K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Bericht door Dabo »

Afbeelding
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door DAVILA »

Weerzien met Simon Vermeiren en Sam Van Aerschot
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door Dabo »

Sam Van Aerschot staat elke wedstrijd in de basis bij Lokeren-Temse: “Veruit de beste ploeg waarin ik ooit gespeeld heb”

Sam Van Aerschot (27), stabiele factor van Lokeren-Temse. Elke wedstrijd aan de aftrap: negen basisplaatsen op een rij. Toch blijft hij met de voeten op de grond. “Ik moet méér scoren, vaker assists geven en gevaarlijker zijn in de zestien”, zo klinkt het kritisch.

Altijd in de basis, toch hadden wij nog geen kennis gemaakt met Sam Van Aerschot - sinds dit seizoen winger bij Lokeren-Temse. Z’n eigen schuld, zo vindt hij gek genoeg. “Misschien viel ik te weinig op? Omdat ik mijn stempel nog niet wist te drukken”, klinkt het opvallend kritisch. “Ik heb nog niet kunnen overtuigen.”

Van Aerschot wéét dat ie beter kan. Op diverse vlakken. “Ik werk keihard, wat de coach graag ziet, en ik lijd weinig balverlies. Maar ik moet belangrijker zijn.” Lees: z’n stats moeten omhoog.

Statistisch ontevreden

Valt wat voor te zeggen. Twee doelpunten en één assist in 554 minuten - allemaal in één wedstrijd - is aan de lage kant. “Ik moet méér scoren, vaker assists geven en gevaarlijker zijn in de zestien”, vindt Van Aerschot. “Daarover ben ik niet tevreden. Da’s te weinig. Maar oké, dat zal wel komen. Elke week tegen een laag blok voetballen, is nu eenmaal niet eenvoudig.”

Toch dropte Cornelis hem vooralsnog in elke competitiewedstrijd in de basis. “Als je ziet wie er allemaal op de bank zit, kan ik daar alleen maar tevreden over zijn. De coach wisselt vaak tijdens de match, maar dat is logisch gezien de kwaliteiten in de kern. De invallers zorgen veelal voor een boost. Ook op Dessel trokken ze ons over de streep.”

Op dat moment stond Van Aerschot al niet meer op het veld. Twintig minuten voor tijd werd hij naar de kant gehaald, pas tien minuten later zou Simon Vermeiren z'n eerste goal scoren.

Thes Sport

Nochtans niet van Cornelis z'n gewoonte. In slechts twee duels werd Van Aerschot voor de 75ste minuut vervangen. Negen keer op rij verscheen hij aan de aftrap. Ronduit indrukwekkend. De Lokerse coach rekent op z’n nieuwe winger.

Ook komende zaterdag staat hij vermoedelijk in de basis. Dan ontvangt Lokeren-Temse de zevende in de stand, Thes Sport. De club waar Van Aerschot tussen de zomer van 2018 en de lente van 2019 één keer scoorde in 22 wedstrijden en kampioen werd van de reguliere competitie. Sinds die periode eindigden de Limburgers drie van de vier seizoenen in de linkerkolom. “(geamuseerd) Ik onthoud vooral één fantastische voorzitter die me bleef steunen in de moeilijke momenten die ik hem bezorgd heb”, grinnikt de aanvaller. “Een warme, familiale club.”

Van Aerschot deelde er de kleedkamer met jongens als Sam Vanaken, Tim Jeunens en Nick Hulsmans. Voetballers met naam op het hoogste amateurniveau die nooit uit Thes vertrokken. “Het is een ploeg met veel talent”, weet de winger, die zich bijgevolg niet aan een laag blok verwacht. “Dat zou ik alleszins niet doen als ik zoveel kwaliteit kan opstellen. Ze hebben een ploeg die wíl voetballen, met jongens die tot hun recht komen in aanvallende patronen. Makkelijk om te winnen wordt het niet.”

Sterkste kern ooit

Al ziet Van Aerschot het uiteindelijk wel goed komen. Sporting is béter, gelooft hij. “De kwaliteit, de rust en de volwassenheid: die voel je op het veld. Ik panikeer nooit. Ik weet dat we het wel rechttrekken."

Het verleidt hem tot een opvallende conclusie. “Deze ploeg is veruit de beste waarin ik ooit gespeeld heb.”

