KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door scheirske »

Zal ik de debatten hier maar openen zeker? 😂😂
Aanwezig!
Dakidibo
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2020, 20:29

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-VV Hoogstraten(zat.16sep.2023,20.00u.)

Bericht door Dakidibo »

Ik Kom zaterdag naar de match zien. Het is al geleden van de match heist-antwerpen 1-0 doelpunt crabeels dat ik nog komen zien Ben. Hoeveel bedrag de inkom tegenwoordig voor een staanplaats?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-VV Hoogstraten(zat.16sep.2023,20.00u.)

Bericht door DAVILA »

Ik dacht 10 euro maar als het een match wordt zoals de laatste thuismatch betaal je met plezier het dubbele 😉
Trouwens een plezier hier nog eens een frivool pseudoniem te lezen 😊😊😊
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-VV Hoogstraten(zat.16sep.2023,20.00u.)

Bericht door DAVILA »

Hoogstraten heeft nog een midweekmatch in de benen en daar helpen jeirbeze niet tegen…
Dakidibo
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2020, 20:29

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-VV Hoogstraten(zat.16sep.2023,20.00u.)

Bericht door Dakidibo »

1-0 verdiende overwinning
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing KSK Heist-VV Hoogstraten(zat.16sep.2023,20.00u.)

Bericht door DAVILA »

Doelpunt begin tweede helft na knappe aanval op links, Lemmens die Goossens aanspeelt, voorzet en Augustynen kopt binnen
Fre moet een geweldige redding uitvoeren om de gelijkmaker te vermijden.
De score had hoger kunnen oplopen zodat de zege terecht is.
De jongeren bevestigen allemaal en brengen snelheid in het spel.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Dabo »

Heldenrol voor Augustynen bij zege KSK Heist op Hoogstraten VV

In de tweede helft scoorde Augustynen het enige doelpunt in het duel van KSK Heist, het team versloeg Hoogstraten VV met 1-0 in de thuiswedstrijd.

De eerste helft verliep doelpuntloos. Direct na de rust liet Yannis Augustynen zich gelden toen hij scoorde en KSK Heist op voorsprong bracht. Het resultaat betekent dat KSK Heist haar schone lei heeft behouden in drie opeenvolgende wedstrijden.

De nederlaag was voor Hoogstraten VV de tweede nederlaag met één doelpunt verschil.

KSK Heist speelt zijn volgende duel uit tegen FC Knokke. De teams staan op zondag 24 september om 15 uur tegenover elkaar. Hoogstraten VV neemt het zaterdag 23 september om 20 uur thuis op tegen Raal La Louviere.

DOELPUNT: 50' Augustynen 1-0.

GELE KAARTEN: 15' Smet (KSK Heist), 30' Brandt (Hoogstraten VV), 39' Ferreira Carrasco (KSK Heist).

Bron: HNB
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door scheirske »

Verdiende zege in een matige pot voetbal.
Maar Hey....top of THE league.
10 op 12.
3 clean sheets op 4.💪👌🏻👌🏻
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Schermafbeelding 2023-09-17 om 18.22.21.png
Schermafbeelding 2023-09-17 om 18.22.21.png (94.92 KiB) 3886 keer bekeken
Dit ziet er heel goed uit he !!!
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Schermafbeelding 2023-09-17 om 18.26.05.png
Schermafbeelding 2023-09-17 om 18.26.05.png (110.66 KiB) 3886 keer bekeken
Dit ziet er nog beter uit !!! :oops: :roll:
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Johan Gazon »


Yannis Augustynen bezorgt Heist knappe zege: “We wisten dat één doelpunt het verschil kon maken”
[/b]

Heist won met het kleinste verschil tegen Hoogstraten. Een doelpunt van Yannis Augustynen kort na de rust besliste de partij. “Je hoort me niet zeggen dat we top drie gaan spelen maar een plekje in de top vijf moet toch kunnen”, klonk Augustynen achteraf.

Geert Fierens GVA


“We wisten vooraf dat we voor een moeilijke match stonden”, vond coach Sepp De Roover. “Hoogstraten is een moeilijk te bespelen ploeg. Een defensief goed georganiseerd team dat de lijnen heel compact houdt. In de eerste helft waren we te slordig, de passes kwamen niet goed aan en we konden voor weinig gevaar zorgen. Er waren de acties van Faissal El Attabi maar Hoogstraten hield ons van kansen.”

In de tweede helft bracht Heist meer dreiging op de mat. “Ik heb tijdens de rust gezegd dat één goal wel eens heel belangrijk zou kunnen zijn, als we konden scoren zouden we de match wel eens kunnen winnen. Dat gevoel had ik en na vijf minuten in de tweede helft stonden we aan de leiding en die voorsprong hebben we niet meer uit handen gegeven. Daarna was het vrouwen en kinderen eerst, al hebben we ook niet veel meer weggegeven. Er was de prachtige redding van Van Aerschot op een kopbal en er werd na hoekschop een goal afgekeurd. Dat was het. Verdedigend staan we sterk, we lieten nog maar één keer scoren.”

Augustynen aan het kanon

Het doelpunt van Heist kopte Yannis Augustynen tegen de touwen. “Heel moeilijk was het niet, maar ik moest er natuurlijk wel voor op de juiste plaats staan”, wist de doelpuntenmaker. “Het was ook een heel mooie voorzet van Jasper Goossens. Tegen een fysiek sterke ploeg is het niet altijd gemakkelijk om je spel te spelen. Na de 1-0 kwamen er heel wat kansen. We hebben die ook gekregen, maar als je ze dan niet scoort is het zwoegen en zweten tot de laatste minuut.”

