Transfers/Vertrekkers
Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016
Als dat de "broer van" is, vind ik da heel straf dat die naar ons wilt komen...
Met de komst van Yagan (aanvallende middenvelder) wordt dit actueler dan ooit. Ik zie dat ik niet de eerste was die er aan dacht Webers om te vormen tot CV !eSKaa schreef:Verzuipen we onderhand eigenlijk niet in de middenvelders? Ik vermoed dat er iemand zal 'omgevormd' worden tot extra CV of iets dergelijks? Wie zou deze rol dan best op zich nemen? Vets? Webers? Van Goethem?
Hij speelt nu al terug verder naar achter dan enkele seizoenen geleden.. Bij bv. Vanderputte pakte dit nog wel goed uit. Hij verving ideaal bij afwezigheid van andere CV's. Nu er achteraan een tekort is aan volk, zal er toch iemand dat gat moeten vullen.
En is die Yagan direct speelgerechtigd?? Als vrije speler wel zeker?
En is die Yagan direct speelgerechtigd?? Als vrije speler wel zeker?
Speelgerechtigd waarschijnlijk wel, matchritme daarentegen...
Promoveerde voreg jaar ni mee naar eerste klasse en sindsdien zat dieje bij players4contract..
Wij hebbe daar toch tege gespeeld he tege die manne op stage ?!
Wij hebbe daar toch tege gespeeld he tege die manne op stage ?!
Via Twitter:
Pieter Kempeneers hoopt in februari een contract voor 2 jaar te ondertekenen bij tweedeklasser @KSKHeist2948
Pieter Kempeneers hoopt in februari een contract voor 2 jaar te ondertekenen bij tweedeklasser @KSKHeist2948
Da is dieje da bij wiluwe zaventem geshot heeft zeker of nog altij sjot ?Dabo schreef:Via Twitter:
Die is al bij ons he Klenne.klenne schreef:Da is dieje da bij wiluwe zaventem geshot heeft zeker of nog altij sjot ?Dabo schreef:Via Twitter:
Ahja das just dieje was kei lang gekwetst zeker ! Hoe ist daar nu mee ?Dabo schreef:Die is al bij ons he Klenne.klenne schreef:Da is dieje da bij wiluwe zaventem geshot heeft zeker of nog altij sjot ?Dabo schreef:Via Twitter:
klenne schreef: Da is dieje da bij wiluwe zaventem geshot heeft zeker of nog altij sjot ?
Dabo schreef:Die is al bij ons he Klenne.
Stond mee achter de Jeneverbar. Gaat mee op stage dacht ik.klenne schreef:Ahja das just dieje was kei lang gekwetst zeker ! Hoe ist daar nu mee ?
Is die dan fit ? Is die speelgerechtigd na de winterstop ?Dabo schreef: Stond mee achter de Jeneverbar. Gaat mee op stage dacht ik.
Ga is een bladzijde terug in deze topic. Is al aangesloten in dezelfde periode als Van Goethem.DAVILA schreef:Is die dan fit ? Is die speelgerechtigd na de winterstop ?Dabo schreef: Stond mee achter de Jeneverbar. Gaat mee op stage dacht ik.
Kenny Van Hoevelen 32j, verdediger, 150 matchen in eerste klasse, man van de streek, trekt niet mee op stage met OHL en mag in de winterstop uitkijken naar een nieuwe club.
Bron: HNB
Naar volgend seizoen toe een geschikte wintertransfer ?
Bron: HNB
Naar volgend seizoen toe een geschikte wintertransfer ?
Via Twitter
Tweedeklasser @KSKHeist2948 gaat wellicht de jongeren Mees, Peffer, Nshole en Van Cleemput voor een half seizoen huren van @kvmechelen
------------------------
KV Mechelen gaat in januari zijn kern wellicht wat afslanken. Aleksandar Jankovic heeft op dit moment maar liefst 32 spelers ter beschikking en dat is - om het zachtjes uit te drukken - toch aan de hoge kant. Vier spelers worden wellicht uitgeleend.
Het Laatste Nieuws weet dat de jongeren Miguel Mees (19), Jordy Peffer (19), Lionel Nshole (20) en Jules Van Cleemput (18) wellicht allemaal verhuurd worden aan KSK Heist, dat op dit moment met amper zeven punten voorlaatste staat in tweede klasse.
Het kwartet hoorde bij Mechelen wel bij de A-kern, maar kwam geen van hen kwam dit seizoen al aan spelen toe. Enkel Van Cleemput haalde twee keer de wedstrijdselectie. Bij Heist mogen ze nu dus ervaring gaan opdoen.
Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/200648 ... z3w53S3IK1
Tweedeklasser @KSKHeist2948 gaat wellicht de jongeren Mees, Peffer, Nshole en Van Cleemput voor een half seizoen huren van @kvmechelen
------------------------
KV Mechelen gaat in januari zijn kern wellicht wat afslanken. Aleksandar Jankovic heeft op dit moment maar liefst 32 spelers ter beschikking en dat is - om het zachtjes uit te drukken - toch aan de hoge kant. Vier spelers worden wellicht uitgeleend.
Het Laatste Nieuws weet dat de jongeren Miguel Mees (19), Jordy Peffer (19), Lionel Nshole (20) en Jules Van Cleemput (18) wellicht allemaal verhuurd worden aan KSK Heist, dat op dit moment met amper zeven punten voorlaatste staat in tweede klasse.
Het kwartet hoorde bij Mechelen wel bij de A-kern, maar kwam geen van hen kwam dit seizoen al aan spelen toe. Enkel Van Cleemput haalde twee keer de wedstrijdselectie. Bij Heist mogen ze nu dus ervaring gaan opdoen.
Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/200648 ... z3w53S3IK1
Peffer: centrumspits
Mees: verdedigende midenvelder
Nshole: rechterflankspeler
Van Cleemput: centrale verdediger
Vraag: is dit onder voorwaarden van KVM ? 'Moeten' die mannen spelen en zo ja, ten koste van wie (bv Reangelo, Luckermans zaten de laatste tijd al veel op de bank, war als bv Van Belle en Wijns terugkomen ?
Waar ligt de winst van KSK ? Puurt enkel KVM hier winst uit ? Wat met de eigen jeugd ? Waar ligt het voordeel ten opzichte van volgend seizoen ? Ik had liever echte transfers gezien die volgend seizoen overspannen...
Ik ga er van uit dat het bestuur weet waar het mee bezig is
Mees: verdedigende midenvelder
Nshole: rechterflankspeler
Van Cleemput: centrale verdediger
Vraag: is dit onder voorwaarden van KVM ? 'Moeten' die mannen spelen en zo ja, ten koste van wie (bv Reangelo, Luckermans zaten de laatste tijd al veel op de bank, war als bv Van Belle en Wijns terugkomen ?
Waar ligt de winst van KSK ? Puurt enkel KVM hier winst uit ? Wat met de eigen jeugd ? Waar ligt het voordeel ten opzichte van volgend seizoen ? Ik had liever echte transfers gezien die volgend seizoen overspannen...
Ik ga er van uit dat het bestuur weet waar het mee bezig is