Eerdere ervaringen bij Oosterzonen, Thes Sport, KSK Heist, en Lierse Kempenzonen, aan de vooravond van z'n 100ste wedstrijd in eerste nationale, toch keek hij nergens meer z'n ogen uit dan op Daknam. “Nooit heb ik met een sterkere kern mogen samenwerken”, aldus Van Aerschot. Die durft te dromen, ook al beseft hij dat het daarvoor nog (te) vroeg is. “Als we blijven werken en de focus houden, zie ik het wel goed komen. (glundert) Dan zetten we volgend seizoen een stapje hogerop.”

Bron: HLN
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door Dabo »

En wij maar denken dat de Romeo's achteraf in een tent achteraan het terrein zouden optreden. Het gaat begot door in de sporthal en er komt 1500 man. Nog 1100 eters bij gezocht dan? :D :D :shock: :shock: :roll: :roll: :D :D :shock: :shock: :roll: :roll:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door Dabo »

Heist speelt topper in eerste nationale tegen Lokeren-Temse met combiregeling: tickets moeten vooraf gekocht worden

Zaterdagavond neemt Heist het in eigen huis op tegen Lokeren-Temse. Het gaat om een regelrechte topaffiche in eerste nationale, vermits de thuisploeg het als derde in de rangschikking opneemt tegen de leider in de reeks. Er geldt een combiregeling die avond en dat heeft enkele gevolgen voor de toeschouwers.

De wedstrijd tegen Lokeren-Temse wordt door de lokale politie bestempeld als een risicomatch. Daardoor wordt er aan de supporters een combiregeling opgelegd. Beide clubs en zelfs de politiediensten betreuren deze beslissing, maar er zijn wel gevolgen. De bezoekers moeten samen de verplaatsing maken. Iedereen – ook de thuissupporters – moet vooraf een ticket aangekocht hebben. Voor de Heistse fans kan dat gebeuren op dinsdagavond in het Bosmans Supporterscafé.

Profploegen

Risicomatch of niet? Trainer Sepp De Roover wil zijn ploeg klaarstomen voor de tweede opeenvolgende topper. “We nemen het inderdaad op tegen een titelkandidaat, maar dat was vorig weekend tegen La Louvière ook al het geval. Beide ploegen willen zo snel mogelijk naar 1B en spreken die wens ook uit. Ik plaats hen op de dezelfde voet. Tegen La Louvière verloren we met 0-2. Wie de match zag, zal echter meteen bevestigen dat we een goede partij speelden. Ploegen als La Louvière en Lokeren trainen vijf tot zes keer per week. Het zijn feitelijk profploegen, zij hebben een heel ander budget dan Heist. Wij doen ons uiterste best met drie trainingen wekelijks.”

Sterke start

Ondanks de recente nederlaag tegen La Louvière kan men in Heist terugblikken op een geslaagde start. Sepp De Roover bevestigt. “De top vijf halen zou al heel knap zijn, wij staan momenteel op de derde plaats. Dat is de verdienste van de jongens, ik kan enkel maar aangeven. Een belangrijk gegeven daarbij is het feit dat we weinig blessures hebben. Mathieu Troonbeeckx en Quinten Van Goylen lagen in de lappenmand, maar beide zijn quasi terug. Van Goylen viel tegen La Louvière al in. November en december zijn voor alle ploegen lastige maanden. Het is goed dat we die periode kunnen ingaan met een volledige kern.”

Bron: HLN
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door Dabo »

Broers Fré en Sam Van Aerschot staan tegenover elkaar in clash tussen KSK Heist en KSC Lokeren-Temse: “Dankzij mij kan hij zo goed voetballen”

Zaterdagavond spelen De Romeo’s op het veld van KSK Heist. En met reden: de beste amateurploeg van België speelt de topper tegen Lokeren-Temse. Voor broers Fré en Sam Van Aerschot – afkomstig uit, u raadt het, Aarschot – wordt het een extra speciale avond. Sam speelde vorig jaar nog de pannen van het dak bij Heist en hoopt, voor de allereerste keer, eens te scoren tegen zijn broer, die al vier clean sheets achter zijn naam heeft staan.

Met een achternaam als Van Aerschot moet je in Aarschot geïnterviewd worden, toch? Terwijl we op zoek gaan naar een plakkaat met daarop ‘Aarschot’ voor een foto – die we uiteindelijk niet vinden– stellen we maar een aantal vragen.

Hoe hard leeft de match ten huize Van Aerschot?

