K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door Johan Gazon »

Ik begin meer en meer problemen te krijgen met automatische vertalingen !!! Op de site van URSL Visé staan wij (met de vertaling naar het nederlands) op een vreemde manier aangekondigd ! Ook Visé krijgt ook een vreemde vertaling, misschien te verklaren dat visé een beetje lijkt op een schroef !??! :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll:
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door Johan Gazon »

KSK Heist-URSL Visé.png
KSK Heist-URSL Visé.png (170.5 KiB) 4162 keer bekeken
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door Dabo »

Johan Gazon schreef: 23 feb 2023, 15:33 KSK Heist-URSL Visé.png
😁😁😁😁😄😄😄😄😄😃😃😃
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door DAVILA »

Nu terug ernstig😉
Bij Vise zouden Bonemme (ervaren verdediger) en Essikal (centrale middenvelder) geel geschorst zijn.
We kunnen het clubrecord van 16 ongeslagen matchen op een rij evenaren.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door DAVILA »

Johan Gazon schreef: 23 feb 2023, 15:32 Ik begin meer en meer problemen te krijgen met automatische vertalingen !!! Op de site van URSL Visé staan wij (met de vertaling naar het nederlands) op een vreemde manier aangekondigd ! Ook Visé krijgt ook een vreemde vertaling, misschien te verklaren dat visé een beetje lijkt op een schroef !??! :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll:
Schroef ? Vise lijkt me meer op vijs te lijken…
Gazon, al gehoord van een vijs los ? 😉
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door Johan Gazon »

Davila schreef:
" Schroef ? Vise lijkt me meer op vijs te lijken…
Gazon, al gehoord van een vijs los ? 😉"


Jongen...een vijs is een schroef he !!!

Maar nu ernstig ..en echt ernstig !!!

Bekende gezichten bij URSL Visé:
Engelbert Thomas en Leger Jonathan (ondertussen wel enkele kilootjes ouder ! :roll: )
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door Dabo »

KSK Heist neemt het zaterdag op tegen Visé en Thomas Englebert: “Het dreigt een duur seizoen te worden, tijd om wat extra sponsors aan te trekken”

KSK Heist neemt het zaterdag op tegen het Visé van Thomas Englebert, die vorig seizoen nog bij Heist de verdediging stuurde. Intussen wordt de verdediging bij Heist door anderen gestuurd, en hoe. Heist stapelt de goede resultaten op als waren het zoete broodjes, maar vreemd genoeg kan aan die sterke reeks (33 op 45) nog steeds geen top-5-plek gekoppeld worden.

“Klopt. We zullen dus nog een tijdje op ons elan moeten doorgaan. En zo dreigt het voor de clubkas een duur seizoen te worden. Misschien moeten er maar eens wat extra sponsors gezocht worden”, is Maxime Nys wel te vinden voor een grapje. “Een seizoen draaien zoals we nu bezig zijn te doen, is als een vicieuze cirkel, hé. Eens je in die mallemolen zit, wil je er niet meer uit.”

Twee eilandjes

Nu we het toch over Thomas Englebert hebben, dat is het nu net. Niks dan Vlaamse jongens bij Heist. “Voilà. We zijn één team, een volledig Vlaams elftal. Vorig seizoen werden er hier wel eens vaker twee eilandjes gevormd. Dat wordt vaak onderschat. Hier hangt een positieve vibe, de supporters zijn tevreden en blijven al eens wat langer hangen bij een pint, het bestuur is tevreden, de coach en de spelers zijn tevreden, iedereen loopt goedgemutst rond. En zo winnen wij weer die volgende wedstrijd. Je moet alleen in die cirkel raken. Wat Thomas Englebert betreft, een goede voetballer, maar ik vrees dat hij al lang spijt heeft dat hij nu niet meer bij Heist voetbalt.”

Heist telt 42 punten. Met nog 14 wedstrijden te spelen, kunnen jullie uitkomen bij het dubbele daarvan, 84. “Dat zou nog eens wat zijn, hé. Een heel seizoen lang op een roze wolk. Blijven gaan, zou ik zeggen. We zijn nu 15 wedstrijden ongeslagen, en met Visé krijgen we nu een tegenstander voor de voeten geschoven die 7 wedstrijden ongeslagen is. Dat is ook mooi, maar wij staan veel verder, hé. Heist heeft het mentale voordeel. Nee, Visé heeft een degelijk elftal, maar deze tegenstander moeten we aankunnen. En daar gaan we alles aan doen, al zal het dan zonder Peers en Absisan zijn, die een gele schorsing uitzitten.”

Bron: HLN
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door DAVILA »

6-2
Goals Sam Redje Nicolas 2x Mathieu Jef
eSKaa
Berichten: 1394
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: K.SK Heist-URSL Visé

Bericht door eSKaa »

Een overval op een stugge bankschroef...

