Hoogstraten V.V. - K.SK. Heist 0-1

Leocannaerts
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 apr 2013, 20:58

Re: Hoogstraten V.V. - K.SK. Heist 0-1

Bericht door Leocannaerts »

Was T-1 Belmans niet geschorst vorige zaterdag ?
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Hoogstraten V.V. - K.SK. Heist 0-1

Bericht door Johan Gazon »

Heist pakt zes op zes na nipte zege tegen Hoogstraten: “De voetballiefhebber is niet aan zijn trekken gekomen”

Na een incidentrijke wedstrijd trok Heist na een vroege goal van Sam Van Aerschot aan het langste eind tegen Hoogstraten. Op het einde had de partij echter nog weinig met voetbal te maken.

“Tja, wat moet ik hierover zeggen”, probeert coach Jo Christiaens de wedstrijd te analyseren. “De voetballiefhebber is zeker niet aan zijn trekken gekomen. Ik vroeg me bij momenten ook wel af waar ik naar aan het kijken was. Het had op het einde niets meer met voetbal te maken. De scheidsrechter bekritiseren ga ik niet doen, die man floot naar mijn oordeel in heel wat gevallen correct.”

Heist nam een droomstart, met al na twee minuten een doelpunt van Van Aerschot. “Het eerste kwartier was voor ons, daarna hebben we Hoogstraten wat meer in de partij laten komen. Er was dan het uitvallen van Absisan, die van het veld moest worden gedragen met een verdraaide knie. Jawad sprak dat hij nog een trap zou gekregen hebben, maar dat heb ik niet kunnen vaststellen. We zullen zien wat de schade is. Dan was er ook Yannis Augustynen die een elleboog kreeg en een uur met een tulband verder moest. Ik merkte veel frustratie in de tribune, maar bij de volgende fouten op Augustynen kan ik niet zeggen dat mijn speler een stukje komedie speelde. Integendeel.”

Ook Yousri Sabhaoui deelde de mening van zijn trainer. “Het was zeker geen mooie match om te zien. Ik had ook een aantal rode kaarten verwacht. En dan denk ik vooral aan de fouten op Absisan en Augustynen. Maar goed, daar zal achteraf niet heel veel meer over gesproken worden. Wel over het resultaat en dat is gelukkig in ons voordeel. We hadden gehoopt dat we tegen Rupel Boom en Hoogstraten 6 op 6 zouden halen. Dat is ons gelukt ook.” (gf)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Hoogstraten V.V. - K.SK. Heist 0-1

Bericht door Johan Gazon »

En nu zaterdag proberen om al die groene bolletjes bij RAAL Lalouviére te doen stoppen en door een rood bolletje te laten eindigen !!!
Komaan KSK Heist !!!

Klassement.png
Klassement.png (124.7 KiB) 1274 keer bekeken
Plaats reactie