Fré (Heist): “Het is toch wel speciaal. Komt er dan ook nog eens bij dat het een belangrijke match is: nummer twee tegen nummer drie. We gaan er echt alles aan doen om Lokeren-Temse een eerste nederlaag aan te smeren.”

Sam (Lokeren-Temse): In het begin van het seizoen kreeg ik die vraag ook al eens: “Staat de match tegen Heist al vastgeprikt?” Toen leefde dat nog niet zo hard. Maar toen ik vorig weekend na de match (tegen ex-ploeg Thes Sport, red.) weer naar huis reed, begon het al te kriebelen. De volgende match is gewoon tegen mijn broer. Ik hoop echt zo hard dat ik eens ga scoren tegen hem. Dat is nog nooit gelukt.”

Fré: “Dat gaan we zo proberen te houden, hè! Maar ik merk wel dat het leeft. Toon Janssens (ex-Lierse Kempenzonen, nu Lokeren-Temse, red.) had gevraagd of ik drie tickets kon regelen voor de match en bij de overschrijving had hij gezet: ‘Oefenmatch tegen Heist’. En ik heb van Jelle Merckx (Lokeren-Temse-doelman, red.) aleen gesigneerde foto gekregen met daarop: ‘Voor Fré, mijn allergrootste fan.’ Maar zo’n mopkes moeten toch kunnen.

Laat ze maar lachen. Het is nu al de derde keer dat jullie tegen elkaar spelen – en tot nu toe heeft Heist nog niet verloren.
Fré: “Op het Lisp zijn wij gaan winnen (0-1) en op Thes Sport is het 0-0 gebleven. En dit weekend spelen wij 1-0 (lacht).”

Sam: “Ik heb nog niet heel veel gescoord dit seizoen (2 goals en 2 assists, red). Maar ik heb dat allemaal opgespaard voor dit weekend. Ik geloof echt dat het nu gaat gebeuren. Derde keer, goeie keer! En met Thes heeft het niet veel gescheeld.”

Fré: “Ja, maar hoe! In de 90e minuut gaat hij neer in de zestien. Echt een schwalbe…”

Sam: (onderbreekt) omvergetrokken, ja.”

Fre: (gaat verder) …maar hij kreeg dus die penalty mee. Ik riep nog: ‘Sta recht! Geef toe dat ge gevallen bent.’ Maar niks – ik was zo kwaad toen.”

Sam: “Ik mocht ‘m toen wel zelf niet geven. En diep vanbinnen dacht ik: ‘Nu mag hij die echt pakken. Omdat hij misschien nogal licht was en omdat ik hem zelf niet mocht trappen.”

Fré: “Gelukt, hè. En dat moest toen wel: Thes stond eerste en met Heist hingen we onderin. Dat was een belangrijk punt.”

Vorig jaar speelden jullie nog samen bij Heist. Is het vreemd dat hij nu naar Lokeren-Temse is vertrokken?
Fré: “Dat is spijtig, maar ik snap zijn keuze wel. Lokeren-Temse is een ploeg die naar 1B wil, en op termijn misschien zelfs naar 1A. Het is ergens wel normaal dat je naar zo’n ambitieuze ploeg wil. En dan met zoveel supporters en zo’n stadion... Dus ik snap zijn keuze wel. Alleen is het jammer dat je niet meer samen in één ploeg speelt.”

Sam: “Ik mis die ploeg ook wel. Na de wedstrijd gingen wij met de groep altijd iets doen in Heist. En je weet nooit wanneer we nog eens samen in de ploeg staan. Ik heb nog een jaar contract bij Lokeren-Temse dus hij weet wat hij moet doen.”

Fré: “Ik ben einde contract! Maar ik zit echt wel heel goed bij Heist.”

Lokeren-Temse brengt ook altijd wat supporters mee. Maakt dat het moeilijker?
Fré: Ik vind dat top. Lokeren-Temse brengt honderden supporters mee, van Heist verwachten ze ook enorm veel volk. Ik denk dat we een compleet vol huis gaan hebben met 1000-1500 mensen. En dat is geleden van de match tegen Lierse Kempenzonen, denk ik. Ik kan mij beter opladen tegen Lokeren-Temse dan pakweg Winkel Sport.”

