justDAVILA schreef: 18 jul 2025, 19:18 Lambo in de lappenmand ?
Volgens mij met nr18 op de plein in tweede helft
Of is mijn cataract operatie voor niks geweest ?![]()
Re: Voorbereiding 2025-2026
Dessel Heist 2-3
Na 2-0 counteren we naar 2-3 via Van Campenhout Jannes en Maho
De kofferbak van onze verslaggevers ter plaatse was te klein om alle positieve gevoelens na de match in op te bergen
Na 2-0 counteren we naar 2-3 via Van Campenhout Jannes en Maho
De kofferbak van onze verslaggevers ter plaatse was te klein om alle positieve gevoelens na de match in op te bergen
Het eerste doelpunt was een mooi kopbaldoelpunt van Van Campenhout op corner van Rayane dacht ik.
We hebben heel wat kopbalsterke spelers dit jaar!
We hebben heel wat kopbalsterke spelers dit jaar!
Een (kort) wedstrijdverslag mag steeds 
Gazon kruip eens uit uwe zetel en in uw pen !
Of kon je het van in de kantine niet allemaal goed zien
Of kon je het van in de kantine niet allemaal goed zien
Volgende match zaterdag 26/7 om 11h tegen Hamme.
Hamme eindigde tweede in derde nationale A en steeg naar tweede via de eindronde.
Bekendste speler is Joachim Vandamme 34j ex Beveren ex KVM
Hamme eindigde tweede in derde nationale A en steeg naar tweede via de eindronde.
Bekendste speler is Joachim Vandamme 34j ex Beveren ex KVM
-
Johan Gazon
Ik heb er enkele nachten moeten over slapen, voor ik iets zinnig kon schrijven over de match tegen Dessel.
Wiij hebben gewonnen....maar hoe !
Volgens mijn bescheiden mening: er ontbreekt iets in ons middenveld ...gelukkig zijn onze aanvalllers super snel en hebben ze gelukkig iets kunnen rechtzetten in de tweede helft.De eerste helft leek me niet goed en ik vraag me af waarom Reuten in de spits moet spelen, ik zie hem liever achter de spitsen spelen zoals in vorig seizoen. Hij zou nuttiger zijn in het middenveld en verdedigend.
Maar natuurlijk: Dessel moeten slechts twee of enkele nieuwe spelers inpassen in de ploeg, terwijl er bij Heist heel wat meer nieuwe spelers zich moeten aanpassen. Dit vraagt dus wat tijd, niet alleen voor de spelers maar ook voor onze trainer. (hij moet ook zien welk vlees in de kuip voorradig is). De eerste helft werden we overspeelt door een vlot en voetballend Dessel en scoorde ze vlotjes de 2-0. Maar de tweede helft werden de vlugge jongens in stelling gebracht en scoorden we vlotjes 2-3 op de counter. De vraag is natuurlijk: gaan wij het seizoen dat er nu aankomt op de counter blijven spelen. Kan natuurlijk !!!
Buiten de snelle jongens in de spits vielen ook op: Fre pakte bijna alles dat te pakken was en Bitsindou bleek het heel goed en betrouwbaar te doen in de verdediging.
Ik denk dat we we wat geduld moeten hebben voor we een echte typeploeg kunnen zien, maar ik twijfel er niet aan dat dit goedkomt !
Wiij hebben gewonnen....maar hoe !
Volgens mijn bescheiden mening: er ontbreekt iets in ons middenveld ...gelukkig zijn onze aanvalllers super snel en hebben ze gelukkig iets kunnen rechtzetten in de tweede helft.De eerste helft leek me niet goed en ik vraag me af waarom Reuten in de spits moet spelen, ik zie hem liever achter de spitsen spelen zoals in vorig seizoen. Hij zou nuttiger zijn in het middenveld en verdedigend.
Maar natuurlijk: Dessel moeten slechts twee of enkele nieuwe spelers inpassen in de ploeg, terwijl er bij Heist heel wat meer nieuwe spelers zich moeten aanpassen. Dit vraagt dus wat tijd, niet alleen voor de spelers maar ook voor onze trainer. (hij moet ook zien welk vlees in de kuip voorradig is). De eerste helft werden we overspeelt door een vlot en voetballend Dessel en scoorde ze vlotjes de 2-0. Maar de tweede helft werden de vlugge jongens in stelling gebracht en scoorden we vlotjes 2-3 op de counter. De vraag is natuurlijk: gaan wij het seizoen dat er nu aankomt op de counter blijven spelen. Kan natuurlijk !!!
Buiten de snelle jongens in de spits vielen ook op: Fre pakte bijna alles dat te pakken was en Bitsindou bleek het heel goed en betrouwbaar te doen in de verdediging.
Ik denk dat we we wat geduld moeten hebben voor we een echte typeploeg kunnen zien, maar ik twijfel er niet aan dat dit goedkomt !
