OHL U23 - KSK Heist 1-2

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

Match zondag 29/11 15h00
Match in Bergestadion Tienen ?
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OHL U23 - KSK Heist

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef: 26 okt 2023, 12:23 Match zondag 29/11 15h00
Match in Bergestadion Tienen ?
idd.
scheirske
Berichten: 103
Lid geworden op: 07 okt 2018, 11:23

Re: OHL U23 - KSK Heist

Bericht door scheirske »

29 oktober eh. 👍
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

Juist !
Scherp gezien 😉
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OHL U23 - KSK Heist

Bericht door Dabo »

OH Leuven U23 verliest drie punten van uitzege op Cappellen, wedstrijd herleid tot forfait wegens geschonden regels voor beloftenclubs

Ondanks de 0-1-overwinning tegen Cappellen FC begin oktober, mag OH Leuven U23 een streep trekken door de drie punten. OHL voldeed niet aan de regels voor beloftenclubs en verliest met een forfaitscore.

Bron: HLN
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

1-2
Goals Augustynen en Nijs
We st staan verde
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door Johan Gazon »

Schermafbeelding 2023-10-29 om 18.10.47.png
Schermafbeelding 2023-10-29 om 18.10.47.png (117.5 KiB) 3978 keer bekeken
Derde plaats in het klassement moet toch haalbaar zijn voor KSK Heist !!!
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

Klopt.
La Lou is ongenaakbaar.Allemaal profs, hunoefencomplexen kunnen wedijveren met het Brugse Basecamp (dixit Frutos). Voor de bekermatch deze week tegen Anderlecht is Tivoli uitverkocht 12000 man..’
Tegen Lokeren verdienden we de zege.
Derde in de stand klopten we.
We moeten van niemand bang zijn al baart het uitvallen van Kobe grote zorgen, wat als Lemmens of Peers uitvallen ?
Danneman
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 aug 2013, 15:29

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door Danneman »

DAVILA schreef: 29 okt 2023, 18:59 Klopt.
La Lou is ongenaakbaar.Allemaal profs, hunoefencomplexen kunnen wedijveren met het Brugse Basecamp (dixit Frutos). Voor de bekermatch deze week tegen Anderlecht is Tivoli uitverkocht 12000 man..’
Tegen Lokeren verdienden we de zege.
Derde in de stand klopten we.
We moeten van niemand bang zijn al baart het uitvallen van Kobe grote zorgen, wat als Lemmens of Peers uitvallen ?
augustynen?
DAVILA
Berichten: 4127
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

Yannis zou dat kunnen maar dan verlies je een scorende middenvelder en gestalte op het middenveld.
Van Goylen kan een goede middenvelder zijn/worden ( gezien zijn manke voorbereiding afwachten maar) maar dat lost de twee genoemde problemen niet op.
Aanval en middenveld zijn goed gestoffeerd maar het defensieve compartiment lijkt dun bevolkt.
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door Johan Gazon »

VOETBAL1STE NATIONALE: OH LEUVEN B - HEIST 1-2

Heist pakt de volle buit op bezoek bij OH Leuven B: “Deze drie punten doen heel veel deugd”
Heist knoopte tegen OH Leuven B weer aan met een overwinning. Na twee thuisnederlagen smaakte deze zege dan ook erg zoet.
Gisteren om 18:38

“Het was zeker een terechte zege”, vond assistent Glenn Liekens. “Vooral in de eerste helft hebben we goed gespeeld. Toen hadden we 0-3 kunnen voorstaan. Na de rust kregen we het na een kwartier moeilijker. Een paar jongens zaten door hun beste krachten heen. Bij 0-2 hadden we een strafschop moeten krijgen, maar die kwam er niet en kort daarna werd het 1-2. Maar we hielden stand en pakten zo drie mooie punten.”

Jasper Goossens was tevreden met het resultaat. “Na twee nederlagen op rij smaakt deze zege erg zoet. Zeker na het zure verlies tegen Lokeren-Temse.” Goossens had een ruim aandeel in de openingstreffer. Ik trapte een hoekschop en die werd door Augustynen binnengekopt. We zijn daarna op ons elan doorgegaan en op slag van rust maakte Nys er in de herneming 0-2 van. In de tweede helft kregen we het moeilijker. Toen kwam Leuven meer opzetten maar grote kansen hebben ze toch niet gekregen. En wat er op ons doel afkwam werd door Van Aerschot vrij moeiteloos gepareerd. Na een uur werd viel er dan toch een doelpunt. Zo bleef het spannend tot de laatste minuut, maar we zijn toch overeind gebleven en konden opnieuw aanknopen met een zege. Volgens mij speelden we een prima eerste helft waarin zelfs een 0-4-voorsprong had gekund.”

Bij Heist ontbrak Kobe Vande Cauter (hamstrings). Die is een aantal weken niet inzetbaar. Yousri Sabhaoui pakte zijn derde gele kaart, hij mist vrijdagavond de match tegen Antwerp B.