In een interview met Het Laatste Nieuws heb je onlangs gezegd: ‘Lokeren-Temse is veruit de beste ploeg waar ik ooit heb gespeeld.’ Wat maakt hen dan zoveel anders dan Heist?
Sam: “Dat is het geheel: er zijn veel mensen in dienst om het allemaal zo professioneel mogelijk te laten verlopen, we hebben spelers op de bank, of zelfs niet-geselecteerden, die bij eender welke andere club in eerste nationale in de basis staan… Je moet niks zelf regelen, je bent puur met één ding bezig en dat is het sportieve. Al de rest wordt wel geregeld.”

Jullie hebben het in het begin ook al eens aangehaald. Maar het is niet alleen Fré tegen Sam, maar ook de strijd om plek twee.
Sam: “Aan het begin van het seizoen had ik gezegd tegen de coach dat wij, La Louvière, Heist en Jong Gent voorin zouden staan. En ik zit er niet veel naast. Onze start is perfect en als je van Heist kan winnen, dan staan ze toch ook al op zeven punten.”

Trouwens, Fré, ik hoorde dat je broer de reden was dat je zo’n goed meevoetballende keeper bent.
Sam: “Ik stond thuis altijd in de goal en hij mocht dan sjotten.”

Fré: “Ik sjotte vroeger graag. Nog altijd trouwens (lacht). Maar hoe het komt dat ik in de goal terecht ben gekomen? Bij Begijnendijk stond ik eens één match in de goal toen ik 7 jaar was. En toevallig die match is Lierse komen zien. En zo ben ik als keeper gescout en keeper gebleven.”

Sam: “Bij KV Mechelen in de jeugd was ik keeper en veldspeler. Maar uiteindelijk is het dat laatste geworden. Trouwens: vorig jaar bij Heist zaten we met zeven of acht geblesseerden en toen hebben we eens gezegd: ‘Zet de Fré op het veld’.”

Fré: “Maar dat zagen ze toen niet zitten (lacht).”

Ten slotte: voor wie gaat de familie supporteren dit weekend?
Fré: “Ik denk dat onze papa gewoon hoopt op een gelijkspel. Maar het ideale scenario: Heist dat 2-1 wint, en hij mag scoren. Dat is toch een mooie geste.”

Sam: “0-1 voor Lokeren-Temse en ik zal iets van mijn premie afgeven (lacht).”

Risicomatch
De wedstrijd tegen Lokeren-Temse werd door de lokale politie als een risicomatch gezien, waardoor de bezoekers een combiregeling opgelegd krijgen.

Bron: HNB
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door Dabo »

Hoe professioneel is Lokeren-Temse? Profspelers in de kern en vaste medewerkers in dienst, maar nog veel vrijwilligers: “We zijn géén profclub, want die traint overdag”

KSK Heist met z’n derde plaats in eerste nationale werkelijk de beste amateurploeg van het land? Met andere woorden: is naast La Louvière ook Lokeren-Temse een fulltime profclub? Een inkijk in het Lokerse professionalisme.

“De beste amateurploeg van het land”. Die stempel kreeg KSK Heist toen het naar de derde plaats in eerste nationale wipte. Want, zo werd geredeneerd: La Louvière en Lokeren, nummer één en twee, zijn profclubs.

Maar is dat zo? Wat de Wolven betreft, is dat antwoord duidelijk. Een full profkern die overdag traint, een state-of-the-art ‘Wolves Academy’ en 18 medewekers vast in dienst: dàt is een profclub. In vergelijking daarmee heeft Sporting nog stappen te zetten.

Spelers & Staff

Met 21 namen is de Lokerse spelerskern niet groter dan die van haar amateur-reeksgenoten. Maar allicht wel getalenteerder. Maes, Braem, Vermeiren: gasten die hun strepen op (prof)niveau verdiend hebben. Sporting heeft een hoger budget dan de meeste amateurclubs en kan daarmee betere voetballers aantrekken. Da’s nu eenmaal de realiteit in het voetbal. Money rules - ook op lager niveau.

Maar in tegenstelling tot in La Louvière zijn dat niet allemaal fulltime profs. Ongeveer de helft van de spelersgroep ‘leeft' van z’n sport, het andere deel heeft een activiteit naast het voetbal. Sommigen werken fulltime, de meesten vullen hun tijd met een flexi- of parttime job. Wel moeten de spelers op trainingdagen om 17 uur op de club aanwezig zijn.

