Antwerp U23 - KSK Heist 5-0

Alles over de wedstrijden van Ksk Heist.
Plaats reactie
eSKaa

Antwerp U23 - KSK Heist 5-0

Bericht door eSKaa »

Zaterdag om... 18 u ???
Dabo
Beheerder

Re: Antwerp U23 - KSK Heist

Bericht door Dabo »

eSKaa schreef: 26 nov 2024, 09:12 Zaterdag om... 18 u ???
Inderdaad. Antwerp u23 speelt zijn thuismatchen op de Kempenzonen altijd om 18h00.
DAVILA

Re: Antwerp U23 - KSK Heist 5-0

Bericht door DAVILA »

Nooit meegemaakt in de 70 jaar (70!!!) dat ik naast de lijn sta

Hier zijn geen woorden voor
Danny Wuyts

Bericht door Danny Wuyts »

DAVILA schreef: 30 nov 2024, 23:47 Nooit meegemaakt in de 70 jaar (70!!!) dat ik naast de lijn sta

Hier zijn geen woorden voor
Jawel. Over and out.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Wat moet ne mens daar nu nog op zeggen. Ik denk dat zelfs met de geblesseerden in de ploeg, de resultaten niet veel anders zouden zijn.

We spelen tegen een ploeg die geen haar beter is dan ons, en geven de 1-0 en 2-0 op kinderlijke wijze weg. Dan is het al boeken toe.
Geen enkele pass komt aan. In de duels: het lijkt alsof we ons been terugtrekken. Er wordt niet voor elkaar gevochten, gelopen. Er lijkt geen teamspirit te zijn.
We hebben in elke helft 1x (!!!) Naar de goal gesjot. We komen eigenlijk op alle vlakken tekort. Of dat nu aan vertrouwen ligt, ploeggeest of mentaliteit, maakt niet uit. Op zo'n manier KAN je gewoon geen match winnen.

Het zal nog een lang seizoen worden, en 'over en out' zal er niet ver naast zitten, maar ik weiger voorlopig nog de handdoek te gooien.
Ik heb in een absolute non-match als deze toch geprobeerd 2 lichtpuntjes te vinden: onze nieuwe aanwinst Scott deed ook niet alles perfect, maar was vooral in de 1e helft 'the best of the rest'. De ingevallen Matt Jannes krijgt ook nog goeie punten.
Het eerste kwartier na rust speelden we hoe we de match hadden moeten beginnen. Helaas was toen het kalf al verzopen, maar ook al begraven en de koffietafel bijna afgelopen.

Erg genoeg: dit weekend spelen Merelbeke en Cappellen tegen elkaar, en als OHL B nog punten pakt, kan het wel eens een zuur weekend worden. Worst case een achterstand van 7 ptn op de voorlaatste. Om over een veilige plaats nog maar te zwijgen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Leg eens uit hoe onze spelers ineens niks meer kunnen ?
Ik neem als vb Jef Colman, verleden jaar 16 goals, hij moest in de topschuttersstand enkel drie profspelers laten voorgaan.
Voor mij is het simpel: Orye, Sam. Absisan, Peers, Benhamou, El Attabi, allemaal weg, Nijs eigenlijk ook weg, verder een hoop gekwetsten
Wat in de plaats: NIKS
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Heist slikt forfaitnederlaag op het veld van Young Reds: “We moeten als groep samenblijven, ook al zit het heel diep”

De sprankel hoop die was ontstaan na het Heistse gelijkspel tegen Ninove werd zaterdagavond weer helemaal de kop ingedrukt. Heist ging met pijnlijke 5-0-cijfers onderuit bij Young Reds, na een zielloze vertoning. “Het zit diep”, aldus Yousri Sabhaoui.

“Een verschrikkelijk pak slaag, zo kan je het noemen”, begint Yousri Sabhaoui zijn wedstrijdanalyse. “Na het gelijkspel tegen Ninove leefde de hoop toch opnieuw op, maar deze 5-0-nederlaag veegt alles weer van tafel.”

