OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

Zondag 14h30
Berge stadion Tienen
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK HEIST

Bericht door DAVILA »

2-2
2x Mathieu
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door Dabo »

Wederom niets tegen een b ploeg.. in deze wedstrijden pakken we te weinig punten.
JC kan wederom de kansen niet afmaken. Een probleem naar volgend seizoen toe?
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door Johan Gazon »

Klassement na 34 speeldagen..png
Klassement na 34 speeldagen..png (139.43 KiB) 3347 keer bekeken
De vier volgende laatste wedstrijden zijn eigenlijk normaal altijd te winnen !!! Dat verwachten we toch van onze ploeg.

KVK Ninove (18°plaats)
FC Mandel (20° of laatste plaats )
Zebra Elites Charleroi (15° plaats)
K.Rupel Boom (19° plaats)


Met wat meeval enkele plaatsjes naar boven in het klassement !
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door DAVILA »

Zoals al meerdere keren gezegd: we kunnen geenresultaat vasthouden, twee keer op voorsprong, twee keer direct de gelijkmaker…
Werk voor Sep volgend seizoen.
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door Johan Gazon »

Hierbij een verslag van deze wedstrijd op de site van OHL U23

In de eerste helft hadden we het niet onder de markt en was het lang wachten op doelpunten. Zeven minuten voor de rust bracht Troonbeeckx de bezoekers op voorsprong. Vijf minuten later hing Zimmerman de bordjes in evenwicht.

Na de pauze een gelijkaardig scenario. We kwamen wel meer in ons spel. Troonbeeckx bracht Heist opnieuw op voorsprong, maar niet veel later maakte Zimmerman gelijk. Verder kwamen we niet meer.

Doelpunten: 38′ Troonbeeckx (0-1), 43′ Zimmerman (1-1), 68′ Troonbeeckx (1-2), 71′ Zimmerman (2-2).

Opstelling OH Leuven U23: Jochmans, Schingtienne, Taildeman (60′ Loiseaux), Acquah, Breugelmans, Van Bost, George (46′ Asante), Shkurti, Zimmerman, Vancamp (75′ Vanhaeren), Agyapong (46′ Hassouan).

VANHEMEL: "AL BIJ AL EEN IETWAT MINDERE PRESTATIE"
“Ik vond het geen topwedstrijd van ons”, is coach Eddy Vanhemel eerlijk. “Zeker de eerste helft niet. Te veel jongens bleven onder hun normale niveau om uiteindelijk goed te kunnen presteren. Dat was de voorbije weken anders. Ik heb daar geen verklaring voor. Slechte wil was er zeker niet. Dat zag je ook in de tweede helft. We brachten dan wel iets meer kwaliteit.”

“We kwamen op achterstand en dat had te maken met dat tikkeltje minder kwaliteit en scherpte. Net voor de rust kwamen we op 1-1. Ondanks het feit dat je geen goede prestatie op de mat brengt, ga je met een bespeelbaar resultaat de kleedkamer in.”

“De tweede helft was evenwichtiger. Het was van onze kant beter. Taildeman viel dan jammer genoeg uit en was het even zoeken voor ons om terug de balans te vinden. In die periode pakten we de 1-2. In het tweede gedeelte van de tweede helft zetten wij wel de wedstrijd naar ons hand met de gelijkmaker en nog twee goede mogelijkheden om alsnog te winnen. Ik vind het al bij al een ietwat mindere prestatie van ons als team.”
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK HEIST 2-2

Bericht door Johan Gazon »

Ik ben misschien wat traag van begrip...maar er valt me nu iets op !!!
Over competitie-vervalsing gepraat : Is het normaal dat Olympic Charleroi nu in het weekend speelt tegen zijn kleine broertjes: Zebra Elites Charleroi ?
En wie gaat er winnen denk ik dan ?

Of vergis ik me dan ...dat die ploegen niets met elkaar hebben te maken ???
Plaats reactie