Voorbereiding 2023-2024

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Dabo »

VOORBEREIDINGSWEDSTRIJDEN 2023-2024

Zaterdag 22 juli om 14u00 K.SK. HEIST - KRC JONG GENK
Donderdag 27 juli om 19u30 VK HOOIKT - K.SK. HEIST
Zaterdag 29 juli om 19u30 K.SK. HEIST - LYRA LIERSE
Woensdag 2 augustus 19u30 S.V. BELISIA - K.SK. HEIST
Zondag 6 augustus om 15u00 RUPEL BOOM - K.SK. HEIST
Dinsdag 15 augustus 19u30 FC BERLAAR HEIKANT - K.SK. HEIST
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Dat wordt zweten tegen Hooikt !!!!!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Heist Lyra 2-0
Goals Colman en Augustynen
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Johan Gazon »

Heist verslaat Lyra-Lierse in leerrijk oefenduel: “Maar op conditioneel vlak staan we nog niet waar we moeten staan”

Heist en Lyra-Lierse maakten er een nuttige oefenpartij van. De thuisploeg won met 2-0 na twee kopbaldoelpunten van Jef Colman en Yannis Augustijnen.
Geert Fierens


“We begonnen heel sterk aan de wedstrijd”, vond de Heistse trainer Sepp De Roover. “We zijn twee weken bezig en dit zijn matchen waarin het resultaat van ondergeschikt belang is maar waarin je punten van verbetering kan opmerken. We speelden aanvankelijk aan een heel hoog tempo en omdat naar beneden te halen moet je proberen het tempo te doen zakken en dat deden we niet of te weinig. Conditioneel staan we nog niet waar we moeten zijn en dan moet je proberen andere oplossingen te vinden.”

Amir Lemti speelde de tweede helft. De speler die vorig seizoen zo goed als helemaal miste door een kraakbeenletsel in de rechterenkel. Lemti: “Dit is onze derde match in de voorbereiding en ik speelde telkens één helft. Ik heb er een rampseizoen opzitten. Op 3 september vorig jaar viel ik uit in Thes en ik speelde nadien geen minuut meer. De revalidatie duurde liefst elf maanden. Nu bouw ik op en het loopt goed, het is terugkomen op alle vlakken. Conditioneel, balgevoel en ook de angst om duels aan te gaan. Stap voor stap hoop ik bij het begin van de competitie er weer te staan.”

Lyra-Lierse begon niet goed aan de match want na een kwartier stond het al 2-0 achter. Trainer Bart De Roover: “Onze eerste twintig minuten waren niet goed, maar hoe langer de match duurde hoe beter we zijn gaan spelen. We hebben nog een maand voor de competitiestart en we zijn nog zoekende. Ik mis nog een aantal geblesseerden en dit zijn wedstrijden waarin je als coach op zoek gaat naar welke speler je op de beste positie kan zetten. Zo vond ik het heel waardevol te zien hoe Youssef Boulaouali de Heistse centrale verdedigers voor zich kreeg, de balvaardige Boulaouali tegen een fysiek sterke tegenstander. Het was 2-0 maar ik vond dat we op basis van onze tweede helft wel een doelpunt verdiend hadden. Veel maakt het misschien niet uit, maar mentaal is dat niet onbelangrijk.”

Aanvaller Youssef Boulaouali speelde in Heist op niet onbekend terrein. Boulaouali: “Neen, want ik speelde één jaar voor Heist, het laatste seizoen van tweede klasse voor de hervorming van de competitie. Me aanpassen aan een nieuwe omgeving is voor mij geen probleem. Daar heb ik geen moeite mee, dat deed ik in het verleden al meerdere keren. Ook deze club is nieuw voor mij, want de voorbije twee jaar speelde ik voor Lokeren-Temse. We hebben nog een maand om klaar te zijn voor de start en die weken heb je nodig om er te staan. Dat voel ik ook aan mijn eigen lichaam, week na week wordt het in principe beter. En beter moest ook onze eerste helft en zeker de eerste twintig minuten. We waren precies wat onder de indruk van Heist. Na de rust was het beter, gaven we minder ruimte weg en kregen we toch een drietal mooie kansen.”

