Young Reds - KSK Heist 1-1

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Young Reds - KSK Heist 1-1

Bericht door Dabo »

Afbeelding

INKOM 5 EURO - PARKING: VOOR DE DEUR. OP HET PLEIN VAN DE 'ZEUNEN'.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 9/04 om 14h30 - Young Reds - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

Uitslag1-1
Match die we altijd moeten winnen
Via een frommelgoal van Augustijnen komen we al vlug voor.
We verkwanselen een reeks kansen zodat we rusten met 1-0.
In de eerste drie minuten van de tweede helft missen we twee kansen.
Antwerp neemt dan over en de te verwachten gelijkmaker valt.
We vrezen even voor erger maar het laatste kwartier vallen er opnieuw kansen voor ons, de bal wil er niet in. In de slotminuten treffen we de paal.
Dit soort matchen speelden we te veel dit seizoen.
Lost een andere trainer dit op ?
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: 9/04 om 14h30 - Young Reds - KSK Heist

Bericht door Johan Gazon »

Klassement na 32 speeldagen.png
Klassement na 32 speeldagen.png (135.47 KiB) 2718 keer bekeken
Spijtig...tegen een ploeg die op de 17°plaats staat in het klassement. Het was geen goede ploeg...maar KSK Heist verkwanselden de open kansen !

Er is misschien nog een mooie kans dat we op een hogere plaats kunnen geraken als we zien welke tegenstanders we de volgende zes wedstrijden tegen krijgen.
Buiten Patro Eisden (1°plaats) is het haalbaar dat we wat punten scoren, ...maar dan moeten we wel scoren !!!
OH Leuven U23 (10°plaats) / KVK Ninove (18° plaats) / FC Mandel (20° plaats) / Zebra Elites Charleroi (15° plaats) : K Rupel Boom (19°plaats) !

Komaan KSK Heist !!! Er zijn nog 18 punten te rapen !!!
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Young Reds - KSK Heist 1-1

Bericht door DAVILA »

Heist laat karrenvracht aan kansen onbenut in gelijkspel tegen Young Reds (1-1): “2-7 zou niet overdreven zijn geweest”
Heist is zondagmiddag niet voorbij Young Reds geraakt in 1ste nationale. Yannis Augustynen bracht zijn ploeg snel op voorsprong, maar de Zwanen verzuimden daarna de klus te klaren en diende zich uiteindelijk met een puntje tevreden te stellen.
Peter Nys
Vandaag om 12:15

“Dit voelt aan als een nederlaag”, opent Augustynen. “We hebben gewoon te veel kansen laten liggen. Ik overdrijf niet als ik zeg dat deze match op 2-7 had kunnen eindigen. We speelden een uitstekende eerste helft, waarin we zeker vijf à zes uitgespeelde kansen kregen. Antwerp heeft ons alleen in het eerste kwartier na de pauze even aan het wankelen gebracht en in die periode scoren ze ook. Het had toen zelfs even 2-1 kunnen worden, maar naar het einde toe namen wij het spel weer over en lieten we opnieuw een resem mogelijkheden onbenut.”

Een plaats in de linkerkolom kan Heist niet meer ontglippen. Wat de ambitie dan is in de resterende zes matchen? “We behouden uitzicht op de vijfde plaats”, gaat Augustynen verder. “Dat is mooi, want de ploegen uit die top vijf werken met andere budgetten dan wij. We staan vier punten achter de nummer vijf. Daarom is het zeker jammer dat we hier twee punten laten liggen. Maar over een heel seizoen bekeken, mogen we best wel fier zijn over ons parcours.”

Augustynen lukte zijn tweede treffer van het seizoen en is daar uitermate blij mee. “Want op persoonlijk vlak is dit seizoen nog geen succes geweest. Ik denk dat ik nu aan achttien wedstrijden zit. Ik sukkelde regelmatig met blessures, waardoor ik nooit echt in de flow kwam. Een reeks van zeven à acht matchen op een rij spelen, dat was me nog niet gegund. En dat heb je net nodig om in het juiste ritme te geraken.”

