K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 29/04 - 20h00 K.SK. Heist – K.V.K. Ninove

Bericht door DAVILA »

Eindstand 3-2
Rust 0-2
Tweede helft goals Mathieu en 2x Jef
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door DAVILA »

Wie dacht dat het een walk over zou worden viel bedrogen uit.
Met een bewonderenswaardige inzet verdedigde Ninove zich ondanks de uitzichtloze situatie waarin de club zich bevindt. Al vlug stond het 0-1 op tegenaanval en ook de 0-2 kwam er nog voor de rust op dezelfde wijze.
Zelf zagen we ons enkele kansen verkwanselen of stranden op de keeper of op een been of ander lichaamsdeel.
Na de rust kwam de belegering pas goed op gang. Nadat de eerste kansen copy paste waren van de missers in de eerste helft, dachten we al dat wordt niks vandaag, brak Mathieu de ban. Na enkele vervangingen werd de gas pas helemaal opengedraaid en Jef zorgde voor de gelijkmaker en als kers op de taart scoorde hij ook de winnende treffer. Leuke voetbalavond al zullen de puristen wel opmerkingen maken, besef echter dat de grasmat niet echt academisch voetbal toelaat. Alhoewel… de Zidane beweging van Jawad gezien ? En de geweldige actie van Jef op de linkerflank ?
Het ziet er naar uit dat de strijd om de titel van beste amateurploeg zal gaan tussen ons en Knokke dat op de slotdag nog naar Luik moet.
Komaan Jo, bezorg ons en jezelf die trofee als afscheidskado !
Laatst gewijzigd door DAVILA op 30 apr 2023, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Johan Gazon »

Inderdaad Ladiva...euh..Davila (La Diva klinkt nochtans beter als Davila vind ik ) ...zo simpel was het niet de eerste time. Veel open kansen gemist of goed verdedigd of goed keeperswerk van Ninove.
Wel heb ik de indruk dat onze trainer Jo, voor de laatste matchen, vriendjes wil blijven bij zijn spelers: hij stelt bijna iedereen op !

Man van de match voor mij: Jef Colman. Lijkt mij de beste spits, samen met Oreye en Mathieu een gevaarlijk aanvalstrio.
Goed antwoord tijdens de tweede helft...Ninove dreigde af en toe eens, maar ze konden niet meer scoren.
Goed begin uiteindelijk voor onze laatste 4 matchen...die volgens mij alle vier moeten gewonnen worden, rekening houdend met het klassement.
Danneman
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Danneman »

Johan Gazon schreef: 30 apr 2023, 13:22 Inderdaad Ladiva...euh..Davila (La Diva klinkt nochtans beter als Davila vind ik ) ...zo simpel was het niet de eerste time. Veel open kansen gemist of goed verdedigd of goed keeperswerk van Ninove.
Wel heb ik de indruk dat onze trainer Jo, voor de laatste matchen, vriendjes wil blijven bij zijn spelers: hij stelt bijna iedereen op !

Man van de match voor mij: Jef Colman. Lijkt mij de beste spits, samen met Oreye en Mathieu een gevaarlijk aanvalstrio.
Goed antwoord tijdens de tweede helft...Ninove dreigde af en toe eens, maar ze konden niet meer scoren.
Goed begin uiteindelijk voor onze laatste 4 matchen...die volgens mij alle vier moeten gewonnen worden, rekening houdend met het klassement.
Ik vond de jonge Faissal een lichtpunt in slechte eerste helft van ons.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door DAVILA »

@Danneman & Gazon:
Klopt allemaal maar vergeet aanvallend ook Sam niet en Milan !
Die jonge gast nr24 is inderdaad ook aan de deur aan het kloppen.
Sterke kern, meer uit te halen met realistisch voetbal.
Jo opteert voor avontuurlijk voetbal, misschien heeft hij gelijk, stijgen kunnen we toch niet. Beter 7de met frivool spel dan 1ste met kl… voetbal. Maar dat vertaalt zich niet in meer supporters en die er dan zijn zijn onderkoeld, nauwelijks aanmoedigingen, geen applaus voor gewisselde spelers enz. Voor een goed begrip ik heb het over het tribune publiek.
DAVILA
Berichten: 4123
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door DAVILA »