Geert Fierens GVA
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door Johan Gazon »

EERSTE NATIONALE VOETBAL

KSK Heist wint ondanks sterke comeback van OH Leuven U23


De wedstrijd tussen OH Leuven U23 en KSK Heist eindigde op 1-2. Uitploeg KSK Heist leidde in de eerste helft met 0-2. Ondanks een sterke comeback van OH Leuven U23 ging de winst toch naar KSK Heist.
Bron: RBFA app

De score werd in de 16de minuut geopend door KSK Heist na een doelpunt van Yannis Augustynen. KSK Heist voerde de score verder op naar 0-2 net voor het fluitsignaal toen Maxim Nys scoorde. Met nog bijna een half uur te gaan scoorde Franck Idumbo Muzambo namens OH Leuven U23. Maar OH Leuven U23 was niet in staat om terug te komen in de wedstrijd, dat bracht de uiteindelijke score op 1-2.

OH Leuven U23 heeft in de laatste vijf wedstrijden twee overwinningen behaald, één keer gelijkgespeeld en twee keer verloren, terwijl KSK Heist drie overwinningen en twee nederlagen heeft. Dit was de derde overwinning van KSK Heist met één doelpunt verschil.

In de volgende wedstrijd speelt OH Leuven U23 op zondag 5 november om 15 uur, in een thuiswedstrijd, tegen FC Knokke. KSK Heist ontvangt vrijdag 3 november om 20.30 uur Young Reds.

DOELPUNTEN: 16' Augustynen 0-1, 45' Nys 0-2, 58' Idumbo Muzambo 1-2.

GELE KAARTEN: 42' Sturbaut (OH Leuven U23), 49' Gilis (OH Leuven U23), 59' Sabhaoui (KSK Heist).

GVA
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: OHL U23 - KSK Heist 1-2

Bericht door Dabo »

Basisplaats voor 17-jarige Soufiane Hassouan is lichtpuntje in gitzwarte week voor OHL U23: “En dan te weten dat ik eigenlijk nog nooit in de spits had gestaan”

Voor de U23 van OHL werd het een week om snel te vergeten. Nadat het de zege op Cappellen wegens administratieve redenen zag kwijtgespeeld, volgde zondag ook nog een thuisnederlaag tegen KSK Heist. De Leuvense youngsters zijn zo weggezakt naar een op twee na laatste plaats in het klassement. Enig lichtpuntje in donkere tijden: de 17-jarige Soufiane Hassouan stond tegen Heist voor het eerst in de basis en kreeg na afloop heel wat positieve commentaren.

“Ik mocht voor de allereerste keer als basisspeler beginnen”, zegt de laatstejaarsstudent topsport TSO in Redingenhof. “Als 17-jarige is dat wel iets speciaals. Bovendien was het dan nog als spits. Ik had nog nooit op die plaats gespeeld, dus dat was toch ook even wennen. Ik ben in principe een flankspeler of een centrale middenvelder. Maar kijk, persoonlijk vond ik het goed meevallen en de positieve commentaren achteraf doen me veronderstellen dat de rest dat ook vond. Ik ben aan mijn tweede seizoen bezig bij OHL. De club kwam me halen bij Racing Genk om hier bij de U18 te spelen. Dat werd een meevaller, vorig seizoen kreeg ik al speelminuten bij de U23. Dit seizoen mocht ik al vaak invallen, kreeg ik een contract en nu stond ik dus een eerste keer in de basis. ”

Persoonlijk dus een zondag om positief op terug te blikken voor Hassouan, voor de ploeg gold dat helaas iets minder. Na de nederlaag tegen Heist tellen de Leuvense youngsters nog maar één puntje meer dan rode lantaarn Wezet. “We hebben een slechte zaak gedaan. Vooral onze eerste helft was niet al te best. We waren niet agressief genoeg en zeker bij balverlies reageerden we slecht of traag. Iedere keer stond er een tegenstander vrij. Resultaat was dat we met een 0-2 achterstand de rust ingingen. Nadien ging het stukken beter. We waren opnieuw onszelf, scoorden snel tegen en kregen nog genoeg kansen op de verdiende gelijkmaker, maar die kwam er dus niet.”

Beroep aantekenen

Alsof dat nog niet genoeg was, was OHL eerder in de week ook al drie punten kwijtgespeeld. Als beloftenploeg is OHL verplicht om minstens negen zelf opgeleide spelers op het wedstrijdblad te zetten. Voor het bezoek aan Cappellen had het er echter maar acht geselecteerd. Na de 0-1-zege voor OHL stapten de Antwerpenaars daarop naar de voetbalbond en die gaf Cappellen gelijk. “Ik vernam dat de club nog beroep zou aantekenen, al moeten wij als spelers vooral op het veld antwoorden. Mits die drie punten zouden we op de elfde plaats staan. Dat is dus al een heel ander verhaal. We staan sowieso voor enkele cruciale matchen. Volgend weekend krijgen we het bezoek van Knokke. Vorig seizoen pakten we nul op zes tegen de West-Vlamingen en vooral ginder was het toen echt niet goed. Ik weet dat nog goed, omdat ik er zelf mijn eerste speelminuten kreeg toen.”

Bron: HNB
Plaats reactie