Transfers/contractverlengingen 2021-2022

DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door DAVILA »

De Sabhaoui die gisteren aantrad met nr9 is naar ik vermoed de zoon van de Mo, klopt dat ?
jawadde
Berichten: 53
Lid geworden op: 01 aug 2012, 08:20

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door jawadde »

Ja is de zoon van Mo
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door DAVILA »

Over Brice Verkerken die gisteren bij ons op de rechsback speelde volgend artikel gevonden op internet:


Brice Verkerken speelde op Harelbeke een prima partij. © VDB
Brice Verkerken maakt indruk in eerste oefenmatchen KV Kortrijk: “Ik hoop dit seizoen mijn debuut in 1A te maken”
KV Kortrijk heeft de eerste twee oefenmatchen winnend afgesloten. Harelbeke en Westhoek gingen met respectievelijk 0-5 en 0-3 voor de bijl. De jonge rechtsachter Brice Verkerken (20) speelde in beide partijen 90 minuten en liet een goede indruk na. Hij gaf onder andere een assist tegen Harelbeke. “Ik hoop dit seizoen mijn debuut te maken in 1A”, aldus Verkerken.

Imar Vandenabeele 26-06-21, 15:10 Laatste update: 27-06-21, 17:18
KV Kortrijk kende weinig problemen met tweedenationalers Harelbeke en KVK Westhoek. Zowel Gueye, Badamosi als Chevalier scoorden in beide wedstrijden, maar toch was het de twintigjarige Brice Verkerken, die in het oog sprong. De rechtervleugelverdediger kreeg het vertrouwen van coach Luka Elsner en maakte twee keer de wedstrijd vol. “De coach en ik hebben een goede verstandhouding en hij geeft me altijd opbouwende feedback na een wedstrijd”, vertelt Verkerken. “Het is leuk om me nu in de kijker te spelen en mezelf te tonen aan de coach. Ik wil iedere kans met twee handen grijpen.”

Verkerken maakte vorig jaar enkele keren deel uit van de selectie, maar debuteren op het hoogste niveau zat er nog niet in. “Mijn droom is om dit seizoen mijn debuut te maken in 1A.”

De concurrentie is natuurlijk groot, want met Gilles Dewaele hebben de Kerels een rechtervleugelverdediger in huis met naam en faam. “Gilles is een klassespeler, maar ik hoop toch mijn kans te krijgen dit jaar. In de selectie zitten, zou ook al mooi zijn. Ik heb veel ambitie en hoop dat dit mijn jaar van de doorbraak wordt.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

De testkeeper Maxime Amenga zou de 2de doelman van Heist worden.
eSKaa
Berichten: 1393
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door eSKaa »

Maxime Amenga, sinds zijn 13 bij OHL gespeeld, en daar bij de beloften een tijd meegetraind met de A kern.
In een bericht op de site van OHL van 30 dec 2020 staat te lezen dat hij voor 2,5 jaar naar Tienen ging. Op hun site niets te lezen over de komst en/of vertrek van de doelman. Bij mijn weten zijn we nog maar een half jaar verder, en is er niet veel gesjot geweest :-D
Ik herhaal wat ik eerder zei: in de match tegen Standard niet foutloos, op de Hei ging het beter. Weet niet of hij daarna nog matchen speelde voor Heist. En dan nog: wat met Dax Hufkens? Beloftendoelman en 3e keeper?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef: 06 aug 2021, 12:55 En dan nog: wat met Dax Hufkens? Beloftendoelman en 3e keeper?
Gebroken vinger!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

K.SK Heist heeft in de persoon van Maxime Amenga Liongo (17 mei 2000) een nieuwe doelman aangetrokken.
Maxime woont in Herent en komt over van KVK Tienen. Zijn jeugdopleiding heeft hij bij OHL genoten.
Hij was de voorbije weken al op proef bij onze club en zal samen met Fré Van Aerschot en Dax Hufkens het doelmannenkader invullen.

PS: Verkerken komt dan toch nIet.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

Nog 3 bijkomende spelers !!!

K.SK Heist heeft nog 3 bijkomende spelers aangeworven voor huidig seizoen.

Ten eerste, Reian Meddour (23 jan 1998) die uitgeleend wordt door RWDM. Reian speelt op rechts- en linksachter en heeft een jeugdopleiding bij KV Mechelen en Anderlecht achter de rug.

Ten tweede, Jo Gilis (5 feb 2000) die uitgeleend wordt door OHL. Jo kan op vele posities in het aanvallend compartiment uit de voeten en werd door OHL al uitgeleend aan o.a. Lierse en Eendracht Aalst.

Ten derde, Alexander Quadflieg (7 juli 2003) die overkomt van KV Mechelen. Alexander is een jonge spits die ook op de flanken kan spelen.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

Leslie Bamona verlaat onze club!

Leslie Bamona verlaat met onmiddellijke ingang onze club en gaat aan de slag bij Patro Eisden Maasmechelen. Leslie tekende bij Patro een contract voor 2 seizoenen plus optie.

Leslie speelde sinds 2019 bij onze club en stond garant voor snelheid, dribbelvaardigheid en diepgang.

K.SK. Heist bedankt Leslie voor zijn mooie tijd bij ons en wenst hem succes bij Patro.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door DAVILA »

Teleurgesteld is een te zwak woord.
Dat dit op het einde van het seizoen gebeurt is begrijpelijk, in de helft van het seizoen is het gewoon competitievervalsing en oplichting van de abonnees.
Ik verwijt het bestuur niets, de KBVB maakt dit mogelijk.
Verdient de club hier iets aan ?
Ik weet niet of ik dit op mijn leeftijd nog kan verteren.
Danneman
Berichten: 90
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Danneman »

Ja, dit is spijtig, ik sluit me volledig aan bij de reactie van Davila!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 06 jan 2022, 17:30 Teleurgesteld is een te zwak woord.
Dat dit op het einde van het seizoen gebeurt is begrijpelijk, in de helft van het seizoen is het gewoon competitievervalsing en oplichting van de abonnees.
Ik verwijt het bestuur niets, de KBVB maakt dit mogelijk.
Verdient de club hier iets aan ?
Ik weet niet of ik dit op mijn leeftijd nog kan verteren.
Einde contract en waarschijnlijk niet houdbaar naar volgend seizoen toe. Nu kreeg men er nog iets voor.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door Dabo »

Jo Gilis, aangeworven op huurbasis van OHL keert nu al terug naar Leuven.
K.SK. Heist bedankt Jo voor zijn tijd bij ons en wenst hem succes toe in zijn verdere voetbalcarriere.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door DAVILA »

Jack Mmaee naar Heist
Bron. Transfermarkt.nl
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Transfers/contractverlengingen 2021-2022

Bericht door DAVILA »

In de marge nog een opmerkelijke transfer:Vermaelen stopt met voetballen en wordt assistent van Martinez !
Plaats reactie