Visé was nergens in de eerste helft, en liet zich gewillig naar de slachtbank leiden. Na een kwartier een snedige counter nadat Visé hun enige kans van de 1e helft krijgen. Troonbeeckx is niet zelfzuchtig en legt af voor Sam Van Aerschot. Vanaf dan enkel Heist. Met nog een penalty en een mooi kopbaldoelpunt van Benhamou (op strakke voorzet van Carrasco) gaan we met 3-0 rusten.

Visé heeft een donderpreek gekregen, en komt scherper uit de kleedkamer. Nog voor ik terug op mijn plaats sta, pegekt Thieu al een bal tegen de lat. De bezoekers willen proberen de bakens te verzetten, en tijdens 1 van hun aanvallen gaat een aanvaller gewillig tegen de vlakte in de 16. Strafschop en 3-1. Heist profiteert van de aanvalsdrang en de ruimte, en kan via Troonbeeckx terug uitdiepen. Bij het aftrappen staan we dan nog te slapen, en voor iemand er erg in heeft is het verschil weer 2 doelpunten.
Nog is het niet genoeg. Na een mooie combinatie op links met Carrasco (wat een inspanning!) en Sam, schildert die laatste de bal op het hoofd van Orye die de 5-2 binnenkopt.
We verkwanselen nog enkele kansen om de score verder uit te diepen, en uiteindelijk is het de ingevallen Colman die de 6-2 eindstand (via de lat?) binnentrapt.

Spektakel op het sportcentrum. Wat we vandaag te zien kregen was puur machtsvertoon. Dit Heist is een trein die blijft verder denderen. Een glansprestatie om immens trots op te zijn, en we benutten ook genoeg doelkansen. Een legendarische avond. Proficiat aan het hele team en staff!

Edit: even Sam zijn aandeel in doelpunt 5 erbij gezet. Ere wie ere toekomt
Laatst gewijzigd door eSKaa op 26 feb 2023, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door DAVILA »

Deze match plaatst alles in perspectief.
Tijdens de voorbereiding vond ik dat we goeie transfers gedaan hadden en kwamen enkele jongeren boven water.
Toch rezen er twijfels bv na de moeilijke bekerwinst bij Lille en de nederlaag bij Cappellen (al staan die nu aan de leiding in tweede B ). Ook de competitiestart was mager en zie… na de rammeling op Knokke en een overvolle ziekenboeg begint de machine onder stoom te geraken en lijkt die zelfs niet meer te stoppen.
Wij hebben zelfs de luxe Kobe op de bank te zetten of heb ik iets gemist ?
En een talent als Verschoren laten we vertrekken naar gotbetert Betekom…
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door Johan Gazon »

WAWASMEDA ???

Ongelooflijke uitslag ! Behalve als je het zou gezien hebben niet...KSK speelde een perfecte wedstrijd.En dan kregen de bankschroeven zelfs nog een goedkope penalty van Vikki, de vrouwelijke ref, die voor de rest een perfecte wedstrijd floot !
De "Van Aerschoten" waren erg aanwezig: Sam scoorde en knokte in het middenveld en Fré hield de netten erg gesloten !
Yousri speelde een opvallende wedstrijd...eigenlijk iedereen zou de man van de match zijn ! Zelfs ook onze trainer die een sterke ploeg op het plein zet, met nochtans dezelfde spelers als vorig seizoen !
hesteneer
Berichten: 1155
Lid geworden op: 06 aug 2012, 10:10

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door hesteneer »

Sublieme wedstrijd van onze 11 (16) van minuut 1 tot 90, met voor mij als mvdm Milan Carrasco. Sublieme assist voor de 3-0 (en lekker binnengekopt) en een nog meer Sublieme assist voor de 4-1(?). 3x het woord Subliem in een postje van 3 zinnen....dat kan niet anders dan wait for it....Le-gen-daaaaairy geweest zijn!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door DAVILA »

Juist de beelden gezien op YouTube , subliem is een te zwak woord
MVDM terecht Carrasco maar dewelke ? Milan of Yannick😉
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door Johan Gazon »

KSK Heist schrijft geschiedenis en haalt zwaar uit tegen Visé (6-2): “Heel erg fijn om hier deel van uit te maken”

KSK Heist heeft zich zaterdagavond in de geschiedenisboeken gevoetbald. Sinds de fusie tussen FC Heist Sportief en SV Heist in 1995 een feit werd, was het de nieuwe fusieclub nog nooit gelukt zestien wedstrijden na mekaar ongeslagen te blijven. Het huidige KSK Heist slaagde daar zaterdag in, en hoe. Visé, nochtans zeven wedstrijden ongeslagen, werd met 6-2 wandelen gestuurd.

KSK Heist blijft dus maar doorrazen. Voor wie de tel zou zijn kwijtgeraakt: 33 op 45 werd zaterdag 36 op 48. Tien zeges, zes gelijke spelen. Wie beter doet, mag opstaan. Heist is daarmee goed op weg de beste amateurclub van het land te worden, een titel die Heist als gegoten zou passen. Maar o jammer, verder reikt de ambitie niet. De club wil zich financieel niet verbranden aan een eventuele promotie, en dus werd er geen licentie aangevraagd voor 1B. Als derde eindigen in de huidige competitie, zal Heist dus geen promotie opleveren.