Dat Lokeren-Temse een profclub is omdat het “vijf à zes” keer en overdag kan trainen, klopt dus niet. Zoals elke amateurcoach, plant coach Hans Cornelis z’n doordeweeks trainingen uitsluitend ‘s avonds. Vier keer per week, of drie keer in een “korte week” waarin de Lokeraars zondag en de daaropvolgende zaterdag een wedstrijd spelen. “We zijn géén profclub, want die traint overdag", concludeert Cornelis bijgevolg.

Ook hij is géén fulltime voetbalcoach - Cornelis werkt parttime als zelfstandig personal trainer. Met nog één assistent, een keeperstrainer, een video-analist, een physical coach, twee materiaalmannen, één kiné, een masseur en een dokter die één keer in de week langskomt, heeft hij bovendien geen grotere staf dan de hoofdcoach van pakweg Hoogstraten of Dessel. Al is het overgrote deel van die sportieve staf wel dagelijks vanaf 15 uur op de club te vinden. Een grote hap uit hun agenda, maar opnieuw: géén profs.

In de Lokerse spelerskern hebben de meesten nog een job naast het voetbal

Dat de (trainings)faciliteiten van Daknam beter uitgerust zijn dan die van amateurclubs is vanzelfsprekend, gezien het recente profverleden van Sporting Lokeren. De huidige spelerskern geniet van goed onderhouden trainingsvelden, kan na de wedstrijd van twee ijsbaden gebruik maken - een derde is onderweg - en beschikt over een uitgeruste fitness, die zopas nog een kleine opfrissing kreeg. Een noodzakelijke investering, zo vindt Cornelis. “Veel toestellen zijn verouderd. Alles moet vernieuwd worden.”

Hetzelfde geldt voor het Daknamstadion. Indrukwekkend op eerste amateurniveau met outside en inside business seats, een grote feestzaal en plaats voor 12.000 supporters, maar in verval.

Niet te vergelijken met een professioneel oefencomplex zoals de Wolves Academy op La Louvière of het fonkelnieuwe Tivoli dat er volgend jaar zal opdoemen. Er is geen voldragen spelershome, ontbijt op de club of spelersrestaurant en er zijn géén persoonlijke slaapkamers. Al moet gezegd dat niet élke profclub die faciliteiten aanbiedt.

Cornelis vat samen: “We zijn goed omkaderd, maar moeten daarin zeker nog stappen zetten.”

Vaste medewerkers & Media

We leven in 2023, in een digitale wereld, dus onderhoudt elke deftige sportclub z'n social media. Live matchupdates op Twitter (nu X), visuals en fotoverslagen op Facebook en wedstrijdverslagen op de eigen webstek: sommigen ploegen uit derde amateurklasse of provinciale reeksen gebruiken minstens één van die communicatiekanalen.

Al zette Sporting daarin een extra stap. De meeste amateurclubs hebben géén perschef of een communicatiecel van 12 medewerkers die meerdere dagen per week content aanlevert voor alle (sociale) mediakanalen van de club. Ploegen als Thes Sport of KSK Heist vullen geen Youtubekanaal met samenvattingen en zelfgedraaide (postmatch) interviews.

Hans Cornelis is elke dag op de club, maar heeft geen profcontract.

Ook op Instagram is Lokeren-Temse zeer actief: de officiële clubpagina heeft meer dan 10K volgers en een duizendtal berichten. Vrijwel dagelijks post het social media team content. Op dat vlak volgt Sporting de lijn van zo wat àlle topclubs: fandom als levenswijzer. Een supporter moet doorlopend connectie voelen met z'n favoriete club. Niet enkel in het weekend.

Sterk, alleen lijkt het bestuur daarin niet degelijk te willen investeren. De club komt financieel tussen in het materiaal en voorziet sinds dit seizoen een busje voor uitmatchen, maar niet één communicatiemedewerker wordt betaald. Zelfs de persverantwoordelijke is een vrijwilliger. Wie op matchdagen niet werkt, moet een ticketje kopen zoals iedereen. Bezwaarlijk professioneel te noemen.

Ook het personeelsregister heeft niet de allure van een profclub. De club heeft één assistent-manager vast in dienst, plus nog één facility medewerker die deeltijds voor Sporting werkt. COO Thomas Bernaert focust voltijds op de club, maar doet dat op freelance basis. Voorts heeft elke medewerker een vrijwilligersovereenkomst en -vergoeding. Ook sportief verantwoordelijke Daniel De Paepe.

