Thes - KSK Heist 1-2

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Thes - KSK Heist 1-2

Bericht door Dabo »

M A T C H D A Y ! ! !

💙⚽🤍⚽💚

Vanavond maken we de verplaatsing naar Thes Sport. Maak het uzelf gemakkelijk en stap om 18u op onze supportersbus!
Onze coach zal zeker voor de volle buit willen gaan tegen de club die hem eerder dit seizoen liet gaan.
Komaan, SK!
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: 09/03 om 19u30 Thes - KSK Heist

Bericht door Dabo »

THES ontvangt ex-coach Maxime Annys: “Eerste ontslag kroop niet in de koude kleren”

THES Sport gaat zaterdagavond tegen Heist op zoek naar eerherstel na de uitschuiver van vorig weekend tegen rode lantaarn Visé. Trainer bij de bezoekers is Maxime Annys, die in december ontslagen werd bij... THES.

“Het was mijn eerste ontslag en dat kroop niet in de koude kleren”, zegt de 37-jarige West-Vlaming. “Ik ben bij Heist uiteindelijk wel begonnen met een 4-1-zege tegen de Looienaars. Tijdens de winterstop heb ik de tijd genomen om mijn hoofd leeg te maken en te analyseren wat goed en fout liep bij THES. Het is sowieso een goeie leerschool geweest. Enerzijds had ik bepaalde dingen beter kunnen doen, anderzijds was het een groep met verschillende karakters. Maar voor alle duidelijkheid: ik blik met een positief gevoel terug op die periode. Wat ik van de match verwacht? Het kunstgras speelt sowieso in hun voordeel, mijn voordeel is dat ik alle spelers goed ken. Ik trek sowieso nederig naar Tessenderlo en zeker zonder revanchegevoelens. Wij recupereren twee spelers en zijn bijna voltallig, dus achteraf zal ik zeker geen excuses zoeken (lacht).”

Bron: HBVL
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: 09/03 om 19u30 Thes - KSK Heist

Bericht door DAVILA »

1-2
Peers 0-1
Faisal 1-2
Johan Gazon
Berichten: 576
Lid geworden op: 12 aug 2017, 13:48

Re: 09/03 om 19u30 Thes - KSK Heist

Bericht door Johan Gazon »

VOILA SE !!!
Schermafbeelding 2024-03-09 om 22.53.59.png
Schermafbeelding 2024-03-09 om 22.53.59.png (125.36 KiB) 801 keer bekeken

Nog niet volledig...morgen moeten er nog wat matchen gespeeld worden
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: 09/03 om 19u30 Thes - KSK Heist

Bericht door eSKaa »

Klopt, maar de ploegen rondom ons hebben gespeeld. Gelijke spelen voor Hoogstraten en Gent B, en ook voor Charleroi B. We zijn intussen tot 2 ptn genaderd op Hoogstraten, al hebben we volgende week een stevige knakker voor de boeg met leider La Louviere.
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Thes - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

La Louviere heeft nog niet verloren dit seizoen.
Hoe langer zo’n reeks duurt hoe groter de kans dat ze wordt afgebroken…
Dus ergens droom ik wel van winst….
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Thes - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

Voor verslag surf naar

www.Thes-sport.be
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3005
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Thes - KSK Heist 1-2

Bericht door Dabo »

Heist beslist kansarme wedstrijd tegen Thes in slotfase (1-2): “Het was niet bepaald een mooie wedstrijd”

Een wedstrijd van hoog niveau was het allerminst, maar Heist trok zaterdagavond wel aan het langste eind op bezoek bij Thes. De wedstrijd leek een lange tijd op een gelijkspel te gaan eindigen, tot Faissal El Attabi in de slotfase het winnende doelpunt maakte. Dankzij de zege pakt Heist een knappe 10 op 15.

“Het was niet bepaald een mooie wedstrijd”, opent Brent Peers eerlijk. “Thes was gevaarlijk via de flanken. Dat wisten we op voorhand. Daarom probeerden wij het centraal dicht te houden. Wij langs onze kant zetten daar een goed blok tegenover. Net voor het halfuur volgde mijn gloriemoment. Na een vrije trap aan de rechterkant viel de bal van Carrasco voor mijn voeten. Niet moeilijk dus om de bal over de lijn te schieten. Het was lang geleden dat ik nog eens een doelpunt maakte. Vorig seizoen in La Louvière, maar veel plezier had ik er toen niet aan. We verloren toen met 6-2.”

Na de 0-1 bleef het een lange tijd op en neer gaan, langs beide kanten. “De mooiste kans in de eerste helft was er nog voor Jef Colman”, zag assistent Glenn Liekens. “Na de pauze verloren we wat focus, na een akkefietje tussen Mike Smet en een tegenspeler. Smet belandde over de omheining en er ontstond wat tumult. Daarna zat de match wat te veel in de greep van dat gebeuren.”

Op het uur lukte Tibe Vanhaeren de 1-1 voor Thes en het zag er daarna een lange tijd naar uit dat de wedstrijd op een gelijkspel zou eindigen, maar daar besliste Faissal El Attabi anders over. Hij scoorde vijf minuten voor tijd de 1-2. “Net als El Attabi ben ik ingevallen en samen hebben we voor het doelpunt gezorgd”, aldus Redouan Benhamou. “Ik gaf de assist, El Attabi werkte af.”

Voor Benhamou zijn het zijn laatste wedstrijden in het shirt van Heist. “Na zes jaar zal het voor mij hier straks eindigen, ja. Ik ben ook vier jaar jeugdspeler geweest. Toch een heel groot deel van mijn leven dat ik voor deze club heb gespeeld. Ik heb nog geen nieuwe club, maar al snel in het seizoen kreeg ik het gevoel dat dit misschien mijn laatste seizoen zou kunnen zijn. Ik heb hier vriendschappen voor het leven gesmeed, ik ben verknocht aan Heist. Maar als voetballer moet je af en toe eens uit je comfortzone treden en opzoek gaan naar nieuwe uitdagingen. En dan doet het heel goed dat je zoals in deze match nog eens belangrijk kan zijn.”

Ook voor Brent Peers zijn het overigens zijn laatste weken in Heist. “Ik was hier twee jaar, volgend jaar speel ik in Dessel. Het waren twee mooie seizoenen, maar een nieuwe uitdaging staat voor de deur.”

Bron: HNB
DAVILA
Berichten: 4128
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Thes - KSK Heist 1-2

Bericht door DAVILA »

Thx Dabo

Het woord wereldgoal wordt soms te pas en te onpas gebruikt.
Dit was er echter een echte ! Schitterend gedaan !
Plaats reactie