Ook de wedstrijd tegen Hamme was aangenaam om volgen. Heist startte met wat we vermoeden dat de basisploeg gaat worden (of toch bijna).
Aanvallend zeer aanwezig, verdedigend hebben we nog wel wat werk. Sommige spelers wisten elkaar al zeer vlot te vinden. Uitblinkers: Jannes als gesel voor zijn verdedigers, Van Campenhout als kopbalsterke, scorende box-to-box speler (waar hebben we dat eerder gezien
).
Opvallend tegenover vorige jaren: hoge pressing in balverlies, waar vroeger 1 spits moest gaan jagen, werd er nu 3-4 man in stelling gebracht om hoog te drukken.
2e helft met vele wissels minder druk van ons uit, al kwamen we af en toe er nog door. Laten we zeggen: trainer en bestuur hebben geinvesteerd in het team, nu moet het nog renderen.
Nog enkele oefenmatchen, dan de beker, en dan is het voor echt.
Aanvallend zeer aanwezig, verdedigend hebben we nog wel wat werk. Sommige spelers wisten elkaar al zeer vlot te vinden. Uitblinkers: Jannes als gesel voor zijn verdedigers, Van Campenhout als kopbalsterke, scorende box-to-box speler (waar hebben we dat eerder gezien
Opvallend tegenover vorige jaren: hoge pressing in balverlies, waar vroeger 1 spits moest gaan jagen, werd er nu 3-4 man in stelling gebracht om hoog te drukken.
2e helft met vele wissels minder druk van ons uit, al kwamen we af en toe er nog door. Laten we zeggen: trainer en bestuur hebben geinvesteerd in het team, nu moet het nog renderen.
Nog enkele oefenmatchen, dan de beker, en dan is het voor echt.
Goals Devolder en 2x Van Campenhout
En inderdaad ik dacht bij Van Campenhout ook aan iemand wiens naam ik op de tribune niet durfde uit te spreken op gevaar af dat men de ambulance zou bellen om mij terug te brengen naar de psychiatrische instelling.
Aangezien ik niet de enige was die zo dacht: Van Campenhout kan in de voetsporen treden van de MVP aller tijden bij KSK ( heb ik zijn naam toch niet vernoemd) Detail, het was inderdaad HEEEEEL warm op het middaguur…
En inderdaad ik dacht bij Van Campenhout ook aan iemand wiens naam ik op de tribune niet durfde uit te spreken op gevaar af dat men de ambulance zou bellen om mij terug te brengen naar de psychiatrische instelling.
Aangezien ik niet de enige was die zo dacht: Van Campenhout kan in de voetsporen treden van de MVP aller tijden bij KSK ( heb ik zijn naam toch niet vernoemd) Detail, het was inderdaad HEEEEEL warm op het middaguur…
Basisploeg ? Ho maar, wat doe je met Lambo, Owusu, Soufiane en Pejcic (terugronde) ? En onze bank met enkele vaste waarden ?
Ik zei het hier al, Van Borm gaat dikwijls hoofdpijn hebben
Ik zei het hier al, Van Borm gaat dikwijls hoofdpijn hebben
-
Johan Gazon
Mag ik er even op wijzen "da we goe bezig zijn" !!! (zo zingen de Planckaerts toch ook)
1 maal gelijkspel...en dan nog tegen de kakkers !!!
2 maal verdiende overwinningen !!!
1 maal gelijkspel...en dan nog tegen de kakkers !!!
2 maal verdiende overwinningen !!!
Iemand de oefenmatch tegen Boom gezien? Aan de opstelling zag ik dat er bij ons maar 1 plaats zeker is, en da's die in de goal 
Uitslag 0-2
MetDevolder, Van Campenhout, Maho, Jannes en Schodts op de bank,
de al dan niet gekwetste Reuten, Owusu, Soufiane, Pejcic afwezig kan je moeilijk van een A team spreken.
Arrindell blijft het op de back plaats goed doen.
Invallers Janssens, Kopa en Gurler toonden zich.
We misten in dit spelsysteem snelheid op de flanken.
Boom zou volgens hub supporters nagenoeg compleet geweest zijn.
MetDevolder, Van Campenhout, Maho, Jannes en Schodts op de bank,
de al dan niet gekwetste Reuten, Owusu, Soufiane, Pejcic afwezig kan je moeilijk van een A team spreken.
Arrindell blijft het op de back plaats goed doen.
Invallers Janssens, Kopa en Gurler toonden zich.
We misten in dit spelsysteem snelheid op de flanken.
Boom zou volgens hub supporters nagenoeg compleet geweest zijn.
Laatst gewijzigd door DAVILA op 31 jul 2025, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
En in de goal ?
Fre tastte er enkele keren naast, niet van zijn gewoonte.
Iets verkeerd gegeten ?
Fre tastte er enkele keren naast, niet van zijn gewoonte.
Iets verkeerd gegeten ?