“Om die stap te zetten, moeten er extra inspanningen geleverd worden wat betreft verlichting en tribunezitjes. Aangezien de gemeente Heist ons daarin niet bijstaat, zouden we die inspanningen zelf moeten dragen, terwijl we op dat moment, bij aanvraag van de licentie, nog niet eens weten of we sportief de promotie wel zullen afdwingen. Daarom nemen we dat risico niet”, gaf Roel Grant mee.

Volwassen

Wie Heist zaterdag zag voetballen, is helemaal voldaan thuisgekomen. Wat een geweldig voetbalavondje, gekruid met acht doelpunten, zwaar in het voordeel van KSK Heist. Deze ploeg voetbalt steeds meer als een zeer volwassen team, en lijkt rijp om de profploegen in de reeks het vuur aan de schenen te leggen.

“Kan het nog wel beter?”, stelde Nicholas Orye zich de vraag. “Het feit dat we nu al de geschiedenisboeken halen, is zéér mooi. Het is heel erg fijn om hier deel te mogen van uitmaken”, stak de tweevoudige doelpuntenmaker, inmiddels goed voor tien competitiegoals, zijn brede glimlach niet weg.

“De score liep hoog op, maar eigenlijk hebben we er wel erg hard moeten voor werken”, analyseerde coach Jo Christiaens. “Het wordt 1-0 via Sam Van Aerschot, maar even tevoren moest zijn broer Fré aan de overzijde met een knappe parade uitpakken. We scoorden vaak, maar telkens deden we dat op de juiste momenten. We slikten twee vermijdbare doelpunten, maar we reageerden er ook telkens heel goed op. Dat bewijst dat deze ploeg steeds volwassener wordt.”

KSK Heist - URSL Visé 6-2

KSK Heist: F. Van Aerschot, Wijns, Nys, Sabhaoui, Carrasco (83’ El Attabi), Benhamou (76’ Hannach), Orye (70’ Vande Cauter), Lemmens, Troonbeeckx (76’ Jannes), Augustynen (70’ Colman), S. Van Aerschot.

URSL Visé: Thomé, R. Wilmots, Alalabang (79’ Legear), Perseo, Cascio, Englebert, Rherras (14’ Gilon), Hendrickx, M. G. Wilmots, Déquaire, Omolo (57’ El Harrak).

Doelpunten: 14’ S. Van Aerschot (1-0), 40’ Orye (2-0, pen.), 45’ Benhamou (3-0), 56’ Hendrickx (3-1, pen.), 63’ Troonbeeckx (4-1), 65’ Perseo (4-2), 68’ Orye (5-2), 83’ Colman (6-2).

Geel: Sabhaoui, Gilon.

HLN
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK Heist-URSL Visé 6-2

Bericht door Dabo »

Heist geeft extra glans aan ongeslagen reeks: “We hebben geschiedenis geschreven”

Heist gaf Wezet met 6-2 een pak rammel en het zit op deze manier aan zestien ongeslagen wedstrijden. Nooit eerder in de clubgeschiedenis kon SK voor deze prestatie zorgen.

Als zelfs de stadionomroeper na de match uit zijn dak gaat en verkondigt dat we getuige waren van een historische prestatie, dan kan je al raden hoe de sfeer was in het Sportcentrum. Heist blijft maar volle gas geven en dat moest ook Wezet ervaren.

“Toch hebben we hard moeten werken voor dit resultaat”, was coach Jo Christiaens achteraf zijn nuchtere zelf. “Het lijkt wel of Wezet niet eens meedeed, maar dat was niet het geval. De 3-0 op slag van rust bracht ons in een hele comfortabele positie. Mijn ploeg heeft dit seizoen veel aan maturiteit gewonnen en het ligt vaak in een klein hoekje. Fré Van Aerschot redde knap en in de tegenaanval maakte broer Sam er 1-0 van. Dat was een wereld van verschil.”

Meerdere spelers scoorden en iedereen deelde in het succes, maar Nicolas Orye maakte er twee en brengt zo zijn totaal op tien doelpunten.

“Of ik besef dat dit een historische prestatie was? Ik ben vooral blij dat ik deel mag uitmaken van deze goeie groep”, aldus Orye. “We kunnen het elke verdediging moeilijk maken en aanvallend kunnen we de doelpunten over meerdere spelers verdelen. Dat is een sterke troef en we wonnen tegen Wezet dan ook met een monsterscore. Hoe dat kon? Een beetje meeval met de kansen en heel doeltreffend zijn. Op de ideale momenten konden we scoren. Dan denk ik aan de twee goals net voor de rust.”

De mooiste van de zes doelpunten was wellicht de 5-2 van Orye? “Ik moest zelf niet veel doen, het was een prachtige voorzet van Mylan Ferreira Carrasco. Ik moest hem enkel binnen koppen. We zijn één team, al wordt dat wel eens vaker gezegd. Maar in dit geval is dat echt wel zo”, besloot Nicolas Orye.

Bron: GVA
Plaats reactie