Voor een zogenaamde profclub oogt de Lokerse organigram bijgevolg vrij basic, met duidelijke lijntjes. Al hoeft dat allerminst slécht te zijn. Kijk maar eens naar die van La Louvière - een kat vindt er haar jongen niet meer in terug.

Te vroeg

Alles opgeteld lijkt Lokeren-Temse een doorgedreven semi-profclub. Het heeft een hoger budget, betere faciliteiten en een professionelere omkaderingen dan de meeste amateurclubs, maar draait nog te veel op vrijwilligers om de stempel van échte topclub te verdienen.

Of zoals Cornelis zei: “We proberen zo professioneel mogelijk te werken, maar om de volledige omschakeling te maken, is het nog te vroeg.”

Bron: HLN
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door eSKaa »

Ge kunt er liggen omheen dansen wat ge wilt. T is een profclub. Misschien niet in de 100% letterlijke zin van het woord.

Er staat duidelijk: 'de helft van de spelers leeft van zijn sport'

Laat dat even doordringen.

'Leeft.Van.Zijn.Sport'

Niet moeilijk: profclub. 21 spelers in de kern? Dan zijn er 10 profs bij he. Dat uw omkadering noet 100% betaald is, versta ik. Enkele jaren geleden failliet, t zou zot zijn om het geld nu langs ramen en deuren buiten te smijten om asap in 1A te geraken.

Ik ken de cijfers niet, maar kan iemand mij vertellen
-hoeveel spelers bij Heist 'leven van hun sport'
-hoeveel fulltime werken, hoeveel parttime (omwille van het voetbal)

Soit, da's voer voor de statistieken. Ben wel blij dat de gazet dit topic eens aanhaalt.
En betreft de match: 1-0, owngoal Sam VA 😉😄

(Nee, laat het ons houden op een faire match waarin voetbal te zien is, en waar op het einde een terechte winnaar uit de bus komt)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door DAVILA »

Ik heb daar totaal geen zicht op maar…
Drie avondtrainingen per week met bijkomende verplaatsingen…
Een lange wedstrijddag met thuiskomst een kot in de nacht…
Het is vlug maandagmorgen, hop naar uw werk…
Straffe gasten die dat combineren !
Of hebben die allemaal een job in de testfase van een matrassenfabriek ?
Of zijn dat allemaal turnleraars zou Geubels zeggen 😉
hesteneer 2.0
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 sep 2023, 10:33

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door hesteneer 2.0 »

Eskaa you can read my mind!

Kheb deze nacht gedroomd dat ik in mijne blote op de plein liep na een owngoal van SVA. Nadien een boete en stadionverbod, maar toen ik dit wou aanvechten werd ik wakker...

Benieuwd naar deze avond! Hopelijk een leuk matchke met 2 voetballende ploegen en dat de beste mogen winnen!
hesteneer 2.0
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 sep 2023, 10:33

Re: 21/10/2023 - 20:30 K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse

Bericht door hesteneer 2.0 »

DAVILA schreef: 21 okt 2023, 09:28 Ik heb daar totaal geen zicht op maar…
Drie avondtrainingen per week met bijkomende verplaatsingen…
Een lange wedstrijddag met thuiskomst een kot in de nacht…
Het is vlug maandagmorgen, hop naar uw werk…
Straffe gasten die dat combineren !
Of hebben die allemaal een job in de testfase van een matrassenfabriek ?
Of zijn dat allemaal turnleraars zou Geubels zeggen 😉
ik kan bevestigen dat dit niet het geval is ;)
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Bericht door DAVILA »

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Bericht door DAVILA »

1-2
13’ 1-0 Jef
23’ 1-1
33’ 1-2
Match niet gezien
Volgens verschillende bronnen schandalige leiding met oa niet gefloten penalties
Heist treft paal en lat, Lokeren toont amper iets
Gekleurde leiding: ref Bert Verbeke is lid van de vriendenkring scheidsrechters gewest Gent, Oost Vlaanderen
Dit verklaart alles !
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Bericht door DAVILA »

Verbeke is aangesloten bij Mariakerke, Gentse randgemeente
Wie haalt het in zijn hoofde die aan te duiden voor deze match ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3004
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: K.SK. Heist - KSC Lokeren Temse 1-2

Bericht door Dabo »

6 wissemomenten = 3 minuten
3 minuten ambras . Spel stil gelegen.

Van deze 6 minuten is anderhalve minuut overgespeeld..
Plaats reactie