Augustynen scoorde voor Heist, en dat gebeurde nog niet zo vaak. “Op zich pik ik regelmatig mijn doelpuntje mee, maar vorig seizoen heb ik heel wat wedstrijden gemist door blessures. Dit jaar wil ik het beter doen al mocht ik collectief vorig jaar ook niet klagen met die mooie zesde plaats.”

Verrast het Augustynen dat Heist met 10 op 12 aan de competitie begon? “Nee, toch niet. Als je weet dat er drie profclubs bovenaan zijn verdwenen, dan lijkt het mij logisch dat wij toch kunnen opschuiven. Je hoort me niet zeggen dat we top drie gaan spelen maar een plekje in de top vijf moet toch kunnen. We hebben tien punten en slikten ook nog maar één tegendoelpunt. En dat was dan nog een strafschop, dat zegt toch iets.”
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Johan Gazon »

Gezien door een Hoogstratense bril:


Ruben Tilburgs mist met Hoogstraten kansen op gelijkmaker: “Vooral een zure avond geworden”

Hoogstraten leed een 1-0 nederlaag in Heist. De bezoekers kregen na de rust wel kansen op de gelijkmaker. Maar scoren zat er niet in en in enkele dagen tijd incasseerde het team twee nederlagen.

“Het is vooral een zure avond geworden”, vond kapitein Ruben Tilburgs. “Ook voor mezelf want na een half uur moest ik van het veld met een verrekking of een scheur van de hamstrings. In het eerste kwartier van de tweede helft hebben we het weggegeven, toen gaven we niet thuis en kregen we de 1-0 binnen. Voor de rust hadden we alles goed onder controle. Het was een gesloten wedstrijd en eigenlijk was dit geen mooie match om naar te kijken maar op zich maakt dat onze rekening niet. We hadden ook wel een punt verdiend. Veel kansen waren er niet, maar ik denk aan de kopbal van Fall die door de keeper prachtig gered werd. Dat zijn geweldige mogelijkheden en als je die niet grijpt dan weet je dat het heel moeilijk wordt. Het is geen goeie week geworden met drie nederlagen, waarvan één in de beker. We waren met 4 op 6 aan de competitie begonnen, daarom zou een punt ook heel belangrijk zijn geweest.”

Een ongewoon beeld langs de lijn aan de dugout van Hoogstraten waar de aanwezige Frank Belmans zijn team niet coachte. Hij liet zich vervangen door assistent Glenn Van Der Linden. Die mocht op de persbabbel de honneurs waarnemen. “Belmans coachte niet omdat hij ziek is”, aldus Van Der Linden. “Hij had geen stem en na de wedstrijd is hij ook onmiddellijk naar huis vertrokken.” Volgens de T2 had er voor zijn team misschien wel meer ingezeten.

“In de eerste helft stonden we goed want we konden ons verwachten aan een sterk Heist. In het eerste kwartier na de pauze zaten we niet in de match en kregen we ook de goal binnen. We hebben daarna onze kansen gehad, het waren er niet veel maar de kopbal van Fall was geweldig met die fantastische redding. En waarom we na de hoekschop de gelijkmaker zagen afgekeurd, is me niet duidelijk. Maar zulke kansen moet je grijpen of je verliest.”

(gf) GVA
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door DAVILA »

Waar zaten Mathieu en Maxim ? En hoe staat het mee Redouan en Van Goylen ? In de wandelgangen vernamen we dat Mathieu met een pubalgie sukkelt, Maxim nog geschorst is/was.
In de media wordt een minimum aandacht aan het amateur voetbal besteed.
RTV is de weg naar het sportcentrum verloren. Van een Antwerpse confrontatie tussen Heist en Hoogstraten bestaan blijkbaar geen beelden…
Ook de eigen website van de clubs communiceren nauwelijks met hun supporters.
Ik weet het wel, vind maar eens vrijwilligers om dat te verwezenlijken…
Als ik twintig jaar jonger was…
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 18 sep 2023, 16:37 Waar zaten Mathieu en Maxim ? En hoe staat het mee Redouan en Van Goylen ? In de wandelgangen vernamen we dat Mathieu met een pubalgie sukkelt, Maxim nog geschorst is/was.
In de media wordt een minimum aandacht aan het amateur voetbal besteed.
RTV is de weg naar het sportcentrum verloren. Van een Antwerpse confrontatie tussen Heist en Hoogstraten bestaan blijkbaar geen beelden…
Ook de eigen website van de clubs communiceren nauwelijks met hun supporters.
Ik weet het wel, vind maar eens vrijwilligers om dat te verwezenlijken…
Als ik twintig jaar jonger was…
Maxim zat zijn 2de en laatste schorsing dag uit. Mathieu is nog niet terug en zal nog wel even duren. Van Goylen zou stilaan op training verschijnen.

Nee, zo'n info gaat men niet publiekelijk delen de dag van vandaag in het hedendaagse voetbal.

RTV heeft den laatste tijd veel minder cameraploegen op de weg. Dat zie je gewoon elke dag in het nieuws. Het aantal interviews via de webcam is spectaculair toegenomen de laatste maanden is mij opgevallen.

Zelfs de hele wedstrijd tegen Hoogstraten kann je herbekijken: https://youtu.be/jlf8lX6hdR4?si=U3oddazrA8QmotBl
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: KSK Heist-VV Hoogstraten 1-0

Bericht door scheirske »

Allez.
De mannen van Hoogstraten vinden dat ze een punt verdienden!?
Op basis van wat?
Van die 2 kansen da ze hebben gehad ofwa?
Lachwekkend dees...
Plaats reactie