Bij Heist ontbrak Quinten Van Goylen, die liep tegen Jong RC Genk een blessure aan de hamstrings op. Lyra-Lierse zag op het einde Gianni Vets (enkel) uitvallen.

GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Dabo »

Tester in Bilzen bij ons: centrumspits, Bruno Imarenakhue van Antwerp.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Rust 0-2
Alle tien veldspelers vervangen bij de rust
Resultaat 3-2
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Tester komt uit u18 Antwerp
Wordt 18 in december
Geboren in Mechelen van Nigeriaanse afkomst
Naar gelang de bron 1.82 of 1.88
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Dabo »

BELISIA - HEIST 3-2

Sam Valcke deed al meteen waarvoor hij werd binnengehaald: scoren. Belisia keek bij de rust tegen een 0-2-achterstand aan, maar in de slotfase zorgde hij na de aansluitingstreffer van Wijnen voor de gelijkmaker en de winning goal. De Bilzenaren lijken met de aanwerving van onder meer Maus en Wilms aan voetballend vermogen gewonnen te hebben. Mirko Licata voerde niet veel wissels door en lijkt zo snel mogelijk een typeploeg te willen vormen. (rusm)

BELISIA: Cascio, Ernens, Maus, Wijnen (75’ Quadflieg), Valcke, Lathouwers, Van Diest (75’ Zeekaf), Nelissen, Roland (54’ Landuyt), Wilms, Aka Etien

DOELPUNTEN: 19’ Hannach 0-1, 35’ El Attabi 0-2, 73’ Wijnen 1-2, 81’ Valcke 2-2, 90’ Valcke 3-2

Bron: HBVL
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Johan Gazon »

Kunnen we er vanuit gaan dat de ploegopstelling van de eerste time de type-ploeg zal worden (met uitzondering van de doelman) ?
Opvallend: Faissal en Hannach, niet toevallig de twee spelers die dan ook scoorden.
De vervanging van de volledige 10 veldspelers voor de tweede time. Dit noemt men: " people management " !
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Danneman »

Johan Gazon schreef: 03 aug 2023, 11:57 Kunnen we er vanuit gaan dat de ploegopstelling van de eerste time de type-ploeg zal worden (met uitzondering van de doelman) ?
Opvallend: Faissal en Hannach, niet toevallig de twee spelers die dan ook scoorden.
De vervanging van de volledige 10 veldspelers voor de tweede time. Dit noemt men: " people management " !
Ik denk dat Augustynen(kopbal sterk, wat we toch weinig hebben in deze kern) en Peers ook Wijns(ervaring) wel in de type-ploeg horen.
We zullen ze over een heel seizoen allemaal nodig hebben!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Boom Heist 0-5
Goals Augustynen.Carrasco 2x, Mathieu, Kobe VdC
Match op oefenveld, zonder beschutting voor de supporters
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Hoofdveld onbespeelbaar wegens wateroverlast daarom werd op een kunstgrasveld
gespeeld. Inkomst gratis en excuses van Boom.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door Dabo »

KSK Heist - ASV Geel

zaterdag a.s. 26 aug om 19u30.
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

Herkansing tegen een derde nationale 😉
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbereiding 2023-2024

Bericht door DAVILA »

2-1
Wie dacht vier dagen voor het competitie begin een basisploeg te zien zou krijgen kwam bedrogen uit.
Heist stuurde twee elftallen de wei in.
Behoorlijke start bekroond met een mooie goal van El Attabi.
Tweede helft felle start van Geel en 1-1.
Daarna verwaterde het spel, logisch want een onweer hing over het veld.
Carrasco zorgde er met een vrije trap voor dat de overwinning in de Heistse sakosj terecht kwam 😉
Plaats reactie