KSK HEIST - VIRTON 4-1

hesteneer

Re: KSK HEIST - VIRTON 4-1

Bericht door hesteneer »

trouwens...die laatste goal...wat een pareltje!!!!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Idd, ik weet niet hoe het met de kaartenlast staat (Davila!!) maar er zijn er enkele die kort bij schorsing staan..
Op scherp met 4 gele kaarten (die van de laatste match inbegrepen):

Webers / Van Den Bergh / Van Asch

Goed bezig met 3 :D

Boulaouali / Van Belle / Rymenants Gio

De volgenden met 2 (die moeten toch eens meer hun best gaan doen ;) )

Van Goethem / Vets / Tambeur / Reangelo / Luckermans / Grant

Met 1 in de startblokken:

Segers / Yagan / Santoro (al heeft die drie keer geel gepakt maar de twee laatste in dezelfde match dus rood)

Maar ere wie ere toekomt: Buekers pakte dit seizoen al 6 keer geel (maar staat nu dus op 1)

Bron: site KBVB
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:trouwens...die laatste goal...wat een pareltje!!!!!
En de eerste drie ??? Allemaal knappe goals !!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Nog eens terug komen op die 98 goals van Bart: 61 van die goals maakte hij in tweede klasse !!!
Normaliter moet hij het clubrecord breken.
Andere straffe schutter is natuurlijk Jan Hendrickx met zo'n 85 competitiegoals.
De echte 'bomber' van Heist blijft voor mij echter Wim Bosman: 32 goals in vierde (kampioen), het jaar daarop 23 in derde en het jaar daarop 9 (ook in derde), hij zat dat jaar wel regelmatig op de bank.

De beste Wim Bosman had in tweede ook brokken kunnen maken maar dan hadden we wel op zondagnamiddag moeten spelen, er was iets met zijn ogen waardoor het kunstlicht hem hinderde (droeg contactlenzen denk ik, het kan ook zijn dat zijn ogen op zijn rug stonden, ook handig voor een topschutter :D )
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Nog iets om mee te nemen op oefenkamp in Spanje: het betere acteerwerk bij overtredingen of vermeende overtredingen: we hebben al gemerkt bij veel tegenstrevers dat een stevige gil help om de scheids te doen fluiten of een kaart te doen trekken. Instructeur van dienst: Boulaouali, die heeft dat als enige bij Heist al begrepen. Ook wat tijd winnen op het einde van de match zoals Yuss zaterdag met krampen... al zou hij natuurlijk wel echt krampen kunnen gehad hebben na zijn beresterke match.
Een goed jaareinde voor iedereen en reikhalzend uitzien naar de herneming van de competitie.
Voor wie niet overleeft zonder voetbal: geniet van het eindejaarsvoetbal in Engeland op TV ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Rik Van Praet (kruisbandletsel) is met de training gestart. “Ik oefen al een maand op de loopband", zegt Van Praet. “Ik ga mee op stage en zal me daar toeleggen op pas- en trapoefeningen. Zo ga ik opbouwen in de hoop dit seizoen toch nog te kunnen spelen.”

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Bij Virton liep ene Ngadrira rond, ik vroeg mij af van waar ik die kende...
Het is de man die ons in het seizoen 2010-2011 (eerste jaar tweede) in Boom ons in zijn eentje afmaakte (denk ik)
de greize

Bericht door de greize »

DAVILA schreef:Bij Virton liep ene Ngadrira rond, ik vroeg mij af van waar ik die kende...
Het is de man die ons in het seizoen 2010-2011 (eerste jaar tweede) in Boom ons in zijn eentje afmaakte (denk ik)
Speelde toen inderdaad bij Rupel-Boom maar tegen ons is hij toen ingevallen op de 69'. op Heist heeft hij niet meegedaan ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

de greize schreef:
DAVILA schreef:Bij Virton liep ene Ngadrira rond, ik vroeg mij af van waar ik die kende...
Speelde toen inderdaad bij Rupel-Boom maar tegen ons is hij toen ingevallen op de 69'. op Heist heeft hij niet meegedaan ;)
:oops: :oops: :oops:
Was het het jaar daarvoor dan ? Duik eens in mijn archief
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik hou al jaren de kalenderkes bij, met ingevulde scores, maar buiten 2 x 2-2 in het kampioenenjaar, en 0-1 verlies uit en 1-0 winst thuis, vind ik precies niet echt een match waarin we 'afgemaakt' werden door Boom... 't Zal dus mss van nog langer geleden zijn?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Ik hou al jaren de kalenderkes bij, met ingevulde scores, maar buiten 2 x 2-2 in het kampioenenjaar, en 0-1 verlies uit en 1-0 winst thuis, vind ik precies niet echt een match waarin we 'afgemaakt' werden door Boom... 't Zal dus mss van nog langer geleden zijn?
Ik heb de eindejaarsfeesten precies te vroeg ingezet, die laatste trippel was er gisteren te veel aan, hik...
En ach ja, die mannen trekken ook allemaal op elkander hé ;)
Zo'n gaffel houdt het forum wat in leven tijdens de winter (???)stop...
Plaats reactie