antwerp supporters er tussen uit halen, maar ik vermoed da ge tog iets meer kunt doen dan vorig jaar. Ik vind het ni echt normaal da
als ge een thuismatch speelt da ge voor 3000 Antwerp supporters speelt en maar voor 500 Heist supporters.

Is de Cristal ook 50% duurder die match? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
U bedoelt 2 jaar geleden.
KSKH
Berichten: 188
Lid geworden op: 26 aug 2014, 16:22

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door KSKH »

Aja Dabo vorig jaar was den titel al lang weg voor den Antwerp :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door klenne »

KSKH schreef:
klenne schreef:Wa moete ze dan doen volgens u ?
Ge zult nooit alle Antwerp supporters er tussen uit halen, maar ik vermoed da ge tog iets meer kunt doen dan vorig jaar. Ik vind het ni echt normaal da
als ge een thuismatch speelt da ge voor 3000 Antwerp supporters speelt en maar voor 500 Heist supporters.

Is de Cristal ook 50% duurder die match? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jah dan kunde kieze he of ge smijt veel geld weg of ge zoekt nog 2500 heist supporters :mrgreen:
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door hesteneer »

Dabo schreef:
hesteneer schreef:dus als ik het goed lees worden thuissupporters hetzelfde behandeld als de bezoekers?
Hoe had je het dan gewild? Andere prijzen voor de bezoekers. Dat is totaal verboden. Dat men voor een staanplaats ineens de prijs met 50% opslaat is natuurlijk vatbaar voor discussie.
kheb er geen flauw idee van. Ben zo niet thuis in ticketing...was maar een vraag :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door klenne »

Zonder combi regeling is da ook ni tege te houde he !! En buite dieje ene keer da ze daar achter de goal is onozeel hebbe ligge doen hebbe wij nog nooit mizerie gehad mee den antwerp dus ik zie nu het probleem ni ? Lekker vol stadion en ne vieze christal erbij wa moet ne mens nog meer hebbe :mrgreen:

En onze kassa word er goe mee gevuld !! Tis alleen idd spijteg da wij nu plots 15 euro moete gaan betalen he..

Er komt al ni al te veel volk meer en nu moete nog is meer gaan betalen.. Op deze moment is da tege de trouwe supporters zonder een abo hun kar rijde he.. Al ga ik daar nu persoonlek ook ni wakker van ligge wnt op den antwerp betaalde ook 20 euro en als da eenmaleg is hemmek ook zoiet van waarom ook ni he... En als da waar is da de prijze voor de bezoekers hetzelfste moete zijn als die van de thuissuporters ( wist ik zelfs ni :mrgreen: ) ja dan kunde ok ni anders he..
DAVILA
Berichten: 4144
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door DAVILA »

Zeg mannen het is eerst nog wel tegen Coxyde hé...
foxy
Berichten: 209
Lid geworden op: 03 aug 2012, 14:07

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door foxy »

ik dacht dat een trouwe supporter een abonnement heeft en dan betaal je dus niet meer integendeel ; mijn
zitplaatsabonnement kost 210 euro en met parkeerplaats erbij 260 voor 16 wedstrijden; dat is 12,50 per wedstrijd
zonder parking en 16 euro met parking. De verhoging tegen Antwerp zou dus voor de bezoekers en neutralen moeten
zijn.
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: 20/09/2015 - 15h. K.SK. Heist - R. Antwerp FC

Bericht door hesteneer »

ge kunt het ook omdraaien he foxy. iemand die te gierig is om 15 euro te betalen pakt een abonnement :geek:
er zijn ook trouwe supporters (die elke match gaan zien) die gewoon inkom betalen hoor en die geen parking kaart nodig hebben => anderhalf uur voor de match er aan komen, 3 uur na de match naar huis gaan en dan hebde altijd plaats! lees: die daartussen ook nog eens voor 30euro de man pintjes drinken

het is maar hoe ge het bekijkt natuurlijk ;)

Enfin het is de discussie niet waard
Plaats reactie