Btw ook de invallers deden het goed, Lemens oa verving Max goed !
Danneman
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Danneman »

DAVILA schreef: 30 apr 2023, 18:13 @Danneman & Gazon:
Klopt allemaal maar vergeet aanvallend ook Sam niet en Milan !
Die jonge gast nr24 is inderdaad ook aan de deur aan het kloppen.
Sterke kern, meer uit te halen met realistisch voetbal.
Jo opteert voor avontuurlijk voetbal, misschien heeft hij gelijk, stijgen kunnen we toch niet. Beter 7de met frivool spel dan 1ste met kl… voetbal. Maar dat vertaalt zich niet in meer supporters en die er dan zijn zijn onderkoeld, nauwelijks aanmoedigingen, geen applaus voor gewisselde spelers enz. Voor een goed begrip ik heb het over het tribune publiek.
Volledig mee eens Dabo en de beleving naast het veld is een echte ramp,...spijtige zaak!
Danneman
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Danneman »

DAVILA schreef: 30 apr 2023, 18:15 Btw ook de invallers deden het goed, Lemens oa verving Max goed !
Klopt de invallers zijn allemaal sterk ingevallen, maar dit blijkt al heel het seizoen
In de breedte zijn we zeer sterk.
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Johan Gazon »

Klassement na 35 speeldagen.png
Klassement na 35 speeldagen.png (139.01 KiB) 3655 keer bekeken
Het hoogst haalbare lijkt mij de 5de plaats in het klassement !!!
Komaan KSK Heist ...
Johan Gazon
Berichten: 574
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door Johan Gazon »

Heist buigt dubbele achterstand tegen Ninove om in verdiende zege: “Spelers hebben de juiste mentaliteit getoond”

Na vijf wedstrijden zonder overwinning, knoopte Heist tegen Ninove weer aan met een zege. Dat deed het op imposante wijze, door een 0-2-achterstand bij de rust nog om te buigen in een verdiende 3-2-overwinning.

Heist-speler Jef Colman liep er na afloop met een brede glimlach bij. “Van 0-2 naar 3-2. En twee goals van mij. Dat hebben we toch mooi opgelost”, aldus Colman, die in het begin van de tweede helft de geblesseerde Benhamou was komen vervangen.

Ook aanvoerder en doelman Fré Van Aerschot was opgetogen. “Ik ben toch blij dat we de zege in de tweede helft nog over de streep hebben kunnen trekken. Alleen jammer dat ik mijn derde gele kaart pak en zo de match in Mandel United zal moeten missen. Ik was op weg om geen enkele minuut te missen dit seizoen.”

Trainer Jo Christiaens reageerde aanvankelijk minder opgetogen. “Het veld lag er dramatisch bij. We kregen in de eerste helft een vijftal kansen, maar Ninove pakte het slimmer aan en strafte onze foutjes heel hard af. Na de pauze was ons spel directer, we kozen voor snellere diepgang. Mét resultaat. Ik loof mijn groep voor deze uitslag. We hebben niks meer te winnen of te verliezen, maar mijn spelers toonden de juiste mentaliteit.”

Hoe gaat de T1 zijn kern voor de laatste drie wedstrijden motiveren, nu er niks meer op het spel staat? “Als we winnen, krijgt de groep een dag extra verlof. Positief is ook dat ik beloftevolle spelers meer kansen kan geven, zoals Jannes en El Attabi.” (gf)

GVA
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: K.SK. Heist – K.V.K. Ninove 3-2

Bericht door scheirske »

8-3 had ook gekund.
Laatste thuismatch komen we zeker ook kijken aangezien mijn seizoen in eerste klasse erop zit.😉😂
Plaats reactie