Waar liep het dan deze keer mis? “We stonden na een halfuur al 3-0 achter. We lopen op verplaatsing van de ene ontgoocheling naar de andere. We scoren buitenshuis ook nauwelijks. Was Young Reds dan zoveel beter dan wij? Dat vond ik nu ook niet. Voor mij scoren zij uit drie kansen evenveel doelpunten. Maar ze deden het natuurlijk wel. Er werd drie keer gewisseld aan de rust en bij het begin van de tweede helft speelden we goed mee. We zetten de nodige druk en zaten goed in de match. Tot die 4-0 viel. Het werd dan nog 5-0 en dat is natuurlijk verschrikkelijk. Na alle ellende die we al over ons heen kregen is dit meteen ook de zwaarste nederlaag van het seizoen. We zitten in de hoek waar de klappen vallen. Want nu viel ook nog Mathis Heyselberghs uit, ik denk met een verrekking. Carrasco was er niet bij, want hij is geschorst. Vorige week moest Vande Cauter in de wedstrijd ook al gewisseld worden met een blessure.”

Heist sluit volgende zaterdag de heenronde af met een thuiswedstrijd tegen Knokke. “En met amper zes punten achter onze naam, we wonnen nog niet in ons eigen stadion. Dat is trouwens al geleden van mei, en zo kan ik nog wel even doorgaan.”

Hoe ziet Sabhaoui de toekomst tegemoet? “We zullen als groep samen moeten blijven, dat is voor mij in deze omstandigheden een cruciaal gegeven. Een seizoen duurt van september tot mei en met een kern van spelers waar je het dan toch moet mee gaan doen. Maar ik vertel je niks nieuws dat het diep zit. Vorige week leefden we nog, nu lijken we echt morsdood”, besluit Sabhaoui.

Bron: GVA
Danneman

Bericht door Danneman »

eSKaa schreef: 01 dec 2024, 09:43 Wat moet ne mens daar nu nog op zeggen. Ik denk dat zelfs met de geblesseerden in de ploeg, de resultaten niet veel anders zouden zijn.

We spelen tegen een ploeg die geen haar beter is dan ons, en geven de 1-0 en 2-0 op kinderlijke wijze weg. Dan is het al boeken toe.
Geen enkele pass komt aan. In de duels: het lijkt alsof we ons been terugtrekken. Er wordt niet voor elkaar gevochten, gelopen. Er lijkt geen teamspirit te zijn.
We hebben in elke helft 1x (!!!) Naar de goal gesjot. We komen eigenlijk op alle vlakken tekort. Of dat nu aan vertrouwen ligt, ploeggeest of mentaliteit, maakt niet uit. Op zo'n manier KAN je gewoon geen match winnen.

Het zal nog een lang seizoen worden, en 'over en out' zal er niet ver naast zitten, maar ik weiger voorlopig nog de handdoek te gooien.
Ik heb in een absolute non-match als deze toch geprobeerd 2 lichtpuntjes te vinden: onze nieuwe aanwinst Scott deed ook niet alles perfect, maar was vooral in de 1e helft 'the best of the rest'. De ingevallen Matt Jannes krijgt ook nog goeie punten.
Het eerste kwartier na rust speelden we hoe we de match hadden moeten beginnen. Helaas was toen het kalf al verzopen, maar ook al begraven en de koffietafel bijna afgelopen.

Erg genoeg: dit weekend spelen Merelbeke en Cappellen tegen elkaar, en als OHL B nog punten pakt, kan het wel eens een zuur weekend worden. Worst case een achterstand van 7 ptn op de voorlaatste. Om over een veilige plaats nog maar te zwijgen.
we beginnen de match ook met een totaal verkeerde opstelling, we hebben snelle flanken, benut dit dan!Mat ,is al een tijdje fit, die moet je altijd zetten!
Plaats reactie