K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport 2-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport 2-0

Bericht door Dabo »

Zaterdag vatten we de terugronde aan met een wedstrijd tegen Winkel Sport. De bezoekers haalden met Drin Sula en Alessio Caufriez twee aanvallende versterkingen binnen.

Onze coach ziet stilaan wat geblesseerden terugkeren en krijgt dus meer mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 14/01 - 20:00 - K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport

Bericht door Dabo »

Winkel Sport moet het zaterdag op KSK Heist doen zonder de geblesseerden Jasper Beyens, Gauthier Libbrecht en Daan Debouver.
Fries Deschilder en Maki Tall waren langere tijd oud en zijn weer selecteerbaar, ook Masis Voskanian kan spelen.
scheirske
Berichten: 102
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: 14/01 - 20:00 - K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport

Bericht door scheirske »

Dabo schreef: 14 jan 2023, 12:03 Winkel Sport moet het zaterdag op KSK Heist doen zonder de geblesseerden Jasper Beyens, Gauthier Libbrecht en Daan Debouver.
Fries Deschilder en Maki Tall waren langere tijd oud en zijn weer selecteerbaar, ook Masis Voskanian kan spelen.
Oud?
Versleten dan...😉🤪
Succes boys straks!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 14/01 - 20:00 - K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport

Bericht door Dabo »

scheirske schreef: 14 jan 2023, 12:24
Dabo schreef: 14 jan 2023, 12:03 Winkel Sport moet het zaterdag op KSK Heist doen zonder de geblesseerden Jasper Beyens, Gauthier Libbrecht en Daan Debouver.
Fries Deschilder en Maki Tall waren langere tijd oud en zijn weer selecteerbaar, ook Masis Voskanian kan spelen.
Oud?
Versleten dan...😉🤪
Succes boys straks!
:D :D :D :lol: :lol: :lol: :D :D :lol: :lol: :) :) :)
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: 14/01 - 20:00 - K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport

Bericht door Johan Gazon »

Dabo wordt met de dag outer en outer !!!! :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3001
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 14/01 - 20:00 - K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef: 14 jan 2023, 12:49 Dabo wordt met de dag outer en outer !!!! :roll: :roll: :roll:
Ik doe enkel aan copy paste.
DAVILA
Berichten: 4110
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport 2-0

Bericht door DAVILA »

2-0
Goals Carrasco en Diedhiou
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport 2-0

Bericht door Johan Gazon »

KSK Heist gaat op z’n elan door en wint met 2-0 tegen Sint-Eloois-Winkel: “Verder doen zoals we aan het eind van die eerste ronde bezig waren”

KSK Heist weet ook in het nieuwe jaar van geen ophouden. Op de eerste speeldag na Nieuwjaar ging tegen de Young Reds nog een 2-0-voorsprong verloren, maar tegen Sint-Eloois-Winkel bleef diezelfde bonus wel op het bord. Een nieuwe zege, goed voor een 27 op 33. Wie doet beter? “Top-5 en eindronde zijn ons doel”, liet Mylan Carrasco ons weten.

Het was even beuken en zoeken naar het eerste gaatje voor KSK Heist. Het openingsdoelpunt viel pas na de pauze, getekend Mylan Ferreira Carrasco. Het is Carrasco’s vierde doelpunt van het seizoen. “Ja, ik ben er blij mee. Want het loopt lekker, voor mezelf én voor de ploeg. In het begin van het seizoen had ik het moeilijk, maar gelukkig bleef onze coach mij het nodige vertrouwen geven. En gelukkig kon ik me ook bewijzen door veel inzet te tonen en af en toe een doelpuntje mee te pikken. Met dit resultaat.”

Heist blijft bevestigen als beste amateurclub van het land. “Ja, mooi, hé. Daar zijn we oprecht fier op. Weet je, dit is mijn vierde seizoen bij Heist. In die periode speelden we telkens top-5, top-6. Dat is toch mooi wanneer je dat telkens kan herhalen. Het is elk jaar, en dit seizoen nog meer door de nieuwe competitieopzet, opboksen tegen de profclubs, maar wanneer je je daar als amateurclub telkens weet tussen te wringen, ben je op een goede basis aan het werk. Ik ben blij dat ik mijn bijdrage kan leveren aan de resultaten die we momenteel aan het neerzetten zijn. 27 op 33, dat doe je niet zomaar. Het is ons doel die top-5 te halen én de eindronde te spelen, dat zou zeer mooi zijn.”

Zelf word je vaak na een uur voetballen naar de kant gehaald. Heb je daar vrede mee? “Ik zit er vaak door na een uur voetballen. Dan heb ik liever dat onze coach er een andere, frisse speler op zet. Het spel dat we spelen is er een van veel pressing zetten, dan is mij bobijntje op na 60-70 minuten. En we hebben een goede bank, dat is dit seizoen wel meermaals bewezen”, klinkt het enigszins bescheiden bij Mylan Carrasco.

KSK Heist - Sint-Eloois-Winkel 2-0

KSK Heist: Fré Van Aerschot, Wijns, Nys (60’ Lemmens), Sabhaoui, Carrasco (66’ Hannach), Colman (66’ Diedhiou, 82’ Benhamou), Peers, Troonbeeckx, Vande Cauter, Augustynen (66’ Jannes), Sam Van Aerschot.

Sint-Eloois-Winkel: Mulopo Kudimbana, Caufriez (65’ Tall), Dujardin (88’ Dewaele), Bendianishvili, Verhooghe, Reuse, Vandendriessche (65’ Dewaegemaeker), Van Marcke (80’ Boris David Kudimbana), Clyncke, Sula, Dauchy.

Doelpunten: 51’ Carrasco (1-0), 79’ Diedhiou (2-0).
Geel: Troonbeeckx, Verhooghe, Clyncke.

HLN
Johan Gazon
Berichten: 569
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK.Heist - K. Sint-Eloois-Winkel Sport 2-0

Bericht door Johan Gazon »

Dat ziet er heel goed uit ! We staan vijfde in het klassement en zitten de hoger geklasseerden dicht op de hielen !

Klassement na 20 speeldagen.png
Klassement na 20 speeldagen.png (135.88 KiB) 2096 keer bekeken
Plaats reactie