“Maar los daarvan ben ik zeer blij met mijn overstap naar Heist. Dit is een aangename club, waar je in alle rust kan werken. Helemaal anders dan Rupel Boom vorig seizoen, waar het altijd wel iets was. Daar kan je een boek over schrijven. Hier is alles netjes geregeld en moet je als speler enkel op het sportieve focussen. We hebben ook een goed uitgebalanceerde spelersgroep, die weet wat ze wel en niet kan. Ik blijf volgend seizoen sowieso bij Heist. Mijn contract loopt nog door en ik zie absoluut geen reden om te vertrekken. Maar eerst gaan we dit seizoen nog mooi proberen af te sluiten. We hebben nog zes matchen om enkele plaatsjes te klimmen in de stand.

Bron; HNB
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Young Reds - KSK Heist 1-1

Bericht door DAVILA »

Young Reds blijven knap overeind tegen Heist (1-1): “Dit is zeer leerrijk voor deze ploeg”
De Young Reds pakten in eigen huis een meer dan verdienstelijk punt tegen Heist in 1ste nationale. Na een vroege achterstand knokten de jonge Antwerpenaars zich terug in de wedstrijd. In een moeilijke slotfase, met een karrenvracht aan kansen voor de bezoekers, bleven ze knap overeind.
Peter Nys
Vandaag om 14:48

“We hadden iets recht te zetten na die blammage van vorige week”, opent trainer Gill Swerts. Young Reds kreeg toen, ondanks de aanwezigheid van jongens als Vines, Yusuf en Van Den Bosch, een droge 6-0 om de oren bij Olympic Charleroi.

“We hadden er een prima trainingsweek opzitten. De groep toonde de juiste reactie na die zware nederlaag en lag er op gebrand om een sterke prestatie neer te zetten tegen Heist. Dan is het uiteraard jammer dat je na vijf minuten al tegen een achterstand aankijkt. Maar we hebben ons deze keer niet naar de slachtbank laten leiden en kregen voor rust nog twee uitstekende kansen langs Aziz.”

Tijdens de rust stuurde Swerts zijn troepen goed bij. “Ik zei duidelijk dat we bij momenten te veel ruimte lieten. De gelijkmaker kort voorbij het uur was verdiend. Naar het einde toe kregen we het dan weer moeilijk, omdat Heist begon te pushen en hoge ballen in onze zestien dropte. Maar we hebben standgehouden. Dat is mooi tegen een ervaren tegenstander. Matchen als deze zijn zeer leerrijk voor mijn ploeg.”

De Young Reds blijven wel op een barrageplaats staan. “Ja, het wordt een strijd tussen ons, Hoogstraten en jong Charleroi. Dessel en Winkel hebben al zeven en acht punten meer dan ons, dat ga je op zes matchen niet meer goedmaken. De kloof met Hoogstraten en Charleroi is wel nog overbrugbaar. Maar we zullen het wel zelf moeten doen. Ik reken niet op het falen van anderen. Vrijdag trekken we naar Thes, dat niets meer te winnen of te verliezen heeft. Maar we gaan daar de punten niet cadeau krijgen. Later volgen onder meer nog wedstrijden tegen La Louvière en Francs Borains, de nummers vier en drie.”

“Makkelijk wordt het dus zeker niet, maar ik zie wel mogelijkheden. We zijn op tweeëndertig wedstrijden slechts twee keer overklast: tegen leider Patro Eisden en onlangs dus op Olympic met die 6-0. In alle andere matchen boden we stevig weerwerk en hadden we telkens onze momenten. Maar dan komt het voor een stuk ook aan op ervaring om dat ene kansje te benutten. We scoren moeilijk en dan is het uiteraard lastig om matchen te beslissen. Hopelijk lukt dat in de resterende zes matchen wat beter.”

Bron: HNB
Plaats reactie