KSK Heist-Mandel 4-1

Plaats reactie
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

KSK Heist-Mandel 4-1

Bericht door scheirske »

Aanwezig met de zoon.
Komaan zenne!
Op naar 20 op 24 begot.👍👌🏻
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door Johan Gazon »

Toch wel niet onderschatten ! Mandel United heeft slechte resultaten in het begin ...maar ze zijn zich duidelijk aan het herpakken !!!
Een verwittigd man is er twee waard...natuurlijk mag je maar met 11 spelers op het plein staan he ?!! :roll:


Mandel United.png
Mandel United.png (157.96 KiB) 3222 keer bekeken
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door Dabo »

Mandel United neemt het op tegen ploeg in vorm SK Heist en komt gehavend aan de aftrap.
Merveille Goblet en Mathis Lievens zijn geschorst,
Calvin Dekuyper, Amadou Diakhate, Enzo Robise, Fouad Kaddouri en Daniel Canda zijn geblesseerd.
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door scheirske »

Dabo schreef: 09 dec 2022, 23:47 Mandel United neemt het op tegen ploeg in vorm SK Heist en komt gehavend aan de aftrap.
Merveille Goblet en Mathis Lievens zijn geschorst,
Calvin Dekuyper, Amadou Diakhate, Enzo Robise, Fouad Kaddouri en Daniel Canda zijn geblesseerd.
En Heist is niet gehavend? 🤔
Komaan boys.
Ik zet 2-0.
Danneman
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door Danneman »

Komaan KSK , hou de 3punten thuis!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door DAVILA »

4-1
Goals 3x Orye, 1x Sabhaoui
8 matchen zonder verlies 20/24
Niet te geloven, nu nog winst op Winkel en we staan top zes
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-Mandel(zat.10 dec.2022,20.00u.)

Bericht door scheirske »

20 op 24 dus.
Prachtig.
En vandaag had het ook 10-2 kunnen zijn.
Wat hebben we nog allemaal gemist zeg.
Maar bon...
Goe geamuseerd....goe geroepen...en 5 goals gezien.
Meer moet dat niet zijn!
Proficiat mannen!
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-Mandel 4-1

Bericht door Johan Gazon »

Dat ziet er heel wat beter uit !


Klassement KSK Heist.png
Klassement KSK Heist.png (132.96 KiB) 3017 keer bekeken
Mandel had weinig in de pap te brokken ! Enkele zwakke tegencounters...maar voor de rest niks.
Daarentegen KSK Heist...sterk in de verdediging..sterk in de combinaties...sterk in de aanval!
En dat met heel wat invallers...die het heel goed deden !

Opvallend: Sabhaoui doet het elke match beter en beter !
Oreye ! He's back...met zijn drie prachtige doelpunten !

Op naar de top vier !!!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-Mandel 4-1

Bericht door DAVILA »

KSK Heist blijft met 20 op 24 op een gigantische wolk voetballen na een 4-1-zege tegen Mandel United: “Het is genieten op en naast de lijn”

KSK Heist weet maar van geen ophouden. 20 op 24 staat er op het rapport na de 4-1-zege van zaterdag tegen Mandel United. Akkoord, de tegenstander zit diep in de rats, zowel qua punten als qua manschappen, maar Heist doet het maar, ook opgezadeld met een flinke ziekenboeg. Een probleem op de rechtsback? Dan zetten we daar toch Sam Van Aerschot. Nicolas Orye zal wel voor de doelpunten zorgen. Zo geschiedde: een drieklapper voor Orye, maar geen zuivere hattrick, omdat ook Yousri Sabhaoui zijn doelpuntje meepikte, op aangeven van Orye.

Een kopbaldoelpunt, één veldgoal na een fourty-five van Troonbeeckx, een assist bij de derde Heistse goal van Yousri Sabhaoui, een tweede kopbalgoal en aan het eind nog een bal tegen de paal. Dat waren de statistieken die Nicolas Orye zaterdagavond kon voorleggen. Het hadden dus ook vier goals kunnen zijn. Zegt het iets over de tegenstander? Misschien wel. Maar je moet het toch maar doen.

“Het is altijd fijn als je kan scoren, maar drie stuks? Nee, dat lukte mij nog niet in het shirt van Heist”, aldus de drievoudige doelpuntenmaker van Heist. “Zitten we in een goede flow? Ik denk het wel, hé. Dan lukt er altijd wat meer. Het hadden er ook vier kunnen zijn, want aan het eind trapte ik nog een keer tegen de paal. Maar met drie goals ben ik ook al dik tevreden. Laat ons nu hopen dat we in Ninove, op de laatste speeldag voor de winterstop, doen wat we horen te doen en er daar een 23 op 27 van maken. Dat zou geweldig zijn.”

Genieten als eerste supporter

Voor coach Jo Christiaens is het dezer dagen genieten aan de zijlijn. “Ik vind het heerlijk om mijn spelers zo te zien genieten op het veld. Daar geniet ik mee van. In de voorbespreking op deze wedstrijd had ik met hen de veldbezetting bij Mandel United aangekaart. Bleek die veldbezetting door enkele afwezigen behoorlijk gewijzigd. Maar geen probleem, zonder dat ik heb moeten bijsturen, hebben mijn spelers zelf de oplossing uitgedokterd. Ja, dan voel je je als coach behoorlijk overbodig, en eerder de eerste supporter. Wat me enorm charmeert, is de inbreng van onze beloften. Zij verdienen echt een extra pluim en tillen de ploeg naar een hoger niveau. Lemmens, Hannach die een geweldige match heeft gespeeld, El Attabi die in de slotfase nog tegen de paal trapt,... Als klap op de vuurpijl moest Sam Van Aerschot dan ook nog rechtsback spelen, omdat én David Wijns én Zenn Ulenaers geschorst moesten toekijken. Sam heeft dat voortreffelijk gedaan. Kortom, hier heerst momenteel een geweldige groepsgeest. Ik kan op iedereen rekenen en dat is heel fijn om vast te stellen. Het is genieten op en naast de lijn. Jammer dat die winterstop er staat aan te komen.”


Blessures

Wat blessures betreft, is er beterschap bij de meesten. Maar voor alle afwezigen, behalve de geschorsten van zaterdag (Wijns en Ulenaers), geldt dat het wachten zal blijven tot na de winterstop. De eerste wedstrijd na de winterstop, tegen de U23 van Antwerp, werd op vraag van de Great Old verplaatst naar vrijdag 6 januari, met aftrap om 20u30.

KSK Heist - RFC Mandel United 4-1

KSK Heist: Fré Van Aerschot, Nys, Sabhaoui, Carrasco (74’ El Attabi), Benhamou (68’ Verschoren), Hannach, Orye (87’ Nze Aboghe), Lemmens, Troonbeeckx (87’ Bouzerda), Vande Cauter, Sam Van Aerschot.
RFC Mandel United: Deré, Dosso (46’ Kamara), Fonkeu, Tiboue, Rucquois (85’ Kimpala), Nzau-Mavinga, Verhaest, Castagne, Cisse, Vandommele, Giunta.

Doelpunten: 19’ en 45’ Orye (1-0 en 2-0), 50’ Giunta (2-1), 65’ Sabhaoui (3-1), 83’ Orye (4-1).

Geel: Dosso, Rucquois, Giunta, Millecamps (T2 Mandel United). (JBS)

Bron: HLN
Plaats reactie